Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat het bommie is
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]Het is volgens mij Mike1964.
Waarom is me onduidelijk. Ziekelijk en gevaarlijk is veel te veel eer voor dat overbodige schreeuwertje, maar blijkbaar werkt het in de krochten van een psychopatisch narcist dan zo dat een dergelijk iemand 'ziekelijk en gevaarlijk' overkomt.
TLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Scanman01
APK
Manu82
Gert
Jappie
Versabommie
PC eend
Kribbet
Demins
Wat voor schorriemorrie hebben we nog over....![]()
ja, denk je ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijn![]()
*bitchfight*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Kijk, dat bedoel ik. Een variant op "wat je zegt ben je zelf". Preciés de zouteloze lulligheid waarom ik je de kwalificatie "overbodig" gaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...skatje....lul je weer met me ?![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd mij dit nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverd![]()
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zagquote:
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
bommiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
Dan is het toch Mike......Gert je had het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
VOLgens mij zag je rood...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijker
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.quote:
Volgens mij was het trouwens paarsquote:
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Maar dan zou ik toch nog wel even van LS willen weten wat er precies ziekelijk en gevaarlijk is aan di
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik weet het. Voor velen is het een hele opluchting, dat zij niet mijn enige (Egbert: Het is enigste) persoon is, waarbij ik een afschuw heb van hier tot Tokio.
Met een scanman, manu, Gert, hele sgop eigenlijk. En de rest heb ik totaal geen problemen. Ik lul zelf ook vaak genoeg maar wat in de ruimte.
En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding inquote:En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
...waar mike de egbert is..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FB![]()
[..]
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding in![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Dat zou te veel eer voor hem zijn, om ook nog een naam-topic te krijgen. Ik vind deze wel prima zo.quote:
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef KRIBBET het volgende:
Jeetje zeg, die knuppel kwam hier bijna niet meer en wat doen jullie.. je geeft hem een topic![]()
Laat hem lekker vierkante oogjes krijgen door het kijken naar de streams![]()
En dan de vergelijking maken met Semih-TijnGa lekker ergens anders likken
![]()
wiequote:
Niet stoken jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?![]()
tsskk...leer eens communicerenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet stoken jijMike heeft me nooit iets aangedaan we delen zelfs een hobby
![]()
de laatste dus....maar wie is farid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemig meid...of je bent een Talpa-fan...of je bent het niet...![]()
ik heb ook geen flauw benul hoor maar zal wel dgk zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
(fietsen mag dat ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.![]()
![]()
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(fietsen mag dat ook...)......laat me raden...deal or no deal... ( schrijf je dat zo...geen idee)
Wie weet doen ze nog zoiets met die kluisjes in BB, die zullen er ook wel niet voor niks zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
Yep...maar als jij bij de 2de of 3de keer dat de vraag gesteld word...de keus hebt gekregen om een deal van 10mille plus aan te nemen..en je speelt verder omdat je denkt er meer uit te peuren en het blijkt uiteindelijk maar 400 of 500 te zijn...dan ga je toch niet echt met hetzelfde lekkere gevoel weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!
Lekker gewerkt lief ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, heb ik nog wat gemist?
Ohwja, kom net thuis, dus ik ben present!![]()
Eh....biertjuh?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk, heb me lekker te buiten kunnen gaan aan uitdagingenquote:
Lekker schat, dank je!quote:
Er zijn grenzen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker schat, dank je!
Doe je ook ff een sjekkie voor me draaien en m'n rug masseren?![]()
![]()
hier bommels heb je n klarequote:
er zitten soms van die minder slimme mensen bij..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...maar als jij bij de 2de of 3de keer dat de vraag gesteld word...de keus hebt gekregen om een deal van 10mille plus aan te nemen..en je speelt verder omdat je denkt er meer uit te peuren en het blijkt uiteindelijk maar 400 of 500 te zijn...dan ga je toch niet echt met hetzelfde lekkere gevoel weg.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
ok, aangezien ik de FB links laat liggen alsware het een grote bron van schurft ( ik ben heimelijk in love op nikky, yvonne, lucille en al die andere mokkeltjes binnen het fa gebeuren aangezien ik geil op machtige vrouwen, dus ik doe even een tijdje lief! ) moet ik het ff hier kwijt:
STERF EXACT SOFTWARE STERF!!!!!!!!
ALS WARE JULLIE HET ONGEWENSTE KIND IN DE MOEDERSCHOOT DER ICT! GA EENS DOOD, GA EENS DOOD! WAAROM MOET OM FUCKING 17:12
DE HELE SQL SERVER NAAR DE TERING LOPEN DOOR HET
INSTALLEREN VAN DE GROTE BUG EXACT GLOBE???????? IK VOELDE ME VERDOMME
ALS EEN FOK! ADMINISTRATOR DIE NET EEN UPDATE
GEPLAATST HEEFT EN DE KOMENDE DRIE WEKEN PLEISTERS AAN HET PLAKKEN IS IN EEN GAAR MYSQL STELSEL!
HERE'S ONE FOR MY HOMIE'S FROM EXACT: &*C^%@#O*&^@#^$$@**(#&^%$@^^@&***@^%#%@#&*^@#&^%@!%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STINKRUGGETUFFERS!![]()
![]()
![]()
Mijn excuses voor bovenstaande geschreeuw, maar nu ben ik het kwijt en kan ik weer fijn verder zuigen op de sc. Bedankt voor jullie geduld....
TERINGEXACT, IK MAAK JULLIE AF!![]()
![]()
pfffffffffffffffffffffffffffffff
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....als hij goed bied dan kun je elke kandidaat willelkeurig welke kant op manipuleren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
er zitten soms van die minder slimme mensen bij..![]()
jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:17 schreef Inodder het volgende:
t vlot niet echt he vanavond
op de streams ook niets te beleven
sv volgemiept maar ook niet echt interesant
conclusie mooie dag om bij te slapen
verwachten jullie nog dat er wat gaat gebeuren?
zo niet dan:
Welterrusten allen![]()
Ben k weg barst de bom zekers
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....als hij goed bied dan kun je elke kandidaat willelkeurig welke kant op manipuleren.![]()
Het is een ander verhaal als je na 10 dozen geopend te hebben nog uitsluitend lag of juist hoge bedragen zou overhebben...dan word het kiezen natuurlijk een stuk makkelijker....maar bij 90% van de gevallen staan er steeds nog een enigzins gelijk aantal dozen met lage bedragen als andersom.
De bieder is een ware kunstenaar.![]()
![]()
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....
..hihihiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even een leuk plaatje....
quote:
stil isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
blablabla
nou dat vrouwtje gisteren was goed genaaid...iedereen verwachte een flink bod maar ze kreeg achter mekaar een bod van 6200 6200 en toen 7000 die zaten ze echt te fuckenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit.
Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat SC weer gewoon een normaal SC topic wordt. Voor de rest moet het drooggeilen van mislukte newbies zoals Klodder, Oorties, Basje, APK en die achterlijke Demins hier maar op www.kleutersontdekkenhun lichaam.com ofzo. Newbies zagen het SC topic alleen nog maar als een plek om de Oldbies te klieren door vooral van die zielige peuter-fantasietjes ala drooggeilpijperij hier neer te pleuren alsware dit de GFT kliko van Fok! (dit gebeurd ook in FB overigens).
Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor newbies die te ver gaan en hun straf gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als potentiele newbie behandelen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog geiler vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Ik zou newbies hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig zichzelf in de zeik te laten nemen door Oldbies zoals de SC ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de oldbies hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor al die kutnewbieszo leuk mogelijk te maken zonder bagger en en drooggeilpijperij. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een andere speelplek op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste stinknewbiedie weer begint te drooggeilen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een oldbie schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu!
No more mister NiceBommie!
he schoonheidquote:
OMG Bommert is pissedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
[Knip]
No more mister NiceBommie!
quote:
Yep....iemand had je PC weer gehacked.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
Hoi hoi allemaal!![]()
Heb ik nog wat gemist?![]()
![]()
Nee...er zit echt iemand aan de andere kant van de lijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?
En uiteindelijk ging ze met 200 euri naar huis......die vrouw stond daar al zeker 2 weken of zo....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dat vrouwtje gisteren was goed genaaid...iedereen verwachte een flink bod maar ze kreeg achter mekaar een bod van 6200 6200 en toen 7000 die zaten ze echt te fucken
Dat bod misschien, maar die telefoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee...er zit echt iemand aan de andere kant van de lijn.
hij draagt de show wel in de zin van het laf uur vol lullen met alles wat hem verder voor de bek komt...maar de telefoon en het bod zijn echt.
Hij geeft die telefoon af en toe ook gewoon aan de kandidaten die dan zelf het bod via de telefoon te horen krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bod misschien, maar die telefoon
Hij zal toch wel een oortje inhebben?
nee nee, die van gisteren ging met 1 euro naar huis....en beau gaat voor haar en haar gezin een avondje kokenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
En uiteindelijk ging ze met 200 euri naar huis......die vrouw stond daar al zeker 2 weken of zo....![]()
Wrijf het er maar weer in... ik ben paraquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij geeft die telefoon af en toe ook gewoon aan de kandidaten die dan zelf het bod via de telefoon te horen krijgen.![]()
Lijkt me erg sterkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....iemand had je PC weer gehacked.
kep nog een leeg zwembad hier voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
anyway...ik ga vroeg duiken vandaag...
[afbeelding]
Wat zit je hier zielig in je eentje te spemmen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik heb er toch weer wat bijgeleerd vandaag dankzij ph52, namelijk ...de NSB knop![]()
![]()
![]()
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat zit je hier zielig in je eentje te spemmen?
Ben je niet gewend hè, zo weinig aandacht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
172.798, 172.799, 172.800.... Ik kom!!!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
Mwah ik kan me troosten met alleen jouw aandacht, da's voor mij meer dan voldoende voeding voor mijn goede gevoelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je niet gewend hè, zo weinig aandacht?![]()
...dank je wel...!!!... ga jij me koffie verpesten... nou ik ga eerst ff alles schoonmaken en dan maar een nieuwe pakken...quote:
Soms zijn klonen wel leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
Ssssssssssssssssssssssssssssst! Niemand heeft het doorquote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssssssssssst! Niemand heeft het door![]()
Ik gok op Ruby, Oorties of Basje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor:N
Ik gok op APK of LS, zoals gewoonlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok op Ruby, Oorties of Basje!![]()
Of jappiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahaha ik wist het Jappert! Goeie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..joh, daar ben ik toch te dom voor..
.. o chips ik moest me kop houden
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!![]()
Jappie = pure evil!quote:
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef chas het volgende:
[..]
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!![]()
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahahaaa....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!
Knullebullie? dat zeg je maar tegen je neukertje als je om zakgeld vraagt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:19 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahahaaa....
Alleen deze keer dus niet, knullebullie!![]()
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zou![]()
HEAUMEAU!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
jankze!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Of er nog een stukje van Bubba inhangtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
De bron van al het kwaad kent vele gezichtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lustquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
Jammer genoeg zijn al die gezichten zo lelijk als de nacht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bron van al het kwaad kent vele gezichten![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wa?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wat heb jij met pc eend gedaan.....quote:
quote:
lijkt me duidelijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij met pc eend gedaan.....![]()
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij isquote:
Schorum uit BB4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik vind trouwens dat de volgende SC panninica deel 37 moet gaan heten, misschien dat dat wat extra schorum trekt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij is![]()
Hebbie pijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef puntoortje het volgende:
nou mensen dames en heren, ik ga nog even lekker een panadol zapp opeten en dan duik ik me bedje in!
slaap lekker allemaal!!
![]()
koppijn....quote:
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!quote:
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!![]()
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )quote:
weet zeker dat je zat te glimlachen, ras-vunz!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )
Demins zal er morgen toch wel weer zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/889683/6/50#42319190][b]maandag 2 oktober 2006 21:18[/url] schreef Jump het volgende:[/b]
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Mogen bans hier wel besproken worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg net een mail van hem, hij kapt er voorgoed meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Demins zal er morgen toch wel weer zijnVolgens mij mocht hij vanavond om een uur of 22:00 weer op fok!
________________________________________________________________________________________
[..]
Het is toch geen dictatuur hierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mogen bans hier wel besproken worden?
Ach ja living on the edge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demins vroeg er zelf om zeiden ze, ik vond dat trouwens wel een zeg maar wat wilde, ruime interpretatie![]()
En die manu die is echt altijd de sjaakn![]()
![]()
Stuur hem door aan Bommie, die durft en mag dat welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mail van hem, hij kapt er voorgoed mee![]()
Maar ik durf die mail nu echnie in FB te zetten![]()
![]()
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan deze discussie nu kappen? Je verziekt het zo voor de mensen die serieuze feedback hebben!
On topic: kan deze dicht? : [BB6] Streamverslagen van woensdag 4 oktober 2006
Manu deed volgens mij nooit iemand kwaad, hij was hooguit misschien alleen wat lastig voor Pinballquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van Demins weet ik het niet precies maar die van Manu zag zelfs mijn hond aankomen![]()
Hij kon het geestelijk allemaal niet meer aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar waarom kapt hij er nu mee? Was hij het er niet mee eens![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.
Ik ben een paar maanden niet in dit gedeelte geweest (vrijwilligquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Manu deed volgens mij nooit iemand kwaad, hij was hooguit misschien alleen wat lastig voor Pinball
Pas na zijn eerste ban is hij wat recalcitrant geworden omdat hij het onterecht vond en geen antwoord kreeg
Zo heb ik het tenminste ervaren
Manu en geestelijk in 1 zinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kon het geestelijk allemaal niet meer aan
Als ik jou was zou ik in de vorm van feedback, hem even je steun gaan betuigen in FB![]()
![]()
Manu is geestelijk volgens mij van gewapend betonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Manu en geestelijk in 1 zin![]()
![]()
Maar steun betuigen in FB...........![]()
Jij mag dat best in FB vragen, denk ik maar zoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.
Ga jij hier nou een beetje lopen rellenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij mag dat best in FB vragen, denk ik maar zoMaar goed, Bommie meende het vast niet zo
![]()
Ik rel nooitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij hier nou een beetje lopen rellen![]()
![]()
Je wil hem gewoon een ban aansmeren![]()
Natuurlijk meent bommert dat, hij zal nooit en te nimmer tegen de wens ingaan van zijn geliefde, hem adorerende moddiemodsfans
Zit jij achter het raam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik rel nooitEn een baan aansmeren, ook dat niet, ik heb werk zat hier achter het raam
![]()
Bom moet gewoon echt gaan likken bij de mods, pas DAN kom je waar je wilt wezen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik rel nooitEn een baan aansmeren, ook dat niet, ik heb werk zat hier achter het raam
![]()
Bom moet gewoon echt gaan likken bij de mods, pas DAN kom je waar je wilt wezen![]()
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij hier nou een beetje lopen rellen![]()
![]()
Je wil hem gewoon een ban aansmeren![]()
Natuurlijk meent bommert dat, hij zal nooit en te nimmer tegen de wens ingaan van zijn geliefde, hem adorerende moddiemodsfans
OMG JIJ bent degene die wilt rellen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.
Wat doe je nu moeilijk![]()
Jij niet danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit jij achter het raam?![]()
Laat bommert alstjeblieft nooit echt gaan likken, ze smelten nu al in zijn hand, dan word hij echt met terugwervelende kracht heilig verklaart
Wat nou weerquote:
Doe datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:51 schreef Prospera het volgende:
* scherpt even de zweepjes*
Alles behalve dat saaie gedoe lijkt mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
effe f5enquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles behalve dat saaie gedoe lijkt mij![]()
Ik doe niet zo moeilijk hoor![]()
Ik werd nu echt ff pissed offquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:57 schreef Prospera het volgende:
pc eend handjes gebonden, ducktape op zijn mond. En een paar venijnige tikjes op zijn billetjes.
Als het goed is was je daar al aanbeland hoorquote:
TVPquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het goed is was je daar al aanbeland hoor![]()
![]()
Wat je al niet kan doen met/na een ban.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik werd nu echt ff pissed off
Keek gelijk ff in je profiel.... vrouw![]()
Meesteres zo te zien
Kinky
Kan ook wel lekker zijn...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik werd nu echt ff pissed off
Keek gelijk ff in je profiel.... vrouw![]()
Meesteres zo te zien
Kinky
Kreeg je een Rik, Coos?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat je al niet kan doen met/na een ban.![]()
Jazekerquote:
Cooooosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Coosquote:
Wat is dat voor een rel techniekquote:
Iig niet meer offtopic gaan in de COS, ik durf er geen eens meer te komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je het niet alleen afquote:
]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iig niet meer offtopic gaan in de COS, ik durf er geen eens meer te komen
En net zeg ik nog dat ik me niet graag laat commanderen![]()
Ik ben een watje![]()
Hmmm, gelijk hardcore 220 volt op mijn ballen zeker?quote:
Get a roomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm, gelijk hardcore 220 volt op mijn ballen zeker?![]()
Waarom heb jij die PM dinges geval moeilijk gedoe nog niet ingesteld?quote:
Jij hebt best een intrigerende manier van quotenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef Prospera het volgende:
[quote][b]Op donderdag 5 oktober 2006 03:19 schreef Prospera het volgende:[/b\
Even ontspannen PC, even blijven liggen lekker masseren en dan wordt ik wakker met een poedelpruik(aldus Sabrina).
Omdat ik verstandig ben, duhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom heb jij die PM dinges geval moeilijk gedoe nog niet ingesteld?![]()
Als je dit rellen noemt, dan vraag ik me echt af hoe jij iemand versiertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:30 schreef Prospera het volgende:
Kom eens es hier, we hebben de tijd schat. waarom ben ik als enige in de zonnebank en zoek jou als maatje. Maar we hebben heel lief de tijd schat. Die van mij zijn echt heel lekker en ik ben van de jury(sabje), Wel heerljk genieten hoor. Nou nee rustig Pc, je bent een beetje onrustig.
We hebben tijd zat, Van voren, van achteren, on your knees, , zonnegroet aan je voorkant en aan je achterkant..
Ik quote Sab echt niet.
Trutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik verstandig ben, duhEn omdat ik dom en blond ben, maar punt 1 is wel doorslaggevend. Oeh, heel moeilijk woord heb ik even opgezocht
![]()
Wat een vijandige sfeer opeens in dit topicquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
Als je dat moeilijke woord dan toch heb opgezocht, is het dan zoveel moeite de uitleg erbij te zetten.![]()
Nu moet ik nog gaan zoeken ook.![]()
Eeeeuuh.... naadjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:39 schreef Prospera het volgende:
Ik ben los en ben uitgeslapen. Zeg maar naadje,ik heb je in mijn ogen.
Voor jou zeker, je gaat maar zoeken, neprellerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
Als je dat moeilijke woord dan toch heb opgezocht, is het dan zoveel moeite de uitleg erbij te zetten.![]()
Nee hoor, vind Morwen best liefquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een vijandige sfeer opeens in dit topic
Ja ik ken dat, dat heb ik met teamlead en flugelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, Morwen vind Morwen best lief, maar dat hoeft zij niet te weten .
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor jou zeker, je gaat maar zoeken, neprellerdEn verder mag iedereen doodvallen
God wat heb ik de pest in
![]()
En nee, dat ga ik niet uitleggen, gaat jullie geen flikker aan![]()
Dan ben je deze keer iig niet de enigequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik weer wat mis![]()
Zeg, he, gaan we schelden ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ken dat, dat heb ik met teamlead en flugel![]()
Gaan we allemaal tegen mij beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan ben je deze keer iig niet de enige![]()
Ik wil wel wat afleiding gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik weer wat mis![]()
Begon alweer aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan ben je deze keer iig niet de enige![]()
Ik had het meer over prospera, maar van jou begrijp ik ook niks hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaan we allemaal tegen mij beginnenDan pak ik even de popcorn erbij namelijk
![]()
PC-eend vind dat helemaal niet ergquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Prospera het volgende:
M'n handen zijn wat zacht, ben nog een beetje onhandig.
Wat ben je allemaal met me aan het doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:11 schreef Prospera het volgende:
Niks zeggen hoor, als het voorbij is dan ben je een beetje rustig,
je armen naast je lichaam houden.
Dit is lekker![]()
Ow, ok, en het gaat je geen donder aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over prospera, maar van jou begrijp ik ook niks hoor
Je hebt ergens de pest over in, maar wil het niet uitleggen
Beging er dan niet over![]()
Hoe weet jij nou dat ik niet van de harde hand houquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
PC-eend vind dat helemaal niet erg![]()
Iedereen twijfelt al aan me ikzelf incluis, dus twijfel lekker mee. je bent in goed gezelschapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begon alweer aan mezelf te twijfelen
Fijn te horen dat ik ook aan jou kan twijfelen
Je kan beter zeggen dat je niet zegt wat je niet wil zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, ok, en het gaat je geen donder aan.Ik zeg wat ik wil trouwens, dus..............
![]()
Ik gok maar watquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik niet van de harde hand hou![]()
Daar twijfelde ik dan ook geen seconde aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iedereen twijfelt al aan me ikzelf incluis, dus twijfel lekker mee. je bent in goed gezelschap
Blauwe ballenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef Prospera het volgende:
Eendje... ik moet altijd lachen om jou,
Knufs pc'tje, 'k moet even streamen.![]()
Daaaag laat (rechts extremistisch) vogeltjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef latevogel het volgende:
Deze vogel houd het voor zoorzien en gaat eens kijken of haar nest er nog sta![]()
*hangt briefje op deur "niet storen voor 10 uur"![]()
Trusten hoor eendjequote:
zo dan...mag ik eerst ff rustig wakker wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Hoi, wie ben jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
MAG IK? MAG IK ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je dit rellen noemt, dan vraag ik me echt af hoe jij iemand versiert![]()
Ik hoop maar dat je sab echt niet quote![]()
Want dat zou over de streams gaan en dat mag hier niet, en ik zou de eerste zijn om gelijk de nsb knop aant te wenden in de hoop je een ban aan te smeren
Nomen........!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
ej, goeiemorgen Bommie,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomen........!
Ik heb net mijn hete mail gelezen.....en ik moet bekennen dat ik na het lezen van je mail stapelverliefd op je ben geworden!![]()
![]()
Zelfs die vieze eend zit hier nu te geilbakken en te kustopiccenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Goedemorgen, en ik kan dit niet hard genoeg roepen: HUH?????quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, goeiemorgen Bommie,![]()
ff wat losse eindjes aan het vastknopen?![]()
![]()
zie je bovenstaande postjes.... reageren op vannacht..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen, en ik kan dit niet hard genoeg roepen: HUH?????
Echt niet normaal he, jij bent echt op een waanzinnige rel uit !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Donder op, Jappie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Pazzop het volgende:
Langs deze.... mij onsympatieke weg.... toch maar... een goede morgen... allerzijds!![]()
Je wil in me broekje he? Dat is me nu wel duidelijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je bovenstaande postjes.... reageren op vannacht..
never mind...
![]()
en dat om half 11 's ochtends...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je wil in me broekje he? Dat is me nu wel duidelijk!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Pazzop het volgende:
Langs deze.... mij onsympatieke weg.... toch maar... een goede morgen... allerzijds!![]()
Bommie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomen........!
Ik heb net mijn hete mail gelezen.....en ik moet bekennen dat ik na het lezen van je mail stapelverliefd op je ben geworden!![]()
![]()
idd! stramme max van heb ik jou daar ;Pquote:
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Dankquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!![]()
anders ff pm-en naar pc eend, de maker van het filmpje...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
U riep?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?![]()
Ik op 38531, en dat als eendenkloon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
hey ! ik sta op 8933 posts![]()
ik ben bijna op me jubileum ....en dat zonder ook maar 1 ban te krijgen![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar mequote:
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar me![]()
quote:
je wil te graagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .
quote:
quote:
Deminsquote:
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...quote:
Het was me een waar genoegenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...![]()
Tijd voor mij om op te krassen. Dit forum is niet groot genoeg voor ons allebei.![]()
ik had het gevoel je al tijden te kennen... jammer dat je gaat. misschien tot een volgende keer??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...![]()
Tijd voor mij om op te krassen. Dit forum is niet groot genoeg voor ons allebei.![]()
Nu leefde ik toch in de veronderstelling een vrij eenvoudige opdracht te hebben achtergelaten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
![]()
WB!quote:
Je boet in aan gezag, alleen de harde lijn herstellen kan je eventueel nog reddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu leefde ik toch in de veronderstelling een vrij eenvoudige opdracht te hebben achtergelaten.![]()
Ben jij belazerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je boet in aan gezag, alleen de harde lijn herstellen kan je eventueel nog redden
Anders laat je nikky ervoor opdraaienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij belazerd...en me net zo gehaat maken als de modjes zeker...
![]()
Ik had eik Dagonet op het oog...maar die heeft zich sinds zijn schaamtevolle optreden van vorig jaar nooit meer laten zien...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders laat je nikky ervoor opdraaien![]()
Weet Demins dat ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had eik Dagonet op het oog...maar die heeft zich sinds zijn schaamtevolle optreden van vorig jaar nooit meer laten zien...![]()
![]()
Dat vond hij toen ook al zo vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Nope...althans...ik kon het niet terugvinden....LS daarentegen...![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vond hij toen ook al zo vreemd
LS weer?![]()
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergo...........de cirkel is rond ............zo aan het eind van het topic hebben we dan toch eindelijk zijn ergste kwelgeest gevonden.![]()
Als ik het me goed herinner wel, eigen initiatief, daar had hij geen mod voor nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft die een ban van Dago gehad ?![]()
Dat 'degradeerd' je rol hoogstens tot katalysatorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?
heeey, egbertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?
jij! toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Mike1964 het volgende:
Nou, oké dan....
nog drie berichtjes en de boel is vol...ik durf geen nieuwe aan te maken. Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |