Sorry man, mijn pc is niet zo traagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb er een geopent maar je was me me voor![]()
Geef toe, beter dan een vliegtuig kaperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijne ook niet![]()
Maar jij zit met gekopieerde OP gewoon te wachten op het laatste bericht.
Topic kaper![]()
Iets anders te doen wat we beiden leuker vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
We gaan geen aanslag plegen, waarom zeg je nou af![]()
Ik denk dat ik maar kom jaquote:
Youquote:
Het is toch echt op een zaterdag Meki.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef Meki het volgende:
Ik kom als het op een Zondag is
zaterdag kan ik pas om 23.00 of 22.30 komen
helaas kan ik dat niet tenzij ik vrij vraagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is toch echt op een zaterdag Meki..
Mag ik je daarbij helpen?quote:
Kom, dan bewijzen wij het tegendeelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef Staaf het volgende:
Oef ik als Armeen zal maar niet komen. Wordt gelijk gekilled door die turken
Ik verwacht het wel jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
NK komt ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits en ik zijn er iig, en Trigger en jij ook, dus komt goed.
Alles voor Vredequote:
Blijf optimistisch sisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
Godssgloeiende watertandende hongerige moslim fokkers nog aan toe zeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
Zit jij Litso vet te mesten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
We zijn niet bij elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit jij Litso vet te mesten?
En chicken tandoori is heul niet Turks
Knorr wereldgerechtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn niet bij elkaar. Maar inderdaad, ik ben hem aan het vet mesten
.
Turks schmurks. Ik at gister (óntzettend lekkere
) roti, morgen bami. Knorr wereldgerechten, yay
.
Bij je moeder, niet bij Knorrquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
DejagerwegDordrechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
Die kan niet kokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij je moeder, niet bij Knorr
Ik heb kattenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve yvonne. Je wéét dat lits en ik nu een keer bij je komen eten.
Whéhé.quote:
Morsdood maken. Haha. Ha. Hahaha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ideale beeld dat elke Turkse kan koken, wat doe je?
Truequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het zijn honden die moslims buiten de deur houden
Meneer Banquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja korea was meer in het nieuws
I.... will... have.... my... revenge.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Morsdood maken. Haha. Ha. Hahaha.
Mooi! Dan kom je dus etenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whéhé.
"Ik heb katten, daar ben je vást allergisch voor, ook al weet je het nog niet. Dus blijf maar weg." is toch wel de beste smoes die ik in tijden heb gehoord.
Lits heeft 2 katten die me om een of andere reden úitzonderlijk lief vinden, dus neuh
[..]
Doe maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jammer ik wilde mijn hond net meenemen.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg NK, Trigger gaat nieuwe foto's in z'n fobo zetten, leuk hè?
Het is al reeds geschiedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg NK, Trigger gaat nieuwe foto's in z'n fobo zetten, leuk hè?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan eet je dr zeker op
Met je<---smiley
Pas op hoor, we houden je eraanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi! Dan kom je dus eten
Oh, en ik kook voor een weeshuis, dus dooreten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne van dr stoel gegleden is van die eerste foto.
Wat dacht je dat de reden is dat Yvonne naar de meet komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op hoor, we houden je eraan.
En wow, waarom heb ik nooit eerder in triggers fotoboek gekeken?.
Recepten uitwisselenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat dacht je dat de reden is dat Yvonne naar de meet komt.
Zullen we een triootje met 'm regelen? Ik vind zijn fobo ook woest erotischquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wed dat yvonne nog harder aandringt dan ik. Je gaat daar 3 kilo zwaarder weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Misschien moeten we dan een paar wezen meenemen yvonne, ik eet namelijk niet zoveel
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Zullen we een triootje met 'm regelen? Ik vind zijn fobo ook woest erotisch
Hoeveel minuten ben ik weggeweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne van dr stoel gegleden is van die eerste foto.
Als jullie naar de meet komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omhoog met die mondhoeken. Lachen staat je beter.
Dom, dom, dom,domquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ssst, dat is onze Fok-altoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als jij in een nest rode mieren gaat zitten.
Ik kook veel, jullie eten opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Misschien moeten we dan een paar wezen meenemen yvonne, ik eet namelijk niet zoveel
Alto? OffSprngr was toch emo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ssst, dat is onze Fok-alto. Hem dien je te liefhebben, ondanks het feit dat het lijkt alsof hij een chromosoom teveel heeft
.
Mjah niets mis met alto's maarre....enzoot...ofzoot...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ssst, dat is onze Fok-alto. Hem dien je te liefhebben, ondanks het feit dat het lijkt alsof hij een chromosoom teveel heeft
.
mja, nieuw voor anderenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:23 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat zijn toch oude foto's trigger?!!?!? ik ken ze iig al hoor...![]()
eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Foto's bij de meet zullen nieuwe zijn.
Ohja, dat was het. Tuig iigquote:
Tis dat we besloten hadden broer en zus te zijn, en dat ik al bezet benquote:
Hihi. Naieveling. Jij denkt dat er foto's gemaakt gaan worden op de meetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Foto's bij de meet zullen nieuwe zijn.
Yvonne en NK houden je wel vastquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi. Naieveling. Jij denkt dat er foto's gemaakt gaan worden op de meet. Ik mep systematisch élke camera die in m'n buurt komt kapot
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |