meen je dat serieus trouwens?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef erkel het volgende:
Dat koosnaampje stel ik eigenlijk niet zo op prijs, leek me nu ook wel duidelijk
Oké danquote:
Joop Wijn nadat Laurens-Jan Brinkhorst is afgetreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké dan
Wie is de minister van Economische Zaken?
Nee dat bedacht ik net ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen koosnaampje voor MaJo
quote:
Hij was inderdaad een SuperSchaap totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Wijn? of is dat een staatssecretaris
quote:
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naamquote:
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat bedacht ik net ookEn ik heb zoveel koosnaampjes voor jou
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een SS'er totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.
Met mijn echte naam is het ook lastig, hoewel er wel een paar variaties bestaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naam
[..]
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.
Bij je echt naam kan ik vast wel wat bedenken maar zo te zien wil je die niet aan iedereen laten weten.
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vondquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb bewust SuperSchaap geschreven omdat ik je ooit afgekort had tot SS en je dat niet leuk vond
Hmm, bij je voornaam is het ook best lastig bedenk ik me idd. Ik probeer wel wat bij MaJo te bedenken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met mijn echte naam is het ook lastig, hoewel er wel een paar variaties bestaanEn mijn naam heb ik liever niet op fok nee, maar je mag me ze ook PMen
Ik wil niet dat iedereen weet wie ik benquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hmm, bij je voornaam is het ook best lastig bedenk ik me idd. Ik probeer wel wat bij MaJo te bedenken.
Vanwaar de anonimiteit eigenlijk?
Ok, ik dank u voor het begripquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naam
[..]
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.
Bij je echt naam kan ik vast wel wat bedenken maar zo te zien wil je die niet aan iedereen laten weten.
De benaming van het feest reken ik goed, het achterliggende historisch feit hoeft dus niet te worden beantwoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat viert men op 3 oktober in de Sleutelstad?
Ja daar haakte ik ook al afquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Sleutelstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |