Ze liegen toch allemaal in dat huis...dat is allang bekend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Schiet mij maar lek - ze had het er net nog met Marcia over wie te nomineren![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn over nomineren - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Schiet mij maar lek - ze had het er net nog met Marcia over wie te nomineren![]()
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Yugor het volgende:
Micheline tegen Tijn over nomineren - " ik weet het niet, ik ben er nog helemaal niet mee bezig geweest"
Open nominaties volgende weekquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....
Dat denk ik ook. En mocht Tijn eruit gaan, gaat het geld automatisch naar Rik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zeg het je, gewoon omdat Tijn het minste geld heeft nou...
Aan de ene kant begrijpelijk vanwege haar vriend, maar aan de andere kant knap laf.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Ze durft niet te zeggen dat ze Tijn stemt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |