...ik zat nog te twijfelen of het een d of een t moest zijn...quote:
nee hoor....jij bent niet zo saai... ( denk ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert? Ik? Echt niet!
Ik weet het wel zeker!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor....jij bent niet zo saai... ( denk ik)![]()
ze durft wel he?quote:
ja, als niemand het durft...dan offer ik me wel weer op...quote:
Daarom houden we ook zo van jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als niemand het durft...dan offer ik me wel weer op...![]()
quote:
vertel vertel!quote:
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
Lekker rustig hier, volgens mij missen we iemand, maar wie, dat weet ik ook niet EXACT
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg tochquote:
Ik durf er niks over te zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?![]()
Ik heb denk ik toch te veel mannelijke chromosomen........ik heb toch echt beeldmateriaal nodig om me er iets bij voor te kunnen stellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg toch
ow....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel om als newbie je zomaar in juist dit topic te begeven, zegt al genoeg toch
Je moet niet naar die inorde luisterenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow....![]()
ik dacht juist dat dit het newbie-inoefen-topic was...![]()
![]()
Wie??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet niet naar die inorde luisteren![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
whehehe...ik hoop dat het 20 euro word...![]()
![]()
Ik vond het er iig veel op lijken. Vooral diequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ene bericht van teamlead in de feedback he....interpreteer jij dat nou ook als een aanstaande ban voor PH ?![]()
En met die nieuwe regels is het helemaal fraai...kun je zo maar zonder mededeling in het bantopic voor een maand monddood zijn gemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond het er iig veel op lijken. Vooral diedeed het hem. Maar nog niets in de MED, hoewel ze hem dat vorige keer ook onthouden hebben, overigens tot groot verdriet van hemzelf...
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF EXACT!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
Lekker rustig hier, volgens mij missen we iemand, maar wie, dat weet ik ook niet EXACT
Ze stond er toch ook nog maar pas een paar dagen tussen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
net goed stinkhoer! vind 20 euro nog teveel!
Ah...hoe was je dag op het werk lief ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF EXACT!![]()
![]()
hmmmz, volgens mij speelt mijn korsakov op... Dacht dat ik het hele topic gelezen had....quote:
he bommie ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef versabommie het volgende:
net goed stinkhoer! vind 20 euro nog teveel!
[BB SC 43] op zoek naar de kwelgeest...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij speelt mijn korsakov op... Dacht dat ik het hele topic gelezen had....![]()
Voel je vrij om af te reageren, ik lees het nog welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
ow... is het weer deal or no deal tijd??quote:
ehhhhh... laat me raden. Was er weer een storinkje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Yep...het was "Els" der beurt...maar elsje was een beetje inhaligquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow... is het weer deal or no deal tijd??![]()
toch eens een keer kijken. zoals jij het brengt klinkt het leuk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...het was "Els" der beurt...maar elsje was een beetje inhalig...dahaag Els
...Dahaag 7080 euro
altijd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
is t nog de moeite om de sc terug te lezen?
Mwah had nog een ietsjepietsje nasleep van STERF EXACT SOFTWARE STERF! waardoor de dag ietsje minder ging dan ik me voorgenomen had.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...hoe was je dag op het werk lief ?
YEAH BABY YEAH!quote:
Be my guest... [BB SC 1] Én vast!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
Met zo'n belachelijke instelling blijf je altijd wanabeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
de permban!
Ik ga ff op de NSB knop klikken om te zien of ze hem niet vergeten zijn![]()
Hallo liefie....waar woon je? mijn vrouw is de deur uit en ik heb zin om een jong grietje uit elkaar te trekken!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Be my guest... [BB SC 1] Én vast!
Dahaag Inodder![]()
Ja, en het erge is...PH52 heeft me ongewild de NSB knop uitgelegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |