Vraag maar aan Yuriquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is genegerzoenedest?
Ik zit nu voor het eerst in tijden weer Eisbär te luisteren![]()
Wordt een uitgebreide Beatles vraag volgens mij
Je moet het maar even terug lezen op de eerste pagina van dit topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Yuri wat is genegerzoenedest?
categorie: koosnaampjesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
JeeEn het was nog wel een gok
En nu wel weer lief doen tegen schapie he, het feit dat je een koosnaampje hebt is alleen maar liev bedoeld...
Categorie?
Politiek mag ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar weet ik echt helemaal niets vanaf
meen je dat serieus trouwens?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef erkel het volgende:
Dat koosnaampje stel ik eigenlijk niet zo op prijs, leek me nu ook wel duidelijk
Joop Wijn nadat Laurens-Jan Brinkhorst is afgetreden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké dan
Wie is de minister van Economische Zaken?
Nee dat bedacht ik net ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen koosnaampje voor MaJo
Hij was inderdaad een SuperSchaap totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Wijn? of is dat een staatssecretaris
quote:
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naamquote:
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat bedacht ik net ookEn ik heb zoveel koosnaampjes voor jou
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een SS'er totdat het kabinet viel en hij de ministerspost overnam.
Met mijn echte naam is het ook lastig, hoewel er wel een paar variaties bestaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, ok dan zal ik ophouden met het 'kleineren' van je naam
[..]
Maar je hebt ook zo'n lastige username daarvoor.
Bij je echt naam kan ik vast wel wat bedenken maar zo te zien wil je die niet aan iedereen laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |