abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42598463
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Aantal vragen voor de organisatie (als die er uberhaupt nog is):
- Wanneer is de deadline van de poulerondes?
- Wat gebeurt er met Xi-Fi? (Gewoon een nieuwe persoon erin zoals bij de overige poules lijkt mij het eerlijkst, als die tenminste op korte termijn gevonden kan worden)
- Hoe gaat de loting van de volgende rondes? (1 pot? 2 potten? 34 potten?)
- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Aangezien Salmanpack al ff niet meer reageert en ik toch dit alles opgezet heb samen met hem zal ik dan maar antwoorden, aangezien je zo graag een organisatie ziet:

- Als de groepswinnaars bekend zijn
- Nieuwe persoon voor X-fi lijkt me niet goed, aangezien hij dan met 2 wedstrijden winnen al door is. Ik heb Lijpo wat voorgesteld, hij moet eerst maar ff antwoorden.
- er komen 2 potten, groepswinnaars en nummers 2
- geen verliezersronde, toch geen animo voor. Als dat wel is, je bent vrij om het te regelen natuurlijk
- volgende ronde: 1 wedstrijd, gewoon winnen en je bent door. Desnoods penalty's. 2 wedstrijden is leuker maar onmogelijk, want indien uit verloren wordt met bijvoorbeeld 2-1, en thuis gewonnen met 2-1 is het afgelopen in fifa, maar in het echt moet er nog een verlening komen. 1 wedstrijd is dus de oplossing als het aan mij ligt

Hopelijk stemt dit je tevreden?
pi_42598498
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:07 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Goed, wat mij betreft gaan we de loting van de kwartfinales zo doen:
Nr.1 (Groep #) speelt tegen Nr.2 (Groep #)
Nr.2 (Groep #) speelt tegen Nr.1 (Groep #)

Dit lijkt mij het eerlijkst vooral voor de nummers 1want er moet wel een beloning tegenover hun prestatie staan.

En X-fi wordt niet vervangen. PrinceSL heeft zelf al aangegeven wat ie het liefst wil:
"Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing" Dus we wachten de reactie van Lijpo ff af.

En wat de deadline betreft, ik stel voor dat de resterende wedstrijden voor zondag zijn afgewerkt.
Zodra de nummers 2 van groep A & C bekend zijn kunnen we al beginnen met de tweede ronde.

- Komen er nog verliezersrondes voor de nrs 3 en 4 in de poule? (als daar animo voor is?)
Je geeft het antwoord zelf al: als daar animo voor is..

- Hoe gaan de wedstrijden in de volgende ronde? (speelduur? aantal wedstrijden? hoe valt de beslissing?)
Zelfde instellingen als bij de poulewedstrijden. Twee wedstrijden: thuis/uit. (net als in real life tellen uitdoelpunten dubbel, is de stand na twee wedstrijden nog steeds gelijk dan verlenging en evt. penalties.)

Tijdens het typen van bovenstaand stukje heb ik een ander systeem bedacht om loting te voorkomen aangezien we elkaar niet 100% vertrouwen ipv een knockout-ronde maken we er een competitie van (Eredivisie-stijl) Lijkt mij veel leuker omdat we dan:
(1) meer wedstrijden (14 om precies te zijn) spelen ipv maar 2
(2) we hoeven niet meer te loten
(3) we beginnen allemaal weer met een schoon lei, geen verschil tussen nrs.1 & 2
(4) en je moet tegen alle teams spelen (als je dan eerste eindigt ben je imho een echte kampioen)

Dus laat allemaal ff weten wat je ervan vindt, dan weten we iig waar we aan toe zijn
Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat duren Over die twee wedstrijden moet je ff nadenken, zoals ik in mn post hierboven aangeef is dit in dat geval geen oplossing.
Verder unaniem dezelfde antwoorden
pi_42598769
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef PrinceSL het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet echt voor competitie omdat het denk ik te lang gaat duren Over die twee wedstrijden moet je ff nadenken, zoals ik in mn post hierboven aangeef is dit in dat geval geen oplossing.
Verder unaniem dezelfde antwoorden
Mja, een competitie hoeft natuurlijk niet zo lang te duren als je meerdere wedstrijden op 1 dag speelt wanneer je een keertje tijd hebt om te spelen. Het is in ieder geval beter dan maar 1 wedstrijd spelen vind ik want je hebt idd gelijk, 2wed. kan niet in FIFA.. daar had ik nog niet aan gedacht Dus 1 wed=te kort en 14 duurt te lang? We kunnen er ook 7 wedstrijden van maken, maar dan moet je bij een gelijkspel doorgaan totdat er een wint, evt. verlenging en penalties
pi_42602104
we kunnen oko gewoon knock out spelen

en bij 2-1 en 1-2 een 3de wedstrijd inlassen.. waarvan de winner uiteraard doorgaat
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:06:42 #255
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_42602995
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef PrinceSL het volgende:
Yo, maar ff wat antwoorden tegelijk. het zou natuurlijk niet eerlijk zijn dat ik nu twee keer zonder te spelen van Ajax win. Ik stel voor dat Lijpo en ik weer 2 wedstrijden spelen om te beslissen wie er door gaat? Lijkt mij de enige eerlijke oplossing

Lijpo moet maar ff zeggen wat tie hier van vindt?
Ja is goed
pi_42610227
Kunt toch ook gewoon zonder uit doelpunten en shit doen. Gewoon 2 wedstrijden spelen. Degene met de meeste punten wint. Is dat gelijk een derde beslissingswedstrijd.

edit ow dat heeft warchaser ook al voorgesteld.
pi_42610326
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef PrinceSL het volgende:

[..]

Aangezien Salmanpack al ff niet meer reageert en ik toch dit alles opgezet heb samen met hem zal ik dan maar antwoorden, aangezien je zo graag een organisatie ziet:

- Als de groepswinnaars bekend zijn
- Nieuwe persoon voor X-fi lijkt me niet goed, aangezien hij dan met 2 wedstrijden winnen al door is. Ik heb Lijpo wat voorgesteld, hij moet eerst maar ff antwoorden.
- er komen 2 potten, groepswinnaars en nummers 2
- geen verliezersronde, toch geen animo voor. Als dat wel is, je bent vrij om het te regelen natuurlijk
- volgende ronde: 1 wedstrijd, gewoon winnen en je bent door. Desnoods penalty's. 2 wedstrijden is leuker maar onmogelijk, want indien uit verloren wordt met bijvoorbeeld 2-1, en thuis gewonnen met 2-1 is het afgelopen in fifa, maar in het echt moet er nog een verlening komen. 1 wedstrijd is dus de oplossing als het aan mij ligt
-Nee dat is geen deadline? Lijkt me redelijk dat voor maandag alle wedstrijden gespeeld zijn. Iedereen heeft in het weekend wel eventjes tijd lijkt me.
-Nou ja het is tot nu toe altijd zo gegaan. Zo eerder vreemd zijn als het nu anders gaat. Maarja dat komt jou wel het beste uit natuurlijk.
-ok
- zie gaande discussie.

Daarbij hebben we ook weinig aan lijkt, als, misschien etc.
Iemand moet gewoon even zeggen, Zo en Zo gaan we het doen klaar. Einde discussie veel plezier. Anders zijn we met kerst nog aan het discussieren over hoe de wedstrijden gespeeld moeten worden.
pi_42610826
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben ik dan online
Tot dan.
pi_42610943
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

-Nee dat is geen deadline? Lijkt me redelijk dat voor maandag alle wedstrijden gespeeld zijn. Iedereen heeft in het weekend wel eventjes tijd lijkt me.
Het is dat ik mijn wedstrijden vanavond speel.... maar ik heb in het weekend niet, tot heel weinig tijd.....
Skiën enzo
pi_42611335
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is net hersft
Overdekt Werkgever betaalt
pi_42614830
Ah, jammer dat ik dit topic niet heb gezien. Bij de volgende editie (als die komt) wil ik wel meedoen, als het mogelijk is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42616597
dat je dan maar niet mijn barcelona pakt
pi_42618701
Je mag Arsenal hebben, mocht er nog een ronde komen kies ik PSV, speelt veel fijner
Maare, Lijpo, nog tijd binnenkort?
pi_42618832
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:15 schreef warchaser44 het volgende:
dat je dan maar niet mijn barcelona pakt
Met anderen kun je niet winnen?
pi_42620423
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Met anderen kun je niet winnen?
weet ik niet.. maar ik ben barcelona gewend en dan speel je automatisch beter
pi_42620474
Als er wordt geloot en ik kom tegen Barcelona uit dan trek ik me automatisch terug. Ik speel niet tegen 'de arrogantie zelve'. Hij wint met 7-1 omdat ik mijn spelers amper (lees: bij vlagen, vooral in de tweede helft) kan bewegen en gaat dan op lopen scheppen over zijn 'kunnen'. Daar heb ik geen zin in. Ik speel FIFA voor mijn lol, dat heb ik er zo niet in.

Edit: Ik heb geen moeite met verliezen (ik weet dat er mensen zijn die me nu een 'slechte verliezer' zullen noemen). Ik heb zelfs geen moeite met verliezen terwijl er lag is, maar wees dan (als winnaar) naderhand niet zo'n arrogante bitch door te zeggen "En jij bent bovenaan geeindigd?" en "je bent gepwnd" terwijl zelfs een dooie nog kon zien dat hij stotterde als de pest.

Ik wil overigens niet een belemmerende factor zijn in de loting. Als mensen het hier niet met mij eens zijn wil ik best tegen Barcelona spelen als ik er tegen geloot wordt omdat ik het toernooi niet wil verstieren (ik neem aan dat iedereen voor zijn lol speelt?) dan zet ik mijn eigen principes wel even opzij.

[ Bericht 26% gewijzigd door Filay op 12-10-2006 20:26:24 ]
pi_42621469
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:16 schreef Filay het volgende:
Als er wordt geloot en ik kom tegen Barcelona uit dan trek ik me automatisch terug. Ik speel niet tegen 'de arrogantie zelve'. Hij wint met 7-1 omdat ik mijn spelers amper (lees: bij vlagen, vooral in de tweede helft) kan bewegen en gaat dan op lopen scheppen over zijn 'kunnen'. Daar heb ik geen zin in. Ik speel FIFA voor mijn lol, dat heb ik er zo niet in.

Edit: Ik heb geen moeite met verliezen (ik weet dat er mensen zijn die me nu een 'slechte verliezer' zullen noemen). Ik heb zelfs geen moeite met verliezen terwijl er lag is, maar wees dan (als winnaar) naderhand niet zo'n arrogante bitch door te zeggen "En jij bent bovenaan geeindigd?" en "je bent gepwnd" terwijl zelfs een dooie nog kon zien dat hij stotterde als de pest.

Ik wil overigens niet een belemmerende factor zijn in de loting. Als mensen het hier niet met mij eens zijn wil ik best tegen Barcelona spelen als ik er tegen geloot wordt omdat ik het toernooi niet wil verstieren (ik neem aan dat iedereen voor zijn lol speelt?) dan zet ik mijn eigen principes wel even opzij.
leuk dat je het op een publiek forum meedeelt, daar is dit ten eerste niet voor en jij maakt van een koe weer een olifant.. er was inderdaad lag.. maar ik had het net zo erg.. en ik win wel.. en dan zeg ik voor de lol
de bis gepwnd. en daarna een losstaande vraag of jij bovenaan geindigd bent.. om te weten of de rest ook zo goed is.. en dan vervolgens noem je mij een arrogante klootzak.. dan noem je mij een quitter

maar zoals ik al zei dit hoort niet op dit forum.. je hebt gewoon verloren en kan daar blijkbaar niet tegen..
als je nog meer vragen hebt doe je dat maar via msn..
pi_42623186
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef warchaser44 het volgende:

[..]

leuk dat je het op een publiek forum meedeelt, daar is dit ten eerste niet voor en jij maakt van een koe weer een olifant.. er was inderdaad lag.. maar ik had het net zo erg.. en ik win wel.. en dan zeg ik voor de lol
de bis gepwnd. en daarna een losstaande vraag of jij bovenaan geindigd bent.. om te weten of de rest ook zo goed is.. en dan vervolgens noem je mij een arrogante klootzak.. dan noem je mij een quitter

maar zoals ik al zei dit hoort niet op dit forum.. je hebt gewoon verloren en kan daar blijkbaar niet tegen..
als je nog meer vragen hebt doe je dat maar via msn..
Ik vind het niet meer dan sociaal om even aan te geven waarom ik mij dan terugtrek. Vind je niet? Ik heb je trouwens geen quitter genoemd. Wel een arrogante klootzak, en terecht ook
pi_42623379
Wel een kut reden om je terug te trekken trouwens....

Principes..... who needs them
pi_42623955
Kindertjes, kindertjes toch. Laten we het wel leuk houden ok? Als Filay Warchaser loot, heeft Warchaser geluk. Mij lijkt het dat je op z'n minst even de wedstrijd nog kan spelen, maar als je dat niet wil. Tja, dat moet je zelf weten. Overigens heb ik net twee potjes tegen Warchaser gespeeld en geen lag gehad? Dus misschien valt het de volgende keer mee?
pi_42624013
Oh ja ik had ook geen problemen ten Warchaser.... niet als hij hostte, en niet als ik hostte
pi_42625726
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef PrinceSL het volgende:
Kindertjes, kindertjes toch. Laten we het wel leuk houden ok? Als Filay Warchaser loot, heeft Warchaser geluk. Mij lijkt het dat je op z'n minst even de wedstrijd nog kan spelen, maar als je dat niet wil. Tja, dat moet je zelf weten. Overigens heb ik net twee potjes tegen Warchaser gespeeld en geen lag gehad? Dus misschien valt het de volgende keer mee?
Ik hoop het, maar het eerste potje viel het ook wel mee. Er was wel wat lag vooral in de tweede helft (net als in potje 2) maar op zich liep dat prima en toen verloor ik met 6-4, no problem. Tweede potje lagde hij in het begin redelijk en na de rust ontiegelijk veel. Weer verloren, 7-1 ditmaal, omdat ik met mijn verdedigers maar door bleef rennen als hij allang voorbij was (bleek als de bal in de goal lag). Weer verloren ook geen probleem. Het probleem begint pas bij het arrogante gedrag van mijnheer warchaser. Ik kan daar absoluut niet tegen vooral als je dan de vraag stelt "en jij bent bovenaan geeindigd?" of iets dergelijks. Ik speel het voor mn lol en opscheppen met scores en uitslagen kan ik nog wel hebben maar dit was pure arrogantie. Zoals ik al zei, wellicht speel ik de wedstrijd wel maar niet van harte.
pi_42625916
Ac Milan - Bayern Muchen 4-6....

Kutpot van mijn kant
pi_42626020
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar het eerste potje viel het ook wel mee. Er was wel wat lag vooral in de tweede helft (net als in potje 2) maar op zich liep dat prima en toen verloor ik met 6-4, no problem. Tweede potje lagde hij in het begin redelijk en na de rust ontiegelijk veel. Weer verloren, 7-1 ditmaal, omdat ik met mijn verdedigers maar door bleef rennen als hij allang voorbij was (bleek als de bal in de goal lag). Weer verloren ook geen probleem. Het probleem begint pas bij het arrogante gedrag van mijnheer warchaser. Ik kan daar absoluut niet tegen vooral als je dan de vraag stelt "en jij bent bovenaan geeindigd?" of iets dergelijks. Ik speel het voor mn lol en opscheppen met scores en uitslagen kan ik nog wel hebben maar dit was pure arrogantie. Zoals ik al zei, wellicht speel ik de wedstrijd wel maar niet van harte.
Sorry, maar wat da fuk vind je hier arrogant aan.. het is een normale vraag.. ik vraag dit om te weten of jij bovenaan bent geindigd en om te weten of ik me zorgen moet maken om de rest van jou poule omdat ik daar niet tegen gespeeld heb...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')