Heey, hopelijk gaat het weer beterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:37 schreef X-fi het volgende:
Na persoonlijke problemen heb ik besloten weer door te gaan.
neem aan dat het alleen vandaag dan kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:42 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Heey, hopelijk gaat het weer beter
We moeten nog onze potjes afmaken, kun je binnenkort dan nog eens spelen?
Over een uurtje heb ik wel tijd, rond 15:00?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
neem aan dat het alleen vandaag dan kan.
we kijken ok? want heb nog plannen om te fietsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Over een uurtje heb ik wel tijd, rond 15:00?
Haha, dat heb ik juist gedaan. Ik ben over 10 minuutjes klaar, misschien dan al? p.m.m.maas(at)hotmail.comquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
we kijken ok? want heb nog plannen om te fietsen
Omdat je als winnaar dan meer kans maakt op de volgende ronde waardoor je niet voor niets groepswinnaar bent gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks waarom zou daar een voordeel voor moeten zijn?
AC Milan wordt jou waterlooquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:43 schreef Messenga het volgende:
Nja, zolang ik maar niet tegen Barca of Inter hoef.
beetje lullig voor Real Madridquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt geen tijd meer...
Arsenal - Ajax 3-0
Ajax - Arsenal 0-3
Succes verder!!
Dat valt nog te bezienquote:
Ja jammer dat het zo moetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
beetje lullig voor Real Madrid![]()
AS Roma - Chelsea 2-6
beetje lullig voor real madrid ook...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef X-fi het volgende:
Ik heb echt geen tijd meer...
Arsenal - Ajax 3-0
Ajax - Arsenal 0-3
Succes verder!!
Tja, ik kan niet. Heb geen FIFA hier ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
beetje lullig voor Real Madrid![]()
AS Roma - Chelsea 2-6
De meeste zijn gewoon groepswinnaar geworden omdat ze er snel bij waren om het kwalitatief beter team te kiezen. Lijkt mij gewoon voor iedereen het eerlijkst om gewoon 1 pot en iedereen kan iedereen loten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef PrinceSL het volgende:
Omdat je als winnaar dan meer kans maakt op de volgende ronde waardoor je niet voor niets groepswinnaar bent gewordenJe wordt 'gespaard' in de volgende ronde omdat je een 'op papier 'mindere' tegenstander krijgt
Algemeen gebruikt principe, zou het hier ook graag zien
![]()
Ik zit in Groep Aquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee XiFI ofzo. Jij hebt alles netjes afgemaakt.
Vind de "organisatie" ook maar afwezig trouwens.
Ik ben alleen 's avonds beschikbaar..... nu dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben je beschikbaar om het uit te vechten?
En wie mag dat zijn dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel triest eigenlijk dat 1 van de grootste zeikers op poule D er nu zelf mee kapt
Hij heeft zich in het begin ook niet bepaald sociaal opgesteld met reacties als:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef PrinceSL het volgende:
TerroRobbie, ik stel voor dat je ff normaal doet tegen X-fi, hij heeft aangegeven persoonlijke problemen gehad te hebben, het lijkt me vrij sociaal daar rekening mee te houden in je reacties![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:53 schreef X-fi het volgende:
Gewoon NU al wegdoen. Dit is om te janken .
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef X-fi het volgende:
Gewoon schorsen met een flinke straf. Ban?![]()
Wie de bal kaatst....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef X-fi het volgende:
Inderdaad. Wij wachten ALLEMAAL straks op groep D
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft zich in het begin ook niet bepaald sociaal opgesteld met reacties als:
[..]
[..]
[..]
Wie de bal kaatst....
Als nou ook eens gewoon ontopic ging in plaats dat kinderachtige gelul steeds.... topic-vervuilingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wederom zeer inhoudelijke en kwalitatief hoogstaande post.
Als jij je er gewoon niet mee bemoeit. Scheelt weer 25 onnodige posts.. Over offtopic gesproken...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als nou ook eens gewoon ontopic ging in plaats dat kinderachtige gelul steeds.... topic-vervuiling![]()
MSN..... is wat je zoekt.... scheelt een hoop bal kaatsten op een openbaar forum.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij je er gewoon niet mee bemoeit. Scheelt weer 25 onnodige posts.. Over offtopic gesproken...
Ja, noem maar een tijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
MSN..... is wat je zoekt.... scheelt een hoop bal kaatsten op een openbaar forum.
ONTOPIC:
Bayern Muchen..... kun je morgen avond de 2 laatste wedstrijden spelen?
Ben ik dan onlinequote:
Goed, wat mij betreft gaan we de loting van de kwartfinales zo doen:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Aantal vragen voor de organisatie (als die er uberhaupt nog is):
- Wanneer is de deadline van de poulerondes?
- Wat gebeurt er met Xi-Fi? (Gewoon een nieuwe persoon erin zoals bij de overige poules lijkt mij het eerlijkst, als die tenminste op korte termijn gevonden kan worden)
- Hoe gaat de loting van de volgende rondes? (1 pot? 2 potten? 34 potten?)
- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Aangezien Salmanpack al ff niet meer reageert en ik toch dit alles opgezet heb samen met hem zal ik dan maar antwoorden, aangezien je zo graag een organisatie ziet:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Aantal vragen voor de organisatie (als die er uberhaupt nog is):
- Wanneer is de deadline van de poulerondes?
- Wat gebeurt er met Xi-Fi? (Gewoon een nieuwe persoon erin zoals bij de overige poules lijkt mij het eerlijkst, als die tenminste op korte termijn gevonden kan worden)
- Hoe gaat de loting van de volgende rondes? (1 pot? 2 potten? 34 potten?)
- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat durenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:07 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Goed, wat mij betreft gaan we de loting van de kwartfinales zo doen:
Nr.1 (Groep #) speelt tegen Nr.2 (Groep #)
Nr.2 (Groep #) speelt tegen Nr.1 (Groep #)
Dit lijkt mij het eerlijkst vooral voor de nummers 1want er moet wel een beloning tegenover hun prestatie staan.
En X-fi wordt niet vervangen. PrinceSL heeft zelf al aangegeven wat ie het liefst wil:
"Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing" Dus we wachten de reactie van Lijpo ff af.
En wat de deadline betreft, ik stel voor dat de resterende wedstrijden voor zondag zijn afgewerkt.
Zodra de nummers 2 van groep A & C bekend zijn kunnen we al beginnen met de tweede ronde.
Je geeft het antwoord zelf al: als daar animo voor is..
Zelfde instellingen als bij de poulewedstrijden. Twee wedstrijden: thuis/uit. (net als in real life tellen uitdoelpunten dubbel, is de stand na twee wedstrijden nog steeds gelijk dan verlenging en evt. penalties.)
Tijdens het typen van bovenstaand stukje heb ik een ander systeem bedacht om loting te voorkomen aangezien we elkaar niet 100% vertrouwenipv een knockout-ronde maken we er een competitie van (Eredivisie-stijl) Lijkt mij veel leuker omdat we dan:
(1) meer wedstrijden (14 om precies te zijn) spelen ipv maar 2
(2) we hoeven niet meer te loten
(3) we beginnen allemaal weer met een schoon lei, geen verschil tussen nrs.1 & 2
(4) en je moet tegen alle teams spelen (als je dan eerste eindigt ben je imho een echte kampioen)
Dus laat allemaal ff weten wat je ervan vindt, dan weten we iig waar we aan toe zijn
Mja, een competitie hoeft natuurlijk niet zo lang te duren als je meerdere wedstrijden op 1 dag speelt wanneer je een keertje tijd hebt om te spelen. Het is in ieder geval beter dan maar 1 wedstrijd spelen vind ik want je hebt idd gelijk, 2wed. kan niet in FIFA.. daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat durenOver die twee wedstrijden moet je ff nadenken, zoals ik in mn post hierboven aangeef is dit in dat geval geen oplossing.
Verder unaniem dezelfde antwoorden![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef PrinceSL het volgende:
Yo, maar ff wat antwoorden tegelijk. het zou natuurlijk niet eerlijk zijn dat ik nu twee keer zonder te spelen van Ajax win. Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing
Lijpo moet maar ff zeggen wat tie hier van vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |