abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42401800
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.

Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit.

Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat SC weer gewoon een normaal SC topic wordt. Voor de rest moet het drooggeilen van mislukte newbies zoals Klodder, Oorties, Basje, APK en die achterlijke Demins hier maar op www.kleutersontdekkenhun lichaam.com ofzo. Newbies zagen het SC topic alleen nog maar als een plek om de Oldbies te klieren door vooral van die zielige peuter-fantasietjes ala drooggeilpijperij hier neer te pleuren alsware dit de GFT kliko van Fok! (dit gebeurd ook in FB overigens).

Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor newbies die te ver gaan en hun straf gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.

Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als potentiele newbie behandelen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog geiler vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!

Ik zou newbies hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig zichzelf in de zeik te laten nemen door Oldbies zoals de SC ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de oldbies hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor al die kutnewbies zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en en drooggeilpijperij. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een andere speelplek op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.

De eerste de beste stinknewbie die weer begint te drooggeilen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een oldbie schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu!

No more mister NiceBommie!
huilie
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:46:37 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42401893
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja, en het erge is...PH52 heeft me ongewild de NSB knop uitgelegd
Ik vind het ook echt een uitkomst ....wanneer ik zelf een post doe waarvan ik twijfel of de mods de humor er wel van inzien bied ik altijd direct mijn excuses aan middels een TR waarbij ik uitleg dat ik dat alleen maar zei om bijv een PC Eend of of Demins over de schreef te laten gaan......

Dat kunnen ze achter de schermen meestal wel waarderen.
pi_42401919
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef puntoortje het volgende:

[..]

ik was al bij page 2 van 43 hoor
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:49:04 #54
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42401994
Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!

Nikky is online en heeft vandaag nog 2 ban's uitgeschreven!
Fucken met Nikky op eigen risico, ze is op 19 januari 2007 uitgerekend en is nu dus ongeveer in de werpfase waarin vrouwen in staat zijn om glimlachend je kop van je romp te rukken om vervolgens te gaan zeiken om een zak snoep!!!

Einde Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:50:51 #55
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42402061
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Inodder het volgende:

[..]

huilie
Ik heb even de NSB knop gehanteerd, wegens een belachelijke reply op een schitterend stukje proza

This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:53:12 #56
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42402141
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!

[afbeelding] Nikky is online en heeft vandaag nog 2 ban's uitgeschreven!
Fucken met Nikky op eigen risico, ze is op 19 januari 2007 uitgerekend en is nu dus ongeveer in de werpfase waarin vrouwen in staat zijn om glimlachend je kop van je romp te rukken om vervolgens te gaan zeiken om een zak snoep!!!

Einde Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
2 stuks maar Zag net even snel dat Dagonet er vorige week 3 op een dag uitzwaaide
Ik wacht dus op die nummer 3 voordat ik ergens anders dan in SC ga posten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:56:17 #57
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42402250
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

2 stuks maar Zag net even snel dat Dagonet er vorige week 3 op een dag uitzwaaide
Ik wacht dus op die nummer 3 voordat ik ergens anders dan in SC ga posten
Geleuf me...er komen er nog wel drie

Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]

6 op 1 dag

Dikke edit: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]

sorry Dagonet
pi_42402364
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]

6 op 1 dag

sorry Dagonet
Ik ken iemand die heeft er een keer 15 in één minuut geband. En die waren nog blauw ook!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:01:26 #59
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42402436
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

6 op 1 dag

sorry Dagonet
En wie is er weer 1 van de 6
Maar dat was nog in een weekend, op een donderdag is de kans toch een stukje kleiner
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:08:15 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42402708
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:01 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

En wie is er weer 1 van de 6
Maar dat was nog in een weekend, op een donderdag is de kans toch een stukje kleiner
Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:09:28 #61
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42402750
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
pi_42402843
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:15:13 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42402991
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...
hmpfffffffffffff!

Ze maken het je fucking moeilijk op dit forum!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:16:46 #64
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42403069
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:47 schreef Inodder het volgende:

[..]

ik was al bij page 2 van 43 hoor
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:22:28 #65
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42403308
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
En ik maar denken dat het 1 of andere takketrol zo zijn
Als je die foto's zo ziet heb je het idee dat ze je nooit een ban zou geven
Met dank aan Laysa.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:23:25 #66
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42403353
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?
Alleen als ik zeker weet dat ik dan wel een vermelding in MED krijg
Met dank aan Laysa.
pi_42403355
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien
oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterd
krijg ik nu straf
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:27:30 #68
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42403544
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:

[..]

oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterd
krijg ik nu straf
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!
pi_42403602
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!
dat zal niet makkelijk zijn voor hem....
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:31:23 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42403712
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:

[..]

dat zal niet makkelijk zijn voor hem....
We hebben alle tijd.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:35:07 #71
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42403867
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:

[..]

We hebben alle tijd.
Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 1000 karakters
pi_42403919
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Let wel!!!
uch
heb sc gedan nu sv nog
ben bang dat ik nie zo creatief ben jap
vier op n rij wat of is dat al oud ben newbie weet je wel noem eerst maar ff de reeds bestaande spellen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:36:48 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42403928
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 100 karakters
ow, gaan we weer beschimpen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:38:17 #74
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42403987
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Inodder het volgende:

[..]

uch
heb sc gedan nu sv nog
ben bang dat ik nie zo creatief ben jap
vier op n rij wat of is dat al oud ben newbie weet je wel noem eerst maar ff de reeds bestaande spellen
Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:38:52 #75
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404007
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ow, gaan we weer beschimpen...
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen

Wat zie jij er trouwens geil uit in je slubbertrui en joggingbroek!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:40:01 #76
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404061
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?
Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"
pi_42404103
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen

linkje?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:41:18 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42404122
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Damn, weer de webcam vergeten....
heb vorig jaar proefgedraaid met beschimpen. Wilde toen nog niet erg...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_42404162
oei lees in de sv dat t tijd is om de streams aan te zetten meer zeg ik niet
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:42:51 #80
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404190
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

linkje?
http://www.creijproducts.com/media/247_00.jpg
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:43:23 #81
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42404217
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:44:51 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42404281
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..
denk om je tenen hè
pi_42404300
quote:

Lul! ik bedoelde de inhoud!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:45:46 #84
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404320
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voor
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:50:27 #85
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42404522
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voor
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?
pi_42404583
groepsgesprek over de semih thijn afaire
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:52:00 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42404588
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:

[..]

volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....

voor de rest is het hier ook wel wat rustig....
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:52:49 #88
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42404643
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....

voor de rest is het hier ook wel wat rustig....
ow joy!!

donderdag 5 oktober 2006 @ 21:52:55 #89
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404648
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:

[..]

weer zo'n kutlijmpoging van BB

hardste ooit
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:54:27 #90
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42404711
Nou ja positief ding aan dit alles is dat ik vanaaf dan weer vroeg afhaak en ik misschien de mazzel van 2 keer in een week sex mag beleven.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:57:57 #91
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404887
Als tijn ballen had ( zullen we collecteren) zegt hij nu: ik mot 'm niet meer, einde discussie! Fuck die hele Semih!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:58:41 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42404927
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
Nou ja positief ding aan dit alles is dat ik vanaaf dan weer vroeg afhaak en ik misschien de mazzel van 2 keer in een week sex mag beleven.
je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komt

Kindertjes buiten spelen en hop!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:00:23 #93
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42404999
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komt

Kindertjes buiten spelen en hop!
Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerd ....slechts hoongelach was mijn deel.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:04:22 #94
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42405199
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerd ....slechts hoongelach was mijn deel.
Ik denk dat dat meer heeft te maken met jouw lullige voorkomen en daglicht...slechte combi
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:15:40 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42405762
dag sc vriendjes

ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...

tot laterz!
pi_42405836
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes

ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...

tot laterz!
doeg buuf....
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:18:33 #97
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42405916
quote:
dag sc vriendjes

tot laterz!
dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaat
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:21:28 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42406047
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaat
man, ik zeg de hele dag al van alles....

zit ik hier een beetje remi tegen mezelf te kleppen...
en op het moment dat ik warme en genegenheid zoek bij mijn eigen kerel kom jij weer tevoorschijn. lekker is dat...

(milde semihmodus)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:24:02 #99
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42406167
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

man, ik zeg de hele dag al van alles....

zit ik hier een beetje remi tegen mezelf te kleppen...
en op het moment dat ik warme en genegenheid zoek bij mijn eigen kerel kom jij weer tevoorschijn. lekker is dat...

(milde semihmodus)
Komop zeg, ik geef je zoveel van mezelf, alleen maar omdat ik wil dat je je hier absoluut niet eenzaam voelen gaat!

pi_42406290
quote:
dag sc vriendjes

tot laterz!
los ballos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')