Vanaf nu heb je dat zelf in de hand.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:27 schreef 4-elements het volgende:
Benieuwd of ik eens niet op vakantie ben als er autootjes te zien zijn in R'dam
Zouden we kunnen doen. Alleen moet ik er dit keer wel een stuk vroeger zijn. De laatste keer had je om half 11 al moeite om een goed plekje te vinden. En hopen dat het deze keer voor de verandering eens droog blijft.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef sanger het volgende:
Combi met een Fok! F1 Meet?
Er is nog wel even tijd om voor te bereiden denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zouden we kunnen doen. Alleen moet ik er dit keer wel een stuk vroeger zijn. De laatste keer had je om half 11 al moeite om een goed plekje te vinden. En hopen dat het deze keer voor de verandering eens droog blijft.
Bronquote:1-11 - ING wordt de titelsponsor van de Grand Prix van Australië. De openingsrace van het seizoen 2007 gaat officieel de ‘ Formula One ING Australian Grand Prix ’ heten.
De driejarige overeenkomst tussen de Nederlandse bank en de Grand Prix werd vandaag bekendgemaakt, zo meldt Autosport. "Wij zijn trots op de samenwerking met zo'n prestigieus bedrijf”, citeert de site voorzitter Ron Walker (op de foto met Flavio Briatore) van de Australische Grand Prix.
De Grand Prix van Australië wordt verreden op 18 maart.
Hopelijk eerst allemaal bij Spyker.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:59 schreef LeXX het volgende:
[..]
Bron
Nederland gaat (in het algemeen) een prominentere rol spelen in de F1 vanaf volgend jaar. Ik ben benieuwd wanneer andere grote bedrijven het voorbeeld van ING gaan volgen
Ben vooral benieuwd wat de hoofdsponsor wordt van Spyker. Volgens de laatste berichten zijn er vier potentiële kandidaten.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hopelijk eerst allemaal bij Spyker.
ze verwachten zelfs het hele sponsor pakket uit te verkopen!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat de hoofdsponsor wordt van Spyker. Volgens de laatste berichten zijn er vier potentiële kandidaten.![]()
Je bedoeld alle plekjes op te verkopen?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze verwachten zelfs het hele sponsor pakket uit te verkopen!
ja blijkbaar. Stond in het ADquote:Op donderdag 2 november 2006 11:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld alle plekjes op te verkopen?
online niet iigquote:Op donderdag 2 november 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja blijkbaar. Stond in het AD
Wat niet is kan nog komenquote:
Goh!quote:
Niet zo neerbuigend over mijn wijze woordenquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over mijn wijze woorden![]()
Neerbuigend? Ik? Helemaal niet! Was alleen verrast door je oprmerkingquote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over mijn wijze woorden![]()
Was niet zo negatief bedoeld hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Neerbuigend? Ik? Helemaal niet! Was alleen verrast door je oprmerking
Okequote:Op donderdag 2 november 2006 12:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was niet zo negatief bedoeld hoor![]()
Bronquote:Jordaanse invloed bij Spyker?
Naar aanleiding van het bezoek dat koning Abdullah II van Jordanië aan Nederland doet een interessant gerucht de ronde. De hoogwaardigheidsbekleder heeft gisteren (woensdag) namelijk een bezoek gebracht aan het hoofdkantoor van Spyker in Zeewolde.
Volgens de internationale krant, die het bericht naar buiten bracht, “is de koning een echte racefanaat en voormalig rallyrijder.”
Het koninklijke bezoek valt samen met het bekend worden van rapporten waaruit blijkt dat het team, toen het nog in handen was van Midland, bijna failliet ging.
Of het bezoek van Abdullah II privé of zakelijk was is niet duidelijk. Wellicht wil hij een Spyker aan zijn eigen wagenpark toevoegen. Er bestaat echter ook een mogelijkheid dat het bezoek een ander zakelijk doel had.
Een Schotse krant meldde eerder dat MF1 Racing in 2005 volgens de laatste berichten een verlies van 38 miljoen dollar noteerde, op een omzet van slechts 47,5 miljoen. Alleen de financiële input van voormalig eigenaar Alex Shnaider hield het schip drijvende.
Het is de bedoeling dat het team onder de vlag van Spyker weer volledig wordt opgebouwd.
Beetje rare reactie van de FIA.quote:Speed en Liuzzi mogen niet karten van FIA
03 november 2006
De internationale kartcommissie van de FIA (CIK) heeft Scuderia Toro Rosso-coureurs Scott Speed en Tonio Liuzzi geadviseeerd niet deel te nemen aan het Amerikaanse kartevenement Supernationals X. Zo laat de kartorganisatie Superkarts! USA weten. Beide coureurs zouden hun superlicentie kunnen verliezen als ze mee zouden doen.
De reden dat zij niet mogen karten in Las Vegas, is dat de Supernationals X niet is opgenomen op de officiële kartkalender van de CIK. Superkarts! USA laat weten: "We hebben de afgelopen weken hard achter de schermen gewerkt om de deelname van beide coureurs toch nog mogelijk te maken, door de Supernationals X alsnog op de CIK-kalender te krijgen. Helaas is ons dat niet gelukt. We hebben begrepen dat Speed nu als toeschouwer bij het evenement aanwezig zal zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |