OP uit deel 1 ![]()
Het idee is naar voren gekomen door SalmanPack in het topic van fifa07 deeltje drie :
Fifa 07 # 3 Out now. Hier een apart topic erover omdat het anders daar een zooitje wordt:
Het gaat om het Fok-Championship, oftewel, een fok-competitietje, of knockout voor fifa07. Spelen gebeurt uiteraard via direct-ip (zie topic pagina 5 om te kijken hoe het werkt) De opzet is nog open voor discussie maar ik denk dat een soort WK opzet het beste werkt, of anders een directe knock-out. Dat laatste is nl. wat eenvoudiger wat betreft administratie, uit-goals, etc. Maargoed, eerst hebben we natuurlijk enthousiaste deelnemers nodig, dus hier graag je even de mededeling of je meedoet en zoja met welke club je wil spelen. Geen garanties, aangezien dubbele clubs mij niet leuk lijkt. Maargoed, als niemand een dubbele heeft is er geen probleem. Voorstellen met betrekking tot de opzet zijn natuurlijk ook van harte welkom!
ik zal aftrappen: Ik doe natuurlijk mee, speel het liefst met Arsenal.
Ik weet niet of het mogelijk is om de post oneindig bij te werken, zoja zal ik hier proberen bij te werken wie met welke club wil spelen:
PrinceSL - Arsenal
X-fi: - Ajax
Messenga - Lyon
Lijpo - Real Madrid
Asskicker14 - Valencia
SalmanPack - Internazionale
Eppie_NL - Chelsea
warchaser - Barcelona
Ricky_ - Manchester United
mcyodogg - Bayern Munchen
Max-Westerman - AS Roma
Plato1980 - Liverpool
Devrim_ - Fenerbahçe
Rekkie - AC Milan
TerroRobbie - Juventus
Deel 1Laatste post uit het vorige deel:quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:37 schreef Devrim_ het volgende:Fener - Juve 0 - 4 (spel viel uit na 77 minuut)
Return komt niet
Iemand kan mij evt vervangen
Waarom? Kap je ermee?