Tikkeltje onderschat, is dus heel geraffineerd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
Marlies is weer druk in de weer met complotjes..
Uit dat rijtje is alleen Rik een winnaar voor mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik gun het Tijn wel want hij of Rik is de winaar voor mij of 1 van de zussen. De rest is bijzaak :-)
Maar ik dacht altijd dat Sjaan en Rik nogal close waren ...vandaar mij verbazing
Tijd voor Tijn om naar huis te gaan. Daaag Tijn! Snel op de bank met die gast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn mist Janine, hij heeft niemand meer om mee te kloten.
Het voelt voor hem niet meer als BB.
Hij ziet Rik en Janine als gangmakers, en nu is Janine weg.
Die zal wel te lam geweest zijn om iets normaals te zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef BBoon het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Hilde op de 2e rang zat. En Millica is ook niet aan het woord geweest. Hebben ze een spreekverbod??
Niet of wat denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Is Scanman voorgoed naar DGK verhuisd ofwat?!![]()
![]()
Familie van ...??quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Onze sjankwal heeft een nog verlepter hoofd gekregen zelfs...
Laten we het hopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
met zijn alle tijn nomineren krijg je wie erbij? (gezien zijn joker), semih gaat helaas nie. Marlies?
Een pak van een muis, voor in het rat rad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef mazaru het volgende:
Was dat nou een lappenpop in de dbk?
Hmm, ja, maar ik zie in haar geen winnaar BB6, grappig zoals ze nu loopt te tijgeren, maar veel meer komt er ook niet uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Qua vermaak vind ik Sabrina het vermakelijkst...........zeggen wat je denkt...in haar geval niet zo moeilijk.![]()
De enige duidelijke keer dat ik hen in gesprek zag was dat ze tegen elkaar vertelden dat ze elkaars eerlijkheid waardeerden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Tijn maakt mij niet wijs dat ie Sjaan echt mistquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik heb helemaal nooit gezien dat Tijn en Janine een band hadden.
Blijkbaar was dat toch zo, Tijn mist Janine, en Janine geeft haar geld aan Tijn.
Ik had verwacht dat ze dat aan Rik zou geven.
Ahh ik snap hemquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een pak van een muis, voor in het rat rad.
Zo ontzettend eensch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Jezus Tijn, stel je niet zo aan met je 'ik mis Janine'.
Tijn, lijkt me een goeie voor haarquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef n1ek het volgende:
Mo weet niet wie ze moet nomineren
Dat zou ik wel geniaal vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Zal Jeroen de Bart van deze BB worden misschien?
had t geen hamster moeten wezen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:18 schreef n1ek het volgende:
mooi muizenpakkie in beeld
Jaaaa meeet eeeen wuppie wuppie wuppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |