abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:25:49 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42813786
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Vind het vaag dat je niet mag pitten tijdens SC als niet iedereen achter elkaar zit! Wat als jij die ronde echt benzine nodig hebt? Kan je teruglopen ofzo?
Dan kun je aan de hand van data waarschijnlijk aantonen dat je al aan je inlap bezig bent.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42814417
Dat is wel zo maargoed de FIA en de Stewards zeiken altijd dus wie zegt dat ze dan niet eerst met straf dreigen!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:50:14 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42814490
Ik denk dat de verantwoordelijkheid en sportiviteit van de teams ook wel de bepalende factor zullen zijn hier.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42857856
quote:
Kees van der Grint hoofd Bridgestone-F1

Wilde speculaties in de paddock melden dit weekeinde dat Kees van der Grint de nieuwe baas bij Bridgestone Motorsport wordt betreffende de Formule 1. De Nederlander zou daarmee de opvolger worden van Japanner Hiroshi Yasukawa. Yasukawa zou nu algemeen directeur van Bridgestone Motorsport worden.

Van der Grint is in Nederland wellicht het bekendst als bandenadviseur van Ferrari en in het bijzonder van Michael Schumacher. Van der Grint heeft zijn sporen in de autosport echter flink achtergelaten. Zo was hij al sinds de jaren zeventig actief in de autosport, eerst ook als ontwerper, voordat hij naar het bandenwerk overstapte.

Update 0:21 :

Inmiddels is het officieel bevestigd dat van der Grint volgend jaar aan de slag zal gaan als hoofd van de Formule 1-afdeling van Bridgestone. Hij bevestigde dit vrijdag zelf tegenover de camera van SBS6.

Met de bekendmaking van de promotie van Van der Grint lijkt er geen einde te komen aan de Holland-hausse van de laatste maanden. De benoeming van de bandenman past perfect in het rijtje bekendmakingen van Spyker, ING en Robert Doornbos. Samen met Christijan Albers is de Nederlandse inbreng daarmee steeds nadrukkelijker aanwezig.
Bron
pi_42880313
Hoorde gisteravond ergens op tv (qualy op veronica?) dat in Duitsland zo'n beetje iedereen de F1 keek vanwege Der Michael. En dat de omroepen daar eigenlijk alleen maar de verrichtingen en nieuws rond Schumacher brachten.

Als dan volgend seizoen MS er niet meer bij is, dan is de verwachting dat er dus daar geen hond meer kijkt (2/3e ongeveer) en dat het niet meer interessant zou zijn voor Duitse sponsors. Wat opvolgers als Heidfeld en Vettel hadden nauwelijks aandacht gehad.

Wat een stelletje arroganten zijn het toch daar in Duitsland. (ze willen nog voor geen goud Engels leren spreken, bijvoorbeeld) edit: daarmee bedoelde ik politici, overigens...

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 10:56:07 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42880325
Voor de Schumacher fans: dit zijn wel een geinige (en uitgebreide!) stukken over van deze grootmeester.

Technischer K.o. stoppt Schumacher im Qualifying
Schumi - eine Bilderbuchkarriere
Die beliebtesten Formel-1-Fahrer

En daar is nog meer te vinden... voor de liefhebber.


Overigens weer een bewijs van de Schumi-gekte in Duitsland... Het staat op de gmx-site: een Duitse e-mailprovider....

[ Bericht 32% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 10:55:03 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:33:16 #107
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42902232
Komende week maakt Brawn bekend wat hij in 2007 gaat doen. Het is nog niet zeker dat hij daadwerkelijk stopt, al doen een boel geruchten de ronde dat hij zou stoppen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:40:54 #108
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_42902551
Zal toch wel jammer zijn als Brawn gaat
pi_42902981
olaf had het over geruchten van een jaartje weg en dan naar spyker
pi_42905671
Maar volgens mij liet diezelfde Olaf ook direct blijken daar absoluut niet in te geloven en het maar meteen af te doen als een "broodje aap". Want zeg nou zelf, Ross Brawn naar Spyker?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:39:32 #111
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_42906127
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef beerke het volgende:
Maar volgens mij liet diezelfde Olaf ook direct blijken daar absoluut niet in te geloven en het maar meteen af te doen als een "broodje aap". Want zeg nou zelf, Ross Brawn naar Spyker?
Met in 2008 Jos Verstappen en Michael Schumacher als coureurs Albers rijdt dan inmiddels bij één van de andere topteams. De twee 'oude helden' laten nog 1 seizoen lang zien wat echt racen is

* Proud2beDiepfries gaat nog wel even verder dromen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_42906400
Om dan nog maar even het aller aardigst nieuwtje van Olaf tijdens de race aan te halen dat Doornbos misschien toch nog een ingang heeft bij Scuderia Toro Rosso. Gerhard Berger is inderdaad gecharmeerd van Robert. Dus als als hij echt de scepter moet gaan zwaaien over STR en hij mag zijn eigen rijders gaan kiezen, dan mag Speed toch echt wieberen. Althans, dat hoop ik toch...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_42908525
Hmmmjah, leuke regels voor het volgende seizoen, echter geen konings klasse waardig.

De F1 moet de "pinnacle of motosport" blijven echter met motoren bevroren tot 2010 en andere ongein gaat dat gewoon niet.

Ook dat er maar 1 banden firma is zint me niet, want daar zal de F1 niet sneller door worden, alleen maar langzamer en F1 moet mijn inziens het hoogste podium blijven.

Mijn inziens de beste regels die toegepast konden worden zijn Slicks terug, Motor hoeft alleen de race mee te gaan (kwalificatie motoren niet toegestaan, motor spec + instelling moet tijdens de kwali als de race hetzelfde zijn.), niks geen onzin met 2 race weekenden met motoren. Geen vast gesteld motor ontwerp voor 4 jaar, lekker door ontwerpen die V8 (eigenlijk het liefst weer terug naar de V10 of V12). Aerodinamca regels zoals de huidige seizoenen wel vastleggen voor 4 jaar, zodat die gewoon vaststaan en de winst daarin te behalen is door kennis in plaats van geluk hebben met de regeltjes.

Kosten besparen is gewoon onzin in de F1, het team met het meeste geld wint al jaren geen WK meer. (eerst McLaren mercedes, daarna Toyota de laatste jaren). Dus het Budget maakt niet de winnaar uit de laatste jaren. Want zowel Renault, Ferrari als McLaren Mercedes zijn de laatste jaren niet de rijkste teams en toch winnen ze races en wk's. F1 moet gewoon de konings klasse blijven en zich niet laten verlagen tot een klasse waar alle maar gelijk is, daar hebben we de nep klasse A1GP wel voor :S
pi_42908758
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:01 schreef Dennism het volgende:
Hmmmjah, leuke regels voor het volgende seizoen, echter geen konings klasse waardig.

De F1 moet de "pinnacle of motosport" blijven echter met motoren bevroren tot 2010 en andere ongein gaat dat gewoon niet.

Ook dat er maar 1 banden firma is zint me niet, want daar zal de F1 niet sneller door worden, alleen maar langzamer en F1 moet mijn inziens het hoogste podium blijven.

Mijn inziens de beste regels die toegepast konden worden zijn Slicks terug, Motor hoeft alleen de race mee te gaan (kwalificatie motoren niet toegestaan, motor spec + instelling moet tijdens de kwali als de race hetzelfde zijn.), niks geen onzin met 2 race weekenden met motoren. Geen vast gesteld motor ontwerp voor 4 jaar, lekker door ontwerpen die V8 (eigenlijk het liefst weer terug naar de V10 of V12). Aerodinamca regels zoals de huidige seizoenen wel vastleggen voor 4 jaar, zodat die gewoon vaststaan en de winst daarin te behalen is door kennis in plaats van geluk hebben met de regeltjes.

Kosten besparen is gewoon onzin in de F1, het team met het meeste geld wint al jaren geen WK meer. (eerst McLaren mercedes, daarna Toyota de laatste jaren). Dus het Budget maakt niet de winnaar uit de laatste jaren. Want zowel Renault, Ferrari als McLaren Mercedes zijn de laatste jaren niet de rijkste teams en toch winnen ze races en wk's. F1 moet gewoon de konings klasse blijven en zich niet laten verlagen tot een klasse waar alle maar gelijk is, daar hebben we de nep klasse A1GP wel voor :S
Amen
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_42909709
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Amen
Een goede ontwikkeling vind ik echter wel dat ze door de nieuwe regels zich op nieuwe ontwikkelingen moeten richten.
Die snelheid geloven we ondertussen wel. De banden zijn ook al zover doorontwikkeld dat er weinig rek meer inzit.
Laat ze nu maar eens gaan ontwikkelen op duurzaamheid en zuinigheid.
Schitterend toch dat we straks door de F1 op 1 liter benzine 100km zouden kunnen rijden.

Maar idd, op sportniveau zeg ik: Slicks terug, geen grenzen qua snelheid en alles is geoorloofd om een zo snel mogelijke bolide te maken. Het moet alleen binnen een bepaalde lengte en breedte maat passen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:44:14 #116
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42909916
Vanaf 2008 komen de slicks ook weer terug

Van 1 bandenfirma ben ik juist wel gecharmeerd. Niet het team met de beste banden wint, maar met de beste auto. Dat het langzamer gaat door eenheidsbanden maakt niets uit. Dat moeten ze op een andere manier maar terug winnen.

Motorbevriezing is misschien niet de beste oplossing, maar wel een oplossing om kosten te drukken. Je kunt wel gaan roepen daar niet blij mee te zijn, maar feit is dat veel teams niet zouden overleven. Gevolg? Formule 1 met slechts 6 teams! Is dat leuk? Nee!

Aerodynamica vastleggen is niet nodig zolang de FIA naar goede keuringen doet (en consequent).

Wat Spooky zegt is ook waar. Bernie wilt juist dat F1 weer een platform wordt waar de straatauto's van profiteren. Dus duurzaamheid en technologische ontwikkeling om dit te bewerkstelligen. Denk bv aan zuiniger rijden waardoor je minder pitstops nodig hebt. Een voorbeeld hiervan kan bij Audi gezocht worden in Le Mans. Door op diesel te rijden zijn ze iets langzamer, maar kunnen wel 15% meer ronden rijden. Door 1 pitstop uit te sparen kun je alsnog winnen.

Overigens denk ik ook dat dit soort regels de sport spannender gaan maken. De verschillen zullen namelijk steeds kleiner worden doordat er minder rek in de regels zit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 23 oktober 2006 @ 21:44:37 #117
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42912947
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef boneyard het volgende:
olaf had het over geruchten van een jaartje weg en dan naar spyker
Autosport.com weet het al vrij zeker, Ross Brawn neemt een sabbatical!
quote:
Ferrari may be silent on their imminent staffing reshuffle, but autosport.com has learned that technical director Ross Brawn has now told the team that he will not be with them next season.

According to high level sources, Brawn spoke about his future plans at the debrief following the Interlagos race, and told team members that he would not be a part of their plans for the 2007 season.

That announcement, on the back of Schumacher's decision, prompted emotional scenes on Sunday night as Brawn hugged and congratulated Ferrari staff members in the garage prior to departing the circuit.
Dat is toch wel een verlies voor Ferrari hoor, want Brawn is net zoals Schumacher erg belangrijk voor Ferrari. Er blijft maar weinig over van het ' dreamteam ''.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:10:52 #118
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42913562
En er is nieuws over Doornbos, want hij gaat misschien wel naar Toro Rosso. Gerhard Berger schijnt zich een beetje zorgen te maken over de wisselvalligheid van Toro Rosso rijder, Scott Speed. De manager van Doornbos is al in gesprek met de basen van TR.

Hopelijk is er plek voor Doornbos als eerste rijder bij TR.

bron
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:43:16 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42914610
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef -Hans- het volgende:
En er is nieuws over Doornbos, want hij gaat misschien wel naar Toro Rosso. Gerhard Berger schijnt zich een beetje zorgen te maken over de wisselvalligheid van Toro Rosso rijder, Scott Speed. De manager van Doornbos is al in gesprek met de basen van TR.

Hopelijk is er plek voor Doornbos als eerste rijder bij TR.

bron
En waarom zou hij dan eerste rijder zijn? Lijkt mij meer dat hij in de race is als tweede rijder aangezien Liuzzi eerste rijder zal zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42914712
STR werkt toch niet 1ste of 2e rijder?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42914804
Volgens mij ook niet, dus mocht het zo zijn dan komt het wel goed met Robert denk ik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:52:35 #122
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42914839
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:47 schreef Spooky4u het volgende:
STR werkt toch niet 1ste of 2e rijder?
Afgelopen seizoen niet, maar de redenering was toch dat er geen keuze gemaakt kon worden omdat beiden onervaren enzo waren?

Ook al is ie 2de rijder, het g aat erom dat hij kan racen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42915064
Inderdaad, en hij is weer terug bij zijn vriendje uit zijn Arden tijd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:03:04 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42915121
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:01 schreef Spooky4u het volgende:
Inderdaad, en hij is weer terug bij zijn vriendje uit zijn Arden tijd.
Waarover hij niet al te vriendelijk is geweest latelijk zeg maar......

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:05:40 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42915215
Misschien niet helemaal op de juiste plaats.....
quote:
Muermans en Stoddart hebben de knoop doorgehakt

Olav Mol gevraagd als teambaas

25-10 - Olav Mol, de tv-commentator van SBS6, is door Harry Muermans gevraagd als teambaas voor zijn nieuwe Champcar-team dat hij heeft opgericht met Paul Stoddart en twee onbekende partners.


Muermans en Stoddart, die al een tijdje de mogelijkheden bekeken of het haalbaar was een renstal op te zetten, hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt. De naam Minardi - eigendom van Stoddart - zal daardoor terugkeren op de circuits.

Mol reageerde verbaasd over het aanbod, maar zei niet direct ’nee’ tegen het voorstel. ,,Ik denk dat die man er verstand van heeft", lichtte Muermans zijn opmerkelijke aanbod toe tegenover FORMULE 1 RaceReport. ,,Hij vond het leuk", zei Muermans. ,,Hij denkt er over na."
Bron
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42915281
Echt!?! Damn dat zou ik wel geweldig vinden voor Mol!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42915317
Mol als teambaas?/
Hmmzz, is dat wel zo'n goed idee.
pi_42915594
Ben benieuwd of hij dan wel zijn eigen auto's goed herkend.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42915635
Wel goed dat Doornbos eerder kiest voor een betaald teststoeltje dan voor een zelfbetaald racestoeltje; dan wordt je van het testen uiteindelijk beter lijkt me.

En Mol
pi_42915778
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel goed dat Doornbos eerder kiest voor een betaald teststoeltje dan voor een zelfbetaald racestoeltje; dan wordt je van het testen uiteindelijk beter lijkt me.

En Mol
Doornbos is niet in de positie om te kiezen. Wanneer hij knaken moet meenemen om te racen en hij heeft voldoende sponsoren dan gaat hij natuurlijk betalen he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42915876
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Doornbos is niet in de positie om te kiezen. Wanneer hij knaken moet meenemen om te racen en hij heeft voldoende sponsoren dan gaat hij natuurlijk betalen he.
Wel; staat in het artikel van nu.nl (zie het Doornbos topic). Hij is zeker van een plek bij Red Bull als testrijden (betaald). Als hij naar een team zou kunnen om te racen, maar hij moet dan zelf sponsoren meenemen, dan blijft hij bij Red Bull als testrijder en gaat hij niet racen. Dus hij heeft wel te kiezen en hij kiest liever voor geen sponsoren dan wel als het om het racen gaat.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:38:40 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42916421
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wel; staat in het artikel van nu.nl (zie het Doornbos topic). Hij is zeker van een plek bij Red Bull als testrijden (betaald). Als hij naar een team zou kunnen om te racen, maar hij moet dan zelf sponsoren meenemen, dan blijft hij bij Red Bull als testrijder en gaat hij niet racen. Dus hij heeft wel te kiezen en hij kiest liever voor geen sponsoren dan wel als het om het racen gaat.
Ik zie geen bronvermelding in het RD topic! En waar haal jij uit dat hij bij RBR kan blijven (betaald nog wel, zelfs dit seizoen moest hij betalen)? Er staat juist dat er GEEN plek meer is voor hem.

Doornbos vind zichzelf te goed om te betalen voor een racezitje

Overigens is het nog lang niet zeker dat RBR wel een testcoureur neemt ivm nieuwe testreglementen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42917916
quote:
Doornbos in gesprek met Toro Rosso voor racezitje

Robert Doornbos en manager Marco Zecchi zijn in gesprek met de teamleiding van Toro Rosso over een mogelijk racestoeltje voor het nieuwe seizoen in 2007. Afgelopen weekend waren er al geruchten maar een woordvoerder van de Rotterdammer bevestigt de gesprekken aan F1Today.nl.

De twee racestoeltjes bij Red Bull Racing zijn voor volgend jaar al bezet door David Coulthard en Mark Webber. Robert Doornbos kan volgend jaar naar eigen zeggen als derde- en testcoureur aanblijven maar wil liever racen.

Bij Toro Rosso is de situatie anders. Vitantonio Liuzzi heeft al een contract en is al bevestigd, Scott Speed zijn positie is echter wankel. Het team zou niet tevreden zijn met zijn prestaties die gedurende het seizoen erg wisselvallig bleken.

Naar aanleiding van deze berichten nam de redactie van F1Today.nl contact op met de woordvoerder van Doornbos: "Het is geen geheim dat Robert graag wil racen en dus zijn we ook in gesprek met Toro Rosso omdat daar nog een mogelijkheid is om te kunnen racen. De drie races die Robert heeft gereden dit seizoen heeft tot tevredenheid gestemd bij Red Bull. De gesprekken met Toro Rosso zijn een initiatief van ons waar zij voor open staan."

Ook legt de woordvoerder uit hoe het financiële plaatje in elkaar steekt: "Er zijn zoveel verhalen waarbij grote bedragen genoemd worden die wij meegenomen zouden hebben, en dat is niet juist. Zoals je zelf het hele seizoen hebt kunnen zien staan er geen stickers op de wagen van ons. We hebben wel wat geld moeten betalen maar dat is een klein bedrag ter vergoeding van de kilometers die we hebben gemaakt. Daarnaast heeft Robert van Red Bull een salaris ontvangen, zoals gebruikelijk."

"Red Bull bepaalt vooral wie er gaat racen. De voorkeur om te racen is er uiteraard maar als wij moeten kiezen tussen een betaald teststoeltje of een racestoeltje waarvoor we geld moeten meenemen kiezen we voor een teststoeltje."


De komende weken zal het naar alle waarschijnlijkheid nog rustig blijven betreffende Robert Doornbos. Voor Red Bull staan er nog enkele promotie-activiteiten op het programma waar Robert Doornbos aan zal deelnemen. Daarna zal mogelijk meer duidelijk worden en wanneer Robert mogelijk zal gaan testen tijdens de wintertests.
Bron
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:34:28 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42918176
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bron
Dit stuk is iig langer dan wat in het RD topic staat/stond
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:37:37 #135
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42918268
Overigens vreemde constructie......betalen voor je gereden kilometers en wel salaris ontvangen........

Wel goed overigens als je een onbetrouwbare bolide hebt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42930488
strak gemaakt! alleen veel te weinig rood en veel teveel blauw en geel.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42931404
Kan het filmpje niet zien.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:56:37 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42931722
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:18 schreef Spooky4u het volgende:
strak gemaakt! alleen veel te weinig rood en veel teveel blauw en geel.
Wel stoer hoor

Leuk bedacht!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42933146
quote:
Mick Schumacher supersnel in een go-kart
[25 oktober - 16:51]


Nu zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher op pensioen is, zal Ralf Schumacher de enige Schumacher zijn op de grid.

Het Duitse dagblad Express, dat in Keulen gehuisvest is, kijkt al uit naar een familielid van Michael Schumacher wiens toekomst misschien ook wel in de Formule 1 ligt: de zevenjarige zoon van de Duitser: Mick Schumacher.

"Mick is al supersnel in een go-kart," vertelde Jurgen Dilk, één van Schumacher’s sponsors toen hij nog actief was in de Formula Ford.

Kai Ebel, commentator voor de Duitse televisiezender RTL, speculeerde al over de nieuwe, toekomstige Schumacher. "Michael zou de manager worden en Mick de racer. Dan start alles weer opnieuw!"

Hoe dan ook, Schumacher vertelde vorig jaar al dat het volledig Mick zijn keuze zal worden of hij al dan niet wil racen.

"Denk aan de druk die hij zou hebben om uit mijn schaduw te stappen," vertelde de pas gepensioneerde ex-wereldkampioen.
bron

dus over 15 jaar hebben we Max en Mick als teamgenoten bij Ferrari zitten.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:08:08 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42934234
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:37 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

dus over 15 jaar hebben we Max en Mick als teamgenoten bij Ferrari zitten.
Fout......

Bij Renault (of eigenlijk Bennetton) met Flavio als teambaas (of heeft Flavio ook een zoon?)!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42944073
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef sanger het volgende:

[..]

Fout......

Bij Renault (of eigenlijk Bennetton) met Flavio als teambaas (of heeft Flavio ook een zoon?)!
Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42944172
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:03 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
bij 30 verschillende vrouwen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:23:07 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42944205
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:19 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

bij 30 verschillende vrouwen
Ooik nog samen met 30 andere vaders?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42944273
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Ooik nog samen met 30 andere vaders?
perverseling!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:52:43 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42950015
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:03 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
quote:
In the late 1990s, Briatore gained notoriety among European tabloids for his romantic relationships with supermodels such as Naomi Campbell, Adriana Volpe, and Heidi Klum. Klum gave birth to Briatore's only child, a daughter named Leni, on 4 May 2004.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:05:47 #147
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950442
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:33 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

perverseling!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950520
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef Dos37 het volgende:

[..]


[..]
Vrouwelijke teambaas bij Renault dus.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:13:18 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950671
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vrouwelijke teambaas bij Renault dus.
En Max en Mick als coureur
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950723
zekerheidje natuurlijk
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:21:24 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950895
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Spooky4u het volgende:
zekerheidje natuurlijk
Zou wel een goeie zijn! Onverslaanbaar!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950953
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou wel een goeie zijn! Onverslaanbaar!
Ligt er ook nog aan welke manager ze hebben. Heeft Huub een kind?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:35:03 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42951285
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ligt er ook nog aan welke manager ze hebben. Heeft Huub een kind?
Denk het niet, met geld kun je niet jongen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42951311
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Denk het niet, met geld kun je niet jongen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:37:12 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42951347
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42959580
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vrouwelijke teambaas bij Renault dus.
lijkt me een goeie zaak
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:49:46 #157
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42961172
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:44 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Autosport.com weet het al vrij zeker, Ross Brawn neemt een sabbatical!
[..]

Dat is toch wel een verlies voor Ferrari hoor, want Brawn is net zoals Schumacher erg belangrijk voor Ferrari. Er blijft maar weinig over van het ' dreamteam ''.
En Autosport heeft gelijk gekregen, want het vertrek is nu officieel naar buiten gebracht. Mario Almondo is zijn opvolger.

Brawn vertrekt bij Ferrari
quote:
Al eerder waren er geruchten over het vertrek van de Engelsman, maar Ferrari heeft dat vandaag officieel bevestigd. Ook het hoofd van de motorenafdeling, Paolo Martinelli, zal niet langer deel uitmaken van het Formule 1 -team.
Jeetje, dus de komende seizoenen mogen we wat meer Ferrari's plofs verwachten?

Lekkere leegloop bij Ferrari...
pi_42976143
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef -Hans- het volgende:

[..]

En Autosport heeft gelijk gekregen, want het vertrek is nu officieel naar buiten gebracht. Mario Almondo is zijn opvolger.

Brawn vertrekt bij Ferrari
[..]

Jeetje, dus de komende seizoenen mogen we wat meer Ferrari's plofs verwachten?

Lekkere leegloop bij Ferrari...
verbaast mij niet. Er zullen er vast nog veel meer gaan.
Maar wel jammer.
Had graag gezien dat kimi dezelfde kansen zou krijgen als schumacher...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:45:10 #159
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42976310
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:27 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

verbaast mij niet. Er zullen er vast nog veel meer gaan.
Maar wel jammer.
Had graag gezien dat kimi dezelfde kansen zou krijgen als schumacher...
Die krijgt hij toch juist? Kimi kan nu ook het team om hem heen formeren zoals hij dat wilt, net als Schumi deed.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42976362
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Die krijgt hij toch juist? Kimi kan nu ook het team om hem heen formeren zoals hij dat wilt, net als Schumi deed.
mja daar zit op zich ook wel wat in. Alleen ik heb het idee dat Kimi daar lang niet zo goed in is als Schumacher.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:04:44 #161
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42976539
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:49 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

mja daar zit op zich ook wel wat in. Alleen ik heb het idee dat Kimi daar lang niet zo goed in is als Schumacher.
Dat is ook juist wat Schumi zo een bijzonder coureur maakte, hij was ook buiten de baan de beste
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42977792
Yep, maar Schumacher had ten tijde van zijn move wel al meer overredingskracht in de vorm van goede argumenten, namelijk 2 wereldtitels. Ik ben benieuwd of Kimi's nieuwe team en de nieuwe gevraagden bereid zijn onder dezelfde condities te gaan werken als destijds met Schumacher.
Het is zeker geen zwart-wit vergelijkingssituatie.
pi_42979252
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2963
quote:
Ecclestone bevestigt schrapping Imola - [27 oktober - 11:06]

Imola zal zeker niet op de kalender staan van volgend seizoen. Dat heeft F1-baas Bernie Ecclestone bevestigd ondanks de uitlatingen van de organisatoren, die verklaarden nog steeds hoopvol te zijn voor een implementatie op de kalender van 2007.

Eerder deze maand ontbrak de Grand Prix van San Marino op de meest recente voorlopige kalender waarna de organisatoren van de race verklaarden alles in het werk te zullen stellen om het F1-circus niet kwijt te spelen.

Reeds gedurende een lange tijd wordt de toekomst van de Grand Prix in twijfel getrokken omwille van de alsmaar uitgestelde circuitrenovaties en de verhoogde jaarlijkse bedragen die Ecclestone eist van het Imola-circuit.

"Het spijt me, maar we zijn Imola kwijt," vertelde Ecclestone aan Corriere della Sera. "We hebben geen contract meer met Sagis en Mr. Bendinelli. Het contract is ten einde gelopen volgens de daarin vervatte voorwaarden."

Het Italiaanse Ansa berichtte dat Massima Marchignoli, de burgemeester van Imola, net is teruggekeerd van een vergadering met Ecclestone in Londen met een persoonlijke brief die de schrapping van het contract met Imola bevestigd.
Calm down, please!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:27:03 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42979273
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:18 schreef Rory78 het volgende:
Yep, maar Schumacher had ten tijde van zijn move wel al meer overredingskracht in de vorm van goede argumenten, namelijk 2 wereldtitels. Ik ben benieuwd of Kimi's nieuwe team en de nieuwe gevraagden bereid zijn onder dezelfde condities te gaan werken als destijds met Schumacher.
Het is zeker geen zwart-wit vergelijkingssituatie.
Het is nooit een zwart-wit vergelijksituatie dnek ik. Andere tijd, andere mensen, andere ervaringen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:27:23 #165
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42979284
quote:
Zat er aan te komen he! Jammer hoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:35:01 #166
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42979492
Ecclestone
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:45:37 #167
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42986903
quote:
Na Enzo komt Marco
Jarno Trulli voor tweede maal vader

27-10 - De Grand Prix van Brazilië had voor Jarno Trulli zeker niet een week later verreden moeten worden. De Italiaanse coureur in dienst van Toyota, net teruggekeerd uit São Paulo, is deze donderdag voor de tweede maal in ruim een jaar tijd vader geworden.


Zijn vrouw Barbara beviel thuis in het Italiaanse Pescara van zoon Marco. Het kind woog bij de geboorte 2,3 kilo. Vorig jaar kwam zoon Enzo ter wereld. Volgens een perscommuniqué van Toyota maken moeder en zoon het uitstekend.
Feli Jarno
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42988476
Ik kan er nog steeds niet wakker van liggen dat Imola weg is.. Optocht elk jaar daar En zeg nou eerlijk, zulke goede herinneringen hebben we ook niet aan Imola.
Where facts are few, experts are many.
pi_42989322
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan er nog steeds niet wakker van liggen dat Imola weg is.. Optocht elk jaar daar En zeg nou eerlijk, zulke goede herinneringen hebben we ook niet aan Imola.
Is waar. Maar wel jammer dat er nu zowat een maand zit tussen de Grand Prix' volgend seizoen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:16 #170
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42991369
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan er nog steeds niet wakker van liggen dat Imola weg is.. Optocht elk jaar daar En zeg nou eerlijk, zulke goede herinneringen hebben we ook niet aan Imola.
Amen! De baan is te smal voor de F1 en ieder jaar is het weer een duffe optocht. Maar ik moet zeggen dat het circuit er op de tv heel mooi uitziet, vooral vanwege al het groen en de bomen. Het circuit ademt historie en wat dat betreft is het wel jammer dat het van de kalender verdwijnt. Maar eerlijk is eerlijk, de afgelopen jaren zijn de races echt niet om aan te zien en de regie is ook elk jaar weer een drama.

Ik begrijp het schrappen van Imola dan ook wel..
pi_43039564
En een drietal Ferrari-gerelateerde nieuwtjes.
quote:
Schumacher wordt talentscout

Michael Schumacher krijgt een erebaan als talentscout en ‘super-assistent’ van sportief directeur Jean Todt. Dat maakte Ferrari vandaag bekend in Monza. ,,Michael heeft oog voor talent.”
,,Michael heeft altijd al oog gehad voor jonge talenten”, vertelde Jean Todt. ,,Zo maakte hij ons al attent op Felipe Massa toen die nog niet eens in de Formule 1 reed. Ook Kimi Raikkonen had hij al in de gaten voordat die zijn Formule 1-debuut maakte dus kun je wel zeggen dat hij er kijk op heeft. Michael heeft een unieke kennis van de autosport en hij gaat ons dan ook helpen bij het kiezen van nieuwe, jonge coureurs.”

De zevenvoudig wereldkampioen blijft dus in dienst van Ferrari, maar hoeft niet te vrezen voor een negen tot vijf-baan. ,,Hij zal dichtbij ons staan maar heeft geen verplichtingen bij de Grands Prix, bij tests of in de fabriek. Hij wordt een klankbord, een adviseur bij het maken van bepaalde beslissingen over de toekomst.”

Tijdens de persconferentie werd met geen woord gerept over de berichten dat Schumacher incidenteel zal gaan testen met de nieuwe auto om het team te helpen met de ontwikkeling ervan. Todt liet wel doorschemeren dat dit niet van zijn kersverse assistent verwacht wordt. ,,Ook zal hij niet meer voor ons rijden, hij blijft van onschatbare waarde voor het team.”

Schumacher was zelf ook present in Monza. ,,Ik ben heel blij dat ik bij Ferrari betrokken kan blijven, maar eerst neem ik even een tijdje rust.”
Bron
quote:
Brawn rekent op terugkeer bij Ferrari

Ross Brawn gaat er vanuit dat hij na een jaar rust zal terugkeren bij Ferrari. De scheidend technisch directeur vertelde op een persconferentie in Monza dat hij niet voorgoed verdwijnt uit de Formule 1. Voor andere teams is de Brit niet beschikbaar.

,,Ik merk dat ik even een periode van rust nodig heb om de batterijen weer op te laden en om wat andere jongens bij Ferrari de kans te geven om te laten zien wat zij kunnen”, aldus Brawn. De positie van Brawn wordt volgend jaar ingenomen door Mario Almondo, die door Brawn zelf is opgeleid. ,,Zij zijn mijn protégés en niks zou mij trotser maken dan te zien dat zij het beter doen dan ikzelf.”

Medio volgend jaar wil Ross Brawn rond de tafel met de directie van Ferrari. ,,Gelukkig was Luca di Montezemolo het daarmee eens. We gaan dan praten over hoe het met het team gaat, hoe mijn vrije jaar me bevalt en of het verstandig is om weer te gaan samenwerken. Maar ik vind het belangrijk dat de jongens die mij opvolgen de vrije hand krijgen om hun talenten te tonen.”

Brawn benadrukte dat hij niet op zoek gaat naar een ander team. ,,Ferrari is mijn familie. Zolang ik bij hen kan terugkeren heb ik geen zin om bij een ander team te gaan werken.”
Bron
quote:
Todt blijft ’voorlopig’ teambaas

Jean Todt krijgt voorlopig een interim-rol als managing director van de racetak van Ferrari. Deze taak zal hij op zich nemen naast zijn aanstelling als CEO, zeg maar de grote baas.

Dit heeft Ferrari-president Luca di Montezemolo in Monza laten weten. Todt werd afgelopen week na een directievergadering aangesteld als Chief Executive Officer en zijn rol als general manager wordt overgenomen door Amedeo Felisa.

Tijdens diezelfde directievergadering is besloten dat de Fransman de leiding behoudt over de race-afdeling van Ferrari. Voor Todt is dit een interim-functie. Vast staat dus dat hij op korte dan wel lange termijn aftreedt als teambaas.

,,Velen zullen misschien gedacht hebben dat Jean zijn rol als teambaas op zou geven omdat hij nu meer verantwoordelijkheid krijgt. Dat is vroeg of laat ook de bedoeling, juist vanwege die grote verantwoordelijkheid hebben we hem daarom tot interim-teambaas benoemd”, vertelt Luca di Montezemolo.

,,Dit is desondanks niet iets voor de korte termijn”, vervolgt hij. ,,Op een bepaald moment komt er iemand die het roer, dat Todt sinds 1993 in handen heeft, over zal nemen. Maar ik vraag Jean niet om na hooguit een half jaar af te treden, dat is niet mijn intentie.”

Volgens de Italiaanse president zal Todt bij alle Grand Prix’ aanwezig zijn in 2007, al spreken andere geruchten dat weer tegen. Bovendien wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Ross Brawn, indien hij besluit na zijn sabbatical terug te keren, Todt dan zal opvolgen.

Brawn heeft laten weten dat hij medio 2007 met Todt en Di Montezemolo rond de tafel zal gaan zitten om zijn toekomst te bespreken.
Bron
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:48:25 #172
3037 Jero
De enige echte
pi_43118207
Red Bull Racing zal volgend jaar gebruik gaan maken van de Renault motoren, terwijl STR de Ferrari's krijgt.

Bron

Interessante keuze, betrouwbaarheid van de Renaults was in 2006 zeer goed.
pi_43129678
HOT NEWS!

KIMI heeft humor!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43140885
quote:
Rotterdams racespektakel volgend jaar weer

Uitgegeven: 1 november 2006 14:45
Laatst gewijzigd: 1 november 2006 14:49

ROTTERDAM - Het race-evenement Bavaria City Racing komt volgend jaar augustus opnieuw naar Rotterdam. Het college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag het groene licht gegeven. Dit festijn past in de festivalkalender van Rotterdam, aldus een woordvoerder van de gemeente woensdag.

De gemeente gaat verder in gesprek met de organisatoren van de Red Bull Air Race. Rotterdam ziet dit vliegspektakel met stuntvliegers ook graag als een - eens in de vier jaar - terugkerend evenement in de stad.


Het plan dat de organisatie nu had ingediend bij de gemeente zou onder meer een te grote aanslag op de bereikbaarheid van de stad en op de hulpdiensten betekenen. Red Bull wilde een meerdaags evenement met daarbij nog de trainingen. "Wij willen met de organisatie bespreken of zij het concept eventueel kan en wil aangepassen", zei de woordvoerder.

Feestje

Directeur Herman Vaanholt van de Bavaria City Racing is blij met het besluit van de gemeente. Het liefst wil hij het "feestje met snelle auto's" op 19 augustus laten plaatsvinden. De organisatie kan nu aan de slag met het programma voor volgend jaar.

Vaanholt probeert in elk geval om Nederlandse formule 1-coureurs naar de stad te halen. Ook wil hij met ING om de tafel. De bankverzekeraar is de nieuwe sponsor van het formule 1-team van Renault.
www.nu.nl
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 1 november 2006 @ 16:31:28 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43141164
Combi met een Fok! F1 Meet?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:27:37 #176
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43143200
Benieuwd of ik eens niet op vakantie ben als er autootjes te zien zijn in R'dam
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  woensdag 1 november 2006 @ 18:20:25 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43145141
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:27 schreef 4-elements het volgende:
Benieuwd of ik eens niet op vakantie ben als er autootjes te zien zijn in R'dam
Vanaf nu heb je dat zelf in de hand.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43145696
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef sanger het volgende:
Combi met een Fok! F1 Meet?
Zouden we kunnen doen. Alleen moet ik er dit keer wel een stuk vroeger zijn. De laatste keer had je om half 11 al moeite om een goed plekje te vinden. En hopen dat het deze keer voor de verandering eens droog blijft.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:41:48 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43145813
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zouden we kunnen doen. Alleen moet ik er dit keer wel een stuk vroeger zijn. De laatste keer had je om half 11 al moeite om een goed plekje te vinden. En hopen dat het deze keer voor de verandering eens droog blijft.
Er is nog wel even tijd om voor te bereiden denk ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43147068
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43161814
quote:
1-11 - ING wordt de titelsponsor van de Grand Prix van Australië. De openingsrace van het seizoen 2007 gaat officieel de ‘ Formula One ING Australian Grand Prix ’ heten.

De driejarige overeenkomst tussen de Nederlandse bank en de Grand Prix werd vandaag bekendgemaakt, zo meldt Autosport. "Wij zijn trots op de samenwerking met zo'n prestigieus bedrijf”, citeert de site voorzitter Ron Walker (op de foto met Flavio Briatore) van de Australische Grand Prix.

De Grand Prix van Australië wordt verreden op 18 maart.
Bron

Nederland gaat (in het algemeen) een prominentere rol spelen in de F1 vanaf volgend jaar. Ik ben benieuwd wanneer andere grote bedrijven het voorbeeld van ING gaan volgen
pi_43162166
quote:
Op donderdag 2 november 2006 03:59 schreef LeXX het volgende:

[..]

Bron

Nederland gaat (in het algemeen) een prominentere rol spelen in de F1 vanaf volgend jaar. Ik ben benieuwd wanneer andere grote bedrijven het voorbeeld van ING gaan volgen
Hopelijk eerst allemaal bij Spyker.

[ Bericht 10% gewijzigd door Spooky4u op 02-11-2006 08:00:43 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 2 november 2006 @ 10:38:31 #183
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43164684
quote:
Op donderdag 2 november 2006 07:38 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Hopelijk eerst allemaal bij Spyker.
Ben vooral benieuwd wat de hoofdsponsor wordt van Spyker. Volgens de laatste berichten zijn er vier potentiële kandidaten.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 november 2006 @ 11:38:22 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43165971
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:38 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd wat de hoofdsponsor wordt van Spyker. Volgens de laatste berichten zijn er vier potentiële kandidaten.
ze verwachten zelfs het hele sponsor pakket uit te verkopen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43166067
hoe bedoel je?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 2 november 2006 @ 11:44:24 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43166119
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze verwachten zelfs het hele sponsor pakket uit te verkopen!
Je bedoeld alle plekjes op te verkopen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 november 2006 @ 11:45:09 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43166144
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld alle plekjes op te verkopen?
ja blijkbaar. Stond in het AD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 2 november 2006 @ 12:08:53 #188
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43166764
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja blijkbaar. Stond in het AD
online niet iig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:17:03 #189
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43166966
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef sanger het volgende:

[..]

online niet iig
Wat niet is kan nog komen
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 2 november 2006 @ 12:24:35 #190
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43167136
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:17 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen
Goh!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:25:46 #191
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43167166
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Goh!
Niet zo neerbuigend over mijn wijze woorden
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_43167227
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Niet zo neerbuigend over mijn wijze woorden
niet aan mijn liefje komen!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 2 november 2006 @ 12:29:17 #193
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43167252
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Niet zo neerbuigend over mijn wijze woorden
Neerbuigend? Ik? Helemaal niet! Was alleen verrast door je oprmerking
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:32:11 #194
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43167324
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Neerbuigend? Ik? Helemaal niet! Was alleen verrast door je oprmerking
Was niet zo negatief bedoeld hoor
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 2 november 2006 @ 12:33:13 #195
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43167349
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:32 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Was niet zo negatief bedoeld hoor
Oke
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 november 2006 @ 12:38:18 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43167474
ik zal eens kijken of ik het stukje vanmiddag nog kan vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43170218
quote:
Jordaanse invloed bij Spyker?

Naar aanleiding van het bezoek dat koning Abdullah II van Jordanië aan Nederland doet een interessant gerucht de ronde. De hoogwaardigheidsbekleder heeft gisteren (woensdag) namelijk een bezoek gebracht aan het hoofdkantoor van Spyker in Zeewolde.

Volgens de internationale krant, die het bericht naar buiten bracht, “is de koning een echte racefanaat en voormalig rallyrijder.”

Het koninklijke bezoek valt samen met het bekend worden van rapporten waaruit blijkt dat het team, toen het nog in handen was van Midland, bijna failliet ging.

Of het bezoek van Abdullah II privé of zakelijk was is niet duidelijk. Wellicht wil hij een Spyker aan zijn eigen wagenpark toevoegen. Er bestaat echter ook een mogelijkheid dat het bezoek een ander zakelijk doel had.

Een Schotse krant meldde eerder dat MF1 Racing in 2005 volgens de laatste berichten een verlies van 38 miljoen dollar noteerde, op een omzet van slechts 47,5 miljoen. Alleen de financiële input van voormalig eigenaar Alex Shnaider hield het schip drijvende.

Het is de bedoeling dat het team onder de vlag van Spyker weer volledig wordt opgebouwd.
Bron

Is dit wishful thinking?
Wel grappig om te lezen dat MF1 niet rendabel is, maar misschien ook logisch bij een beginnend team.
pi_43170344
Het zou me niet verbazen dat er enkele oliesjeiks wat met Spyker willen doen.
Als je kijkt dat ze daar al zeer bekend zijn met Spyker, de meeste Spykers rijden volgens mij in de oliestaten, is het geen slecht idee.

Maar dat hij gewoon een op maat gemaakt D12 komt bestellen zou natuurlijk ook makkelijk kunnen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 november 2006 @ 14:58:08 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43171940
bij de verkoop vertelde men bij Spyker gewoon netjes wat het verlies was geweest van het team. Dus weinig nieuws wat dat betreft.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:51:28 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43202258
quote:
Speed en Liuzzi mogen niet karten van FIA

03 november 2006
De internationale kartcommissie van de FIA (CIK) heeft Scuderia Toro Rosso-coureurs Scott Speed en Tonio Liuzzi geadviseeerd niet deel te nemen aan het Amerikaanse kartevenement Supernationals X. Zo laat de kartorganisatie Superkarts! USA weten. Beide coureurs zouden hun superlicentie kunnen verliezen als ze mee zouden doen.


De reden dat zij niet mogen karten in Las Vegas, is dat de Supernationals X niet is opgenomen op de officiële kartkalender van de CIK. Superkarts! USA laat weten: "We hebben de afgelopen weken hard achter de schermen gewerkt om de deelname van beide coureurs toch nog mogelijk te maken, door de Supernationals X alsnog op de CIK-kalender te krijgen. Helaas is ons dat niet gelukt. We hebben begrepen dat Speed nu als toeschouwer bij het evenement aanwezig zal zijn."
Beetje rare reactie van de FIA.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')