quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok op Ruby, Oorties of Basje!![]()
Of jappiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahaha ik wist het Jappert! Goeie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..joh, daar ben ik toch te dom voor..
.. o chips ik moest me kop houden
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!![]()
Jappie = pure evil!quote:
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef chas het volgende:
[..]
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!![]()
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahahaaa....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!
Knullebullie? dat zeg je maar tegen je neukertje als je om zakgeld vraagt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:19 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahahaaa....
Alleen deze keer dus niet, knullebullie!![]()
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zou![]()
HEAUMEAU!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
jankze!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Of er nog een stukje van Bubba inhangtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
De bron van al het kwaad kent vele gezichtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lustquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
Jammer genoeg zijn al die gezichten zo lelijk als de nacht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bron van al het kwaad kent vele gezichten![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wa?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wat heb jij met pc eend gedaan.....quote:
quote:
lijkt me duidelijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij met pc eend gedaan.....![]()
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij isquote:
Schorum uit BB4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik vind trouwens dat de volgende SC panninica deel 37 moet gaan heten, misschien dat dat wat extra schorum trekt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij is![]()
Hebbie pijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef puntoortje het volgende:
nou mensen dames en heren, ik ga nog even lekker een panadol zapp opeten en dan duik ik me bedje in!
slaap lekker allemaal!!
![]()
koppijn....quote:
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!quote:
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!![]()
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )quote:
weet zeker dat je zat te glimlachen, ras-vunz!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )
Demins zal er morgen toch wel weer zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/889683/6/50#42319190][b]maandag 2 oktober 2006 21:18[/url] schreef Jump het volgende:[/b]
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Mogen bans hier wel besproken worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |