quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Pazzop het volgende:
Langs deze.... mij onsympatieke weg.... toch maar... een goede morgen... allerzijds!![]()
Bommie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomen........!
Ik heb net mijn hete mail gelezen.....en ik moet bekennen dat ik na het lezen van je mail stapelverliefd op je ben geworden!![]()
![]()
idd! stramme max van heb ik jou daar ;Pquote:
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Dankquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je een posting van Kribbet opzoekt dan vind je in zijn sig een link!![]()
anders ff pm-en naar pc eend, de maker van het filmpje...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
DankWas even te lui om zelf te zoeken en dacht dat hier vast wel mensen zaten met de link in hun hoofd geprent
U riep?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt gewoon om te rellen he, eendekloon?![]()
Ik op 38531, en dat als eendenkloon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
hey ! ik sta op 8933 posts![]()
ik ben bijna op me jubileum ....en dat zonder ook maar 1 ban te krijgen![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, denk dat dit het beste in SC past:
Vorig jaar had iemand een bb-filmpje gemaakt met eronder Ramses Shaffy met 'zing, vecht, huil, bid, blablabla'. Ik hoor dat nummer nu net en wil eigenlijk dat filmpje wel weereens zien, weet iemand nog waar ie staat?
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer boos te kijken en te simmen? Is er wat ofzo?
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar mequote:
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm... echt niet? Krijg toch lichtelijk de indruk dat er wel degelijk iets is, je kijkt zo boos naar me![]()
quote:
je wil te graagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met die gozer valt vandaag geen redelijk woord te wisselen. Gister ook niet trouwens en eergister en en en en . . .
quote:
quote:
Deminsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |