Idd. Toen ging Joost nog keihard zn best doen om t te halen maar kon hij t écht niet bijbenen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
4 km per uur is genoeg, zo te zien.
Al herinner ik me van BB5, dat BB de snelheid tussentijds kon aanpassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
4 km per uur is genoeg, zo te zien.
Al herinner ik me van BB5, dat BB de snelheid tussentijds kon aanpassen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opdracht voor Egbert, die hijgt al na het draaien van een shaggie.
Humor? Waar?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, zit naar ze te luisteren. Maar hij meent dat echt niet.
Ben volgens mij 1 van de weinige hier die zijn humor snapt![]()
Helaas gemist, maar, is het heel erg als hij Mich nomineert, wetende dat niemand op haar stemt? (ff afgezien daarvan dat het een wat laffe keuze is).quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Humor? Waar?![]()
Ben er van overtuigd dat het deze keer geen grapje sarcasme was, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.![]()
Als hij het écht doet, zal ik hem nooooooooooooit meer verdedigen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Humor? Waar?![]()
Ben er van overtuigd dat het deze keer geen grapje sarcasme was, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.![]()
quote:
Leuk gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdiner
Zoiets doe je gewoon niet, nooit niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Helaas gemist, maar, is het heel erg als hij Mich nomineert, wetende dat niemand op haar stemt? (ff afgezien daarvan dat het een wat laffe keuze is).
t Grijze tshirt laat t ook wel goed zien hoe erg je zweet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:27 schreef n1ek het volgende:
Je zweet al gauw als je ineens na weken zo'n fysieke inspanning moet doen in een strak shirtje, maar er zullen inderdaad wel mensen het moeilijk krijgen
Denk je dat de boel gaat instorten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef Coos het volgende:
Als ik zo eens naar die constructie kijk gaat die het eind van de opdracht niet halen.![]()
Wedden??![]()
Echt niet. Semih staat onder extreme druk. Die beheerste intellectueel loop al dagen continue aan mensen uit te leggen hoe het volgens hem zit en is verdomd handig in het subtiel verdraaien in zijn eigen voordeel, zoals net in het gesprek met Etienne.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Toch had ik liever gezien dat Semih uit het huis ging. Want nu heb je nog minstens een week lang spanning in het huis. Kijk er zijn wel tranen gerold bij dat afscheidsdiner, maar dat waren krokodillen tranen, Tijn zit er echt mee, die ontloopt Semih omdat hij het wel goed wil maken. Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan Semih. Nu moeten wij en de bewoners, en met name Tijn nog minstens een week met deze spanning lopen. Semih heeft 2 gezichten, Semih was de gedood verfde winnaar, maar heeft deze titel door deze ruzie verneukt. Nu is hij de meest irritante en meest gehaatte bewoner.
Van dat rad begrijp ik wel, is een variant op het fietsen, maar dat ze die idiote hamsterpakjes moeten dragen...quote:
Mooie compilatiequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdiner
Nee is juist wel goed eigenlijk, zo sla je 2 vliegen in 1 klap, ik hoopte vandaag ook al dat Semih eruit ging maarja volgende week dan maar. Janine schatje lieverdje etc. daar zijn we nu ook mooi van verlost.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Toch had ik liever gezien dat Semih uit het huis ging. Want nu heb je nog minstens een week lang spanning in het huis. Kijk er zijn wel tranen gerold bij dat afscheidsdiner, maar dat waren krokodillen tranen, Tijn zit er echt mee, die ontloopt Semih omdat hij het wel goed wil maken. Semih daar in tegen zit er ook mee, maar is er neit mee bezig. Je ziet Semih ook meer vrijheid hebben dan Tijn. Ja dat valt mij op, Tijn is meer gespannen dan Semih, dat betekend dat Tijn er meer mee loopt dan Semih. Nu moeten wij en de bewoners, en met name Tijn nog minstens een week met deze spanning lopen. Semih heeft 2 gezichten, Semih was de gedood verfde winnaar, maar heeft deze titel door deze ruzie verneukt. Nu is hij de meest irritante en meest gehaatte bewoner.
Inderdaad. t Komt vooral heel erg lullig over. Kun je je voorstellen als Egbert drek dat gekke pak aanheeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van dat rad begrijp ik wel, is een variant op het fietsen, maar dat ze die idiote hamsterpakjes moeten dragen...![]()
Minimaalquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk je dat de boel gaat instorten?
Wanneer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Echt niet. Semih staat onder extreme druk. Die beheerste intellectueel loop al dagen continue aan mensen uit te leggen hoe het volgens hem zit en is verdomd handig in het subtiel verdraaien in zijn eigen voordeel, zoals net in het gesprek met Etienne.
Hij heeft geprobeerd om de groep op TIjn te laten stemmen, maar, helaas voor hem, is dat niet gelukt en twijfelt hij nu ook of hij op TIjn gaat stemmen.
En Egbertquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen komt wel weer op de bank, hij wordt iig genomineerd door Marcia en TIjn.
Als hij dit gaat overleven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef saa het volgende:
Engbert denkt dat hij genomineerd wordt, ik denk het ook!![]()
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef Day het volgende:
OT: Ik ben overigens benieuwd wanneer Eggie de confrontatie met Marlies en Semih aangaat. Dat zegt hij nou al dagen.
Omdat Hummie zich 's avonds transformeerd tot Doe het Zelfer met een lasapparaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t nou zo zijn dat zo een grote productie met zulke gare dingen komt.
Idd, ik denk zelfs nog makkelijker dan de fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef Kinga het volgende:
Dat halen ze. Moet je kijken hoe langzaam Tijn nu loopt.
Waarschijnlijk is dat op Sint Juttemisquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij zoekt natuurlijk naar een geschikt moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |