Als je dit rellen noemt, dan vraag ik me echt af hoe jij iemand versiertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:30 schreef Prospera het volgende:
Kom eens es hier, we hebben de tijd schat. waarom ben ik als enige in de zonnebank en zoek jou als maatje. Maar we hebben heel lief de tijd schat. Die van mij zijn echt heel lekker en ik ben van de jury(sabje), Wel heerljk genieten hoor. Nou nee rustig Pc, je bent een beetje onrustig.
We hebben tijd zat, Van voren, van achteren, on your knees, , zonnegroet aan je voorkant en aan je achterkant..
Ik quote Sab echt niet.
Trutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik verstandig ben, duhEn omdat ik dom en blond ben, maar punt 1 is wel doorslaggevend. Oeh, heel moeilijk woord heb ik even opgezocht
![]()
Wat een vijandige sfeer opeens in dit topicquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
Als je dat moeilijke woord dan toch heb opgezocht, is het dan zoveel moeite de uitleg erbij te zetten.![]()
Nu moet ik nog gaan zoeken ook.![]()
Eeeeuuh.... naadjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:39 schreef Prospera het volgende:
Ik ben los en ben uitgeslapen. Zeg maar naadje,ik heb je in mijn ogen.
Voor jou zeker, je gaat maar zoeken, neprellerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
Als je dat moeilijke woord dan toch heb opgezocht, is het dan zoveel moeite de uitleg erbij te zetten.![]()
Nee hoor, vind Morwen best liefquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een vijandige sfeer opeens in dit topic
Ja ik ken dat, dat heb ik met teamlead en flugelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, Morwen vind Morwen best lief, maar dat hoeft zij niet te weten .
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor jou zeker, je gaat maar zoeken, neprellerdEn verder mag iedereen doodvallen
God wat heb ik de pest in
![]()
En nee, dat ga ik niet uitleggen, gaat jullie geen flikker aan![]()
Dan ben je deze keer iig niet de enigequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik weer wat mis![]()
Zeg, he, gaan we schelden ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ken dat, dat heb ik met teamlead en flugel![]()
Gaan we allemaal tegen mij beginnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan ben je deze keer iig niet de enige![]()
Ik wil wel wat afleiding gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik weer wat mis![]()
Begon alweer aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan ben je deze keer iig niet de enige![]()
Ik had het meer over prospera, maar van jou begrijp ik ook niks hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaan we allemaal tegen mij beginnenDan pak ik even de popcorn erbij namelijk
![]()
PC-eend vind dat helemaal niet ergquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:08 schreef Prospera het volgende:
M'n handen zijn wat zacht, ben nog een beetje onhandig.
Wat ben je allemaal met me aan het doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:11 schreef Prospera het volgende:
Niks zeggen hoor, als het voorbij is dan ben je een beetje rustig,
je armen naast je lichaam houden.
Dit is lekker![]()
Ow, ok, en het gaat je geen donder aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over prospera, maar van jou begrijp ik ook niks hoor
Je hebt ergens de pest over in, maar wil het niet uitleggen
Beging er dan niet over![]()
Hoe weet jij nou dat ik niet van de harde hand houquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
PC-eend vind dat helemaal niet erg![]()
Iedereen twijfelt al aan me ikzelf incluis, dus twijfel lekker mee. je bent in goed gezelschapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begon alweer aan mezelf te twijfelen
Fijn te horen dat ik ook aan jou kan twijfelen
Je kan beter zeggen dat je niet zegt wat je niet wil zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, ok, en het gaat je geen donder aan.Ik zeg wat ik wil trouwens, dus..............
![]()
Ik gok maar watquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik niet van de harde hand hou![]()
Daar twijfelde ik dan ook geen seconde aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iedereen twijfelt al aan me ikzelf incluis, dus twijfel lekker mee. je bent in goed gezelschap
Blauwe ballenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef Prospera het volgende:
Eendje... ik moet altijd lachen om jou,
Knufs pc'tje, 'k moet even streamen.![]()
Daaaag laat (rechts extremistisch) vogeltjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:22 schreef latevogel het volgende:
Deze vogel houd het voor zoorzien en gaat eens kijken of haar nest er nog sta![]()
*hangt briefje op deur "niet storen voor 10 uur"![]()
Trusten hoor eendjequote:
zo dan...mag ik eerst ff rustig wakker wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Hoi, wie ben jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.
MAG IK? MAG IK ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je dit rellen noemt, dan vraag ik me echt af hoe jij iemand versiert![]()
Ik hoop maar dat je sab echt niet quote![]()
Want dat zou over de streams gaan en dat mag hier niet, en ik zou de eerste zijn om gelijk de nsb knop aant te wenden in de hoop je een ban aan te smeren
Nomen........!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Trut![]()
ej, goeiemorgen Bommie,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomen........!
Ik heb net mijn hete mail gelezen.....en ik moet bekennen dat ik na het lezen van je mail stapelverliefd op je ben geworden!![]()
![]()
Zelfs die vieze eend zit hier nu te geilbakken en te kustopiccenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
Puntjes...Bassie....Inodder.....hierkomen en volposten dit topic....als ik straks weer terug online kom wil dit topic niet meer zien![]()
![]()
Goedemorgen, en ik kan dit niet hard genoeg roepen: HUH?????quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, goeiemorgen Bommie,![]()
ff wat losse eindjes aan het vastknopen?![]()
![]()
zie je bovenstaande postjes.... reageren op vannacht..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen, en ik kan dit niet hard genoeg roepen: HUH?????
Echt niet normaal he, jij bent echt op een waanzinnige rel uit !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.
Wat doe je nu moeilijk![]()
Donder op, Jappie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Pazzop het volgende:
Langs deze.... mij onsympatieke weg.... toch maar... een goede morgen... allerzijds!![]()
Je wil in me broekje he? Dat is me nu wel duidelijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je bovenstaande postjes.... reageren op vannacht..
never mind...
![]()
en dat om half 11 's ochtends...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je wil in me broekje he? Dat is me nu wel duidelijk!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Pazzop het volgende:
Langs deze.... mij onsympatieke weg.... toch maar... een goede morgen... allerzijds!![]()
Bommie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomen........!
Ik heb net mijn hete mail gelezen.....en ik moet bekennen dat ik na het lezen van je mail stapelverliefd op je ben geworden!![]()
![]()
idd! stramme max van heb ik jou daar ;Pquote:
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Dankquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!![]()
anders ff pm-en naar pc eend, de maker van het filmpje...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
U riep?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?![]()
Ik op 38531, en dat als eendenkloon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
hey ! ik sta op 8933 posts![]()
ik ben bijna op me jubileum ....en dat zonder ook maar 1 ban te krijgen![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar mequote:
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar me![]()
quote:
je wil te graagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .
quote:
quote:
Deminsquote:
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...quote:
Het was me een waar genoegenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...![]()
Tijd voor mij om op te krassen. Dit forum is niet groot genoeg voor ons allebei.![]()
ik had het gevoel je al tijden te kennen... jammer dat je gaat. misschien tot een volgende keer??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ben je er weer, kluns! Ik had gehoopt op een permban...![]()
Tijd voor mij om op te krassen. Dit forum is niet groot genoeg voor ons allebei.![]()
Nu leefde ik toch in de veronderstelling een vrij eenvoudige opdracht te hebben achtergelaten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Jappie het volgende:
![]()
WB!quote:
Je boet in aan gezag, alleen de harde lijn herstellen kan je eventueel nog reddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu leefde ik toch in de veronderstelling een vrij eenvoudige opdracht te hebben achtergelaten.![]()
Ben jij belazerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je boet in aan gezag, alleen de harde lijn herstellen kan je eventueel nog redden
Anders laat je nikky ervoor opdraaienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij belazerd...en me net zo gehaat maken als de modjes zeker...
![]()
Ik had eik Dagonet op het oog...maar die heeft zich sinds zijn schaamtevolle optreden van vorig jaar nooit meer laten zien...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders laat je nikky ervoor opdraaien![]()
Weet Demins dat ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had eik Dagonet op het oog...maar die heeft zich sinds zijn schaamtevolle optreden van vorig jaar nooit meer laten zien...![]()
![]()
Dat vond hij toen ook al zo vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Nope...althans...ik kon het niet terugvinden....LS daarentegen...![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vond hij toen ook al zo vreemd
LS weer?![]()
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergo...........de cirkel is rond ............zo aan het eind van het topic hebben we dan toch eindelijk zijn ergste kwelgeest gevonden.![]()
Als ik het me goed herinner wel, eigen initiatief, daar had hij geen mod voor nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft die een ban van Dago gehad ?![]()
Dat 'degradeerd' je rol hoogstens tot katalysatorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?
heeey, egbertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Godzijdank.... Pleit dat mij dan vrij?
jij! toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Mike1964 het volgende:
Nou, oké dan....
nog drie berichtjes en de boel is vol...ik durf geen nieuwe aan te maken. Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |