Goed,goed,goed,goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:53 schreef dartfanaat het volgende:
De landen: Frankrijk, Groot Brittannie en Amerika
Alleen de President, Wilson, weet ik....de beide premiers niet
En die laat ik graag aan de anderen over. Weet ze niet. Helaas.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef Nesle het volgende:
[..]
Goed,goed,goed,goed.
Mis nog 2 premiers dus!
negerzoenendestequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Ranglijst is geüpdate
Is het driehonderd-en-negenste of driehonderd-en-negende![]()
wissel 2 letters om en je krijgt het puntquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
pvnd
Yurithemaster +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
pnvd
Jeejquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
niet echt druk hier momenteel
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dolly Parton?
Dolly is niet gecremeerd maar opgezet dus gaan we haar ook opzettenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wyccie +1
Ze mag, net als Dolly het schaap, trouwens ook wel een gecremeerd worden
Dat wist ik niet, maar ik mag hopen dat ze dat de mensheid niet gaan aandoenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dolly is niet gecremeerd maar opgezet dus gaan we haar ook opzetten![]()
Ik heb net een foto gezien van die dolly Parton en volgens mij is ze al opgezetquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar ik mag hopen dat ze dat de mensheid niet gaan aandoen
Dollywood?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Geen grappen maken over Dolly!
Hoe heet het pretpark van Dolly Parton?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb net een foto gezien van die dolly Parton en volgens mij is ze al opgezet![]()
Wyccie +1quote:
puntje van de tongquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
pvdt?
Ik moet meteen hier aan denkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net The wizard of Oz gekeken (ik raad het niemand aan), daarin komen kleine mensjes voor (dwergen/lilliputters, ik weet niet meer welke benaming ze zelf willen), hoe heet dit volk in de film?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
was het niet iets met onderdanen?
Die heb ik nog nooit gezien dus zou het niet wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
De oude met Judy Garland.
Ga nog es heel gauw met een g schrijven! (Ik heb ook nog steeds geen ideequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik noch nooit gezien dus zou het niet weten
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alvin & the chipmunks?
Heten ze de Squirrels dan?
Dat kun je wel vergetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik wil naar bed.
Ik weet niet eesn hoe zij hetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Het woord deed me denken aan: [afbeelding]
Ja hoor. Als ik je antwoorden heb afgekeurd, dan mag je verder gaan met beantwoorden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik nog een poging wagen?
De eerste liep ik te dollen, kun lekker gaan slapen...
mmmmmm bedje![]()
![]()
![]()
Goed genoeg. Munchkin was het.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef Da_Ripper het volgende:
ik dacht de Munshkins
Truste Wyccie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ga naar bed. Doei.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Yup, de vier specialiteiten van het KCT zijn:
-Demolitie
-Sniper
-Medic
-Communicatie
Gerard. +1
Ik ga het in iedergaval niet doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:24 schreef Da_Ripper het volgende:
kop away, my friend
Yep, zojuist zelf verzonnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:35 schreef Da_Ripper het volgende:
er is niks aan de hand, alle fouten zijn opgeheven en je vraag staat nog steeds.
is inderdaad een mooie vraag?Zelf verzonnen?
waarschijnlijk ken ik het liedje wel maar k ben zo slecht in titels en uitvoerende artiestenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:38 schreef Gerard. het volgende:
[..]
Yep, zojuist zelf verzonnenMooi dat ik toch een punt heb, OP heb ik even vluchtig doorgelezen en heb nu de regels door
![]()
Iemand een idee?
Juist.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal wel Blue Monday zijn... Met die hond.
Geef het maar toe; je speelt er nog dagelijks mee...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:51 schreef Da_Ripper het volgende:
mattel
Oke ik roep maar wat....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:55 schreef Da_Ripper het volgende:
loop ik daar even met open ogen in
Wat zijn volgens Freud, de 5 stages van ontwikkeling (v/d mens)?
Maar dan gaat hij ook weer met de punten er vandoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:17 schreef Yurithemaster het volgende:
K hoop wel dat asmo weer snel terug komt want met zijn kennis hebben we ook geen onbeantwoorde vragen meer![]()
Dat is dan weer een nadeelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij ook weer met de punten er vandoor
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?
Yepquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zie een groen rechthoekig vlak. Is dat een vlag?
neequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:21 schreef erkel het volgende:
Bhutan?
Dat is qua locatie al iets dichterbij maar nog steeds het verkeerde werelddeel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat wist ik wel maar ben het weer vergeten, gok Jemen?
En dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:23 schreef Supersheep het volgende:
Das het prachtige kleurenpalet van de Libische vlag
Echt zo'n kunstwerk waarbij velen mensen zeggen 'Dat had ik of die peuter in de ballenbak van de McDonalds ook kunnen maken'.quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:35 schreef erkel het volgende:
Voormalig Engelse kolonie?
ok dan:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:39 schreef erkel het volgende:
zag na madagascar pas de hint
Geef maar aan erkel, hij zag je hint van de hoofdstad waarschijnlijk nadat hij zijn eerste antwoord had gepost. Wat ben ik toch weer aardigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:39 schreef Supersheep het volgende:
Hmm, wat moet ik nu doen? Georgië is goed, is het 2e antwoord van erkeltje maar aan de andere kant wss ook een 'plotselinge ingeving'
MaJo, wat ben je toch weer aardigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef maar aan erkel, hij zag je hint van de hoofdstad waarschijnlijk nadat hij zijn eerste antwoord had gepost. Wat ben ik toch weer aardigIk verwacht dan ook een MaJo (lees: Beatles) vraag van erkel
![]()
Ik vind jou ook lief hoor, erkeltjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor de kleinerende naamvermelding, komt er zeker geen schapen vraag![]()
Ey Bolkiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet ook wel wat van The Beatleskom maar op met die vraag.
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
het zal wel aan mij liggen maar die laatste zin snap ik niet, laat staan dat ik weet wat wèèke is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
Ey Bolkie![]()
Kan het kloppen dat ik je hier voor het eerst zie?
Ow, op die fiets. Stel maar een geschiedenis of kunstvraag erkeltje, die weet ik bijna nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraag
That's the spiritquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
ok beatles vraag...ik snuffel wel wat
Tevens welkomquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovendestrelende Eisbär geluisterd?
Ik heb een keer een vraag gesteld, dus ik ben wel een beetje bekend met de werkwijze.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovende Eisbär geluisterd?
Oh echt? Je bent me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankjewel schat maar ik zit hier al iets langer
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed nummer van die Eisbar, beetje electro-achtig.
Kijk, jij bent een AKQ'er naar mijn hartquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed nummer van die Eisbar, beetje electro-achtig.
heel mooi erkeltje!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:59 schreef erkel het volgende:
In 1969 trouwde Yoko Ono met John Lennon, maar hij was niet de eerste. Welk nummer had Lennon in de rij mannen van Yoko?
Hij is mooi hè?![]()
Wat is genegerzoenedest?quote:
Vraag maar aan Yuriquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is genegerzoenedest?
Ik zit nu voor het eerst in tijden weer Eisbär te luisteren![]()
Wordt een uitgebreide Beatles vraag volgens mij
Je moet het maar even terug lezen op de eerste pagina van dit topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Yuri wat is genegerzoenedest?
categorie: koosnaampjesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
JeeEn het was nog wel een gok
En nu wel weer lief doen tegen schapie he, het feit dat je een koosnaampje hebt is alleen maar liev bedoeld...
Categorie?
Daar weet ik echt helemaal niets vanafquote:
Politiek mag ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar weet ik echt helemaal niets vanaf
meen je dat serieus trouwens?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef erkel het volgende:
Dat koosnaampje stel ik eigenlijk niet zo op prijs, leek me nu ook wel duidelijk
Oké danquote:
Joop Wijn nadat Laurens-Jan Brinkhorst is afgetreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké dan
Wie is de minister van Economische Zaken?
Nee dat bedacht ik net ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen koosnaampje voor MaJo
quote:
Hij was inderdaad een SuperSchaap totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Wijn? of is dat een staatssecretaris
quote:
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naamquote:
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat bedacht ik net ookEn ik heb zoveel koosnaampjes voor jou
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een SS'er totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.
Met mijn echte naam is het ook lastig, hoewel er wel een paar variaties bestaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naam
[..]
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.
Bij je echt naam kan ik vast wel wat bedenken maar zo te zien wil je die niet aan iedereen laten weten.
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vondquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vond
Hmm, bij je voornaam is het ook best lastig bedenk ik me idd. Ik probeer wel wat bij MaJo te bedenken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met mijn echte naam is het ook lastig, hoewel er wel een paar variaties bestaanEn mijn naam heb ik liever niet op fok nee, maar je mag me ze ook PMen
Ik wil niet dat iedereen weet wie ik benquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hmm, bij je voornaam is het ook best lastig bedenk ik me idd. Ik probeer wel wat bij MaJo te bedenken.
Vanwaar de anonimiteit eigenlijk?
Ok, ik dank u voor het begripquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naam
[..]
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.
Bij je echt naam kan ik vast wel wat bedenken maar zo te zien wil je die niet aan iedereen laten weten.
De benaming van het feest reken ik goed, het achterliggende historisch feit hoeft dus niet te worden beantwoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat viert men op 3 oktober in de Sleutelstad?
Ja daar haakte ik ook al afquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Sleutelstad?
Dat is een bijnaam voor die stad, die overigens in Zuid-Holland ligt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Sleutelstad?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vond
quote:
Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iedereen weet wie ik benMaar als je me goed kent herken je me wel zo
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, ik dank u voor het begripZoals ik hier lees heb jij ooit zelf eens in het zelfde schuitje gezeten
![]()
Nee, het betreft het einde van de 80-jarige oorlog in de 4e stad van Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:21 schreef MaJo het volgende:
Heeft het met carnaval te maken?
Leiden is inderdaad de Sleutelstad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
Sleutelstad is Leiden natuurlijk, maar geen idee wat ze daar voor iets geks vieren
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
![]()
<-- dit is een plotselinge stemmingswisseling die zo heftig is dat ie normaal alleen bij vrouwen voorkomt, maar nu voor het eerst bij een schaap is geconstateerd.
quote:[quote
Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
![]()
<-- dit is een plotselinge stemmingswisseling die zo heftig is dat ie normaal alleen bij vrouwen voorkomt, maar nu voor het eerst bij een schaap is geconstateerd.
[..]
Beidenquote:Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?
Mag best hoorquote:MaJootje of MaJeautje is het niet echt hè?
Opzich een goede reden ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
BeidenMensen die mijn naam kennen kunnen dingen over me op gaan zoeken en dat wil ik niet. Mensen die me echt goed kennen herkennen me hier wel en dat maakt niet uit. Maar op mijn stage heb ik ook wel eens gefokt en ik wil bijvoorbeeld niet dat zij weten wie ik ben
[..]
Mag best hoorIk vind MaJeautje wel schattig
Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken. Ik zie het dubbele puntentopic al aankomen en dan is het hek van de dam en gaan alle schaapjes er doorheenTruste!
Dus over een kwartiertje ben je weer terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken. Ik zie het dubbele puntentopic al aankomen en dan is het hek van de dam en gaan alle schaapjes er doorheenTruste!
Nope, ik ga nu echt. Morgen weer werken en wil een beetje fit zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus over een kwartiertje ben je weer terug![]()
![]()
berkel de REUSACHTIGE is mij heldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:36 schreef erkel het volgende:
Welterusten Majo en Bolkensteijn....ik gaat nog ff door
heej das een mooiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
berkel de REUSACHTIGE is mij held
Ik meld me ook af want ik duik nu toch echt plat voordat ik in elkaar stortquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:44 schreef erkel het volgende:
Maar de vragenstellert is nu dus weg, nieuwe vraag? ik meld me vrijwillig af
Ik ben er nog, heb even tosti's gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:44 schreef erkel het volgende:
Maar de vragenstellert is nu dus weg, nieuwe vraag? ik meld me vrijwillig af
20 minuten blijven zitten met hun kindquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef Faithz het volgende:
Wat is de nieuwe straf van de laat komende kinderen (en hun ouders) van een baisschool in New York?
heuh.. maar we weten het nog nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:34 schreef ChopperMick het volgende:
moet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
Heb het ook even opgezocht en het zijn er echt 10 niet permanente hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef Supersheep het volgende:
Heb het opgezocht en die 5 huidige leden gaat echt niemand raden
Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Argentinië
Jeejquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:56 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
ff gemist dat je deze had gepost![]()
Geen chinees en ook geen jappaner maar het is wel de goede regioquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef DSanka het volgende:
Die chinees, maar weet even zijn naam niet. Of was het nou een jappaner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |