quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gok op Ruby, Oorties of Basje!![]()
Of jappiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahaha ik wist het Jappert! Goeie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..joh, daar ben ik toch te dom voor..
.. o chips ik moest me kop houden
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk hoef jij je mooie hoofdje niet te houden, dat is nergens gezegd!![]()
Jappie = pure evil!quote:
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef Pazzop het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Jappert niet voor niks "vroeg is gaan duiken" !![]()
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef chas het volgende:
[..]
Deze opmerking kun je dubbel opvatten!![]()
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahahahaaa....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och kans op een vulgaire dubbelzinnige opmerking en ja heur...chas gelijk online!
Knullebullie? dat zeg je maar tegen je neukertje als je om zakgeld vraagt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:19 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahahaaa....
Alleen deze keer dus niet, knullebullie!![]()
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
check die plaspop ze ava, nooit van me leven dat ik zoiets gebruiken zou![]()
HEAUMEAU!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Gelukkig denken échte mannen daar anders over!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
jankze!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Dat zeg ik!![]()
Ik ga maar wat janken onder me dekbed. Ik had me zó op deze avond verheugd...![]()
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Of er nog een stukje van Bubba inhangtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
De bron van al het kwaad kent vele gezichtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent ook zo'n verschrikkelijke huilie he, Jappie!
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lustquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je staat erbij alsof er nog tien lullen uit kunnen vallen![]()
Jammer genoeg zijn al die gezichten zo lelijk als de nacht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bron van al het kwaad kent vele gezichten![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wa?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt anders alsof je er nog 10 lust![]()
wat heb jij met pc eend gedaan.....quote:
quote:
lijkt me duidelijk tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij met pc eend gedaan.....![]()
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij isquote:
Schorum uit BB4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
Ik vind trouwens dat de volgende SC panninica deel 37 moet gaan heten, misschien dat dat wat extra schorum trekt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat dierendag alweer voorbij is![]()
Hebbie pijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef puntoortje het volgende:
nou mensen dames en heren, ik ga nog even lekker een panadol zapp opeten en dan duik ik me bedje in!
slaap lekker allemaal!!
![]()
koppijn....quote:
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!quote:
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje gewoon neuken, en wel zo hard dat je de komende dagen met rookvlees als schaamlappen loopt...dat verzacht de hoofdpijn!![]()
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )quote:
weet zeker dat je zat te glimlachen, ras-vunz!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahaha ....grasjas!!!...slaap lekker voor straks..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dank je ...slaap lekker voor zometeen.. ( nu ga ik echt me bed in..doei doei )
Demins zal er morgen toch wel weer zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/889683/6/50#42319190][b]maandag 2 oktober 2006 21:18[/url] schreef Jump het volgende:[/b]
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Mogen bans hier wel besproken worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
Zullen we nog ff naar losers Demins e Manu zwaaien= Je weetwel die sukkels met een ban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg net een mail van hem, hij kapt er voorgoed meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Demins zal er morgen toch wel weer zijnVolgens mij mocht hij vanavond om een uur of 22:00 weer op fok!
________________________________________________________________________________________
[..]
Het is toch geen dictatuur hierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mogen bans hier wel besproken worden?
Ach ja living on the edge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demins vroeg er zelf om zeiden ze, ik vond dat trouwens wel een zeg maar wat wilde, ruime interpretatie![]()
En die manu die is echt altijd de sjaakn![]()
![]()
Stuur hem door aan Bommie, die durft en mag dat welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mail van hem, hij kapt er voorgoed mee![]()
Maar ik durf die mail nu echnie in FB te zetten![]()
![]()
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan deze discussie nu kappen? Je verziekt het zo voor de mensen die serieuze feedback hebben!
On topic: kan deze dicht? : [BB6] Streamverslagen van woensdag 4 oktober 2006
Manu deed volgens mij nooit iemand kwaad, hij was hooguit misschien alleen wat lastig voor Pinballquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van Demins weet ik het niet precies maar die van Manu zag zelfs mijn hond aankomen![]()
Hij kon het geestelijk allemaal niet meer aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar waarom kapt hij er nu mee? Was hij het er niet mee eens![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.
Ik ben een paar maanden niet in dit gedeelte geweest (vrijwilligquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Manu deed volgens mij nooit iemand kwaad, hij was hooguit misschien alleen wat lastig voor Pinball
Pas na zijn eerste ban is hij wat recalcitrant geworden omdat hij het onterecht vond en geen antwoord kreeg
Zo heb ik het tenminste ervaren
Manu en geestelijk in 1 zinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kon het geestelijk allemaal niet meer aan
Als ik jou was zou ik in de vorm van feedback, hem even je steun gaan betuigen in FB![]()
![]()
Manu is geestelijk volgens mij van gewapend betonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Manu en geestelijk in 1 zin![]()
![]()
Maar steun betuigen in FB...........![]()
Jij mag dat best in FB vragen, denk ik maar zoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Versabommie; Jij verziekt als ik een feeback vraag over hoe men de streamverslagen wil zien.
Ga jij hier nou een beetje lopen rellenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij mag dat best in FB vragen, denk ik maar zoMaar goed, Bommie meende het vast niet zo
![]()
Ik rel nooitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij hier nou een beetje lopen rellen![]()
![]()
Je wil hem gewoon een ban aansmeren![]()
Natuurlijk meent bommert dat, hij zal nooit en te nimmer tegen de wens ingaan van zijn geliefde, hem adorerende moddiemodsfans
Zit jij achter het raam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik rel nooitEn een baan aansmeren, ook dat niet, ik heb werk zat hier achter het raam
![]()
Bom moet gewoon echt gaan likken bij de mods, pas DAN kom je waar je wilt wezen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik rel nooitEn een baan aansmeren, ook dat niet, ik heb werk zat hier achter het raam
![]()
Bom moet gewoon echt gaan likken bij de mods, pas DAN kom je waar je wilt wezen![]()
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij hier nou een beetje lopen rellen![]()
![]()
Je wil hem gewoon een ban aansmeren![]()
Natuurlijk meent bommert dat, hij zal nooit en te nimmer tegen de wens ingaan van zijn geliefde, hem adorerende moddiemodsfans
OMG JIJ bent degene die wilt rellen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.
Wat doe je nu moeilijk![]()
Jij niet danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit jij achter het raam?![]()
Laat bommert alstjeblieft nooit echt gaan likken, ze smelten nu al in zijn hand, dan word hij echt met terugwervelende kracht heilig verklaart
Wat nou weerquote:
Doe datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:51 schreef Prospera het volgende:
* scherpt even de zweepjes*
Alles behalve dat saaie gedoe lijkt mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pc, Mijn vraag was wat streamkijkers wilden zien op de streams.
Wat doe je nu moeilijk![]()
effe f5enquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles behalve dat saaie gedoe lijkt mij![]()
Ik doe niet zo moeilijk hoor![]()
Ik werd nu echt ff pissed offquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:57 schreef Prospera het volgende:
pc eend handjes gebonden, ducktape op zijn mond. En een paar venijnige tikjes op zijn billetjes.
Als het goed is was je daar al aanbeland hoorquote:
TVPquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het goed is was je daar al aanbeland hoor![]()
![]()
Wat je al niet kan doen met/na een ban.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik werd nu echt ff pissed off
Keek gelijk ff in je profiel.... vrouw![]()
Meesteres zo te zien
Kinky
Kan ook wel lekker zijn...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik werd nu echt ff pissed off
Keek gelijk ff in je profiel.... vrouw![]()
Meesteres zo te zien
Kinky
Kreeg je een Rik, Coos?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat je al niet kan doen met/na een ban.![]()
Jazekerquote:
Cooooosquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Coosquote:
Wat is dat voor een rel techniekquote:
Iig niet meer offtopic gaan in de COS, ik durf er geen eens meer te komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je het niet alleen afquote:
]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iig niet meer offtopic gaan in de COS, ik durf er geen eens meer te komen
En net zeg ik nog dat ik me niet graag laat commanderen![]()
Ik ben een watje![]()
Hmmm, gelijk hardcore 220 volt op mijn ballen zeker?quote:
Get a roomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm, gelijk hardcore 220 volt op mijn ballen zeker?![]()
Waarom heb jij die PM dinges geval moeilijk gedoe nog niet ingesteld?quote:
Jij hebt best een intrigerende manier van quotenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef Prospera het volgende:
[quote][b]Op donderdag 5 oktober 2006 03:19 schreef Prospera het volgende:[/b\
Even ontspannen PC, even blijven liggen lekker masseren en dan wordt ik wakker met een poedelpruik(aldus Sabrina).
Omdat ik verstandig ben, duhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom heb jij die PM dinges geval moeilijk gedoe nog niet ingesteld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |