Dat was met de ¤ 50.000 opdracht, niet met de reguliere fietsopdracht (wat een weekopdracht was)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
BB zal naderhand die snelheid ook wel opvoeren, net zoals die fietsen vorig jaar, moesten ze toch ook op een gegeven moment 30 km/h fietsen op die lamp brandend te houden...
Niet tè optimistisch hè, ik ga voor Marcia maar dat is valse hoop, vrees ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef wolferl het volgende:
Jeroen gaat BB6 gewoon keihard winnen.
bij wandeltempo bleef ie ook branden, maar dat loopt gewoon kutquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:47 schreef pullup het volgende:
Ik mag hopen voor de anderen dat het niet zo hard hoeft als wat Tijn nu aan het doen is. Dit ziet er pittig uit
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef LennyKravitz het volgende:
Big brother laat straks dit instructiefilmpje zien op de tv-schermen...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7266526753880269480
yep, zelfde als bij de knijpersquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef Day het volgende:
Hoe weten ze nou wanneer een uur voorbij is?
Hebben ze een klok gekregen?
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
Tijn is wel een zeikerd hoor.
Inderdaad, denk dat die regel er niet voor niks bij zit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
Kaas!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Muizenrantsoen, want je mocht niet zeuren.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opdracht voor Egbert, die hijgt al na het draaien van een shaggie.
Knieënkiller... denk ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:54 schreef T-lex het volgende:
Mich ziet er ook leuk uit in dat pakkie...![]()
![]()
Ik denk dat je echt gebroken bent als je een uur in dat ding hebt gelopen...dat trekken er echt een paar niet. Je loopt zo onhandig in dat apparaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |