Tijn moet het nu gaan uitpraten, dan kan Semih niet weglopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:50 schreef latevogel het volgende:
Sem loopt en er is niemand in zijn buurt![]()
Daar zit ik eingelijk op te wachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:52 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Tijn moet het nu gaan uitpraten, dan kan Semih niet weglopen.
Don't hold your breathquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Daar zit ik eingelijk op te wachten![]()
Ik ook! Marlies vroeg al even of er niemand bij Semih zat en of Tijn dat wilde doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Daar zit ik eingelijk op te wachten![]()
Flesje wijn, hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef Coraatje het volgende:
rik is zat? zegt ie? klopt datheeft hij de hele tijd gedronken dan?
broodquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:00 schreef Coos het volgende:
Heb ik iets gemist sinds 20.00 uur?![]()
10 trefwoorden??![]()
yep net als ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef Coraatje het volgende:
rik is zat? zegt ie? klopt datheeft hij de hele tijd gedronken dan?
en daarom is ie nu ook weer alleenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:59 schreef Zeehond het volgende:
Wel zielig voor Semih nu, maar de mensen die bij de tuin zitten hebben niet zoveel met Semih.
Ik geloof het zomaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
brood
leven niet zeker
stappen
lul verhaal
ergenis
dorst
trein reizen
slapen
goed maken
door gaan
zo nu ben je weer beetje bij![]()
zijn vriendinnetje krijgt dat wee rop haar brood let maar opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Zeehond het volgende:
Semih is weer alleen nu.
vanaf dag 1 is dat Rik en daar blijf ik ook bij tot nu toequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef Zeehond het volgende:
Latevogel, wie is nu jouw favoriet?
Ik vind Tijn nog steeds favoriet voor de overwinning. Maar Rik of een van de zusjes zou ik ook terecht vinden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef latevogel het volgende:
[..]
vanaf dag 1 is dat Rik en daar blijf ik ook bij tot nu toe
Hij is de eningste die me elk uur van de dag een lach op mijn snuit kan toveren ne die heb ik juist er nodig nu
yep die is weer helemaal blij nuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:15 schreef Zeehond het volgende:
Ik was even weg, kennelijk is Monique weer helemaal vrolijk?
Tijn zal ver komen maar niet verder dan de laaste 4 denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:16 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik vind Tijn nog steeds favoriet voor de overwinning. Maar Rik of een van de zusjes zou ik ook terecht vinden.
Met dat scenario kan ik leven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
Tijn zal ver komen maar niet verder dan de laaste 4 denk ik
ik ga voor Rik en saar in de finale (die ik ga bijwonen)
dat zei ik gelijk bij binnenkomst![]()
heb het al ieder jaar goed gehad![]()
ow van mij ook hoor als ie maar niet wintquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef Zeehond het volgende:
Hoe langer E10 erin blijft, hoe verder hij door Hummie in de problemen wordt gebracht.E10 mag er dus nog wel even inblijven.
Ik denk dat Tijn dan nog wel even gaat kijken. Volgens mij vinden alle vrouwen Tijn nu wel redelijk interessant, behalve Sabrina trouwens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef latevogel het volgende:
Ben eens benieuwd als dadelijk Marlies moet lopen wat de andere bewooners dan gaan doen![]()
E10 bij de laatste 4 zou ik ook al jammer vinden. Maar misschien zijn we nu offtopic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow van mij ook hoor als ie maar niet wint![]()
een beetje wel jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:29 schreef Zeehond het volgende:
[..]
E10 bij de laatste 4 zou ik ook al jammer vinden. Maar misschien zijn we nu offtopic?
ze was/is ook aan het hyperventilerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:46 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina voelt zich niet goed en E10 zit er weer bij uiteraard. Sabrina denkt dat ze hartkloppingen krijgt in de slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |