abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:50:14 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42814490
Ik denk dat de verantwoordelijkheid en sportiviteit van de teams ook wel de bepalende factor zullen zijn hier.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42857856
quote:
Kees van der Grint hoofd Bridgestone-F1

Wilde speculaties in de paddock melden dit weekeinde dat Kees van der Grint de nieuwe baas bij Bridgestone Motorsport wordt betreffende de Formule 1. De Nederlander zou daarmee de opvolger worden van Japanner Hiroshi Yasukawa. Yasukawa zou nu algemeen directeur van Bridgestone Motorsport worden.

Van der Grint is in Nederland wellicht het bekendst als bandenadviseur van Ferrari en in het bijzonder van Michael Schumacher. Van der Grint heeft zijn sporen in de autosport echter flink achtergelaten. Zo was hij al sinds de jaren zeventig actief in de autosport, eerst ook als ontwerper, voordat hij naar het bandenwerk overstapte.

Update 0:21 :

Inmiddels is het officieel bevestigd dat van der Grint volgend jaar aan de slag zal gaan als hoofd van de Formule 1-afdeling van Bridgestone. Hij bevestigde dit vrijdag zelf tegenover de camera van SBS6.

Met de bekendmaking van de promotie van Van der Grint lijkt er geen einde te komen aan de Holland-hausse van de laatste maanden. De benoeming van de bandenman past perfect in het rijtje bekendmakingen van Spyker, ING en Robert Doornbos. Samen met Christijan Albers is de Nederlandse inbreng daarmee steeds nadrukkelijker aanwezig.
Bron
pi_42880313
Hoorde gisteravond ergens op tv (qualy op veronica?) dat in Duitsland zo'n beetje iedereen de F1 keek vanwege Der Michael. En dat de omroepen daar eigenlijk alleen maar de verrichtingen en nieuws rond Schumacher brachten.

Als dan volgend seizoen MS er niet meer bij is, dan is de verwachting dat er dus daar geen hond meer kijkt (2/3e ongeveer) en dat het niet meer interessant zou zijn voor Duitse sponsors. Wat opvolgers als Heidfeld en Vettel hadden nauwelijks aandacht gehad.

Wat een stelletje arroganten zijn het toch daar in Duitsland. (ze willen nog voor geen goud Engels leren spreken, bijvoorbeeld) edit: daarmee bedoelde ik politici, overigens...

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 10:56:07 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42880325
Voor de Schumacher fans: dit zijn wel een geinige (en uitgebreide!) stukken over van deze grootmeester.

Technischer K.o. stoppt Schumacher im Qualifying
Schumi - eine Bilderbuchkarriere
Die beliebtesten Formel-1-Fahrer

En daar is nog meer te vinden... voor de liefhebber.


Overigens weer een bewijs van de Schumi-gekte in Duitsland... Het staat op de gmx-site: een Duitse e-mailprovider....

[ Bericht 32% gewijzigd door Sally op 22-10-2006 10:55:03 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:33:16 #107
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42902232
Komende week maakt Brawn bekend wat hij in 2007 gaat doen. Het is nog niet zeker dat hij daadwerkelijk stopt, al doen een boel geruchten de ronde dat hij zou stoppen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:40:54 #108
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_42902551
Zal toch wel jammer zijn als Brawn gaat
pi_42902981
olaf had het over geruchten van een jaartje weg en dan naar spyker
pi_42905671
Maar volgens mij liet diezelfde Olaf ook direct blijken daar absoluut niet in te geloven en het maar meteen af te doen als een "broodje aap". Want zeg nou zelf, Ross Brawn naar Spyker?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:39:32 #111
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_42906127
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef beerke het volgende:
Maar volgens mij liet diezelfde Olaf ook direct blijken daar absoluut niet in te geloven en het maar meteen af te doen als een "broodje aap". Want zeg nou zelf, Ross Brawn naar Spyker?
Met in 2008 Jos Verstappen en Michael Schumacher als coureurs Albers rijdt dan inmiddels bij één van de andere topteams. De twee 'oude helden' laten nog 1 seizoen lang zien wat echt racen is

* Proud2beDiepfries gaat nog wel even verder dromen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_42906400
Om dan nog maar even het aller aardigst nieuwtje van Olaf tijdens de race aan te halen dat Doornbos misschien toch nog een ingang heeft bij Scuderia Toro Rosso. Gerhard Berger is inderdaad gecharmeerd van Robert. Dus als als hij echt de scepter moet gaan zwaaien over STR en hij mag zijn eigen rijders gaan kiezen, dan mag Speed toch echt wieberen. Althans, dat hoop ik toch...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_42908525
Hmmmjah, leuke regels voor het volgende seizoen, echter geen konings klasse waardig.

De F1 moet de "pinnacle of motosport" blijven echter met motoren bevroren tot 2010 en andere ongein gaat dat gewoon niet.

Ook dat er maar 1 banden firma is zint me niet, want daar zal de F1 niet sneller door worden, alleen maar langzamer en F1 moet mijn inziens het hoogste podium blijven.

Mijn inziens de beste regels die toegepast konden worden zijn Slicks terug, Motor hoeft alleen de race mee te gaan (kwalificatie motoren niet toegestaan, motor spec + instelling moet tijdens de kwali als de race hetzelfde zijn.), niks geen onzin met 2 race weekenden met motoren. Geen vast gesteld motor ontwerp voor 4 jaar, lekker door ontwerpen die V8 (eigenlijk het liefst weer terug naar de V10 of V12). Aerodinamca regels zoals de huidige seizoenen wel vastleggen voor 4 jaar, zodat die gewoon vaststaan en de winst daarin te behalen is door kennis in plaats van geluk hebben met de regeltjes.

Kosten besparen is gewoon onzin in de F1, het team met het meeste geld wint al jaren geen WK meer. (eerst McLaren mercedes, daarna Toyota de laatste jaren). Dus het Budget maakt niet de winnaar uit de laatste jaren. Want zowel Renault, Ferrari als McLaren Mercedes zijn de laatste jaren niet de rijkste teams en toch winnen ze races en wk's. F1 moet gewoon de konings klasse blijven en zich niet laten verlagen tot een klasse waar alle maar gelijk is, daar hebben we de nep klasse A1GP wel voor :S
pi_42908758
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:01 schreef Dennism het volgende:
Hmmmjah, leuke regels voor het volgende seizoen, echter geen konings klasse waardig.

De F1 moet de "pinnacle of motosport" blijven echter met motoren bevroren tot 2010 en andere ongein gaat dat gewoon niet.

Ook dat er maar 1 banden firma is zint me niet, want daar zal de F1 niet sneller door worden, alleen maar langzamer en F1 moet mijn inziens het hoogste podium blijven.

Mijn inziens de beste regels die toegepast konden worden zijn Slicks terug, Motor hoeft alleen de race mee te gaan (kwalificatie motoren niet toegestaan, motor spec + instelling moet tijdens de kwali als de race hetzelfde zijn.), niks geen onzin met 2 race weekenden met motoren. Geen vast gesteld motor ontwerp voor 4 jaar, lekker door ontwerpen die V8 (eigenlijk het liefst weer terug naar de V10 of V12). Aerodinamca regels zoals de huidige seizoenen wel vastleggen voor 4 jaar, zodat die gewoon vaststaan en de winst daarin te behalen is door kennis in plaats van geluk hebben met de regeltjes.

Kosten besparen is gewoon onzin in de F1, het team met het meeste geld wint al jaren geen WK meer. (eerst McLaren mercedes, daarna Toyota de laatste jaren). Dus het Budget maakt niet de winnaar uit de laatste jaren. Want zowel Renault, Ferrari als McLaren Mercedes zijn de laatste jaren niet de rijkste teams en toch winnen ze races en wk's. F1 moet gewoon de konings klasse blijven en zich niet laten verlagen tot een klasse waar alle maar gelijk is, daar hebben we de nep klasse A1GP wel voor :S
Amen
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_42909709
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Amen
Een goede ontwikkeling vind ik echter wel dat ze door de nieuwe regels zich op nieuwe ontwikkelingen moeten richten.
Die snelheid geloven we ondertussen wel. De banden zijn ook al zover doorontwikkeld dat er weinig rek meer inzit.
Laat ze nu maar eens gaan ontwikkelen op duurzaamheid en zuinigheid.
Schitterend toch dat we straks door de F1 op 1 liter benzine 100km zouden kunnen rijden.

Maar idd, op sportniveau zeg ik: Slicks terug, geen grenzen qua snelheid en alles is geoorloofd om een zo snel mogelijke bolide te maken. Het moet alleen binnen een bepaalde lengte en breedte maat passen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:44:14 #116
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42909916
Vanaf 2008 komen de slicks ook weer terug

Van 1 bandenfirma ben ik juist wel gecharmeerd. Niet het team met de beste banden wint, maar met de beste auto. Dat het langzamer gaat door eenheidsbanden maakt niets uit. Dat moeten ze op een andere manier maar terug winnen.

Motorbevriezing is misschien niet de beste oplossing, maar wel een oplossing om kosten te drukken. Je kunt wel gaan roepen daar niet blij mee te zijn, maar feit is dat veel teams niet zouden overleven. Gevolg? Formule 1 met slechts 6 teams! Is dat leuk? Nee!

Aerodynamica vastleggen is niet nodig zolang de FIA naar goede keuringen doet (en consequent).

Wat Spooky zegt is ook waar. Bernie wilt juist dat F1 weer een platform wordt waar de straatauto's van profiteren. Dus duurzaamheid en technologische ontwikkeling om dit te bewerkstelligen. Denk bv aan zuiniger rijden waardoor je minder pitstops nodig hebt. Een voorbeeld hiervan kan bij Audi gezocht worden in Le Mans. Door op diesel te rijden zijn ze iets langzamer, maar kunnen wel 15% meer ronden rijden. Door 1 pitstop uit te sparen kun je alsnog winnen.

Overigens denk ik ook dat dit soort regels de sport spannender gaan maken. De verschillen zullen namelijk steeds kleiner worden doordat er minder rek in de regels zit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 23 oktober 2006 @ 21:44:37 #117
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42912947
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef boneyard het volgende:
olaf had het over geruchten van een jaartje weg en dan naar spyker
Autosport.com weet het al vrij zeker, Ross Brawn neemt een sabbatical!
quote:
Ferrari may be silent on their imminent staffing reshuffle, but autosport.com has learned that technical director Ross Brawn has now told the team that he will not be with them next season.

According to high level sources, Brawn spoke about his future plans at the debrief following the Interlagos race, and told team members that he would not be a part of their plans for the 2007 season.

That announcement, on the back of Schumacher's decision, prompted emotional scenes on Sunday night as Brawn hugged and congratulated Ferrari staff members in the garage prior to departing the circuit.
Dat is toch wel een verlies voor Ferrari hoor, want Brawn is net zoals Schumacher erg belangrijk voor Ferrari. Er blijft maar weinig over van het ' dreamteam ''.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:10:52 #118
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_42913562
En er is nieuws over Doornbos, want hij gaat misschien wel naar Toro Rosso. Gerhard Berger schijnt zich een beetje zorgen te maken over de wisselvalligheid van Toro Rosso rijder, Scott Speed. De manager van Doornbos is al in gesprek met de basen van TR.

Hopelijk is er plek voor Doornbos als eerste rijder bij TR.

bron
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:43:16 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42914610
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef -Hans- het volgende:
En er is nieuws over Doornbos, want hij gaat misschien wel naar Toro Rosso. Gerhard Berger schijnt zich een beetje zorgen te maken over de wisselvalligheid van Toro Rosso rijder, Scott Speed. De manager van Doornbos is al in gesprek met de basen van TR.

Hopelijk is er plek voor Doornbos als eerste rijder bij TR.

bron
En waarom zou hij dan eerste rijder zijn? Lijkt mij meer dat hij in de race is als tweede rijder aangezien Liuzzi eerste rijder zal zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42914712
STR werkt toch niet 1ste of 2e rijder?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42914804
Volgens mij ook niet, dus mocht het zo zijn dan komt het wel goed met Robert denk ik.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:52:35 #122
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42914839
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:47 schreef Spooky4u het volgende:
STR werkt toch niet 1ste of 2e rijder?
Afgelopen seizoen niet, maar de redenering was toch dat er geen keuze gemaakt kon worden omdat beiden onervaren enzo waren?

Ook al is ie 2de rijder, het g aat erom dat hij kan racen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42915064
Inderdaad, en hij is weer terug bij zijn vriendje uit zijn Arden tijd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:03:04 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42915121
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:01 schreef Spooky4u het volgende:
Inderdaad, en hij is weer terug bij zijn vriendje uit zijn Arden tijd.
Waarover hij niet al te vriendelijk is geweest latelijk zeg maar......

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:05:40 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42915215
Misschien niet helemaal op de juiste plaats.....
quote:
Muermans en Stoddart hebben de knoop doorgehakt

Olav Mol gevraagd als teambaas

25-10 - Olav Mol, de tv-commentator van SBS6, is door Harry Muermans gevraagd als teambaas voor zijn nieuwe Champcar-team dat hij heeft opgericht met Paul Stoddart en twee onbekende partners.


Muermans en Stoddart, die al een tijdje de mogelijkheden bekeken of het haalbaar was een renstal op te zetten, hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt. De naam Minardi - eigendom van Stoddart - zal daardoor terugkeren op de circuits.

Mol reageerde verbaasd over het aanbod, maar zei niet direct ’nee’ tegen het voorstel. ,,Ik denk dat die man er verstand van heeft", lichtte Muermans zijn opmerkelijke aanbod toe tegenover FORMULE 1 RaceReport. ,,Hij vond het leuk", zei Muermans. ,,Hij denkt er over na."
Bron
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42915281
Echt!?! Damn dat zou ik wel geweldig vinden voor Mol!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42915317
Mol als teambaas?/
Hmmzz, is dat wel zo'n goed idee.
pi_42915594
Ben benieuwd of hij dan wel zijn eigen auto's goed herkend.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42915635
Wel goed dat Doornbos eerder kiest voor een betaald teststoeltje dan voor een zelfbetaald racestoeltje; dan wordt je van het testen uiteindelijk beter lijkt me.

En Mol
pi_42915778
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel goed dat Doornbos eerder kiest voor een betaald teststoeltje dan voor een zelfbetaald racestoeltje; dan wordt je van het testen uiteindelijk beter lijkt me.

En Mol
Doornbos is niet in de positie om te kiezen. Wanneer hij knaken moet meenemen om te racen en hij heeft voldoende sponsoren dan gaat hij natuurlijk betalen he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42915876
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Doornbos is niet in de positie om te kiezen. Wanneer hij knaken moet meenemen om te racen en hij heeft voldoende sponsoren dan gaat hij natuurlijk betalen he.
Wel; staat in het artikel van nu.nl (zie het Doornbos topic). Hij is zeker van een plek bij Red Bull als testrijden (betaald). Als hij naar een team zou kunnen om te racen, maar hij moet dan zelf sponsoren meenemen, dan blijft hij bij Red Bull als testrijder en gaat hij niet racen. Dus hij heeft wel te kiezen en hij kiest liever voor geen sponsoren dan wel als het om het racen gaat.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:38:40 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42916421
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wel; staat in het artikel van nu.nl (zie het Doornbos topic). Hij is zeker van een plek bij Red Bull als testrijden (betaald). Als hij naar een team zou kunnen om te racen, maar hij moet dan zelf sponsoren meenemen, dan blijft hij bij Red Bull als testrijder en gaat hij niet racen. Dus hij heeft wel te kiezen en hij kiest liever voor geen sponsoren dan wel als het om het racen gaat.
Ik zie geen bronvermelding in het RD topic! En waar haal jij uit dat hij bij RBR kan blijven (betaald nog wel, zelfs dit seizoen moest hij betalen)? Er staat juist dat er GEEN plek meer is voor hem.

Doornbos vind zichzelf te goed om te betalen voor een racezitje

Overigens is het nog lang niet zeker dat RBR wel een testcoureur neemt ivm nieuwe testreglementen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42917916
quote:
Doornbos in gesprek met Toro Rosso voor racezitje

Robert Doornbos en manager Marco Zecchi zijn in gesprek met de teamleiding van Toro Rosso over een mogelijk racestoeltje voor het nieuwe seizoen in 2007. Afgelopen weekend waren er al geruchten maar een woordvoerder van de Rotterdammer bevestigt de gesprekken aan F1Today.nl.

De twee racestoeltjes bij Red Bull Racing zijn voor volgend jaar al bezet door David Coulthard en Mark Webber. Robert Doornbos kan volgend jaar naar eigen zeggen als derde- en testcoureur aanblijven maar wil liever racen.

Bij Toro Rosso is de situatie anders. Vitantonio Liuzzi heeft al een contract en is al bevestigd, Scott Speed zijn positie is echter wankel. Het team zou niet tevreden zijn met zijn prestaties die gedurende het seizoen erg wisselvallig bleken.

Naar aanleiding van deze berichten nam de redactie van F1Today.nl contact op met de woordvoerder van Doornbos: "Het is geen geheim dat Robert graag wil racen en dus zijn we ook in gesprek met Toro Rosso omdat daar nog een mogelijkheid is om te kunnen racen. De drie races die Robert heeft gereden dit seizoen heeft tot tevredenheid gestemd bij Red Bull. De gesprekken met Toro Rosso zijn een initiatief van ons waar zij voor open staan."

Ook legt de woordvoerder uit hoe het financiële plaatje in elkaar steekt: "Er zijn zoveel verhalen waarbij grote bedragen genoemd worden die wij meegenomen zouden hebben, en dat is niet juist. Zoals je zelf het hele seizoen hebt kunnen zien staan er geen stickers op de wagen van ons. We hebben wel wat geld moeten betalen maar dat is een klein bedrag ter vergoeding van de kilometers die we hebben gemaakt. Daarnaast heeft Robert van Red Bull een salaris ontvangen, zoals gebruikelijk."

"Red Bull bepaalt vooral wie er gaat racen. De voorkeur om te racen is er uiteraard maar als wij moeten kiezen tussen een betaald teststoeltje of een racestoeltje waarvoor we geld moeten meenemen kiezen we voor een teststoeltje."


De komende weken zal het naar alle waarschijnlijkheid nog rustig blijven betreffende Robert Doornbos. Voor Red Bull staan er nog enkele promotie-activiteiten op het programma waar Robert Doornbos aan zal deelnemen. Daarna zal mogelijk meer duidelijk worden en wanneer Robert mogelijk zal gaan testen tijdens de wintertests.
Bron
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:34:28 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42918176
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bron
Dit stuk is iig langer dan wat in het RD topic staat/stond
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:37:37 #135
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42918268
Overigens vreemde constructie......betalen voor je gereden kilometers en wel salaris ontvangen........

Wel goed overigens als je een onbetrouwbare bolide hebt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42930488
strak gemaakt! alleen veel te weinig rood en veel teveel blauw en geel.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42931404
Kan het filmpje niet zien.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:56:37 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42931722
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:18 schreef Spooky4u het volgende:
strak gemaakt! alleen veel te weinig rood en veel teveel blauw en geel.
Wel stoer hoor

Leuk bedacht!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42933146
quote:
Mick Schumacher supersnel in een go-kart
[25 oktober - 16:51]


Nu zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher op pensioen is, zal Ralf Schumacher de enige Schumacher zijn op de grid.

Het Duitse dagblad Express, dat in Keulen gehuisvest is, kijkt al uit naar een familielid van Michael Schumacher wiens toekomst misschien ook wel in de Formule 1 ligt: de zevenjarige zoon van de Duitser: Mick Schumacher.

"Mick is al supersnel in een go-kart," vertelde Jurgen Dilk, één van Schumacher’s sponsors toen hij nog actief was in de Formula Ford.

Kai Ebel, commentator voor de Duitse televisiezender RTL, speculeerde al over de nieuwe, toekomstige Schumacher. "Michael zou de manager worden en Mick de racer. Dan start alles weer opnieuw!"

Hoe dan ook, Schumacher vertelde vorig jaar al dat het volledig Mick zijn keuze zal worden of hij al dan niet wil racen.

"Denk aan de druk die hij zou hebben om uit mijn schaduw te stappen," vertelde de pas gepensioneerde ex-wereldkampioen.
bron

dus over 15 jaar hebben we Max en Mick als teamgenoten bij Ferrari zitten.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:08:08 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42934234
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:37 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

dus over 15 jaar hebben we Max en Mick als teamgenoten bij Ferrari zitten.
Fout......

Bij Renault (of eigenlijk Bennetton) met Flavio als teambaas (of heeft Flavio ook een zoon?)!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42944073
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef sanger het volgende:

[..]

Fout......

Bij Renault (of eigenlijk Bennetton) met Flavio als teambaas (of heeft Flavio ook een zoon?)!
Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42944172
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:03 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
bij 30 verschillende vrouwen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:23:07 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42944205
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:19 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

bij 30 verschillende vrouwen
Ooik nog samen met 30 andere vaders?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42944273
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Ooik nog samen met 30 andere vaders?
perverseling!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:52:43 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42950015
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:03 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vast wel! Hem kennende misschien wel een stuk of 30.
quote:
In the late 1990s, Briatore gained notoriety among European tabloids for his romantic relationships with supermodels such as Naomi Campbell, Adriana Volpe, and Heidi Klum. Klum gave birth to Briatore's only child, a daughter named Leni, on 4 May 2004.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:05:47 #147
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950442
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:33 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

perverseling!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950520
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef Dos37 het volgende:

[..]


[..]
Vrouwelijke teambaas bij Renault dus.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:13:18 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950671
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vrouwelijke teambaas bij Renault dus.
En Max en Mick als coureur
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950723
zekerheidje natuurlijk
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:21:24 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42950895
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Spooky4u het volgende:
zekerheidje natuurlijk
Zou wel een goeie zijn! Onverslaanbaar!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42950953
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou wel een goeie zijn! Onverslaanbaar!
Ligt er ook nog aan welke manager ze hebben. Heeft Huub een kind?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:35:03 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42951285
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ligt er ook nog aan welke manager ze hebben. Heeft Huub een kind?
Denk het niet, met geld kun je niet jongen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')