Welkomquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:53 schreef Filay het volgende:
Klopt helemaal! Go Spurs!
Ja dan moet ik tegen warchaserquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef BOYS1985 het volgende:
Loting is eerlijkst.
Kan je wel connecten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef Filay het volgende:
Ik heb net geprobeerd tegen PSG te spelen maar dat lukte vreemd genoeg niet. Eerder vanavond speelde ik wel een paar potjes online waarbij ik ook zelf de host was. IP was goed, Firewalls uit... Ports open. En het werkte eerder vanavond wel, iemand die zich aanbied om het even te proberen?
pen, papier en een kom is genoeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef SalmanPack het volgende:
een loting zou wel eerlijker zijn ja maar hoe gaan we dat dan regelen?
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.quote:
En zet het op video, is leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:19 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
pen, papier en een kom is genoeg.
Gewoon simpel houden:
8 namen van de clubs op papier zetten....dus 8 propjes maken en in een kom doen. Daarna loten![]()
Ik vertrouw je![]()
Bedankt voor je vertrouwen (quote:
Voeg me ff toe op MSN: fifafreak2007@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef Filay het volgende:
[..]
Niet geprobeerd want PSG kon niet hosten zei hij. Nu zoek ik dus iemand om even mijn verbinding mee te testen.
lol, dus je hebt liever geen lotingquote:
Dan moet ik maar es tegen jou oefenenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol, dus je hebt liever geen lotingmaar dan moet je wel tegen mij..
Ik weet niet wat erger is, tegen mij spelen of warchaser![]()
![]()
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moet ik maar es tegen jou oefenen.
Ik heb je ff toegevoegd op msnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
zijlijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nu het nog niet officieel is bedoel je? Maar dan ken je mijn tactiek straks wel![]()
Ik hoor het wel wanneer je er klaar voor bent
ja ik neem het opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
neem je het dan wel op? en je gaat de ajacieden toch niet benadelen hé?
Ik ben erbij gekomen voor Devrim en Fenerbache is veranderd naar Tottenham Hotspur, dat is dus het team waar ik mee speel. Jij moet ook nog eens tegen mij dacht ik, MSN is in profiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap er niks meer van hoe het nou zit in Poule D.
Ik heb je trouwens ge-add op msn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen voor Devrim en Fenerbache is veranderd naar Tottenham Hotspur, dat is dus het team waar ik mee speel. Jij moet ook nog eens tegen mij dacht ik, MSN is in profiel.
Hey! Je moet mijn tactiek niet verradenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
zijlijn![]()
![]()
Hoe dan ook, hopelijk kan ik morgen weer wat spelen, veel te druk gehad de afgelopen dagen. Wil eik nu wel eens snel de beslissende potjes tegen Ajax spelen![]()
Overigens had ik zelf in gedachte voor de 8ste finales, nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule D, nummer 2 Poule A tegen nummer 1 Poule D. Hetzelfde met poules B en C. Overigens kan loten ook geen kwaad, want wat maakt het nu precies uit tegen wie je komt in de achste
Zet je demo ff op youtube danquote:
Ja je mag er wat langer over doen maar niet te lang héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
Hebben wij dan meer tijd? Ten eerste, omdat ik er bij gekomen ben en omdat er natuurlijk wijzigingen geweest zijn!?
He Salman, dat klinkt erg duitsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja je mag er wat langer over doen maar niet te lang hé![]()
Maar voorlopig is de rest ook nog lang niet klaar denk ik..
Probeer gewoon zoveel mogelijk op dezelfde tempo door te gaan als de rest.
Rematch: Salmanpack - Filay - 8 - 2 (ik had bijna verloren, in de 58ste min. stond het nog 1-1)
Een wedstrijd duurt nou eenmaal 90 min.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:35 schreef Badabingea het volgende:
[..]
He Salman, dat klinkt erg duits![]()
![]()
De manier waarop Die Mannschaft op het moment spelen is het denk ik een hele eer om 'vieze Duitser' te worden genoemdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef warchaser44 het volgende:
ownee jij heb ook nie ff geluk fzo.. strakx maak ik je wel
vieze duitser
met je geluksballetjes :S en ik wou gewoon een rematch ik zei nie dak beter was, omdat jij die eerste match won door een geluksballetje die tegen een been vloog en toen in het doel :s
Je hebt maar 2 keer van mij gewonnen, 10 dagen geledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef warchaser44 het volgende:
ownee jij heb ook nie ff geluk fzo.. strakx maak ik je wel
vieze duitser
met je geluksballetjes :S en ik wou gewoon een rematch ik zei nie dak beter was, omdat jij die eerste match won door een geluksballetje die tegen een been vloog en toen in het doel :s
en trouwes ik heb tot nu toe alleen maar van jou gewonne duskzou me bek maar houden met je owned
Hetzelfde geldt voor jou, ik zeg niet dat je slecht bent, integendeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:43 schreef warchaser44 het volgende:
blijkbaar niet.. maar ik kan dus prima trainen op jou
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt nou eenmaal 90 min.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:46 schreef Messenga het volgende:
Hoe slecht kan iemand tegen zn verlies.
Ik kwam met 3-0 achter te staan.. dat zegt genoeg over mijn verdedigingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, zeg, hoe verdedigde jij zo goed met Lyon dan?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:51 schreef Messenga het volgende:
Terwijl op statistiek de verdediging het beste hoort te zijn
Let's Rock!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef warchaser44 het volgende:
kom je nog een potje spelen salman ? of durf je niet meer :p
Man united is makkelijk verslaan met Lyonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik Inter heb gekozen.. niet dat ik Lyon wil
ik wil Man. U.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |