...ik zat nog te twijfelen of het een d of een t moest zijn...quote:
nee hoor....jij bent niet zo saai... ( denk ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert? Ik? Echt niet!
Ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor....jij bent niet zo saai... ( denk ik)![]()
ze durft wel he?quote:
ja, als niemand het durft...dan offer ik me wel weer op...quote:
Daarom houden we ook zo van jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als niemand het durft...dan offer ik me wel weer op...![]()
quote:
vertel vertel!quote:
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
Lekker rustig hier, volgens mij missen we iemand, maar wie, dat weet ik ook niet EXACT
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg tochquote:
Ik durf er niks over te zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?![]()
Ik heb denk ik toch te veel mannelijke chromosomen........ik heb toch echt beeldmateriaal nodig om me er iets bij voor te kunnen stellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg toch
ow....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg toch
Je moet niet naar die inorde luisterenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow....![]()
ik dacht juist dat dit het newbie-inoefen-topic was...![]()
![]()
Wie??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet niet naar die inorde luisteren![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
whehehe...ik hoop dat het 20 euro word...![]()
![]()
Ik vond het er iig veel op lijken. Vooral diequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?![]()
En met die nieuwe regels is het helemaal fraai...kun je zo maar zonder mededeling in het bantopic voor een maand monddood zijn gemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond het er iig veel op lijken. Vooral diedeed het hem. Maar nog niets in de MED, hoewel ze hem dat vorige keer ook onthouden hebben, overigens tot groot verdriet van hemzelf...
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF EXACT!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
Lekker rustig hier, volgens mij missen we iemand, maar wie, dat weet ik ook niet EXACT
Ze stond er toch ook nog maar pas een paar dagen tussen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
net goed stinkhoer! vind 20 euro nog teveel!
Ah...hoe was je dag op het werk lief ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF EXACT!![]()
![]()
hmmmz, volgens mij speelt mijn korsakov op... Dacht dat ik het hele topic gelezen had....quote:
he bommie ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
net goed stinkhoer! vind 20 euro nog teveel!
[BB SC 43] op zoek naar de kwelgeest...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij speelt mijn korsakov op... Dacht dat ik het hele topic gelezen had....![]()
Voel je vrij om af te reageren, ik lees het nog welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
ow... is het weer deal or no deal tijd??quote:
ehhhhh... laat me raden. Was er weer een storinkje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Yep...het was "Els" der beurt...maar elsje was een beetje inhaligquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow... is het weer deal or no deal tijd??![]()
toch eens een keer kijken. zoals jij het brengt klinkt het leuk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...het was "Els" der beurt...maar elsje was een beetje inhalig...dahaag Els
...Dahaag 7080 euro
altijd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
is t nog de moeite om de sc terug te lezen?
Mwah had nog een ietsjepietsje nasleep van STERF EXACT SOFTWARE STERF! waardoor de dag ietsje minder ging dan ik me voorgenomen had.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...hoe was je dag op het werk lief ?
YEAH BABY YEAH!quote:
Be my guest... [BB SC 1] Én vast!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
Met zo'n belachelijke instelling blijf je altijd wanabeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
de permban!
Ik ga ff op de NSB knop klikken om te zien of ze hem niet vergeten zijn![]()
Hallo liefie....waar woon je? mijn vrouw is de deur uit en ik heb zin om een jong grietje uit elkaar te trekken!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Be my guest... [BB SC 1] Én vast!
Dahaag Inodder![]()
Ja, en het erge is...PH52 heeft me ongewild de NSB knop uitgelegdquote:
huiliequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit.
Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat SC weer gewoon een normaal SC topic wordt. Voor de rest moet het drooggeilen van mislukte newbies zoals Klodder, Oorties, Basje, APK en die achterlijke Demins hier maar op www.kleutersontdekkenhun lichaam.com ofzo. Newbies zagen het SC topic alleen nog maar als een plek om de Oldbies te klieren door vooral van die zielige peuter-fantasietjes ala drooggeilpijperij hier neer te pleuren alsware dit de GFT kliko van Fok! (dit gebeurd ook in FB overigens).
Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor newbies die te ver gaan en hun straf gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als potentiele newbie behandelen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog geiler vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Ik zou newbies hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig zichzelf in de zeik te laten nemen door Oldbies zoals de SC ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de oldbies hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor al die kutnewbieszo leuk mogelijk te maken zonder bagger en en drooggeilpijperij. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een andere speelplek op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste stinknewbiedie weer begint te drooggeilen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een oldbie schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu!
No more mister NiceBommie!
Ik vind het ook echt een uitkomst ....wanneer ik zelf een post doe waarvan ik twijfel of de mods de humor er wel van inzien bied ik altijd direct mijn excuses aan middels een TR waarbij ik uitleg dat ik dat alleen maar zei om bijv een PC Eend of of Demins over de schreef te laten gaan......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, en het erge is...PH52 heeft me ongewild de NSB knop uitgelegd![]()
ik was al bij page 2 van 43 hoorquote:
Ik heb even de NSB knop gehanteerd, wegens een belachelijke reply op een schitterend stukje prozaquote:
2 stuks maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
![]()
[afbeelding] Nikky is online en heeft vandaag nog 2 ban's uitgeschreven!
Fucken met Nikky op eigen risico, ze is op 19 januari 2007 uitgerekend en is nu dus ongeveer in de werpfase waarin vrouwen in staat zijn om glimlachend je kop van je romp te rukken om vervolgens te gaan zeiken om een zak snoep!!!![]()
Einde Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
![]()
Geleuf me...er komen er nog wel driequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 stuks maarZag net even snel dat Dagonet er vorige week 3 op een dag uitzwaaide
![]()
Ik wacht dus op die nummer 3 voordat ik ergens anders dan in SC ga posten![]()
Ik ken iemand die heeft er een keer 15 in één minuut geband. En die waren nog blauw ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me...er komen er nog wel drie![]()
Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
6 op 1 dag![]()
Dikke edit: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
sorry Dagonet![]()
![]()
En wie is er weer 1 van de 6quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me...er komen er nog wel drie![]()
Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
6 op 1 dag![]()
Dikke edit: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
sorry Dagonet![]()
![]()
Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie is er weer 1 van de 6![]()
![]()
Maar dat was nog in een weekend, op een donderdag is de kans toch een stukje kleiner![]()
Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
hmpfffffffffffff!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...![]()
quote:
En ik maar denken dat het 1 of andere takketrol zo zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
Alleen als ik zeker weet dat ik dan wel een vermelding in MED krijgquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?![]()
oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterd
krijg ik nu straf
dat zal niet makkelijk zijn voor hem....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!![]()
We hebben alle tijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zal niet makkelijk zijn voor hem....![]()
Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 1000 karaktersquote:
uchquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!![]()
ow, gaan we weer beschimpen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 100 karakters![]()
Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
uch
heb sc gedan nu sv nog
ben bang dat ik nie zo creatief ben jap
vier op n rij wat of is dat al oud ben newbie weet je wel noem eerst maar ff de reeds bestaande spellen
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, gaan we weer beschimpen...![]()
Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen
Wat zie jij er trouwens geil uit in je slubbertrui en joggingbroek!![]()
Damn, weer de webcam vergeten....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen
Wat zie jij er trouwens geil uit in je slubbertrui en joggingbroek!![]()
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"![]()
denk om je tenen hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.creijproducts.com/media/247_00.jpg
Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..![]()
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voor![]()
volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?![]()
ow joy!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....
voor de rest is het hier ook wel wat rustig....
weer zo'n kutlijmpoging van BBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?![]()
je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
Nou ja positief ding aan dit alles is dat ik vanaaf dan weer vroeg afhaak en ik misschien de mazzel van 2 keer in een week sex mag beleven.![]()
Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komt![]()
Kindertjes buiten spelen en hop!![]()
Ik denk dat dat meer heeft te maken met jouw lullige voorkomen en daglicht...slechte combiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerd....slechts hoongelach was mijn deel.
![]()
doeg buuf....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...![]()
![]()
tot laterz!![]()
dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...![]()
![]()
tot laterz!![]()
man, ik zeg de hele dag al van alles....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaat![]()
Komop zeg, ik geef je zoveel van mezelf, alleen maar omdat ik wil dat je je hier absoluut niet eenzaam voelen gaat!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
man, ik zeg de hele dag al van alles....
zit ik hier een beetje remi tegen mezelf te kleppen...![]()
![]()
en op het moment dat ik warme en genegenheid zoek bij mijn eigen kerel kom jij weer tevoorschijn. lekker is dat...
(milde semihmodus)
los ballosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
![]()
tot laterz!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, ik geef je zoveel van mezelf, alleen maar omdat ik wil dat je je hier absoluut niet eenzaam voelen gaat!
![]()
ja, ik dacht dat je weg was...wat is de buurman aan het kijken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
zie je nou, zit ik hier een beetje te posten in mijn eentje....![]()
Nee, ik was een beetje gepikeerd, maar aangezien ik nietd e Semih wil uithangen ben ik hier toch weer voor je!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
zie je nou, zit ik hier een beetje te posten in mijn eentje....![]()
nu zijn wij in ons eentje aan het praten typenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik was een beetje gepikeerd, maar aangezien ik nietd e Semih wil uithangen ben ik hier toch weer voor je!
Tja, so be it.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nu zijn wij in ons eentje aan het praten typen
...nou meer rode kool of rode bieten!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, so be it.....
laten we wat kaarsjes aansteken...lekker romantisch...
ik pak de CD van Barry Whote erbij ....
zow....
Hoe zou je het vinden als ik nu je baarmoeder tot andijvie kets?![]()
grt,
Bommie, romanticus in hart en ziel!
iets met leo di caprio en thom hanksquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat je weg was...wat is de buurman aan het kijken?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou meer rode kool of rode bieten!!!![]()
Leuke film is dat ...gebaseerd op waargebeurd en zoooooo komischquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iets met leo di caprio en thom hanks
ow daarom zit ie steeds zo schattig te grinniken...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuke film is dat ...gebaseerd op waargebeurd en zoooooo komisch![]()
een echte vent gaat OOK over de rode zee!!!!!quote:
Jij? gepikeerd? Was dat nou toch. Laat jij je raken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik was een beetje gepikeerd, maar aangezien ik nietd e Semih wil uithangen ben ik hier toch weer voor je!
Ohw daar heb ik geen moeite mee, kut = kut...maar ik hoef er toch niet over te praten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een echte vent gaat OOK over de rode zee!!!!!![]()
ja echt! *proest*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij? gepikeerd? Was dat nou toch. Laat jij je raken?
idd n echte schipper bevaard ....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een echte vent gaat OOK over de rode zee!!!!!![]()
Gelukkig niet dus, vreesde even dat je ziek was ofzo.quote:
Ik voel me wel een beetje snotterig...kom je me nu kluiven?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gelukkig niet dus, vreesde even dat je ziek was ofzo.![]()
.... mannen houden nooit zo van dat onderwerp ..hihi... mietjes zijn hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw daar heb ik geen moeite mee, kut = kut...maar ik hoef er toch niet over te praten?![]()
Prima! Vind tet binnenste is altijd het lekkerstequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje snotterig...kom je me nu kluiven?![]()
ja, en ik denk dan in mijn geval, wees blij dat het weer zover is.... als het wegblijft ben je verder van huis...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... mannen houden nooit zo van dat onderwerp ..hihi... mietjes zijn het![]()
je lult maar raak hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Heeft niets met mietjes te maken, we hebben het over een afvalstoffen afvoer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Omdat het mietjes zijn!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
je lult maar raak hoor
ik snap niet dat vrouwen zelden gewoon de pil doorslikken (dus niet de stopweek)
ben je van al t gezeur af
en volgens de specialisten kan t geen kwaad
sprak de man die het niet hoefde te slikkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
je lult maar raak hoor
ik snap niet dat vrouwen zelden gewoon de pil doorslikken (dus niet de stopweek)
om de een of ander vreemde reden raken we (vriendinnen/kameraden) nog wel eens verzeild bij het onderwerp schijtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft niets met mietjes te maken, we hebben het over een afvalstoffen afvoer.
Als ik in mijn neus zit te balken en beet heb, en ik het gevoel heb dat ik mijn halve hersenen eruit trek en dan ga uitwijden over de sensationele flubber die eruit is gekomen....vind jij dat smakelijk?
Joh schei toch uit, wat maakt het nou uit, een beetje chemische zooi die je volledige hormoonhuishouding naar de tering helpt? Wij mannen hebben een rib moeten afstaan...het is jullie beurt voor een offer!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sprak de man die het niet hoefde te slikken![]()
![]()
en BTW hon, ik slik de pil niet, for your information...
specialisten kunnen lullen wat ze willen, de pil is rotzooi!![]()
doe je dat uit je neus??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
om de een of ander vreemde reden raken we (vriendinnen/kameraden) nog wel eens verzeild bij het onderwerp schijtenvraag me niet hoe t komt
Ik vind het erg als ik me de kuthik aan het persen ben en de drol kruip terugquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
om de een of ander vreemde reden raken we (vriendinnen/kameraden) nog wel eens verzeild bij het onderwerp schijtenvraag me niet hoe t komt
...das iets heel anders schat....maar als je erover wilt praten.... het is niet dat ik je vraag om een rode doos leeg te likken!!! ( trouwens mannen kunnen over behoorlijke ranzige dingen praten!!!)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft niets met mietjes te maken, we hebben het over een afvalstoffen afvoer.
Als ik in mijn neus zit te balken en beet heb, en ik het gevoel heb dat ik mijn halve hersenen eruit trek en dan ga uitwijden over de sensationele flubber die eruit is gekomen....vind jij dat smakelijk?
nou er komt iig wel veel poep uit z'n mondquote:
ik hou niet van lezen (drie kinderen zou in die zin een weggever moeten zijn), dus weet niet waar je het over hebt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit, wat maakt het nou uit, een beetje chemische zooi die je volledige hormoonhuishouding naar de tering helpt? Wij mannen hebben een rib moeten afstaan...het is jullie beurt voor een offer!![]()
dat had ik al begrepen (ander ben je verder van huis)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
niet zeuren... heb je me ooit horen zeuren over de meuk die jullie mannen erin kwakken!!!..slik daar maar wat voor...hihiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
je lult maar raak hoor
niet helemaal waar en niet echt de time and place om daar over uit te wijden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat had ik al begrepen (ander ben je verder van huis)
daar doelde ik ook niet op je pompt je lichaam vol hormonen t is dus op zn minst onnatuurlijk (rotzooi)
maar als je toch slikt maakt die week extra ook niet veel uit toch
ik bedoel dat velen denken dat t ze t ongemak moeten dragen omdat ze ongesteld moeten worden als je doorslikt bouwd er niets op en hoefd er dus ook niets weg toch?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet zeuren... heb je me ooit horen zeuren over de meuk die jullie mannen erin kwakken!!!..slik daar maar wat voor...hihi![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Joh zit toch niet zo te zeiken, is beregezond!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet zeuren... heb je me ooit horen zeuren over de meuk die jullie mannen erin kwakken!!!..slik daar maar wat voor...hihi![]()
...wat nou gezondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zit toch niet zo te zeiken, is beregezond!![]()
naar mijn weten zijn de specialisten het er over eens of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet helemaal waar en niet echt de time and place om daar over uit te wijden...
google het even voor een meer evenwichtig beeld![]()
enne, voor wat betreft dat vetgedrukte, ik heb natuurlijk wel ander voorzorgsmaatregelen getroffen! voordat ik als losbol te boek sta
en eiwitrijk bovendienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bevat wel goeie eiwittenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de ene keer word je verweten dan je t onderwerp vermeit heb je t er over is t nie the time and placequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet helemaal waar en niet echt de time and place om daar over uit te wijden...
google het even voor een meer evenwichtig beeld![]()
enne, voor wat betreft dat vetgedrukte, ik heb natuurlijk wel ander voorzorgsmaatregelen getroffen! voordat ik als losbol te boek sta
HEAR HEAR!quote:
Daar doe ik niet aan, ben braaf enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
jij nog wat eiwitten?
He Semih, leef je nog?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
[/b]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Inodder het volgende:
de ene keer word je verweten dan je t onderwerp vermeit heb je t er over is t nie the time and place
vrouwuh![]()
[quote][b]Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[/b]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Inodder het volgende:
de ene keer word je verweten dan je t onderwerp vermeit heb je t er over is t nie the time and place
vrouwuh![]()
[quote][b]Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef [b]RANDMONGOOL het volgende:[/b]
joh kijk uit voor klodders kwak, frigietje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ga nu echt....![]()
filmpje is afgelopen..nu ik..
![]()
klodder moet zichzelf maar reddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh kijk uit voor klodders kwak, frigietje!![]()
*zucht*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klodder moet zichzelf maar redden, ik heb genoeg aan de buurman...
![]()
![]()
niet eens. sorry...quote:
veel plezier... .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ga nu echt....![]()
filmpje is afgelopen..nu ik..
![]()
nix joh, zit je te fucken !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet eens. sorry...![]()
wat heb ik nou gemist?![]()
jij oo... nou ja laat maar...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij oo... nou ja laat maar...![]()
![]()
![]()
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
dag buuv heb post quote aangepast kijk maar ff
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit, wat maakt het nou uit, een beetje chemische zooi die je volledige hormoonhuishouding naar de tering helpt? Wij mannen hebben een rib moeten afstaan...het is jullie beurt voor een offer!![]()
straatje schoon nu, Semih?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...![]()
Wat denk jij van een schop voor je kut?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:
[..]
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?
2. Of vrouwen niet genoeg lijden tijdens het dragen van een kind en daarna de bevalling!
Wat denk jij van een knip in je ballen?
Zuupertje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet eens. sorry...![]()
wat heb ik nou gemist?![]()
ow, wacht ff, ik snapum!tjee, dat glaasje port hakte er flink in...
![]()
Bwhaaaaaaaaaaaa.... WATJUH!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat denk jij van een schop voor je kut?![]()
hou je bek, hou je bek, hou je bek,quote:
Kijk nou maar uit, anders breek ik je bezem!quote:
ging toch over de zelfde hoofdgroep (vrouwen zaken)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...![]()
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
ging toch over de zelfde hoofdgroep (vrouwen zaken)
waar wij mannen t (zogenaamd) niet over willen hebben
![]()
Er is ook n herstel operatie dus ach mocht t zover zijn why notquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:
[..]
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?
2. Of vrouwen niet genoeg lijden tijdens het dragen van een kind en daarna de bevalling!
Wat denk jij van een knip in je ballen?
oei dillemmaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUUUN !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[douche]
dat bedoel ik dusquote:
kippie...ga er maar weer vandoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[douche]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt niet! Ben niet bang om een ranzige lul en klauwen te krijgen maar er is wel een grens!
zou ik kunnen vragen, zou je me pijpen als ik je ongesteld en wel zou hebben liggen ketsen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!
..dat antwoord heb ik al gegeven dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik kunnen vragen, zou je me pijpen als ik je ongesteld en wel zou hebben liggen ketsen?
Nou dan, wat heeft het voor nut gehad om die vraag te stellen? Mi ben je alleen maar uit op conflictsituaties!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef puntoortje het volgende:
nee dus
tis anders zo stil hier...ha haquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan, wat heeft het voor nut gehad om die vraag te stellen? Mi ben je alleen maar uit op conflictsituaties!
wilde je even laten zwetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:00 schreef puntoortje het volgende:
dat bedoel ik
ja te laat ...NU heb ik hoofdpijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
herstel heb er nog ff rustig over na gedacht ben lekker fris gedoucht t ligt ook wel aan de sitatie/hevigheid als je je nu ook ff lekker douched en dan de kurk op de fles doet ben ik bang dat ik de sprong in t diepe zou wagen
als er feromonen in t spel zijn wordt t ook al anders
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja te laat ...NU heb ik hoofdpijn![]()
![]()
![]()
met een rietje of gewoon?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
Normaal gesproken lees ik even alles terug in SC (de rest kan me gestolen worden)
Wat een stelletje ranzige figuren zitten er hier zeg![]()
(ik zuig het mestruatiebloed altijd op en voor het doorslikken eerst even gorgelen)![]()
kom maar op met je vinger dan....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevonden
en anders is er nog wel n oplossing breek n vinger voel je je hoofd nie meer
ik zal al jou vingers brekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevonden
en anders is er nog wel n oplossing breek n vinger voel je je hoofd nie meer
zolang heb ik m nie hoeveel km is dat zuid-holland(toch)=>Acherhoekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kom maar op met je vinger dan....![]()
Met een trechtertje natuurlijkquote:
Ik voel een zekere spanning maar kan mijn vinger er niet precies opleggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zal al jou vingers breken, zijn we hier ff 6 weken van BS verlost
![]()
Ik denk dat klodder die basje makkelijk kan hebben..maar hey! ik wil niet stoken heur!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik voel een zekere spanning maar kan mijn vinger er niet precies opleggen![]()
Klodder leg in ze nest joh!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat klodder die basje makkelijk kan hebben..maar hey! ik wil niet stoken heur!
angsthaasje is hetquote:
Is dit zo'n newbie gevecht aan het wordenquote:
ik zet mijn geld op klodder....basje lijkt me zo'n hit and run forrest run type!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dit zo'n newbie gevecht aan het worden![]()
Ik zet mijn geld op................![]()
Ik wacht de eerste ronde even af![]()
Zal wel weer moeten wassen en strijkenquote:
Basje komt hier heel af en toe even binnen kakken (kloon van LSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zet mijn geld op klodder....basje lijkt me zo'n hit and run forrest run type!
Volgens mij helemaal niemandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Wie zijn er ondertussen weer allemaal gesneuveld![]()
![]()
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oostenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Wie zijn er ondertussen weer allemaal gesneuveld![]()
![]()
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niemandOf komt niet iedereen in het ban-topic
![]()
En je denkt dat deze post geen gevolgen heeft?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oosten
maar bedacht me op tijd![]()
Die foto op het strand waar ze zo wulps kijktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oosten
Ik was ook bijna naar afghanistan gegaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had het ook begrepen en opende gelijk een fles champagnequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nog
Day hoe zit het met PH, weet jij daar wat van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
En je denkt dat deze post geen gevolgen heeft?![]()
Zal ik anders zo aardig en behulpzaam zijn om zijn post even in FB te plaatsenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
nope, je hebt gewoon zoals elke vrouwelijke mod een waanzinnig zwak voor mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Daar was ik al jaren naar op zoekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Ik ken die BB mensen geheel en al niet maar ik wil hier wel even een leuke url neerknallen, gewoon om jullie een beetje uit de sleur te halen.
http://www.youtube.com/watch?v=17ZlDhUjC3Y
Ik zie hem nog steedsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het ook begrepen en opende gelijk een fles champagnemaar er is niets te vinden
![]()
Fles was wel lekker![]()
Afgelopen week stond Manu wel in Med maar een paar uur later was hij nog steeds in SC.
Misschien dat LS nu wel weg is?
Ga het anders even vragen in FB![]()
The Poguesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Ik ken die BB mensen geheel en al niet maar ik wil hier wel even een leuke url neerknallen, gewoon om jullie een beetje uit de sleur te halen.
Maar ik ben Nikky nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, je hebt gewoon zoals elke vrouwelijke mod een waanzinnig zwak voor me![]()
Shane!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Weet niet waar je huis staat maar alle cd's (en lp'squote:
Nikky is leuk om je bier mee koud te houden maar jij bent voor mij the real thing...dat weet je toch ?quote:
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
The Pogues![]()
Draaide ik veel in de kroeg
![]()
![]()
![]()
Verkloot jij me nachtrust ffquote:
Wat is er met PH dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day hoe zit het met PH, weet jij daar wat van?
Ik moet even een plaatje zien in te voeren, zo'n kruis ziet er gewoon echt niet uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:
Heeft Shane nu WEL of GEEN leverkanker?
laatst gedownload, de making of..."fairytale of new york" kippevel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet waar je huis staat maar alle cd's (en lp's) heb ik zo ongeveer boven staan
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Jij komt me trouwens wel bekend voor?
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:
Heeft Shane nu WEL of GEEN leverkanker?
WC eend liep heer vorig jaar vast ook rond?quote:
Jij komt mij ook op een vage manier bekend voor, maar daar heb ik vaker last vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Jij komt me trouwens bekend voor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Hijs al 47 en drinkt zich al 40 jaar kapot. Waar het van komt komt het maar erg lekker zal die lever iig niet in z'n vel zitten......... ik heb mezelf alleen voorgenomen om nog een concert te bezoeken dus hij houdt het nog maar lekker een poosje uit anders doe ik 'm wat aan!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............![]()
hij heeft ongeveer gezopen wat jappie, jij en ik bij elkaar gezopen hebben in ons levenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............![]()
WHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij komt me trouwens bekend voor!
Ik heb tegenwoordig een brievenbus en zou een linkje erg op prijs stellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
laatst gedownload, de making of..."fairytale of new york" kippevel!![]()
Hij en zijn neukertje!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA!
Dus jij zit ook op FOK, geachte serverbeheerder?
Er was naar aanleiding van een post van TL wat verwarring of hij nou een ban te pakken had of niet.quote:
help me ff herinneren, ik ga nu pitten !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een brievenbus en zou een linkje erg op prijs stellen![]()
Nu maar even de Dubliners![]()
opgezet
![]()
Ik was dat leuke meisje van vorig jaar dat niet mee mocht doen met het nominatiespel omdat ik zogenaamd te laat aankwam hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt mij ook op een vage manier bekend voor, maar daar heb ik vaker last van![]()
OOHH vond het al zo'n goedkope linequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
PC eend liep heer vorig jaar vast ook rond?
Niet meteen iets achter mijn opmerking zoeken svp!
Kan er ook niks aan doen dat jij een beetje in cliche's denkt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH vond het al zo'n goedkope line![]()
![]()
OK APK dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik was dat leuke meisje van vorig jaar dat niet mee mocht doen met het nominatiespel omdat ik zogenaamd te laat aankwam hier.
Ben er nog steeds woest over!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA!
Dus jij zit ook op FOK, geachte serverbeheerder?
Anders geef je hem een trap op zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hijs al 47 en drinkt zich al 40 jaar kapot. Waar het van komt komt het maar erg lekker zal die lever iig niet in z'n vel zitten......... ik heb mezelf alleen voorgenomen om nog een concert te bezoeken dus hij houdt het nog maar lekker een poosje uit anders doe ik 'm wat aan!
Wat is er mis met een kunstlever?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Anders geef je hem een trap op zijn
lever
Ik kan me er niet zo heel veel van herinneren, maar als jij een kloon bent, die in dat spel wou lopen kloten, dan blijf je in mijn ogen gewoon een APKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef Joohanna het volgende:
Hmmm......... met APK had ik een beetje een haat-liefde verhouding. Is ie dit jaar ook weer van de partij?
Dat moet wel erg veel zijn, ik heb jaren in kroegen gewerktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij heeft ongeveer gezopen wat jappie, jij en ik bij elkaar gezopen hebben in ons leven
tja vaag heur! wat zou hij hebben![]()
Ik heb nevernooit gekloot. Ik wilde gewoon stemmen maar dat mocht niet van de modderaars :-(quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo heel veel van herinneren, maar als jij een kloon bent, die in dat spel wou lopen kloten, dan blijf je in mijn ogen gewoon een APK![]()
Ik zag wel dat je me weer een ban wou aansmeren, ik trapte er mooi niet inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
ben nog niet zo handig in kopieren.
Die slaapt al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben je huishoudster niet! Wat is er mis met je frituurpan?
Het is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb nevernooit gekloot. Ik wilde gewoon stemmen maar dat mocht niet van de modderaars :-(
Trustequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me ff herinneren, ik ga nu pitten !
truste gasten!
Ik las ergens dat ze allemaal een ban hadden vanwege hun poesjes ofzo?quote:
Kan niet anders, anders zat ik niet hier ok FOK!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat jij een beetje in cliche's denkt?
Ze zouden ze moeten verzuipenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze allemaal een ban hadden vanwege hun poesjes ofzo?
Ik zit nu alle linkjes op YouTube af te luisterenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef Joohanna het volgende:
wil je nog een paar URL's naar de Ierse cq Iersachtige muzikanten?
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?quote:
Dan het hart van Rosenberg gekookt op ze rug!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben je huishoudster niet! Wat is er mis met je frituurpan?
zuiplap :-)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dan het hart van Rosenberg gekookt op ze rug!
Tis geenstijl.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?
Heb je op je donder gehad?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ga niet op mij reageren in FB, dan gaat het helemaal verkeerd.
Ow gut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit nu alle linkjes op YouTube af te luisteren![]()
![]()
Brengt me echt terug in de tijd, moet altijd aan mijn kroeg-tijd denken als ik deze muziek hoor en heb toe ook mijn vrouw leren kennen![]()
![]()
Neem ik hier tijdelijk afscheid van je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ga niet op mij reageren in FB, dan gaat het helemaal verkeerd.
Ik had het over de poesjes hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over de poesjes hoor![]()
Wie is 'jullie' en 'ze'
Precies de goede plek voor mijn hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow gut.
Ik was dus weer eens op de goeie tijd op de verkeerde plek?
Ik zit echt even te kicken op dat youtube, ik wist om 19.00 uur vandaag nog niet eens dat het bestond!
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:quote:
jullie= de hobbyposters enquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over de poesjes hoor![]()
Wie is 'jullie' en 'ze'
Shame on you!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:
Ik miste je al![]()
en 2 posts meer.
kan niet toch
Mijn muziekkeuze zegt echter niet zoveel nog over mijn persoonlijkheid, het moet allemaal nog een beetje vorm krijgen he....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Precies de goede plek voor mijn hoor12 jaar gelden heb ik haar leren kennen en nu bijna 10 jaar getrouwd (en nog steeds verliefd)
Ze gaf me haar telefoonnummer terwijl ik achter de bar aan het werk was en zei: bel me maar als je nuchter bent, niet eerder![]()
Ik luister geregeld naar youtube tijdens FOKken maar nog niet aan deze muziek gedacht![]()
Straks even kijken of ze ook Icehouse hebben![]()
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:
Ik miste je al![]()
en 2 posts meer.
kan niet toch
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Maar hier wel hoor
Al was het maar om bommert op scherp te krijgen
Die goat misstappen!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Maar hier wel hoor
Al was het maar om bommert op scherp te krijgen
Ik weet niet of 'we' 'ze' hebben weggestemd volgens mij is het toch meer andersomquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Joohanna het volgende:
[..]
jullie= de hobbyposters en
ze= alle moderators?
Of is het verhaal weer eens opgeblazen?
Modderaars die posters wegstemmen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'we' 'ze' hebben weggestemd volgens mij is het toch meer andersom
Al zie ik 'ze' nog maar weinig
Gelukkig hebben we Day, in tegenstelling tot haar naam doet vermoeden, onze nachtwakert
Oeh geilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
Niet iedereen komt met deze muziek aanzettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn muziekkeuze zegt echter niet zoveel nog over mijn persoonlijkheid, het moet allemaal nog een beetje vorm krijgen he....
Maar goed, 12 jaar geleden zat ik al met een kind aan de tiet dus weer een Inet droom kapot zie ik :-(
Het enige wat ik mij herinner, is dat jij mij met een paar buitenproportionele ballen hier in de steek lietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:49 schreef Prospera het volgende:
Werd een beetje uhmm warm vannacht.
![]()
Is dat genoeg om hem op scherp te zetten?
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet iedereen komt met deze muziek aanzetten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J2m3Sj5n6O8
Heel apartIk heb ze voor het eerst gehoord toen ik in Australie aan het rondtrekken was en heb later toch alles van ze kunnen krijgen
![]()
lang verhaalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Modderaars die posters wegstemmen?
Lekker actief forum zal dat geweest zijn :-)
Hier.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |