Dat was met de ¤ 50.000 opdracht, niet met de reguliere fietsopdracht (wat een weekopdracht was)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
BB zal naderhand die snelheid ook wel opvoeren, net zoals die fietsen vorig jaar, moesten ze toch ook op een gegeven moment 30 km/h fietsen op die lamp brandend te houden...
Niet tè optimistisch hè, ik ga voor Marcia maar dat is valse hoop, vrees ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef wolferl het volgende:
Jeroen gaat BB6 gewoon keihard winnen.
bij wandeltempo bleef ie ook branden, maar dat loopt gewoon kutquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:47 schreef pullup het volgende:
Ik mag hopen voor de anderen dat het niet zo hard hoeft als wat Tijn nu aan het doen is. Dit ziet er pittig uit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
Big brother laat straks dit instructiefilmpje zien op de tv-schermen...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7266526753880269480
yep, zelfde als bij de knijpersquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef Day het volgende:
Hoe weten ze nou wanneer een uur voorbij is?
Hebben ze een klok gekregen?
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
Tijn is wel een zeikerd hoor.
Inderdaad, denk dat die regel er niet voor niks bij zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
Kaas!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opdracht voor Egbert, die hijgt al na het draaien van een shaggie.
Knieënkiller... denk ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:54 schreef T-lex het volgende:
Mich ziet er ook leuk uit in dat pakkie...![]()
![]()
Ik denk dat je echt gebroken bent als je een uur in dat ding hebt gelopen...dat trekken er echt een paar niet. Je loopt zo onhandig in dat apparaat.![]()
Ze hebben 60sec, net als vorig jaar met de fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk bij het wisselen van loper, dan gaat die lamp toch uit?
dat ding gaat knipperen, dat mag 60 seconde duren en dan gaat ie uit, dus ze moeten binnen 60 seconde wisselenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk bij het wisselen van loper, dan gaat die lamp toch uit?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
Big brother laat straks dit instructiefilmpje zien op de tv-schermen...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7266526753880269480
de lamp blijft 1 minuut knipperen en dan gaat die pas uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Zeer typerend. Geen enkele rekening met haar gevoelens houden. Alles verstandelijk benaderen. Ach, en Mich slikt het toch wel vrees ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, Semih vroeg eerder aan Micheline of hij haar mocht nomineren, ik dacht die zit haar te stangen.
Nu vertelt hij aan Etiënne dat hij dat toch in z'n achterhoofd wil houden voor als hij niemand anders weet, en als 'ie zeker weet dat Micheline niet op de bank komt.
Zal best, maar what the fuck, je vriendin nomineren??
...ja omdat ze niet met hem wil neuken, zou ik ook doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, Semih vroeg eerder aan Micheline of hij haar mocht nomineren, ik dacht die zit haar te stangen.
Nu vertelt hij aan Etiënne dat hij dat toch in z'n achterhoofd wil houden voor als hij niemand anders weet, en als 'ie zeker weet dat Micheline niet op de bank komt.
Semih moet niet zo tof doen want tijdens het afscheidsdiner (die ik nu echt tot in den treure heb bekekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef Fronsertje het volgende:
Semih zegt net...dat hij "als volwassen mens" rekening met tijn moet houden...ranzig figuur
Dat was een grapje!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Dan zak je diep, in mijn ogen............................quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Hij heeft het vandaag 3 keer aan haar gevraagdquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeer typerend. Geen enkele rekening met haar gevoelens houden. Alles verstandelijk benaderen. Ach, en Mich slikt het toch wel vrees ik.
Gesprek net gehoord tussen hem en Etiënne? Echt geen grapje.quote:
ff spammen omdat ik er zo trots op ben, een compilatie van het afscheidsdinerquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft het vandaag 3 keer aan haar gevraagd![]()
En Micheline heel timide reageren natuurlijk: 'Als jij denkt dat dat het beste is moet je dat doen.'
Tot net heb ik gedacht dat het een beetje treiteren was, maar het was bloedserieus.![]()
Die ongein is toch bijna al een week aan de gang?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Hoelang negeren ze elkaar al eigenlijk? 3 dagen ofzo?
Ja, zit naar ze te luisteren. Maar hij meent dat echt niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gesprek net gehoord tussen hem en Etiënne? Echt geen grapje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |