Ik vind jou ook lief hoor, erkeltjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor de kleinerende naamvermelding, komt er zeker geen schapen vraag![]()
Ey Bolkiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet ook wel wat van The Beatleskom maar op met die vraag.
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
het zal wel aan mij liggen maar die laatste zin snap ik niet, laat staan dat ik weet wat wèèke is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef erkel het volgende:
Beatles... daar weet ik niks vanaf, voor mijn tijd en wèèke muziek![]()
wat ligt sheep niet...hmmmm![]()
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
Ey Bolkie![]()
Kan het kloppen dat ik je hier voor het eerst zie?
Ow, op die fiets. Stel maar een geschiedenis of kunstvraag erkeltje, die weet ik bijna nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sheep weet nog minder van de Beatles. Kom maar op met die vraag
That's the spiritquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:50 schreef erkel het volgende:
ok beatles vraag...ik snuffel wel wat
Tevens welkomquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovendestrelende Eisbär geluisterd?
Ik heb een keer een vraag gesteld, dus ik ben wel een beetje bekend met de werkwijze.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:WELKOM!
![]()
OP al gelezen en ook even naar het oorverdovende Eisbär geluisterd?
Oh echt? Je bent me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankjewel schat maar ik zit hier al iets langer
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed nummer van die Eisbar, beetje electro-achtig.
Kijk, jij bent een AKQ'er naar mijn hartquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed nummer van die Eisbar, beetje electro-achtig.
heel mooi erkeltje!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:59 schreef erkel het volgende:
In 1969 trouwde Yoko Ono met John Lennon, maar hij was niet de eerste. Welk nummer had Lennon in de rij mannen van Yoko?
Hij is mooi hè?![]()
Wat is genegerzoenedest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |