Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat het bommie is
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]Het is volgens mij Mike1964.
Waarom is me onduidelijk. Ziekelijk en gevaarlijk is veel te veel eer voor dat overbodige schreeuwertje, maar blijkbaar werkt het in de krochten van een psychopatisch narcist dan zo dat een dergelijk iemand 'ziekelijk en gevaarlijk' overkomt.
TLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Scanman01
APK
Manu82
Gert
Jappie
Versabommie
PC eend
Kribbet
Demins
Wat voor schorriemorrie hebben we nog over....![]()
ja, denk je ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijn![]()
*bitchfight*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Kijk, dat bedoel ik. Een variant op "wat je zegt ben je zelf". Preciés de zouteloze lulligheid waarom ik je de kwalificatie "overbodig" gaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...skatje....lul je weer met me ?![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd mij dit nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverd![]()
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zagquote:
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
bommiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
Dan is het toch Mike......Gert je had het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
VOLgens mij zag je rood...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijker
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.quote:
Volgens mij was het trouwens paarsquote:
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Maar dan zou ik toch nog wel even van LS willen weten wat er precies ziekelijk en gevaarlijk is aan di
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik weet het. Voor velen is het een hele opluchting, dat zij niet mijn enige (Egbert: Het is enigste) persoon is, waarbij ik een afschuw heb van hier tot Tokio.
Met een scanman, manu, Gert, hele sgop eigenlijk. En de rest heb ik totaal geen problemen. Ik lul zelf ook vaak genoeg maar wat in de ruimte.
En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding inquote:En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
...waar mike de egbert is..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FB![]()
[..]
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding in![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Dat zou te veel eer voor hem zijn, om ook nog een naam-topic te krijgen. Ik vind deze wel prima zo.quote:
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef KRIBBET het volgende:
Jeetje zeg, die knuppel kwam hier bijna niet meer en wat doen jullie.. je geeft hem een topic![]()
Laat hem lekker vierkante oogjes krijgen door het kijken naar de streams![]()
En dan de vergelijking maken met Semih-TijnGa lekker ergens anders likken
![]()
wiequote:
Niet stoken jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?![]()
tsskk...leer eens communicerenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet stoken jijMike heeft me nooit iets aangedaan we delen zelfs een hobby
![]()
de laatste dus....maar wie is farid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemig meid...of je bent een Talpa-fan...of je bent het niet...![]()
ik heb ook geen flauw benul hoor maar zal wel dgk zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
(fietsen mag dat ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.![]()
![]()
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(fietsen mag dat ook...)......laat me raden...deal or no deal... ( schrijf je dat zo...geen idee)
Wie weet doen ze nog zoiets met die kluisjes in BB, die zullen er ook wel niet voor niks zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
Yep...maar als jij bij de 2de of 3de keer dat de vraag gesteld word...de keus hebt gekregen om een deal van 10mille plus aan te nemen..en je speelt verder omdat je denkt er meer uit te peuren en het blijkt uiteindelijk maar 400 of 500 te zijn...dan ga je toch niet echt met hetzelfde lekkere gevoel weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!
Lekker gewerkt lief ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, heb ik nog wat gemist?
Ohwja, kom net thuis, dus ik ben present!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |