mooie gedachte,.. maar ik denk het nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:50 schreef Inca het volgende:
En volgende week staan genomineerd Semih, Jeroen en E10.
Ik denk dat het snelwandelen of rennen dat ze in dat ding moeten doen zwaarder zal zijn dan fietsen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:40 schreef Kinga het volgende:
Is trouwens precies zo'n wiel als in de speeltuin waar ik het over hadIk vind het een top opdracht.
Ik zag 't net ja, heb ook ff de download link erbij gezet. Nostaligt vroeg daarom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, heb gereageerd in filmpjes topic...![]()
![]()
Als ze nu eerlijk zijn allemaal ( en dat zijn ze niet ) nomineren ze Tijn omdat hij een joker heeft. Tijn zet hem in en de jokers zijn uit het spelquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
mooie gedachte,.. maar ik denk het niet![]()
Ja jij rent natuurlijk elke dag makkelijk 3 uur achter elkaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Dit is toch geen weekopdracht? Dit duurt 2 1/2 dag![]()
Eg stemt op Saar omdat die vorie week op marcia had gestemdquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
Als ze nu eerlijk zijn allemaal ( en dat zijn ze niet ) nomineren ze Tijn omdat hij een joker heeft. Tijn zet hem in en de jokers zijn uit het spel
Eens kijken hoe eerlijk onze Eggie is??????? ( Niet dus )![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef natronic het volgende:
Straks zitten alleen Semih en Tijn op de bank... en dan de joker aan Mich geven
Hij was bij mij al door de mand gevallen maar dan helemaal..... Egbert is exit voor mij ...bah hypocriet is hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Eg stemt op Saar omdat die vorie week op marcia had gestemd
een weekopdracht wil niet zeggen dat het de hele week duurt,.. maar dat ze elke week een opdracht hebben... snappiequote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Dit is toch geen weekopdracht? Dit duurt 2 1/2 dag![]()
Te druk met de jacht op kerelsquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Onze sjankwal heeft een nog verlepter hoofd gekregen zelfs...
Ingridquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Zou beter zijn een hele week afranselen die handelquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:57 schreef Fikkert het volgende:
[..]
een weekopdracht wil niet zeggen dat het de hele week duurt,.. maar dat ze elke week een opdracht hebben... snappie![]()
![]()
Beetje onbegrijpelijk ja, veel meer omgang met Rik.................................quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik was wel verbaasd dat SJaan haar geld aan Tijn gaf. Jullie ook ????
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik had Rik verwacht. Maar zoals je je zegt zou ook wel eens een dikke vinger naar Sem kunnen zijn Zo is Sjaan welquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeld
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik denk niet dat Janine zo berekenend speelt. Dat gezegd hebben snap ik ook écht niet waarom ze haar geld aan Tijn gaf. Ik had echt verwacht dat ze t aan Rik zou geven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeld
Ik gun het Tijn wel want hij of Rik is de winaar voor mij of 1 van de zussen. De rest is bijzaak :-)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, omdat ik het Tijn niet gun. Ze voelt zich vast schuldig over die tik met de lepen op zijn voet
![]()
Maar aan wie had ze het anders moeten geven weet ik ook niet. Ze was met niemand echt close, ze zal het hem het wellicht het meeste gunnen, waarom is me een raadsel.
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij heeft niemand vermoord.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef Bartoli het volgende:
Tijn voelt zich zo kut om dat hamsterrad dat de andere de dupe worden van zijn uitspraak
En die anderen kunnen, als ze zich in dat ding afpijgeren, fijn aan Tijn denken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef Bartoli het volgende:
Tijn voelt zich zo kut om dat hamsterrad dat de andere de dupe worden van zijn uitspraak
Nou. Ik denk niet dat Janine anderen ook maar iets gunt, maargoed, ik heb dan ook een Janine-aversie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg het je, gewoon omdat Tijn het minste geld heeft nou...
Nou inderdaad! Heeft ie aandacht nodig ofzo? Laat m lekker naar Monique gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij heeft niemand vermoord..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Tikkeltje onderschat, is dus heel geraffineerd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
Marlies is weer druk in de weer met complotjes..
Uit dat rijtje is alleen Rik een winnaar voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik gun het Tijn wel want hij of Rik is de winaar voor mij of 1 van de zussen. De rest is bijzaak :-)
Maar ik dacht altijd dat Sjaan en Rik nogal close waren ...vandaar mij verbazing
Tijd voor Tijn om naar huis te gaan. Daaag Tijn! Snel op de bank met die gast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn mist Janine, hij heeft niemand meer om mee te kloten.
Het voelt voor hem niet meer als BB.
Hij ziet Rik en Janine als gangmakers, en nu is Janine weg.
Die zal wel te lam geweest zijn om iets normaals te zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef BBoon het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hilde op de 2e rang zat. En Millica is ook niet aan het woord geweest. Hebben ze een spreekverbod??
Niet of wat denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Is Scanman voorgoed naar DGK verhuisd ofwat?!![]()
![]()
Familie van ...??quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Laten we het hopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
met zijn alle tijn nomineren krijg je wie erbij? (gezien zijn joker), semih gaat helaas nie. Marlies?
Een pak van een muis, voor in het rat rad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef mazaru het volgende:
Was dat nou een lappenpop in de dbk?
Hmm, ja, maar ik zie in haar geen winnaar BB6, grappig zoals ze nu loopt te tijgeren, maar veel meer komt er ook niet uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Qua vermaak vind ik Sabrina het vermakelijkst...........zeggen wat je denkt...in haar geval niet zo moeilijk.![]()
De enige duidelijke keer dat ik hen in gesprek zag was dat ze tegen elkaar vertelden dat ze elkaars eerlijkheid waardeerden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Tijn maakt mij niet wijs dat ie Sjaan echt mistquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Ahh ik snap hemquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een pak van een muis, voor in het rat rad.
Zo ontzettend eensch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Jezus Tijn, stel je niet zo aan met je 'ik mis Janine'.
Tijn, lijkt me een goeie voor haarquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef n1ek het volgende:
Mo weet niet wie ze moet nomineren
Dat zou ik wel geniaal vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
had t geen hamster moeten wezen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef n1ek het volgende:
mooi muizenpakkie in beeld
Jaaaa meeet eeeen wuppie wuppie wuppiequote:
Ze liegen toch allemaal in dat huis...dat is allang bekend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Schiet mij maar lek - ze had het er net nog met Marcia over wie te nomineren![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn over nomineren - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Schiet mij maar lek - ze had het er net nog met Marcia over wie te nomineren![]()
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn over nomineren - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Open nominaties volgende weekquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....
Dat denk ik ook. En mocht Tijn eruit gaan, gaat het geld automatisch naar Rik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Aan de ene kant begrijpelijk vanwege haar vriend, maar aan de andere kant knap laf.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....
Is heel erg als je met koptelefoon luistert :-)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef Inca het volgende:
Tjeeeezus wat piept dat ding
Wat een liefies!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
Big brother laat straks dit instructiefilmpje zien op de tv-schermen...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7266526753880269480
Of ff goed inspuiten met WD40quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef T-lex het volgende:
Teflonolie BB!!!
Dat was met de ¤ 50.000 opdracht, niet met de reguliere fietsopdracht (wat een weekopdracht was)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
BB zal naderhand die snelheid ook wel opvoeren, net zoals die fietsen vorig jaar, moesten ze toch ook op een gegeven moment 30 km/h fietsen op die lamp brandend te houden...
Niet tè optimistisch hè, ik ga voor Marcia maar dat is valse hoop, vrees ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef wolferl het volgende:
Jeroen gaat BB6 gewoon keihard winnen.
bij wandeltempo bleef ie ook branden, maar dat loopt gewoon kutquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:47 schreef pullup het volgende:
Ik mag hopen voor de anderen dat het niet zo hard hoeft als wat Tijn nu aan het doen is. Dit ziet er pittig uit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
yep, zelfde als bij de knijpersquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef Day het volgende:
Hoe weten ze nou wanneer een uur voorbij is?
Hebben ze een klok gekregen?
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
Tijn is wel een zeikerd hoor.
Inderdaad, denk dat die regel er niet voor niks bij zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
Kaas!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opdracht voor Egbert, die hijgt al na het draaien van een shaggie.
Knieënkiller... denk ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:54 schreef T-lex het volgende:
Mich ziet er ook leuk uit in dat pakkie...![]()
![]()
Ik denk dat je echt gebroken bent als je een uur in dat ding hebt gelopen...dat trekken er echt een paar niet. Je loopt zo onhandig in dat apparaat.![]()
Ze hebben 60sec, net als vorig jaar met de fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk bij het wisselen van loper, dan gaat die lamp toch uit?
dat ding gaat knipperen, dat mag 60 seconde duren en dan gaat ie uit, dus ze moeten binnen 60 seconde wisselenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk bij het wisselen van loper, dan gaat die lamp toch uit?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
de lamp blijft 1 minuut knipperen en dan gaat die pas uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Zeer typerend. Geen enkele rekening met haar gevoelens houden. Alles verstandelijk benaderen. Ach, en Mich slikt het toch wel vrees ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, Semih vroeg eerder aan Micheline of hij haar mocht nomineren, ik dacht die zit haar te stangen.
Nu vertelt hij aan Etiënne dat hij dat toch in z'n achterhoofd wil houden voor als hij niemand anders weet, en als 'ie zeker weet dat Micheline niet op de bank komt.
Zal best, maar what the fuck, je vriendin nomineren??
...ja omdat ze niet met hem wil neuken, zou ik ook doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, Semih vroeg eerder aan Micheline of hij haar mocht nomineren, ik dacht die zit haar te stangen.
Nu vertelt hij aan Etiënne dat hij dat toch in z'n achterhoofd wil houden voor als hij niemand anders weet, en als 'ie zeker weet dat Micheline niet op de bank komt.
Semih moet niet zo tof doen want tijdens het afscheidsdiner (die ik nu echt tot in den treure heb bekekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef Fronsertje het volgende:
Semih zegt net...dat hij "als volwassen mens" rekening met tijn moet houden...ranzig figuur
Dat was een grapje!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Dan zak je diep, in mijn ogen............................quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Hij heeft het vandaag 3 keer aan haar gevraagdquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeer typerend. Geen enkele rekening met haar gevoelens houden. Alles verstandelijk benaderen. Ach, en Mich slikt het toch wel vrees ik.
Gesprek net gehoord tussen hem en Etiënne? Echt geen grapje.quote:
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdinerquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag 3 keer aan haar gevraagd![]()
En Micheline heel timide reageren natuurlijk: 'Als jij denkt dat dat het beste is moet je dat doen.'
Tot net heb ik gedacht dat het een beetje treiteren was, maar het was bloedserieus.![]()
Die ongein is toch bijna al een week aan de gang?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Hoelang negeren ze elkaar al eigenlijk? 3 dagen ofzo?
Ja, zit naar ze te luisteren. Maar hij meent dat echt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gesprek net gehoord tussen hem en Etiënne? Echt geen grapje.![]()
Idd. Toen ging Joost nog keihard zn best doen om t te halen maar kon hij t écht niet bijbenen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
4 km per uur is genoeg, zo te zien.
Al herinner ik me van BB5, dat BB de snelheid tussentijds kon aanpassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
4 km per uur is genoeg, zo te zien.
Al herinner ik me van BB5, dat BB de snelheid tussentijds kon aanpassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opdracht voor Egbert, die hijgt al na het draaien van een shaggie.
Humor? Waar?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zit naar ze te luisteren. Maar hij meent dat echt niet.
Ben volgens mij 1 van de weinige hier die zijn humor snapt![]()
Helaas gemist, maar, is het heel erg als hij Mich nomineert, wetende dat niemand op haar stemt? (ff afgezien daarvan dat het een wat laffe keuze is).quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Humor? Waar?![]()
Ben er van overtuigd dat het deze keer geen grapje sarcasme was, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.![]()
Als hij het écht doet, zal ik hem nooooooooooooit meer verdedigen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Humor? Waar?![]()
Ben er van overtuigd dat het deze keer geen grapje sarcasme was, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.![]()
quote:
Leuk gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdiner
Zoiets doe je gewoon niet, nooit niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Helaas gemist, maar, is het heel erg als hij Mich nomineert, wetende dat niemand op haar stemt? (ff afgezien daarvan dat het een wat laffe keuze is).
t Grijze tshirt laat t ook wel goed zien hoe erg je zweet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:27 schreef n1ek het volgende:
Je zweet al gauw als je ineens na weken zo'n fysieke inspanning moet doen in een strak shirtje, maar er zullen inderdaad wel mensen het moeilijk krijgen
Denk je dat de boel gaat instorten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef Coos het volgende:
Als ik zo eens naar die constructie kijk gaat die het eind van de opdracht niet halen.![]()
Wedden??![]()
Echt niet. Semih staat onder extreme druk. Die beheerste intellectueel loop al dagen continue aan mensen uit te leggen hoe het volgens hem zit en is verdomd handig in het subtiel verdraaien in zijn eigen voordeel, zoals net in het gesprek met Etienne.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Toch had ik liever gezien dat Semih uit het huis ging. Want nu heb je nog minstens een week lang spanning in het huis. Kijk er zijn wel tranen gerold bij dat afscheidsdiner, maar dat waren krokodillen tranen, Tijn zit er echt mee, die ontloopt Semih omdat hij het wel goed wil maken. Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan Semih. Nu moeten wij en de bewoners, en met name Tijn nog minstens een week met deze spanning lopen. Semih heeft 2 gezichten, Semih was de gedood verfde winnaar, maar heeft deze titel door deze ruzie verneukt. Nu is hij de meest irritante en meest gehaatte bewoner.
Van dat rad begrijp ik wel, is een variant op het fietsen, maar dat ze die idiote hamsterpakjes moeten dragen...quote:
Mooie compilatiequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdiner
Nee is juist wel goed eigenlijk, zo sla je 2 vliegen in 1 klap, ik hoopte vandaag ook al dat Semih eruit ging maarja volgende week dan maar. Janine schatje lieverdje etc. daar zijn we nu ook mooi van verlost.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Toch had ik liever gezien dat Semih uit het huis ging. Want nu heb je nog minstens een week lang spanning in het huis. Kijk er zijn wel tranen gerold bij dat afscheidsdiner, maar dat waren krokodillen tranen, Tijn zit er echt mee, die ontloopt Semih omdat hij het wel goed wil maken. Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan Semih. Nu moeten wij en de bewoners, en met name Tijn nog minstens een week met deze spanning lopen. Semih heeft 2 gezichten, Semih was de gedood verfde winnaar, maar heeft deze titel door deze ruzie verneukt. Nu is hij de meest irritante en meest gehaatte bewoner.
Inderdaad. t Komt vooral heel erg lullig over. Kun je je voorstellen als Egbert drek dat gekke pak aanheeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van dat rad begrijp ik wel, is een variant op het fietsen, maar dat ze die idiote hamsterpakjes moeten dragen...![]()
Minimaalquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk je dat de boel gaat instorten?
Wanneer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Echt niet. Semih staat onder extreme druk. Die beheerste intellectueel loop al dagen continue aan mensen uit te leggen hoe het volgens hem zit en is verdomd handig in het subtiel verdraaien in zijn eigen voordeel, zoals net in het gesprek met Etienne.
Hij heeft geprobeerd om de groep op TIjn te laten stemmen, maar, helaas voor hem, is dat niet gelukt en twijfelt hij nu ook of hij op TIjn gaat stemmen.
En Egbertquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen komt wel weer op de bank, hij wordt iig genomineerd door Marcia en TIjn.
Als hij dit gaat overleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef saa het volgende:
Engbert denkt dat hij genomineerd wordt, ik denk het ook!![]()
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Day het volgende:
OT: Ik ben overigens benieuwd wanneer Eggie de confrontatie met Marlies en Semih aangaat. Dat zegt hij nou al dagen.
Omdat Hummie zich 's avonds transformeerd tot Doe het Zelfer met een lasapparaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t nou zo zijn dat zo een grote productie met zulke gare dingen komt.
Idd, ik denk zelfs nog makkelijker dan de fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dat halen ze. Moet je kijken hoe langzaam Tijn nu loopt.
Waarschijnlijk is dat op Sint Juttemisquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.
dat mag voor 60 sec tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Opdracht mislukt, Lamp ging uit.
Nee, hij mag een minuut knipperen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
ook die lamp is van de kijkshop.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop het ook. dan vliegt hij er zo uit hopelijk want ik ben dat misselijke lachje van hem meer dan zat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef saa het volgende:
Engbert denkt dat hij genomineerd wordt, ik denk het ook!![]()
Dat denkt ik dus ook! Maar ja, hij loopt niet te pruilen en te sloffen door dat huis zoals TIjn. Dus is hij de harde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Semih gevoeliger is als jullie denken. En er zijn personen die meer berekend zijn.
Lastig die OT-regels. Kort dan: Gisteren, probeerde hij dat, oa. met de logica dat nu marlies op ogv de joker genomineerd is, het wel zo eerlijk is als tijn om diezelfde reden genomineerd wordt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer?
En wat dat gesprek betreft, hoorde ik hem vandaag eigenlijk voor het eerst toegeven dat zij aandeel ook niet slim was.
Maar misschien ben ik simpel hoor, want waar ging het nou over? Houd je bek? Dus als Semih gewoon 'houd je mond' had gezegd, was er niks aan de hand geweest voor Tijn?
Dacht het dus niet!
Neu, dan was er wel een andere kapstok gevonden. Waarvoor precies voert hier echt te ver.quote:
want waar ging het nou over? Houd je bek? Dus als Semih gewoon 'houd je mond' had gezegd, was er niks aan de hand geweest voor Tijn?
Eerst eentje toequote:OT: Ik ben overigens benieuwd wanneer Eggie de confrontatie met Marlies en Semih aangaat. Dat zegt hij nou al dagen.
Vind ik ook. Ze heeft echt het formaat van een hamstertje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
Mies ziet er echt schattig uit.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:43 schreef Day het volgende:
Oeps ,ik zit zwaar off-topic te posten.
Sorry!
Ging ie uit dan? Ik zag hem knipperen.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
ow...ik dacht lamp uit is mislukt.
Wel een makkelijke opdracht, hardlopen hoeft niet tis meer een wandeltempo.
En als je stil staat mag hij 1 minuut knipperen.
Nou nou nou nou nou wat heeft BB weer een zware opdracht gegeven.
Eerder een otter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze heeft echt het formaat van een hamstertje.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerder een otter.
En oooo wat had ik Hilde graag in dat radje zien werken......Had echt een leuke opdracht voor haar geweest.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerder een otter.
En oooo wat had ik Hilde graag in dat radje zien werken......Had echt een leuke opdracht voor haar geweest.
Een uur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef Sug4r het volgende:
Hoe lang moeten ze per keer lopen?
Hoe langzamer je loopt hoe meer spierkracht het kost.......het is zoeken naar een ieders ideale snelheid...als je die niet vind ben je zo kapot....hoe sneller je loopt hoe minder kracht het kost, maarja, haal je dat met je uithoudingsvermogen.. rotte week opdracht dit, met een huis vol tijntjes en moniqjes zou het wel lukken maar heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dat halen ze. Moet je kijken hoe langzaam Tijn nu loopt.
Dat is het belangrijkste, als dat hebt, is het wel een tijdje vol te houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:45 schreef Lyza het volgende:
Micheline gaat het moeilijk krijgen denk ik zo. Ze puft en steunt behoorlijk en kan ook geen goede loophouding vinden.
Vast een foutje van mij, maar ik zag toch duidelijk toen Tijn even ging demonstreren op welke manieren je kan lopen dat hij een paar seconde uit stond. En Tijn stond stil, ging daarna weer lopen en werd binnen een seconde of 5 afgelost door Micheline en toen ging ie knipperen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ging ie uit dan? Ik zag hem knipperen.......
hij mag alleen maar 1.00 knipperen bij het wisselenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
ow...ik dacht lamp uit is mislukt.
Wel een makkelijke opdracht, hardlopen hoeft niet tis meer een wandeltempo.
En als je stil staat mag hij 1 minuut knipperen.
Nou nou nou nou nou wat heeft BB weer een zware opdracht gegeven.
In dit tempo zal dat toch zeker wel lukkenquote:
Kan ze gewoon blijven zitten, wijntje in der ene hand en pakje sjag in der andere hand. Die rolstoel rolt vanzelf welquote:
Dat denk ik ook inderdaad. Ze wisselt ook veel te veel in tempo af. Gewoon steady doorlopen in een lekker tempo lijkt me veel beter vol te houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, als dat hebt, is het wel een tijdje vol te houden.
Dat had prachtige tv opgeleverd. Misschien dat ze nog als verrassingselement terugkomt in het huis?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerder een otter.
Zal iig wel na de weekopdracht zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:52 schreef Lady-night het volgende:
wanneer komt die leugendetector in het huis??
Ik doe dat ook met crosstrainen, de juiste snelheid vinden en dan blik op oneindig en gaan, een soort van trance, zeg maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:52 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. Ze wisselt ook veel te veel in tempo af. Gewoon steady doorlopen in een lekker tempo lijkt me veel beter vol te houden.
Maar goed, ze zei al toen ze nog geen 5 minuten bezig was dat ze 1,5 uur nooit zou volhouden. Ben benieuwd of ze het gaat redden dat uurtje..
Dat had 800 keer op haar lichaam terug gekomenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat had prachtige tv opgeleverd. Misschien dat ze nog als verrassingselement terugkomt in het huis?
wat is daar slimmer aan...iedereen heeft een eigen tempo, de een vindt snel fijn de ander nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is ze slimmer dan Tijn want ze is meteen op zoek naar het minimale tempo waarbij de lamp blijft branden
Omdat ze tot donderdag 13 uur moeten en dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
wat is daar slimmer aan...iedereen heeft een eigen tempo, de een vindt snel fijn de ander niet
Hilde Alberts?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat had prachtige tv opgeleverd. Misschien dat ze nog als verrassingselement terugkomt in het huis?
Glorieuze dood dus...kan hij toch nog ergens trots op zijn......quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees dat als Egbert moet dat ze allemaal gaan slapen en als ze wakker worden Egbert dood in het radje vinden. Dat heeft mijn zusje ooit eens gehad met haar hamster, stierf ook in zijn radje, in het harnas eigenlijk.
Ze hebben na 6 weken geen conditie meer, dus is het zeker het eerste uur slim om het rustig aan te doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
wat is daar slimmer aan...iedereen heeft een eigen tempo, de een vindt snel fijn de ander niet
Jammer dat zuster Janine er niet meer is om hem een flinke oppepper te geven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees dat als Egbert moet dat ze allemaal gaan slapen en als ze wakker worden Egbert dood in het radje vinden. Dat heeft mijn zusje ooit eens gehad met haar hamster, stierf ook in zijn radje, in het harnas eigenlijk.
Tijn begon veel te hard te rennen en kwam daarop terug. Zo simpel is hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |