Sorry man, mijn pc is niet zo traagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb er een geopent maar je was me me voor![]()
Geef toe, beter dan een vliegtuig kaperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijne ook niet![]()
Maar jij zit met gekopieerde OP gewoon te wachten op het laatste bericht.
Topic kaper![]()
Iets anders te doen wat we beiden leuker vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
We gaan geen aanslag plegen, waarom zeg je nou af![]()
Ik denk dat ik maar kom jaquote:
Youquote:
Het is toch echt op een zaterdag Meki.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef Meki het volgende:
Ik kom als het op een Zondag is
zaterdag kan ik pas om 23.00 of 22.30 komen
helaas kan ik dat niet tenzij ik vrij vraagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is toch echt op een zaterdag Meki..
Mag ik je daarbij helpen?quote:
Kom, dan bewijzen wij het tegendeelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef Staaf het volgende:
Oef ik als Armeen zal maar niet komen. Wordt gelijk gekilled door die turken
Ik verwacht het wel jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
NK komt ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits en ik zijn er iig, en Trigger en jij ook, dus komt goed.
Alles voor Vredequote:
Blijf optimistisch sisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
Godssgloeiende watertandende hongerige moslim fokkers nog aan toe zeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
Zit jij Litso vet te mesten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
We zijn niet bij elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit jij Litso vet te mesten?
En chicken tandoori is heul niet Turks
Knorr wereldgerechtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn niet bij elkaar. Maar inderdaad, ik ben hem aan het vet mesten
.
Turks schmurks. Ik at gister (óntzettend lekkere
) roti, morgen bami. Knorr wereldgerechten, yay
.
Bij je moeder, niet bij Knorrquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
DejagerwegDordrechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
Die kan niet kokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij je moeder, niet bij Knorr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |