huiliequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit.
Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat SC weer gewoon een normaal SC topic wordt. Voor de rest moet het drooggeilen van mislukte newbies zoals Klodder, Oorties, Basje, APK en die achterlijke Demins hier maar op www.kleutersontdekkenhun lichaam.com ofzo. Newbies zagen het SC topic alleen nog maar als een plek om de Oldbies te klieren door vooral van die zielige peuter-fantasietjes ala drooggeilpijperij hier neer te pleuren alsware dit de GFT kliko van Fok! (dit gebeurd ook in FB overigens).
Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor newbies die te ver gaan en hun straf gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als potentiele newbie behandelen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog geiler vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Ik zou newbies hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig zichzelf in de zeik te laten nemen door Oldbies zoals de SC ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de oldbies hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor al die kutnewbieszo leuk mogelijk te maken zonder bagger en en drooggeilpijperij. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een andere speelplek op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste stinknewbiedie weer begint te drooggeilen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een oldbie schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu!
No more mister NiceBommie!
Ik vind het ook echt een uitkomst ....wanneer ik zelf een post doe waarvan ik twijfel of de mods de humor er wel van inzien bied ik altijd direct mijn excuses aan middels een TR waarbij ik uitleg dat ik dat alleen maar zei om bijv een PC Eend of of Demins over de schreef te laten gaan......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, en het erge is...PH52 heeft me ongewild de NSB knop uitgelegd![]()
ik was al bij page 2 van 43 hoorquote:
Ik heb even de NSB knop gehanteerd, wegens een belachelijke reply op een schitterend stukje prozaquote:
2 stuks maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
![]()
[afbeelding] Nikky is online en heeft vandaag nog 2 ban's uitgeschreven!
Fucken met Nikky op eigen risico, ze is op 19 januari 2007 uitgerekend en is nu dus ongeveer in de werpfase waarin vrouwen in staat zijn om glimlachend je kop van je romp te rukken om vervolgens te gaan zeiken om een zak snoep!!!![]()
Einde Belangrijke mededeling voor de BB Sc-ers!
![]()
Geleuf me...er komen er nog wel driequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 stuks maarZag net even snel dat Dagonet er vorige week 3 op een dag uitzwaaide
![]()
Ik wacht dus op die nummer 3 voordat ik ergens anders dan in SC ga posten![]()
Ik ken iemand die heeft er een keer 15 in één minuut geband. En die waren nog blauw ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me...er komen er nog wel drie![]()
Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
6 op 1 dag![]()
Dikke edit: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
sorry Dagonet![]()
![]()
En wie is er weer 1 van de 6quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me...er komen er nog wel drie![]()
Dagonet is een sissy, vergeleke Nikky...check deze Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
6 op 1 dag![]()
Dikke edit: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
sorry Dagonet![]()
![]()
Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wie is er weer 1 van de 6![]()
![]()
Maar dat was nog in een weekend, op een donderdag is de kans toch een stukje kleiner![]()
Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
hmpfffffffffffff!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vervelend he? Dat maakt het dan weer een stuk ingewikkelder om een hekel aan d'r te krijgen...![]()
quote:
En ik maar denken dat het 1 of andere takketrol zo zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Zit trouwens net dat fotoboek van Nikky te kijken, maar ze lijkt helemaal niet op 1 of andere heks uit het oosten heur...ze ziet er liever uit dan haar reputatie doet vermoeden
Alleen als ik zeker weet dat ik dan wel een vermelding in MED krijgquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, als jij daar zo heilig van overtuigd bent, dan post je toch ff wat bagger in de FB?![]()
oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
oho ik ben stout geweest heb niet naar jappie geluisterd
krijg ik nu straf
dat zal niet makkelijk zijn voor hem....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!![]()
We hebben alle tijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zal niet makkelijk zijn voor hem....![]()
Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 1000 karaktersquote:
uchquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het afkopen door het bedenken en op schrift sellen van een nieuw SC spel.
Let wel!!!
De uitleg en stimulatiepost betreffende dit spel dient te gebeuren in ordentelijk geschreven leesbaar Nederlands!![]()
ow, gaan we weer beschimpen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hunker naar een spel waarin ik vrij als een vogel ongestraft mensen mag schofferen in postings van minimaal 100 karakters![]()
Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
uch
heb sc gedan nu sv nog
ben bang dat ik nie zo creatief ben jap
vier op n rij wat of is dat al oud ben newbie weet je wel noem eerst maar ff de reeds bestaande spellen
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, gaan we weer beschimpen...![]()
Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uitgerekend jij praat in de gebiedende toon ?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen
Wat zie jij er trouwens geil uit in je slubbertrui en joggingbroek!![]()
Damn, weer de webcam vergeten....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
schimpen, servivallen...maakt mij het uit...als ik maar mensen opzettelijk mag beschadigen
Wat zie jij er trouwens geil uit in je slubbertrui en joggingbroek!![]()
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me, ik heb al 200 keer voor die zak hooi op de NSB knop geklikt, maar ze willen hem niet bannen uit angst voor de niet afnemende stroom mails die zal volgen met teksten in de strekking van: "ik niet begrijp"![]()
denk om je tenen hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.creijproducts.com/media/247_00.jpg
Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik begin ieder seizoen altijd weer vol goede moed...maar zo na een paar maanden; wanneer je maar geen vorderingen ziet.....dan word het mij allemaal wel eens te veel en zou ik het liefst het bijltje erbij neergooien..![]()
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er idd ook bijna geen krab meer voor![]()
volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?![]()
ow joy!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens het cos topic nu een tribunaal gaande om semih en Tijn gedwongen tot een oplossing te laten komen....
voor de rest is het hier ook wel wat rustig....
weer zo'n kutlijmpoging van BBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ister nog wat leuks op de streams als afleiding misschien ?![]()
je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
Nou ja positief ding aan dit alles is dat ik vanaaf dan weer vroeg afhaak en ik misschien de mazzel van 2 keer in een week sex mag beleven.![]()
Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je na je werk aan je gerief komt![]()
Kindertjes buiten spelen en hop!![]()
Ik denk dat dat meer heeft te maken met jouw lullige voorkomen en daglicht...slechte combiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb dat de eerste 2 jaar van ons samenzijn een paar keer geprobeerd....slechts hoongelach was mijn deel.
![]()
doeg buuf....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...![]()
![]()
tot laterz!![]()
dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
ik ga de magische werking van mijn joggingbroek en slobbertrui even op mijn man loslaten...![]()
![]()
tot laterz!![]()
man, ik zeg de hele dag al van alles....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus de hele tijd stil en pas weer bleren als je naar je nest gaat![]()
Komop zeg, ik geef je zoveel van mezelf, alleen maar omdat ik wil dat je je hier absoluut niet eenzaam voelen gaat!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
man, ik zeg de hele dag al van alles....
zit ik hier een beetje remi tegen mezelf te kleppen...![]()
![]()
en op het moment dat ik warme en genegenheid zoek bij mijn eigen kerel kom jij weer tevoorschijn. lekker is dat...
(milde semihmodus)
los ballosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
dag sc vriendjes![]()
![]()
tot laterz!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |