Ze is nog wel wakker genoeg om buikspieroefeningen te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef Coraatje het volgende:
zo te zien is sabrina ook doodmoe
Er zit nog wel wat volk bij de keuken, maar ze brengen nu Sab en E10 in beeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef avonne het volgende:
he, waar is iedereen?
een half uur geleden zaten ze nog met zijn allen druk te doen
tuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij wordt er iemand keihard in zijn reet geneukt op het moment, ik hoor de hele tijd wat soppen.
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Etiënne is voor mij in een week tijd van draak tot schatje geworden.
Eigenlijk denk ik dat Sabrina met hem beter af is dan met een avonturier als Barry, die met het grootste gemak even 3 maanden naar Afghanistan gaat.
E10 is oprecht vertederd als hij naar een foto van (D)Jenna kijkt,,
massage olie doet wonderenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
haha ze hebben geen glijmiddel, hoe kan het dan soppen![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.
zo drastisch wil ik het nog niet zeggen ,maar denk niet dat etienne al toe is aan pappie en mammie spelen zeg niet dat hij misschien niet gek is op kinderen, maar vertederend kijken naar iemands kinderen ,en 24 bezig zijn met kinderen (vanjezelf of van andere) is heel wat anders,hij is in zijn echte leven nog veel te veel op het stappen feesten fladderen schema.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ah, jij trapt ook in de player die E10 is? Etiënne is totaal niet te vertrouwen. Hij merkt dat hij niet zo kan zijn als buiten het huis, dus hij past zich aan en huilt dat de buitenwereld het niet zal begrijpen. Buiten het huis zal hij vertellen dat hij ze allemaal in heeft gepakt en dat het allemaal sukkels waren.
dat is nogal een flinke uitspraak over iemand waarvan we bijna geen informatie hebben behalve dan die iemand beroepsmilitair isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Etiënne is voor mij in een week tijd van draak tot schatje geworden.
Eigenlijk denk ik dat Sabrina met hem beter af is dan met een avonturier als Barry, die met het grootste gemak even 3 maanden naar Afghanistan gaat.
E10 is oprecht vertederd als hij naar een foto van (D)Jenna kijkt,,
nou ik kan ff niks meer aan en ga eens kijken of mijn nest er nog staquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:14 schreef Zeehond het volgende:
Ik kan dat gekus van E10 niet aan, ik volg derhalve de schaaklessen.
Dag latevogelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
nou ik kan ff niks meer aan en ga eens kijken of mijn nest er nog sta![]()
Een van de weinige zinnige opmerkingen het laatste uur.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is nogal een flinke uitspraak over iemand waarvan we bijna geen informatie hebben behalve dan die iemand beroepsmilitair is
U apprecieerde mijn opmerkingen niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef dl3b het volgende:
[..]
Een van de weinige zinnige opmerkingen het laatste uur.
Oh shit, ik hoor baardmans.
Te kort om goed het spel te zien, regie ff wat langer graag dank u.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:27 schreef Zeehond het volgende:
De regie van Talpa is liefZe laten het schaakbord zien! Thanks!
Ik had het over de conclusie van coraatje, zoals blijkt uit de quote.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:24 schreef Zeehond het volgende:
[..]
U apprecieerde mijn opmerkingen niet?En wat is er shit aan het horen van baardmans?
Ach, baardmans is heel vaak redelijk en hij is ook intelligent. Ik ben het echter met je eens over zijn gedrag, dat hij op een nare manier zijn eigen gelijk bepraat en dat hij discussies niet open laat. Tenminste, ik gok dat dat je ook stoort aan hem.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:30 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik had het over de conclusie van coraatje, zoals blijkt uit de quote.
De manier waarop baardmans de afgelopen week bezig is, is voor mij aanleiding die gnoom zoveel mogelijk te mijden op mijn pc.
Er zijn op Fok!, en elders op de wereld, veel discussies gevoerd over de definitie van intelligentie, die ga ik hier nu niet overdoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:37 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, baardmans is heel vaak redelijk en hij is ook intelligent. Ik ben het echter met je eens over zijn gedrag, dat hij op een nare manier zijn eigen gelijk bepraat en dat hij discussies niet open laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |