Dat is een bijnaam voor die stad, die overigens in Zuid-Holland ligt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Sleutelstad?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vond
quote:
Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iedereen weet wie ik benMaar als je me goed kent herken je me wel zo
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, ik dank u voor het begripZoals ik hier lees heb jij ooit zelf eens in het zelfde schuitje gezeten
![]()
Nee, het betreft het einde van de 80-jarige oorlog in de 4e stad van Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:21 schreef MaJo het volgende:
Heeft het met carnaval te maken?
Leiden is inderdaad de Sleutelstad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
Sleutelstad is Leiden natuurlijk, maar geen idee wat ze daar voor iets geks vieren
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
![]()
<-- dit is een plotselinge stemmingswisseling die zo heftig is dat ie normaal alleen bij vrouwen voorkomt, maar nu voor het eerst bij een schaap is geconstateerd.
quote:[quote
Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
![]()
<-- dit is een plotselinge stemmingswisseling die zo heftig is dat ie normaal alleen bij vrouwen voorkomt, maar nu voor het eerst bij een schaap is geconstateerd.
[..]
Beidenquote:Wil je niet dat iedereen je naam weet of dat mensen die je in het echt kent weten dat je MaJo bent?
Mag best hoorquote:MaJootje of MaJeautje is het niet echt hè?
Opzich een goede reden ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
BeidenMensen die mijn naam kennen kunnen dingen over me op gaan zoeken en dat wil ik niet. Mensen die me echt goed kennen herkennen me hier wel en dat maakt niet uit. Maar op mijn stage heb ik ook wel eens gefokt en ik wil bijvoorbeeld niet dat zij weten wie ik ben
[..]
Mag best hoorIk vind MaJeautje wel schattig
Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken. Ik zie het dubbele puntentopic al aankomen en dan is het hek van de dam en gaan alle schaapjes er doorheenTruste!
Dus over een kwartiertje ben je weer terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken. Ik zie het dubbele puntentopic al aankomen en dan is het hek van de dam en gaan alle schaapjes er doorheenTruste!
Nope, ik ga nu echt. Morgen weer werken en wil een beetje fit zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus over een kwartiertje ben je weer terug![]()
![]()
berkel de REUSACHTIGE is mij heldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:36 schreef erkel het volgende:
Welterusten Majo en Bolkensteijn....ik gaat nog ff door
heej das een mooiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
berkel de REUSACHTIGE is mij held
Ik meld me ook af want ik duik nu toch echt plat voordat ik in elkaar stortquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:44 schreef erkel het volgende:
Maar de vragenstellert is nu dus weg, nieuwe vraag? ik meld me vrijwillig af
Ik ben er nog, heb even tosti's gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:44 schreef erkel het volgende:
Maar de vragenstellert is nu dus weg, nieuwe vraag? ik meld me vrijwillig af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |