Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoorquote:
iedereen moet inderdaad nog een keer, vanaf t begin, Tijn dus, ieder nog 40 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoor, volg dat rad niet zo eigenlijk)
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Vast. Hummie had net een interview weggegeven waarin ze Etiënne uit de kast liet komen, dus die had wat goed te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Er staat 'm nog wat te wachten als ie het huis uit komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.
Alleen hij weet het zelf nog niet
Dat bedoelde ik ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog drie minuten Natronic, Tijn gaat niet naar Mo maar Mo gaat naar Tijn.
Eerst Sabrina nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
wat loop jij nou dom te lullenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
ow ja kloptquote:
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valtquote:
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja klopt, dan marlies en egbert nog geloof ik en dan mo en etienne. of hoe zat het ook alweer
Dat laatste heeft ze al geprobeerd vandaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valt![]()
vanaf rik weet ik de volgorde niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.![]()
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Hoerenfeest!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Wie weet aankomend weekendquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.
Hij is alweer opgestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Semih komt er voor de "gezelligheid" effe 2 minuutjes bijzitten.
Our wish is their command.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet aankomend weekend(omdat ze de WO toch gaan halen)
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Ach, met drank op kun je heel flexibel lopen hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?
Michelinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
What of who the fuck is "Djiet" (ik schrijf het even zoals ze het uitspreken)? Is dat weer iemand z'n coole bijnaam ofzo?
Ja, vooral z'n verhaal wat ik gelezen had in de streamverslagen. Eenzaamheid enzo. Toch sneu.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert valt zo treurig buiten dit groepje.
Gezien zijn leeftijd en leven natuurlijk wel logisch, maar het heeft wat treurigs.
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, vooral z'n verhaal wat ik gelezen had in de streamverslagen. Eenzaamheid enzo. Toch sneu.![]()
En ja, Sambuca is zalig.![]()
Op zich kan ik me wel voorstellen dat hij zich die rol toebedeeld had, vermoedelijk lukt het op zijn werk wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.
Maar ze heet wél heel stoer "Djiet".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Micheline haar verhalen niet zo spannend.
Ik vond het wel lachen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Micheline haar verhalen niet zo spannend.
Hij wil zò graag maar helaas..............quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert valt zo treurig buiten dit groepje.
Gezien zijn leeftijd en leven natuurlijk wel logisch, maar het heeft wat treurigs.
Geen idee, maar ze dringt wel heel stoer voor in de WC.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
En waar mag deze stoere naam vandaan komen?
Met Marcia kan ik me dat wel voorstellen inderdaad. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Egbert bv op zijn werk die rol wél heeft. Maar goed, da's speculeren en tamelijk off-topic dus zal er niet te ver op ingaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op zich kan ik me wel voorstellen dat hij zich die rol toebedeeld had, vermoedelijk lukt het op zijn werk wel.
Net als Marcia in haar kleine veilige groepje vast ook heel losgeslagen en gangmakerig kan zijn.
Ze gaan ff naar saar ,dat had Rik beloofd aan derquote:
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.
Inderdaad een wat treurig persoon.
Dat denk ik niet. Na zoveel weken op elkaars lip, is het veilig genoeg lijkt me. Dus als het er dan nog niet uitkomt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Marcia in haar kleine veilige groepje vast ook heel losgeslagen en gangmakerig kan zijn.
Het is ook die zaadstem die niet veel goeds doet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen.
Vooral die passage waarbij haar vrienden een benzinestation ingingen, en uiteindelijk niets kochten terwijl ze wel honger hadden![]()
Vast iets wat leuk is als je er zelf bij bent
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.
hij heeft het er zelf ook naar gemaakt hoor. Leeftijd is niet doorslaggevend, zie bijv. opa Koos en Karin, die er heel lang inbleven in een jongere groep. Maar 'Eggie' wilde de slimme tacticus uithangen, en complotjes smeden en slijmen bij BB. Dat gaat niet samen met een vaderrol cq vertrouwensrol. Dan val je op een gegeven moment buiten de groep, zodra mensen dat doorkrijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........
Ben ik niet met je eens maar dat is off-topic dus ik nok met je.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........
hij begint aardig opstandig te worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:16 schreef Addi het volgende:
Tijn gaat bij Egbert en Marcia zitten.
Ik héb geluisterd. Jouw waarheid is niet persé DE waarheid hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.
Laat het voorlopig maar zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Geweldig, Tijn is nog steeds kwaad op Semih.
Dat Semih niets uitpraat.
Tijn heeft gelijk... Semih is gewoon een kut ventje met een te groot ego maar weinig ballenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Geweldig, Tijn is nog steeds kwaad op Semih.
Dat Semih niets uitpraat.
Je zit ook fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben trouwens wel zeer verbaasd dat Semih Etiënne heeft genomineerd, en niet Tijn.
Maar goed, ik heb de uitzending nog op video staan en nog niet bekeken, en het is offtopic.
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef Addi het volgende:
Tijn heeft weer gelijk!
Dat is lullen tegen de muurquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.
Als hij er echt zo mee zit, dat het niet uitgepraat wordt.
Inderdaad. Hij heeft bij dat beruchte diner gezegd dat hij er nu niet voor openstond. Dan lijkt het me wel dat hij dan zal moeten aangeven wanneer hij er wel voor openstaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.
Heef tie gedaan en toen werd er meerdere malen "hou je bek"tegen hem geschreeuwd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
denk dat je hem zelf al had kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat je hem zelf al had kunnen beantwoorden![]()
op een ruzietje tussen mo en tijn na (of was je er toen nog?) niks gemist dus
geen idee maar hummie had zoiets gisteren in de telegraaf gezegd nav zijn "coming out" . Waar de TS dat op gebaseerd heeft geen idee maar zal wel met zoiets te maken hebben denk ik. Hij is tenslotte in positieve zin veranderd als knaap van 20quote:
Dat hadden ze tegen hem gezegd in de dagboekkamer. Na het nomineren hadden ze hem gezegd dat 'ie wel goed met iedereen kon opschieten, met sommigen wel héél goedquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:34 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat hadden ze tegen hem gezegd in de dagboekkamer. Na het nomineren hadden ze hem gezegd dat 'ie wel goed met iedereen kon opschieten, met sommigen wel héél goed. Toen hij weg wilde lopen zei ze (dame van BB) tegen hem; ik wil nog 1 ding tegen je zeggen: we zijn trots op je.
BB moet elke mogelijkheid aangrijpen om veel drank in dat huis te droppen. Hummie als je dit leest, DOEN!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:36 schreef Sug4r het volgende:
zouden ze een feestje krijgen vrijdag? dan zijn ze op de helft.
zoals E10 op een positieve manier is veranderd vind ik Semih op een negatieve manier veranderdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dus Etiënne voelt zich nu helemaal een toffe johnny. 3 Weken geleden had ik me er heel druk over gemaakt
, maar nu vind ik t wel okay, hij is op een positive manier veranderd.
nou volgens mij is dit de eerste keer dat Marcia afwast, die zit,hangt,slaapt alleenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Addi het volgende:
Het valt me wel op dat ik nooit mannen zie afwassen.
En zo stinken jullie vrolijk met open ogen in de slijm-tactiek van E10,hebben jullie zo'n slecht geheugen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dus Etiënne voelt zich nu helemaal een toffe johnny. 3 Weken geleden had ik me er heel druk over gemaakt
, maar nu vind ik t wel okay, hij is op een positive manier veranderd.
Tuurlijk ken ik zn verleden wel, anders kan ik geen veranderingen constateren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:42 schreef Addi het volgende:
[..]
En zo stinken jullie vrolijk met open ogen in de slijm-tactiek van E10,hebben jullie zo'n slecht geheugen?
Dan stream je zeker niet zo frequent?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nou volgens mij is dit de eerste keer dat Marcia afwast, die zit,hangt,slaapt alleen
nee hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan Micheline's geneuri?
of net niet wanneer zij afwastquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef Addi het volgende:
[..]
Dan stream je zeker niet zo frequent?
Nee hoor,het is bekend dat ze een vreselijke zangstem heeft en dat ze vals jankt,het lijkt wel een krolse kat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat goedmaak-sex de enigste oplossing is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef Bartoli het volgende:
Tijn is aan zijn eerste poging bezig om het met mo goed te maken. Eerdere lijmpogingen van mo liepen op niks uit
Nee hoor, en niet alleen aan haar geneuri...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nu ga je wel erg ver vind ik, aub geen Hilde meer terug in het huisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sinds het feest vorige week en de live-show van maandag, zijn deze dagen veels te chill in het BB huis. Het is wachten op het volgende feest of irritatie.
Sjaan, Hilde kom terug.![]()
Zit er nu pas op te letten, maar inderdaad, voor haar doen extreem vrolijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:54 schreef Sug4r het volgende:
wat is Marlies opvallend vrolijk
Niet meer genomineerd hè. Haar acties hebben resultaat gehad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit er nu pas op te letten, maar inderdaad, voor haar doen extreem vrolijk![]()
Juist jaquote:
Heb je koorts? Gaat het nog wel met je?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sinds het feest vorige week en de live-show van maandag, zijn deze dagen veels te chill in het BB huis. Het is wachten op het volgende feest of irritatie.
Sjaan, Hilde kom terug.![]()
hij zei (binnenkomertje) "ik heb een hekel aan mensen die altijd vrolijk zijn"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
omdat? heeft toch niets met mo te maken ofzo hé
Zou kunnen. Zou ze dan toch sneakier zijn dan we (ik) denk(en) ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet meer genomineerd hè. Haar acties hebben resultaat gehad.
dank je welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:44 schreef Addi het volgende:
Nog even en dan komen de flowers enzo weer....
En dat is precies wat driekwart van de huidige bewoners ook niet wil. Iedereen vind iedereen lief. Alleen Semih zou heel mischien in potentie nog voor onderlinge spanning kunnen zorgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nu ga je wel erg ver vind ik, aub geen Hilde meer terug in het huis
Ze is zeker sneaky. En Mo is sjaggo over Tijn, maar meer over zichzelf denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zou ze dan toch sneakier zijn dan we (ik) denk(en) ?
En djeeezzz, wat is Mo extreem sjaggo![]()
Kijk daar scoort Semih dan weer punten meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih ergerde zich ook aan Micheline's geblaat. En Micheline houdt gelijk braaf haar mond.
Goedzo Semih.![]()
Dat ze dat pikt, ongelofelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih ergerde zich ook aan Micheline's geblaat. En Micheline houdt gelijk braaf haar mond.
Goedzo Semih.![]()
BB 2006, de hardste ooit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:13 schreef Kaleddis het volgende:
Gezellig ! Eggie in het rad, de rest er schakend bij met een chippie![]()
![]()
daar was het hummie toch ook om te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
sjmek sjmek, kraak kraak over de speakers en dan nog zeuren dat er geen ringelings zijn, want die kun je zo leuk om je vingers doen![]()
Echt keihard BB2006, voor de streamers...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
Sab en E10 aan de wijnKom maar op, ik hoef er niet vroeg uit
![]()
A, nee, DGK is niks, alleen de geruchten erom heen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
Zodat we met z'n allen naar DGK gaan kijken ofzo ?
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik gelukkig ook niet. Nu marcia nog
![]()
Nee, het kan mij ook niet boeien, heb wel een poging gedaan. Maar je krijgt zo onderhand het idee dat het wel de bedoeling is. Is natuurlijk wel een beetje onhandig, twee glazen huizen in de programmering.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, nee, DGK is niks, alleen de geruchten erom heen wel![]()
Het hele zooitje bij het rad, gezelli![]()
mij best lieverd heb je al genoeg wijn opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doen![]()
Zuipen krengquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doen![]()
De streams zijn echt een drama en het gegeven kan mij NOG niet echt boeien, het duurt te lang maar ik volg de uitzendingen wel. Even kijken wat ik ga doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet boeien, heb wel een poging gedaan. Maar je krijgt zo onderhand het idee dat het wel de bedoeling is. Is natuurlijk wel een beetje onhandig, twee glazen huizen in de programmering.
Ik ga voor Donderdagavond, lekker zuipen en hoppaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat BB voor het behalve van weekopdracht vrijdagavond een feest moet geven.
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga voor Donderdagavond, lekker zuipen en hoppa![]()
Gaat wel lukken, trustequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Morwen, Bartoli, ik zal mij discreet terugtrekken (mijn wekker gaat helaas wel over 4 uur)
Vermaak jullie![]()
dag het niequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?.
Dus nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?.
O. Eh. Feestje in 2en delen dan?quote:
denk dat etienne gewoon straight is. Maar omdat die dronkenmans acties uitvergroot worden gaat dat wel iedereen denken. En bi kan die wel zijn maar 100% gay denk het nie want dan zat die niet zo met Sa te kleffen denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
Zouden ze er in het huis nou echt zo overtuigd zijn dat Etiënne homo/bi is? Ikzelf ben dat in ieder geval niet.
My thoughts.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat etienne gewoon straight is. Maar omdat die dronkenmans acties uitvergroot worden gaat dat wel iedereen denken. En bi kan die wel zijn maar 100% gay denk het nie want dan zat die niet zo met Sa te kleffen denk ik
en daarbij geintjes met rik maken en doen alsof ze een stelletje zijn moet kunnen. Alleen wordt dit dan ook weer anders geinterpreteerd.quote:
En door Big Brother word in de uitzendingen Etiënne echt als een relnicht weggezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en daarbij geintjes met rik maken en doen alsof ze een stelletje zijn moet kunnen. Alleen wordt dit dan ook weer anders geinterpreteerd.
Rad ingestort?quote:
Vind je dat echt zo gek?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:53 schreef Bartoli het volgende:
hmm vreemd over een potje schaak praten semih en tijn wel. maar de dingen uitpraten dat kan er voorlopig niet in. weirdo's
Mwa. Volgens mij willen ze allebei gewoon weer 'normaal' contact. Maarja, dan moet ze niet achter elkaars rug om over elkaar gaan ouwehoeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand ruzie hebt praat je ook niet over een spelletje schaken toch
Post opgslagen heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat de twee, hier zo leuk bestempeld als 'de kampers', Jeroen en Etienne wel eens heel veel van de andere groep eruit kunnen gaan werken.... Ik voorspel Etienne en Jeroen in de finale met nog twee anderen.
Mannen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand ruzie hebt praat je ook niet over een spelletje schaken toch
Ik hoor het wel, met het geluid op 10quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef latevogel het volgende:
het zou wel leuk zijn als het geluid nu bij E10 en Sar goed was![]()
Dit is lekker makkelijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:53 schreef Bartoli het volgende:
hmm vreemd over een potje schaak praten semih en tijn wel. maar de dingen uitpraten dat kan er voorlopig niet in. weirdo's
Dat wil ik jou wel eens zien lopen in een uur,ik denk dat je niet weet waar Abbekerk ligt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb net ff uitgerekend dat als Egbert klaar is met z'n laatste sessie rat lopen, dat precies de afstand is van Aalsmeer naar Abbekerk![]()
![]()
Goedenmorgen allemaal.
Hij bedoelt alles bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:25 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien lopen in een uur,ik denk dat je niet weet waar Abbekerk ligt.
Tijn moet het nu gaan uitpraten, dan kan Semih niet weglopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:50 schreef latevogel het volgende:
Sem loopt en er is niemand in zijn buurt![]()
Daar zit ik eingelijk op te wachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:52 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Tijn moet het nu gaan uitpraten, dan kan Semih niet weglopen.
Don't hold your breathquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Daar zit ik eingelijk op te wachten![]()
Ik ook! Marlies vroeg al even of er niemand bij Semih zat en of Tijn dat wilde doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Daar zit ik eingelijk op te wachten![]()
Flesje wijn, hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef Coraatje het volgende:
rik is zat? zegt ie? klopt datheeft hij de hele tijd gedronken dan?
broodquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:00 schreef Coos het volgende:
Heb ik iets gemist sinds 20.00 uur?![]()
10 trefwoorden??![]()
yep net als ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef Coraatje het volgende:
rik is zat? zegt ie? klopt datheeft hij de hele tijd gedronken dan?
en daarom is ie nu ook weer alleenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:59 schreef Zeehond het volgende:
Wel zielig voor Semih nu, maar de mensen die bij de tuin zitten hebben niet zoveel met Semih.
Ik geloof het zomaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
brood
leven niet zeker
stappen
lul verhaal
ergenis
dorst
trein reizen
slapen
goed maken
door gaan
zo nu ben je weer beetje bij![]()
zijn vriendinnetje krijgt dat wee rop haar brood let maar opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Zeehond het volgende:
Semih is weer alleen nu.
vanaf dag 1 is dat Rik en daar blijf ik ook bij tot nu toequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef Zeehond het volgende:
Latevogel, wie is nu jouw favoriet?
Ik vind Tijn nog steeds favoriet voor de overwinning. Maar Rik of een van de zusjes zou ik ook terecht vinden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef latevogel het volgende:
[..]
vanaf dag 1 is dat Rik en daar blijf ik ook bij tot nu toe
Hij is de eningste die me elk uur van de dag een lach op mijn snuit kan toveren ne die heb ik juist er nodig nu
yep die is weer helemaal blij nuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:15 schreef Zeehond het volgende:
Ik was even weg, kennelijk is Monique weer helemaal vrolijk?
Tijn zal ver komen maar niet verder dan de laaste 4 denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:16 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik vind Tijn nog steeds favoriet voor de overwinning. Maar Rik of een van de zusjes zou ik ook terecht vinden.
Met dat scenario kan ik leven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
Tijn zal ver komen maar niet verder dan de laaste 4 denk ik
ik ga voor Rik en saar in de finale (die ik ga bijwonen)
dat zei ik gelijk bij binnenkomst![]()
heb het al ieder jaar goed gehad![]()
ow van mij ook hoor als ie maar niet wintquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef Zeehond het volgende:
Hoe langer E10 erin blijft, hoe verder hij door Hummie in de problemen wordt gebracht.E10 mag er dus nog wel even inblijven.
Ik denk dat Tijn dan nog wel even gaat kijken. Volgens mij vinden alle vrouwen Tijn nu wel redelijk interessant, behalve Sabrina trouwens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef latevogel het volgende:
Ben eens benieuwd als dadelijk Marlies moet lopen wat de andere bewooners dan gaan doen![]()
E10 bij de laatste 4 zou ik ook al jammer vinden. Maar misschien zijn we nu offtopic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow van mij ook hoor als ie maar niet wint![]()
een beetje wel jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:29 schreef Zeehond het volgende:
[..]
E10 bij de laatste 4 zou ik ook al jammer vinden. Maar misschien zijn we nu offtopic?
ze was/is ook aan het hyperventilerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:46 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina voelt zich niet goed en E10 zit er weer bij uiteraard. Sabrina denkt dat ze hartkloppingen krijgt in de slaapkamer.
Ze is nog wel wakker genoeg om buikspieroefeningen te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef Coraatje het volgende:
zo te zien is sabrina ook doodmoe
Er zit nog wel wat volk bij de keuken, maar ze brengen nu Sab en E10 in beeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef avonne het volgende:
he, waar is iedereen?
een half uur geleden zaten ze nog met zijn allen druk te doen
tuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij wordt er iemand keihard in zijn reet geneukt op het moment, ik hoor de hele tijd wat soppen.
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Etiënne is voor mij in een week tijd van draak tot schatje geworden.
Eigenlijk denk ik dat Sabrina met hem beter af is dan met een avonturier als Barry, die met het grootste gemak even 3 maanden naar Afghanistan gaat.
E10 is oprecht vertederd als hij naar een foto van (D)Jenna kijkt,,
massage olie doet wonderenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
haha ze hebben geen glijmiddel, hoe kan het dan soppen![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.
zo drastisch wil ik het nog niet zeggen ,maar denk niet dat etienne al toe is aan pappie en mammie spelen zeg niet dat hij misschien niet gek is op kinderen, maar vertederend kijken naar iemands kinderen ,en 24 bezig zijn met kinderen (vanjezelf of van andere) is heel wat anders,hij is in zijn echte leven nog veel te veel op het stappen feesten fladderen schema.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.
dat is nogal een flinke uitspraak over iemand waarvan we bijna geen informatie hebben behalve dan die iemand beroepsmilitair isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Etiënne is voor mij in een week tijd van draak tot schatje geworden.
Eigenlijk denk ik dat Sabrina met hem beter af is dan met een avonturier als Barry, die met het grootste gemak even 3 maanden naar Afghanistan gaat.
E10 is oprecht vertederd als hij naar een foto van (D)Jenna kijkt,,
nou ik kan ff niks meer aan en ga eens kijken of mijn nest er nog staquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:14 schreef Zeehond het volgende:
Ik kan dat gekus van E10 niet aan, ik volg derhalve de schaaklessen.
Dag latevogelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
nou ik kan ff niks meer aan en ga eens kijken of mijn nest er nog sta![]()
Een van de weinige zinnige opmerkingen het laatste uur.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is nogal een flinke uitspraak over iemand waarvan we bijna geen informatie hebben behalve dan die iemand beroepsmilitair is
U apprecieerde mijn opmerkingen niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef dl3b het volgende:
[..]
Een van de weinige zinnige opmerkingen het laatste uur.
Oh shit, ik hoor baardmans.
Te kort om goed het spel te zien, regie ff wat langer graag dank u.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:27 schreef Zeehond het volgende:
De regie van Talpa is liefZe laten het schaakbord zien! Thanks!
Ik had het over de conclusie van coraatje, zoals blijkt uit de quote.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:24 schreef Zeehond het volgende:
[..]
U apprecieerde mijn opmerkingen niet?En wat is er shit aan het horen van baardmans?
Ach, baardmans is heel vaak redelijk en hij is ook intelligent. Ik ben het echter met je eens over zijn gedrag, dat hij op een nare manier zijn eigen gelijk bepraat en dat hij discussies niet open laat. Tenminste, ik gok dat dat je ook stoort aan hem.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:30 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik had het over de conclusie van coraatje, zoals blijkt uit de quote.
De manier waarop baardmans de afgelopen week bezig is, is voor mij aanleiding die gnoom zoveel mogelijk te mijden op mijn pc.
Er zijn op Fok!, en elders op de wereld, veel discussies gevoerd over de definitie van intelligentie, die ga ik hier nu niet overdoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:37 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, baardmans is heel vaak redelijk en hij is ook intelligent. Ik ben het echter met je eens over zijn gedrag, dat hij op een nare manier zijn eigen gelijk bepraat en dat hij discussies niet open laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |