Waarom? Kap je ermee?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:37 schreef Devrim_ het volgende:
Fener - Juve 0 - 4 (spel viel uit na 77 minuut)
Return komt niet
Iemand kan mij evt vervangen
Juventus gaat hier beter dan IRLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Scores uit het vorige topic, poule D:
PSG - JUVE 3-3
JUVE - PSG 2-1
Fener - JUVE 0-4
voeg mij es toe ik wil xtje tege jou spelequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ben blij dat ik niet met 15 minpunten begon
UPDATE: Badabingea vervangt Plato1980 van Liverpoolquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
Het lukt me niet om online te spelen met FIFA07, ik meld me dus af voor het toernooi.
Ja ik heb de tussenstand geupdated. Ik wacht nog op een reactie van Devrim voordat we hem vervangen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Devrim heeft zich ook teruggetrokken. De punten en de teams blijven hetzelfde neem ik aan?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Kap je ermee?
Deel II --> [FIFA07] Fok-Championship! deel II
He shit, had ik dat eerder gelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan nu Bada, als je wil?
Ik had je al ge-add.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:12 schreef BOYS1985 het volgende:
Bada---> redhooligan@hotmail.com -----> vanmiddag rond 15:45 - 16:00 benk thuis!
Valencia - Lyon --> 2-9 dus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef Messenga het volgende:
Asskicker14 - Valencia 2 - Messenga - Lyon 9.
Nu wel :$quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog poule D'ers die er zijn?
Ja, goeie wedstrijd van PSG en mooie vrije trap..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:11 schreef BOYS1985 het volgende:
Liverpool - Paris Saint-Germain 1-3
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef BOYS1985 het volgende:
Paris Saint-Germain - Liverpool 4-3
Ik pass deze vraag even door naar SalmanPackquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:01 schreef BOYS1985 het volgende:
Rekkie mag ik vragen wat er gaat gebeuren met (fener) uit poule D wanneer moeten alle poulewedstrijden gespeeld worden?
Ik heb al mijn wedstrijden gespeeld maar ik hoorde dat fener maar 1 helft kon spelen ofzo?
Zou je mij daar wat duidelijkheid over kunnen geven?
Nope.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef BOYS1985 het volgende:
Al een antwoord?
Nee MyAt heet datquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef BOYS1985 het volgende:
Wow zit jij hele tijd op F5 te drukken hier?![]()
![]()
och ja in de laatse minuut ff de 4-3 makenquote:
Ajacied zeker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
och ja in de laatse minuut ff de 4-3 makenen in de laatste minuut ff 5-5 maken
![]()
Is een kwaliteit....je hebt het of je hebt het niet![]()
Ik wel ja, ajax krijgt ze vaak tegen in de laatste minuut!quote:
Devrim wordt vervangen en zijn vervanger zal dan de resterende 5 wedstrijden spelen. Als compensatie mag ie een andere club kiezen. Ik heb zojuist een andere user gemaild.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik pass deze vraag even door naar SalmanPack
Ik heb hem jou MSN-adres gemaild. Hij voegt je wel toe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef BOYS1985 het volgende:
Emailadres van Tottenham?
Welkomquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:53 schreef Filay het volgende:
Klopt helemaal! Go Spurs!
Ja dan moet ik tegen warchaserquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef BOYS1985 het volgende:
Loting is eerlijkst.
Kan je wel connecten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef Filay het volgende:
Ik heb net geprobeerd tegen PSG te spelen maar dat lukte vreemd genoeg niet. Eerder vanavond speelde ik wel een paar potjes online waarbij ik ook zelf de host was. IP was goed, Firewalls uit... Ports open. En het werkte eerder vanavond wel, iemand die zich aanbied om het even te proberen?
pen, papier en een kom is genoeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef SalmanPack het volgende:
een loting zou wel eerlijker zijn ja maar hoe gaan we dat dan regelen?
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.quote:
En zet het op video, is leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
pen, papier en een kom is genoeg.
Gewoon simpel houden:
8 namen van de clubs op papier zetten....dus 8 propjes maken en in een kom doen. Daarna loten![]()
Ik vertrouw je![]()
Bedankt voor je vertrouwen (quote:
Voeg me ff toe op MSN: fifafreak2007@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef Filay het volgende:
[..]
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.
lol, dus je hebt liever geen lotingquote:
Dan moet ik maar es tegen jou oefenenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol, dus je hebt liever geen lotingmaar dan moet je wel tegen mij..
Ik weet niet wat erger is, tegen mij spelen of warchaser![]()
![]()
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moet ik maar es tegen jou oefenen.
Ik heb je ff toegevoegd op msnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
zijlijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
ja ik neem het opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
neem je het dan wel op? en je gaat de ajacieden toch niet benadelen hé?
Ik ben erbij gekomen voor Devrim en Fenerbache is veranderd naar Tottenham Hotspur, dat is dus het team waar ik mee speel. Jij moet ook nog eens tegen mij dacht ik, MSN is in profiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap er niks meer van hoe het nou zit in Poule D.
Ik heb je trouwens ge-add op msn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen voor Devrim en Fenerbache is veranderd naar Tottenham Hotspur, dat is dus het team waar ik mee speel. Jij moet ook nog eens tegen mij dacht ik, MSN is in profiel.
Hey! Je moet mijn tactiek niet verradenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
zijlijn![]()
![]()
Hoe dan ook, hopelijk kan ik morgen weer wat spelen, veel te druk gehad de afgelopen dagen. Wil eik nu wel eens snel de beslissende potjes tegen Ajax spelen![]()
Overigens had ik zelf in gedachte voor de 8ste finales, nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule D, nummer 2 Poule A tegen nummer 1 Poule D. Hetzelfde met poules B en C. Overigens kan loten ook geen kwaad, want wat maakt het nu precies uit tegen wie je komt in de achste
Zet je demo ff op youtube danquote:
Ja je mag er wat langer over doen maar niet te lang héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
Hebben wij dan meer tijd? Ten eerste, omdat ik er bij gekomen ben en omdat er natuurlijk wijzigingen geweest zijn!?
He Salman, dat klinkt erg duitsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja je mag er wat langer over doen maar niet te lang hé![]()
Maar voorlopig is de rest ook nog lang niet klaar denk ik..
Probeer gewoon zoveel mogelijk op dezelfde tempo door te gaan als de rest.
Rematch: Salmanpack - Filay - 8 - 2 (ik had bijna verloren, in de 58ste min. stond het nog 1-1)
Een wedstrijd duurt nou eenmaal 90 min.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:35 schreef Badabingea het volgende:
[..]
He Salman, dat klinkt erg duits![]()
![]()
De manier waarop Die Mannschaft op het moment spelen is het denk ik een hele eer om 'vieze Duitser' te worden genoemdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef warchaser44 het volgende:
ownee jij heb ook nie ff geluk fzo.. strakx maak ik je wel
vieze duitser
met je geluksballetjes :S en ik wou gewoon een rematch ik zei nie dak beter was, omdat jij die eerste match won door een geluksballetje die tegen een been vloog en toen in het doel :s
Je hebt maar 2 keer van mij gewonnen, 10 dagen geledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef warchaser44 het volgende:
ownee jij heb ook nie ff geluk fzo.. strakx maak ik je wel
vieze duitser
met je geluksballetjes :S en ik wou gewoon een rematch ik zei nie dak beter was, omdat jij die eerste match won door een geluksballetje die tegen een been vloog en toen in het doel :s
en trouwes ik heb tot nu toe alleen maar van jou gewonne duskzou me bek maar houden met je owned
Hetzelfde geldt voor jou, ik zeg niet dat je slecht bent, integendeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:43 schreef warchaser44 het volgende:
blijkbaar niet.. maar ik kan dus prima trainen op jou
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt nou eenmaal 90 min.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Messenga het volgende:
Hoe slecht kan iemand tegen zn verlies.
Ik kwam met 3-0 achter te staan.. dat zegt genoeg over mijn verdedigingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, zeg, hoe verdedigde jij zo goed met Lyon dan?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:51 schreef Messenga het volgende:
Terwijl op statistiek de verdediging het beste hoort te zijn
Let's Rock!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef warchaser44 het volgende:
kom je nog een potje spelen salman ? of durf je niet meer :p
Man united is makkelijk verslaan met Lyonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik Inter heb gekozen.. niet dat ik Lyon wil
ik wil Man. U.
![]()
Afgelopen dagen een beetje druk geweest, vanavond kan ik weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:21 schreef Rekkie het volgende:
Ricky_ al weer gesignaleerd?
Ik mot nog spelen tegen hem
Ok danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Afgelopen dagen een beetje druk geweest, vanavond kan ik weer.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Man united is makkelijk verslaan met Lyon
Ik kan me nog een recente Lyon 4 - 5 Man Utd herinneren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Man united is makkelijk verslaan met Lyon
heb 't al uitgelegt ej ;p persoonlijk probleempjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:19 schreef SalmanPack het volgende:
[..]hangt er vanaf wie man u. bestuurt
![]()
rematch: SalmanPack - Warchaser 3-2 (tot de 60ste min.) daarna deed warchaser niets meer :| ik heb nog een paar keer gescoord (5-2) maar heb daarna toch maar gequit.. niet eerlijk tegenover meneer warchaser![]()
Ja gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:12 schreef warchaser44 het volgende:
eerste potje warchaser - salman
2-0
Ik ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:16 schreef warchaser44 het volgende:
jaa wat een heerlijjke pot ;p
nu ff tegen niek( ben ze naam kwijt ;p) lyon d8 ik
Die was IRL voetballen. Ik ben weer beschikbaar, een uurtje of zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik moet alleen nog tegen tottenham...
Maar die blijft maar niet reageren.
Ik kan nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Max-Westerman we moeten nog 1 wedstrijd spelen![]()
Wanneer kan je?
salmanpack - warchaser - 6 - 3 .. connection lost nadat ik van een 3-0 achterstand 6-3 heb gemaaktquote:
SalmanPack - WarC. - 4 - 1quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
salmanpack - warchaser - 6 - 3 .. connection lost nadat ik van een 3-0 achterstand 6-3 heb gemaakt![]()
lol, ik heerschquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:33 schreef warchaser44 het volgende:
ik zweer het je .. als ik zo'n filmpje maker had .. kon ik nu al een mixtape maken over zijn rebound goals.. nie normaalvan salmanpack
Dit zegt natuurlijk genoegquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:40 schreef BOYS1985 het volgende:
In de toto divisie.. is het altijd een feest... en den bosch kan het weten.. ze zijn er geweest
die 3-0 was overigens nog voor de rust en toen werd op wonderbaarlijke wijze de verbinding verbroken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef BOYS1985 het volgende:
En 3-0..
ANTI VOETBAL
ANTI VOETBAL
ANTI VOETBAL
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:30 schreef Filay het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb dus twee keer gewonnen.
Tottenham - PSG 4-2
PSG - Tottenham 0-3
1-5 was een betere weergave van de krachtsverhoudingen.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef Ricky_ het volgende:
Manchester United - AC Milan: 1-1.
Milan weer 81e minuut.
Als een gelijkspel je uitgangspunt is wel jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Ricky_ het volgende:
Lomp trappen en rammen werkt blijkbaar ook eens een keertje.
altijd leuk, dom doen als je niet kan winnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Filay - Badabingea = 17-1
Eigen doelpunten!
Haha, ik had het gehadquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:08 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
altijd leuk, dom doen als je niet kan winnen![]()
![]()
Ja ach, ik had al een kutdag..quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:59 schreef warchaser44 het volgende:
wat je dan doet ? terug proberen te komen natuurlijk
je gaat toch niet expres iemand anders doelpunten geven.. stand your ground and never give up... nu heeft hij onterecht veelsteveel doelpunten erbij gekregen
kan iemand deze arme stakker ff helpenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:39 schreef Vivoex het volgende:
Hey kan iemand me ff uitleggen hoe je online kan spelen via DirectIP?
Jij ging toch loten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer gaan jullie loten ?
Een enthousiaste injectiequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
9, als ik goed tel.
Wel grappig dat poule D, die in het begin het meeste bekritiseert werd, als eerste klaar is.![]()
Komt door de enthousiaste nieuwe deelnemersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
9, als ik goed tel.
Wel grappig dat poule D, die in het begin het meeste bekritiseert werd, als eerste klaar is.![]()
Ik wil wel, maar ik heb een tegenstander nodigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga nu maar spelen, poule C loopt achter.![]()
Dat heeft niets met FIFA te maken maar met onwelwillende tegenspelers of spelers die erg goed zijn en vrijwel gelijkwaardig aan elkaar zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Die uitslagen!![]()
12-1
7-6
17-1
Fifa is weer lekker realistisch dit jaar
Moet mcyodogg wel even online komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga nu maar spelen, poule C loopt achter.![]()
ja klopt. In principe wil ik vandaag wel de potjes met jou en Rekkie afmaken, dus zeg maar wanneer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Moet mcyodogg wel even online komen.
idd gewoon loten....maar ik vind wel dat er gedacht moet worden aan:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon loten lijkt me het leukste.
Heey, hopelijk gaat het weer beterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:37 schreef X-fi het volgende:
Na persoonlijke problemen heb ik besloten weer door te gaan.
neem aan dat het alleen vandaag dan kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:42 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Heey, hopelijk gaat het weer beter
We moeten nog onze potjes afmaken, kun je binnenkort dan nog eens spelen?
Over een uurtje heb ik wel tijd, rond 15:00?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
neem aan dat het alleen vandaag dan kan.
we kijken ok? want heb nog plannen om te fietsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Over een uurtje heb ik wel tijd, rond 15:00?
Haha, dat heb ik juist gedaan. Ik ben over 10 minuutjes klaar, misschien dan al? p.m.m.maas(at)hotmail.comquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
we kijken ok? want heb nog plannen om te fietsen
Omdat je als winnaar dan meer kans maakt op de volgende ronde waardoor je niet voor niets groepswinnaar bent gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks waarom zou daar een voordeel voor moeten zijn?
AC Milan wordt jou waterlooquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:43 schreef Messenga het volgende:
Nja, zolang ik maar niet tegen Barca of Inter hoef.
beetje lullig voor Real Madridquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt geen tijd meer...
Arsenal - Ajax 3-0
Ajax - Arsenal 0-3
Succes verder!!
Dat valt nog te bezienquote:
Ja jammer dat het zo moetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
beetje lullig voor Real Madrid![]()
AS Roma - Chelsea 2-6
beetje lullig voor real madrid ook...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt geen tijd meer...
Arsenal - Ajax 3-0
Ajax - Arsenal 0-3
Succes verder!!
Tja, ik kan niet. Heb geen FIFA hier ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
beetje lullig voor Real Madrid![]()
AS Roma - Chelsea 2-6
De meeste zijn gewoon groepswinnaar geworden omdat ze er snel bij waren om het kwalitatief beter team te kiezen. Lijkt mij gewoon voor iedereen het eerlijkst om gewoon 1 pot en iedereen kan iedereen loten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef PrinceSL het volgende:
Omdat je als winnaar dan meer kans maakt op de volgende ronde waardoor je niet voor niets groepswinnaar bent gewordenJe wordt 'gespaard' in de volgende ronde omdat je een 'op papier 'mindere' tegenstander krijgt
Algemeen gebruikt principe, zou het hier ook graag zien
![]()
Ik zit in Groep Aquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee XiFI ofzo. Jij hebt alles netjes afgemaakt.
Vind de "organisatie" ook maar afwezig trouwens.
Ik ben alleen 's avonds beschikbaar..... nu dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben je beschikbaar om het uit te vechten?
En wie mag dat zijn dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel triest eigenlijk dat 1 van de grootste zeikers op poule D er nu zelf mee kapt
Hij heeft zich in het begin ook niet bepaald sociaal opgesteld met reacties als:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef PrinceSL het volgende:
TerroRobbie, ik stel voor dat je ff normaal doet tegen X-fi, hij heeft aangegeven persoonlijke problemen gehad te hebben, het lijkt me vrij sociaal daar rekening mee te houden in je reacties![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:53 schreef X-fi het volgende:
Gewoon NU al wegdoen. Dit is om te janken .
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef X-fi het volgende:
Gewoon schorsen met een flinke straf. Ban?![]()
Wie de bal kaatst....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef X-fi het volgende:
Inderdaad. Wij wachten ALLEMAAL straks op groep D
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft zich in het begin ook niet bepaald sociaal opgesteld met reacties als:
[..]
[..]
[..]
Wie de bal kaatst....
Als nou ook eens gewoon ontopic ging in plaats dat kinderachtige gelul steeds.... topic-vervuilingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wederom zeer inhoudelijke en kwalitatief hoogstaande post.
Als jij je er gewoon niet mee bemoeit. Scheelt weer 25 onnodige posts.. Over offtopic gesproken...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als nou ook eens gewoon ontopic ging in plaats dat kinderachtige gelul steeds.... topic-vervuiling![]()
MSN..... is wat je zoekt.... scheelt een hoop bal kaatsten op een openbaar forum.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij je er gewoon niet mee bemoeit. Scheelt weer 25 onnodige posts.. Over offtopic gesproken...
Ja, noem maar een tijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
MSN..... is wat je zoekt.... scheelt een hoop bal kaatsten op een openbaar forum.
ONTOPIC:
Bayern Muchen..... kun je morgen avond de 2 laatste wedstrijden spelen?
Ben ik dan onlinequote:
Goed, wat mij betreft gaan we de loting van de kwartfinales zo doen:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Aantal vragen voor de organisatie (als die er uberhaupt nog is):
- Wanneer is de deadline van de poulerondes?
- Wat gebeurt er met Xi-Fi? (Gewoon een nieuwe persoon erin zoals bij de overige poules lijkt mij het eerlijkst, als die tenminste op korte termijn gevonden kan worden)
- Hoe gaat de loting van de volgende rondes? (1 pot? 2 potten? 34 potten?)
- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Aangezien Salmanpack al ff niet meer reageert en ik toch dit alles opgezet heb samen met hem zal ik dan maar antwoorden, aangezien je zo graag een organisatie ziet:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Aantal vragen voor de organisatie (als die er uberhaupt nog is):
- Wanneer is de deadline van de poulerondes?
- Wat gebeurt er met Xi-Fi? (Gewoon een nieuwe persoon erin zoals bij de overige poules lijkt mij het eerlijkst, als die tenminste op korte termijn gevonden kan worden)
- Hoe gaat de loting van de volgende rondes? (1 pot? 2 potten? 34 potten?)
- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat durenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:07 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Goed, wat mij betreft gaan we de loting van de kwartfinales zo doen:
Nr.1 (Groep #) speelt tegen Nr.2 (Groep #)
Nr.2 (Groep #) speelt tegen Nr.1 (Groep #)
Dit lijkt mij het eerlijkst vooral voor de nummers 1want er moet wel een beloning tegenover hun prestatie staan.
En X-fi wordt niet vervangen. PrinceSL heeft zelf al aangegeven wat ie het liefst wil:
"Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing" Dus we wachten de reactie van Lijpo ff af.
En wat de deadline betreft, ik stel voor dat de resterende wedstrijden voor zondag zijn afgewerkt.
Zodra de nummers 2 van groep A & C bekend zijn kunnen we al beginnen met de tweede ronde.
Je geeft het antwoord zelf al: als daar animo voor is..
Zelfde instellingen als bij de poulewedstrijden. Twee wedstrijden: thuis/uit. (net als in real life tellen uitdoelpunten dubbel, is de stand na twee wedstrijden nog steeds gelijk dan verlenging en evt. penalties.)
Tijdens het typen van bovenstaand stukje heb ik een ander systeem bedacht om loting te voorkomen aangezien we elkaar niet 100% vertrouwenipv een knockout-ronde maken we er een competitie van (Eredivisie-stijl) Lijkt mij veel leuker omdat we dan:
(1) meer wedstrijden (14 om precies te zijn) spelen ipv maar 2
(2) we hoeven niet meer te loten
(3) we beginnen allemaal weer met een schoon lei, geen verschil tussen nrs.1 & 2
(4) en je moet tegen alle teams spelen (als je dan eerste eindigt ben je imho een echte kampioen)
Dus laat allemaal ff weten wat je ervan vindt, dan weten we iig waar we aan toe zijn
Mja, een competitie hoeft natuurlijk niet zo lang te duren als je meerdere wedstrijden op 1 dag speelt wanneer je een keertje tijd hebt om te spelen. Het is in ieder geval beter dan maar 1 wedstrijd spelen vind ik want je hebt idd gelijk, 2wed. kan niet in FIFA.. daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat durenOver die twee wedstrijden moet je ff nadenken, zoals ik in mn post hierboven aangeef is dit in dat geval geen oplossing.
Verder unaniem dezelfde antwoorden![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef PrinceSL het volgende:
Yo, maar ff wat antwoorden tegelijk. het zou natuurlijk niet eerlijk zijn dat ik nu twee keer zonder te spelen van Ajax win. Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing
Lijpo moet maar ff zeggen wat tie hier van vindt?
-Nee dat is geen deadline? Lijkt me redelijk dat voor maandag alle wedstrijden gespeeld zijn. Iedereen heeft in het weekend wel eventjes tijd lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Aangezien Salmanpack al ff niet meer reageert en ik toch dit alles opgezet heb samen met hem zal ik dan maar antwoorden, aangezien je zo graag een organisatie ziet:
- Als de groepswinnaars bekend zijn
- Nieuwe persoon voor X-fi lijkt me niet goed, aangezien hij dan met 2 wedstrijden winnen al door is. Ik heb Lijpo wat voorgesteld, hij moet eerst maar ff antwoorden.
- er komen 2 potten, groepswinnaars en nummers 2
- geen verliezersronde, toch geen animo voor. Als dat wel is, je bent vrij om het te regelen natuurlijk
- volgende ronde: 1 wedstrijd, gewoon winnen en je bent door. Desnoods penalty's. 2 wedstrijden is leuker maar onmogelijk, want indien uit verloren wordt met bijvoorbeeld 2-1, en thuis gewonnen met 2-1 is het afgelopen in fifa, maar in het echt moet er nog een verlening komen. 1 wedstrijd is dus de oplossing als het aan mij ligt
Het is dat ik mijn wedstrijden vanavond speel.... maar ik heb in het weekend niet, tot heel weinig tijd.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
-Nee dat is geen deadline? Lijkt me redelijk dat voor maandag alle wedstrijden gespeeld zijn. Iedereen heeft in het weekend wel eventjes tijd lijkt me.
Met anderen kun je niet winnen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef warchaser44 het volgende:
dat je dan maar niet mijn barcelona pakt
weet ik niet.. maar ik ben barcelona gewend en dan speel je automatisch beterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met anderen kun je niet winnen?
leuk dat je het op een publiek forum meedeelt, daar is dit ten eerste niet voor en jij maakt van een koe weer een olifant.. er was inderdaad lag.. maar ik had het net zo erg.. en ik win wel.. en dan zeg ik voor de lolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:16 schreef Filay het volgende:
Als er wordt geloot en ik kom tegen Barcelona uit dan trek ik me automatisch terug. Ik speel niet tegen 'de arrogantie zelve'. Hij wint met 7-1 omdat ik mijn spelers amper (lees: bij vlagen, vooral in de tweede helft) kan bewegen en gaat dan op lopen scheppen over zijn 'kunnen'. Daar heb ik geen zin in. Ik speel FIFA voor mijn lol, dat heb ik er zo niet in.
Edit: Ik heb geen moeite met verliezen (ik weet dat er mensen zijn die me nu een 'slechte verliezer' zullen noemen). Ik heb zelfs geen moeite met verliezen terwijl er lag is, maar wees dan (als winnaar) naderhand niet zo'n arrogante bitch door te zeggen "En jij bent bovenaan geeindigd?" en "je bent gepwnd" terwijl zelfs een dooie nog kon zien dat hij stotterde als de pest.
Ik wil overigens niet een belemmerende factor zijn in de loting. Als mensen het hier niet met mij eens zijn wil ik best tegen Barcelona spelen als ik er tegen geloot wordt omdat ik het toernooi niet wil verstieren (ik neem aan dat iedereen voor zijn lol speelt?) dan zet ik mijn eigen principes wel even opzij.
Ik vind het niet meer dan sociaal om even aan te geven waarom ik mij dan terugtrek. Vind je niet? Ik heb je trouwens geen quitter genoemd. Wel een arrogante klootzak, en terecht ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
leuk dat je het op een publiek forum meedeelt, daar is dit ten eerste niet voor en jij maakt van een koe weer een olifant.. er was inderdaad lag.. maar ik had het net zo erg.. en ik win wel.. en dan zeg ik voor de lol
de bis gepwnd. en daarna een losstaande vraag of jij bovenaan geindigd bent.. om te weten of de rest ook zo goed is.. en dan vervolgens noem je mij een arrogante klootzak.. dan noem je mij een quitter
maar zoals ik al zei dit hoort niet op dit forum.. je hebt gewoon verloren en kan daar blijkbaar niet tegen..
als je nog meer vragen hebt doe je dat maar via msn..
Ik hoop het, maar het eerste potje viel het ook wel mee. Er was wel wat lag vooral in de tweede helft (net als in potje 2) maar op zich liep dat prima en toen verloor ik met 6-4, no problem. Tweede potje lagde hij in het begin redelijk en na de rust ontiegelijk veel. Weer verloren, 7-1 ditmaal, omdat ik met mijn verdedigers maar door bleef rennen als hij allang voorbij was (bleek als de bal in de goal lag). Weer verloren ook geen probleem. Het probleem begint pas bij het arrogante gedrag van mijnheer warchaser. Ik kan daar absoluut niet tegen vooral als je dan de vraag stelt "en jij bent bovenaan geeindigd?" of iets dergelijks. Ik speel het voor mn lol en opscheppen met scores en uitslagen kan ik nog wel hebben maar dit was pure arrogantie. Zoals ik al zei, wellicht speel ik de wedstrijd wel maar niet van harte.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef PrinceSL het volgende:
Kindertjes, kindertjes toch. Laten we het wel leuk houden ok?Als Filay Warchaser loot, heeft Warchaser geluk. Mij lijkt het dat je op z'n minst even de wedstrijd nog kan spelen, maar als je dat niet wil. Tja, dat moet je zelf weten. Overigens heb ik net twee potjes tegen Warchaser gespeeld en geen lag gehad? Dus misschien valt het de volgende keer mee?
Sorry, maar wat da fuk vind je hier arrogant aan.. het is een normale vraag.. ik vraag dit om te weten of jij bovenaan bent geindigd en om te weten of ik me zorgen moet maken om de rest van jou poule omdat ik daar niet tegen gespeeld heb...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het eerste potje viel het ook wel mee. Er was wel wat lag vooral in de tweede helft (net als in potje 2) maar op zich liep dat prima en toen verloor ik met 6-4, no problem. Tweede potje lagde hij in het begin redelijk en na de rust ontiegelijk veel. Weer verloren, 7-1 ditmaal, omdat ik met mijn verdedigers maar door bleef rennen als hij allang voorbij was (bleek als de bal in de goal lag). Weer verloren ook geen probleem. Het probleem begint pas bij het arrogante gedrag van mijnheer warchaser. Ik kan daar absoluut niet tegen vooral als je dan de vraag stelt "en jij bent bovenaan geeindigd?" of iets dergelijks. Ik speel het voor mn lol en opscheppen met scores en uitslagen kan ik nog wel hebben maar dit was pure arrogantie. Zoals ik al zei, wellicht speel ik de wedstrijd wel maar niet van harte.
Die quote is een voorbeeld. Zoals je zelf al zei, verdere vragen mogen op MSN zo gauw ik weer online ben (binnen nu en 10 minuten).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat da fuk vind je hier arrogant aan.. het is een normale vraag.. ik vraag dit om te weten of jij bovenaan bent geindigd en om te weten of ik me zorgen moet maken om de rest van jou poule omdat ik daar niet tegen gespeeld heb...
Je overdrijft!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Filay het volgende:
[..]
Die quote is een voorbeeld. Zoals je zelf al zei, verdere vragen mogen op MSN zo gauw ik weer online ben (binnen nu en 10 minuten).
Ik wou net zeggen, dan ben ik Barcaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:09 schreef RayMania het volgende:
Ah, jammer dat ik dit topic niet heb gezien. Bij de volgende editie (als die komt) wil ik wel meedoen, als het mogelijk is.
Geef dan eens een suggestie ipv steeds commentaar te leveren en zelf niks toe te voegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop dat dit soort dingen in het volgende toernooi beter geregeld zijn
Ik heb al genoeg suggesties gegeven. Misschien moet je eerst het topic eens doorlezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Geef dan eens een suggestie ipv steeds commentaar te leveren en zelf niks toe te voegen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:57 schreef Filay het volgende:
Anyway, dat zet ik maar even opzij en dus wil ik graag verder.
*steekt hand uit naar warchaser*
We hebben het niet zelf beslist. Salmanpack vond het ook een goed idee. Ten tweede is het veel oneerlijker om iemand anders erin te gooien, aangezien er nog maar twee wedstrijden gespeeld hoefden te worden. Stel nu dat die invaller ongelofelijk slecht was. Dan had ik met gemak twee potjes gewonnen en was door. Niet echt eerlijk tegenover Lijpo, denk je ook niet? Hij heeft nu nl. niet de kans gehad om tegen hem ook twee keer te winnen. Stel nu dat die tegenstander ongelofelijk goed was. Ik had twee keer verloren, en hij was door. Niet echt eerlijk tegenover Lijpo, omdat hij dan niet onderling met hem heeft uit kunnen maken wie er door was. Kortom, gewoonweg het eerlijkst om het in de poule dan maar op te lossen onderling. Anders moet je alles opnieuw gaan spelen, en dat is misschien wat veel werk, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg suggesties gegeven. Misschien moet je eerst het topic eens doorlezen.
Het is natuurlijk wel vreemd dat 2 users onderling even gaan uitmaken hoe het wegvallen van een speler (terwijl dit eerder werd opgelost door een vervanger) gaan oplossen en zelf gaan bepalen wie door gaat.
*schud die handquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:57 schreef Filay het volgende:
Even over het geschil tussen mij en warchaser.
Ik ga gewoon door ookal loot ik tegen warchaser. Ik weet dat het deels mijn fout is maar zeker niet in zijn geheel. De lag zal (als ik andere mensen hier zie reageren) wel aan mijn pc/verbinding/spyware-op-pc hebben gelegen. Toch blijf ik erbij dat ik het een arrogante houding vond.
Anyway, dat zet ik maar even opzij en dus wil ik graag verder.
*steekt hand uit naar warchaser*
ja ik ook...maar poule A en C zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:02 schreef Messenga het volgende:
Ik wacht op de loting.
ja ik zie dat A ook al beslist is dus waar blijft de loting???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
C is al beslist.
Dat ik het nog eens mag zeggen, ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Loting. 7 Wedstrijden binnen een week... Als je ziet hoeveel moeite het nu al voor sommigen kostte om 6 wedstrijden te spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |