quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
Sab en E10 aan de wijnKom maar op, ik hoef er niet vroeg uit
![]()
A, nee, DGK is niks, alleen de geruchten erom heen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
Zodat we met z'n allen naar DGK gaan kijken ofzo ?
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik gelukkig ook niet. Nu marcia nog
![]()
Nee, het kan mij ook niet boeien, heb wel een poging gedaan. Maar je krijgt zo onderhand het idee dat het wel de bedoeling is. Is natuurlijk wel een beetje onhandig, twee glazen huizen in de programmering.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, nee, DGK is niks, alleen de geruchten erom heen wel![]()
Het hele zooitje bij het rad, gezelli![]()
mij best lieverd heb je al genoeg wijn opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doen![]()
Zuipen krengquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia moet morgenochtend weer lopen, dus je moet het met mij doen![]()
De streams zijn echt een drama en het gegeven kan mij NOG niet echt boeien, het duurt te lang maar ik volg de uitzendingen wel. Even kijken wat ik ga doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het kan mij ook niet boeien, heb wel een poging gedaan. Maar je krijgt zo onderhand het idee dat het wel de bedoeling is. Is natuurlijk wel een beetje onhandig, twee glazen huizen in de programmering.
Ik ga voor Donderdagavond, lekker zuipen en hoppaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat BB voor het behalve van weekopdracht vrijdagavond een feest moet geven.
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga voor Donderdagavond, lekker zuipen en hoppa![]()
Gaat wel lukken, trustequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Morwen, Bartoli, ik zal mij discreet terugtrekken (mijn wekker gaat helaas wel over 4 uur)
Vermaak jullie![]()
dag het niequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?.
Dus nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag colleges. En zowieso, iedereen is vrij op zaterdag, toch?.
O. Eh. Feestje in 2en delen dan?quote:
denk dat etienne gewoon straight is. Maar omdat die dronkenmans acties uitvergroot worden gaat dat wel iedereen denken. En bi kan die wel zijn maar 100% gay denk het nie want dan zat die niet zo met Sa te kleffen denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
Zouden ze er in het huis nou echt zo overtuigd zijn dat Etiënne homo/bi is? Ikzelf ben dat in ieder geval niet.
My thoughts.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat etienne gewoon straight is. Maar omdat die dronkenmans acties uitvergroot worden gaat dat wel iedereen denken. En bi kan die wel zijn maar 100% gay denk het nie want dan zat die niet zo met Sa te kleffen denk ik
en daarbij geintjes met rik maken en doen alsof ze een stelletje zijn moet kunnen. Alleen wordt dit dan ook weer anders geinterpreteerd.quote:
En door Big Brother word in de uitzendingen Etiënne echt als een relnicht weggezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en daarbij geintjes met rik maken en doen alsof ze een stelletje zijn moet kunnen. Alleen wordt dit dan ook weer anders geinterpreteerd.
Rad ingestort?quote:
Vind je dat echt zo gek?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:53 schreef Bartoli het volgende:
hmm vreemd over een potje schaak praten semih en tijn wel. maar de dingen uitpraten dat kan er voorlopig niet in. weirdo's
Mwa. Volgens mij willen ze allebei gewoon weer 'normaal' contact. Maarja, dan moet ze niet achter elkaars rug om over elkaar gaan ouwehoeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand ruzie hebt praat je ook niet over een spelletje schaken toch
Post opgslagen heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat de twee, hier zo leuk bestempeld als 'de kampers', Jeroen en Etienne wel eens heel veel van de andere groep eruit kunnen gaan werken.... Ik voorspel Etienne en Jeroen in de finale met nog twee anderen.
Mannen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand ruzie hebt praat je ook niet over een spelletje schaken toch
Ik hoor het wel, met het geluid op 10quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:06 schreef latevogel het volgende:
het zou wel leuk zijn als het geluid nu bij E10 en Sar goed was![]()
Dit is lekker makkelijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:53 schreef Bartoli het volgende:
hmm vreemd over een potje schaak praten semih en tijn wel. maar de dingen uitpraten dat kan er voorlopig niet in. weirdo's
Dat wil ik jou wel eens zien lopen in een uur,ik denk dat je niet weet waar Abbekerk ligt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik heb net ff uitgerekend dat als Egbert klaar is met z'n laatste sessie rat lopen, dat precies de afstand is van Aalsmeer naar Abbekerk![]()
![]()
Goedenmorgen allemaal.
Hij bedoelt alles bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:25 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien lopen in een uur,ik denk dat je niet weet waar Abbekerk ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |