Als hij dit gaat overleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef saa het volgende:
Engbert denkt dat hij genomineerd wordt, ik denk het ook!![]()
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Day het volgende:
OT: Ik ben overigens benieuwd wanneer Eggie de confrontatie met Marlies en Semih aangaat. Dat zegt hij nou al dagen.
Omdat Hummie zich 's avonds transformeerd tot Doe het Zelfer met een lasapparaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t nou zo zijn dat zo een grote productie met zulke gare dingen komt.
Idd, ik denk zelfs nog makkelijker dan de fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dat halen ze. Moet je kijken hoe langzaam Tijn nu loopt.
Waarschijnlijk is dat op Sint Juttemisquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.
dat mag voor 60 sec tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Opdracht mislukt, Lamp ging uit.
Nee, hij mag een minuut knipperen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
ook die lamp is van de kijkshop.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop het ook. dan vliegt hij er zo uit hopelijk want ik ben dat misselijke lachje van hem meer dan zat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef saa het volgende:
Engbert denkt dat hij genomineerd wordt, ik denk het ook!![]()
Dat denkt ik dus ook! Maar ja, hij loopt niet te pruilen en te sloffen door dat huis zoals TIjn. Dus is hij de harde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:35 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Semih gevoeliger is als jullie denken. En er zijn personen die meer berekend zijn.
Lastig die OT-regels. Kort dan: Gisteren, probeerde hij dat, oa. met de logica dat nu marlies op ogv de joker genomineerd is, het wel zo eerlijk is als tijn om diezelfde reden genomineerd wordt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer?
En wat dat gesprek betreft, hoorde ik hem vandaag eigenlijk voor het eerst toegeven dat zij aandeel ook niet slim was.
Maar misschien ben ik simpel hoor, want waar ging het nou over? Houd je bek? Dus als Semih gewoon 'houd je mond' had gezegd, was er niks aan de hand geweest voor Tijn?
Dacht het dus niet!
Neu, dan was er wel een andere kapstok gevonden. Waarvoor precies voert hier echt te ver.quote:
want waar ging het nou over? Houd je bek? Dus als Semih gewoon 'houd je mond' had gezegd, was er niks aan de hand geweest voor Tijn?
Eerst eentje toequote:OT: Ik ben overigens benieuwd wanneer Eggie de confrontatie met Marlies en Semih aangaat. Dat zegt hij nou al dagen.
Vind ik ook. Ze heeft echt het formaat van een hamstertje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
Mies ziet er echt schattig uit.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:43 schreef Day het volgende:
Oeps ,ik zit zwaar off-topic te posten.
Sorry!
Ging ie uit dan? Ik zag hem knipperen.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
ow...ik dacht lamp uit is mislukt.
Wel een makkelijke opdracht, hardlopen hoeft niet tis meer een wandeltempo.
En als je stil staat mag hij 1 minuut knipperen.
Nou nou nou nou nou wat heeft BB weer een zware opdracht gegeven.
Eerder een otter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze heeft echt het formaat van een hamstertje.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerder een otter.
En oooo wat had ik Hilde graag in dat radje zien werken......Had echt een leuke opdracht voor haar geweest.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eerder een otter.
En oooo wat had ik Hilde graag in dat radje zien werken......Had echt een leuke opdracht voor haar geweest.
Een uur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef Sug4r het volgende:
Hoe lang moeten ze per keer lopen?
Hoe langzamer je loopt hoe meer spierkracht het kost.......het is zoeken naar een ieders ideale snelheid...als je die niet vind ben je zo kapot....hoe sneller je loopt hoe minder kracht het kost, maarja, haal je dat met je uithoudingsvermogen.. rotte week opdracht dit, met een huis vol tijntjes en moniqjes zou het wel lukken maar heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dat halen ze. Moet je kijken hoe langzaam Tijn nu loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |