Welkomquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:53 schreef Filay het volgende:
Klopt helemaal! Go Spurs!
Ja dan moet ik tegen warchaserquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef BOYS1985 het volgende:
Loting is eerlijkst.
Kan je wel connecten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef Filay het volgende:
Ik heb net geprobeerd tegen PSG te spelen maar dat lukte vreemd genoeg niet. Eerder vanavond speelde ik wel een paar potjes online waarbij ik ook zelf de host was. IP was goed, Firewalls uit... Ports open. En het werkte eerder vanavond wel, iemand die zich aanbied om het even te proberen?
pen, papier en een kom is genoeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef SalmanPack het volgende:
een loting zou wel eerlijker zijn ja maar hoe gaan we dat dan regelen?
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.quote:
En zet het op video, is leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
pen, papier en een kom is genoeg.
Gewoon simpel houden:
8 namen van de clubs op papier zetten....dus 8 propjes maken en in een kom doen. Daarna loten![]()
Ik vertrouw je![]()
Bedankt voor je vertrouwen (quote:
Voeg me ff toe op MSN: fifafreak2007@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef Filay het volgende:
[..]
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.
lol, dus je hebt liever geen lotingquote:
Dan moet ik maar es tegen jou oefenenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol, dus je hebt liever geen lotingmaar dan moet je wel tegen mij..
Ik weet niet wat erger is, tegen mij spelen of warchaser![]()
![]()
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moet ik maar es tegen jou oefenen.
Ik heb je ff toegevoegd op msnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
zijlijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
ja ik neem het opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
neem je het dan wel op? en je gaat de ajacieden toch niet benadelen hé?
Ik ben erbij gekomen voor Devrim en Fenerbache is veranderd naar Tottenham Hotspur, dat is dus het team waar ik mee speel. Jij moet ook nog eens tegen mij dacht ik, MSN is in profiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap er niks meer van hoe het nou zit in Poule D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |