mooie gedachte,.. maar ik denk het nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:50 schreef Inca het volgende:
En volgende week staan genomineerd Semih, Jeroen en E10.
Ik denk dat het snelwandelen of rennen dat ze in dat ding moeten doen zwaarder zal zijn dan fietsen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:40 schreef Kinga het volgende:
Is trouwens precies zo'n wiel als in de speeltuin waar ik het over hadIk vind het een top opdracht.
Ik zag 't net ja, heb ook ff de download link erbij gezet. Nostaligt vroeg daarom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, heb gereageerd in filmpjes topic...![]()
![]()
Als ze nu eerlijk zijn allemaal ( en dat zijn ze niet ) nomineren ze Tijn omdat hij een joker heeft. Tijn zet hem in en de jokers zijn uit het spelquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
mooie gedachte,.. maar ik denk het niet![]()
Ja jij rent natuurlijk elke dag makkelijk 3 uur achter elkaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Dit is toch geen weekopdracht? Dit duurt 2 1/2 dag![]()
Eg stemt op Saar omdat die vorie week op marcia had gestemdquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
Als ze nu eerlijk zijn allemaal ( en dat zijn ze niet ) nomineren ze Tijn omdat hij een joker heeft. Tijn zet hem in en de jokers zijn uit het spel
Eens kijken hoe eerlijk onze Eggie is??????? ( Niet dus )![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef natronic het volgende:
Straks zitten alleen Semih en Tijn op de bank... en dan de joker aan Mich geven
Hij was bij mij al door de mand gevallen maar dan helemaal..... Egbert is exit voor mij ...bah hypocriet is hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Eg stemt op Saar omdat die vorie week op marcia had gestemd
een weekopdracht wil niet zeggen dat het de hele week duurt,.. maar dat ze elke week een opdracht hebben... snappiequote:Op maandag 2 oktober 2006 21:54 schreef Inca het volgende:
Dit is toch geen weekopdracht? Dit duurt 2 1/2 dag![]()
Te druk met de jacht op kerelsquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Onze sjankwal heeft een nog verlepter hoofd gekregen zelfs...
Ingridquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Zou beter zijn een hele week afranselen die handelquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:57 schreef Fikkert het volgende:
[..]
een weekopdracht wil niet zeggen dat het de hele week duurt,.. maar dat ze elke week een opdracht hebben... snappie![]()
![]()
Beetje onbegrijpelijk ja, veel meer omgang met Rik.................................quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik was wel verbaasd dat SJaan haar geld aan Tijn gaf. Jullie ook ????
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik had Rik verwacht. Maar zoals je je zegt zou ook wel eens een dikke vinger naar Sem kunnen zijn Zo is Sjaan welquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeld
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
Ik denk niet dat Janine zo berekenend speelt. Dat gezegd hebben snap ik ook écht niet waarom ze haar geld aan Tijn gaf. Ik had echt verwacht dat ze t aan Rik zou geven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef natronic het volgende:
[..]
Aan wie had ze het dan moeten geven? Mischien was dit ok wel als dikke vinger naar Semih bedoeld
Ik gun het Tijn wel want hij of Rik is de winaar voor mij of 1 van de zussen. De rest is bijzaak :-)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, omdat ik het Tijn niet gun. Ze voelt zich vast schuldig over die tik met de lepen op zijn voet
![]()
Maar aan wie had ze het anders moeten geven weet ik ook niet. Ze was met niemand echt close, ze zal het hem het wellicht het meeste gunnen, waarom is me een raadsel.
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij heeft niemand vermoord.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef Bartoli het volgende:
Tijn voelt zich zo kut om dat hamsterrad dat de andere de dupe worden van zijn uitspraak
En die anderen kunnen, als ze zich in dat ding afpijgeren, fijn aan Tijn denken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:05 schreef Bartoli het volgende:
Tijn voelt zich zo kut om dat hamsterrad dat de andere de dupe worden van zijn uitspraak
Nou. Ik denk niet dat Janine anderen ook maar iets gunt, maargoed, ik heb dan ook een Janine-aversie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg het je, gewoon omdat Tijn het minste geld heeft nou...
Nou inderdaad! Heeft ie aandacht nodig ofzo? Laat m lekker naar Monique gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij heeft niemand vermoord..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg het je, gewoon omdat Tijn het minste geld heeft nou...
Tikkeltje onderschat, is dus heel geraffineerd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
Marlies is weer druk in de weer met complotjes..
Uit dat rijtje is alleen Rik een winnaar voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik gun het Tijn wel want hij of Rik is de winaar voor mij of 1 van de zussen. De rest is bijzaak :-)
Maar ik dacht altijd dat Sjaan en Rik nogal close waren ...vandaar mij verbazing
Tijd voor Tijn om naar huis te gaan. Daaag Tijn! Snel op de bank met die gast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn mist Janine, hij heeft niemand meer om mee te kloten.
Het voelt voor hem niet meer als BB.
Hij ziet Rik en Janine als gangmakers, en nu is Janine weg.
Die zal wel te lam geweest zijn om iets normaals te zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef BBoon het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hilde op de 2e rang zat. En Millica is ook niet aan het woord geweest. Hebben ze een spreekverbod??
Niet of wat denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Is Scanman voorgoed naar DGK verhuisd ofwat?!![]()
![]()
Familie van ...??quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Laten we het hopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
met zijn alle tijn nomineren krijg je wie erbij? (gezien zijn joker), semih gaat helaas nie. Marlies?
Een pak van een muis, voor in het rat rad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef mazaru het volgende:
Was dat nou een lappenpop in de dbk?
Hmm, ja, maar ik zie in haar geen winnaar BB6, grappig zoals ze nu loopt te tijgeren, maar veel meer komt er ook niet uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Qua vermaak vind ik Sabrina het vermakelijkst...........zeggen wat je denkt...in haar geval niet zo moeilijk.![]()
De enige duidelijke keer dat ik hen in gesprek zag was dat ze tegen elkaar vertelden dat ze elkaars eerlijkheid waardeerden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Tijn maakt mij niet wijs dat ie Sjaan echt mistquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Ahh ik snap hemquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een pak van een muis, voor in het rat rad.
Zo ontzettend eensch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Jezus Tijn, stel je niet zo aan met je 'ik mis Janine'.
Tijn, lijkt me een goeie voor haarquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef n1ek het volgende:
Mo weet niet wie ze moet nomineren
Dat zou ik wel geniaal vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
had t geen hamster moeten wezen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef n1ek het volgende:
mooi muizenpakkie in beeld
Jaaaa meeet eeeen wuppie wuppie wuppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |