Als model?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Als het in mn buurt is, kom ik ook!
Hier ben ik al, deze lijkt me nou idd haske leuk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
JaDit gaat hem worden
Eindelijk
Modjes fotograferen
Nu Yvonne ook nog mee laten komen en dan is het feest compleet
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit...Nu moet ik dus wel!
Oef...
Oh what the hell!
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel allemaal even roepen of je foto's gaat maken of godsonmogelijk bent op foto's!
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef Stranger het volgende:
Interessant...
Mannelijke modellen ook welkom?
Oh, er moet dus ook een categorie 'fotograferende modellen' komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!
Echt respect voor de fotograaf die mij normaal op een foto krijgt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst afquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
Check de PIquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
en ik wou je nog wel op de foto zetten
![]()
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkomquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm MODEL/ fotograaf.mits de datum oké is
Uiteraard, maar dat geldt denk ik voor iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm fotograaf.mits de datum oké is
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkom
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek jaquote:
ach, ook daar kan ik wel een leuke foto van makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek ja
Precies!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Als ik zo naar dat lijstje met namen kijk wordt het volgens mij nu al erg gezellig![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Of laten we onze haren wapperen op een strand?
Je komt dus ook?quote:
De tulpenvelden staann nog niet in bloeiquote:
ultra_ivo is fotograafquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zet trouwens iedereen die niet zegt te komen fotograferen bij model neer.
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....quote:
Ik??? Echt niet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....
Same here!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef m@x het volgende:
In een weekend zou wel perfect zijn hoor. Lijkt me wel gezellig zo'n schlemielenmeet![]()
Jaaaaa, leuk dat je ook komt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik??? Echt niet!
Er zijn echt amper foto's te vinden waar ik normaal op sta! Nu scheelt het ook wel dat ik meestal degene ben die de foto's maakt, maar dat is een ander verhaal.![]()
Misschien kan ik ook mijn broer zijn DSLR wel meepikken om foto's te maken.Ik vind het een erg leuk idee!
Is er behoefte aan visagiequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef m@x het volgende:
Komt er ook nog iemand onze glimmende voorhoofdjes make-uppen?
Het is niet dat ik een lelijk gzicht heb, maar meeer dat het nooit in een normale stand wil staan tijdens fotograferenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is er behoefte aan visagieIk kan wel even kijken of er wat te regelen valt
Welneequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* meldt *quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel allemaal even roepen of je foto's gaat maken of godsonmogelijk bent op foto's!
ey...ben maar een meedenkende hobby-fotograaf hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee
Je doet het er maar me, dus ook de glimmende neuzen enzoot!
photoshop kan wonderen verichtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee
Je doet het er maar me, dus ook de glimmende neuzen enzoot!
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor julliequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ey...ben maar een meedenkende hobby-fotograaf hoor
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt idd een hele uitdagingquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor jullie
Dit lijkt me echt een leuke meet worden
Ik informeer wel even of er iemand zin heeft in een leuke middagquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker maken![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook
De enige manier voor mij om goed op een foto te staan is: *al mijn haar voor mijn gezicht en een zonnebril op*
Welnee joh, je wil toch als jezelf gewoon mooi op de foto? Niet gesminckt tot modepopje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker maken![]()
Als de auto niet vol zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:40 schreef purplerose het volgende:
en ik kan vast wel een rit regelen met meneer de Hoog
Hmmm, ik had ooit een heel geloofwaardige cousin-it-foto van mezelf, maar die kan ik niet vinden.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor jullie
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welnee joh, je wil toch als jezelf gewoon mooi op de foto? Niet gesminckt tot modepopje?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenGewoon eens heel anders dan dat je eigenlijk bent op de foto. Maar goed daar is deze meet niet voor bedoeld.
Held van mequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als de auto niet vol zitMaar die zit de laatste tijd altijd vol
Heel anders als je bent? Ik zoek nog slachtoffers hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenGewoon eens heel anders dan dat je eigenlijk bent op de foto. Maar goed daar is deze meet niet voor bedoeld.
als het een beetje bij ons in de buurt is enzo dan kunnen we samen rijdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:34 schreef pea4fun het volgende:
Wat een leuk ideeVoor mij geld ook dat als datum en plaats me uitkomen dat ik wel wil komen fotograferen
als je me niet mee wil hebben zet het dan maar vast in het weekend van 22 oktober![]()
zienquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik had ooit een heel geloofwaardige cousin-it-foto van mezelf, maar die kan ik niet vinden.
Zoekend naar die foto, kwam ik wel een cousin-it foto van Isabeau tegen
buiten is meestal het makkelijkst fotograferen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden de fotografen: buiten/binnen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat mensen afvallen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:06 schreef Riann het volgende:
[..]
als het een beetje bij ons in de buurt is enzo dan kunnen we samen rijden![]()
Iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
buiten is meestal het makkelijkst fotograferen.
Jaaaa, de Veluwequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
IddIk zou overigens een bos-omgeving wel erg tof vinden voor de verandering
Misschien de veluwe rond Amersfoort als lokatie?
Vooral als je met een grotere groep bent is het handiger om buiten te zijn denk ik. Ook omdat binnen het licht niet altijd makkelijk is, en nou eenmaal niet alle hobbyisten beschikken over studiolicht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben voor een bos idd! Mooie herfstkleuren enzo!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is ook redelijk centraalquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef Jane het volgende:
Waarom moet dat nou weer? Ik wilde me net opgeven voor de bikini-shoot!
Véél blaadjes opgooien, dan zie je mijn hoofd nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef purplerose het volgende:
Ja een herfstbos shoot
bomen knuffelen
blaadjes opgooien
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben voor een bos idd! Mooie herfstkleuren enzo!
Ja, zoiets. We lopen toch iets achter met de herfst.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?
Helaas is dat niet zo heel voorspelbaar. De bomen beginnen al een beetje te kleuren...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef Troel het volgende:
Pyramide is inderdaad goed te doen.
Dierenpark Amersfoort is ook erg leuk
Als je mij wilt hebben. Erbij wil hebben bedoel ik. Bij de meeting dus.quote:
Jawel, maar dan hou ik 8 en 22 oktober overquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Zat 7 en 14 zijn bij mij al vol ook idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Ik vrees dat we in november bar weinig herfstkleuren overhouden, Sjeen.quote:
Ik begrijp je, maar toch is Dierenpark Amersfoort wel leuk. En bovendien midden in het bos.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
vind ik goed, ik kan namelijk wel op 22 oktoberquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Wat mij betreft prima hoor! Maar het is Isabeau's feestje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Je hebt wel gelijk, maar we kunnen ook even kijken wanneer het de meeste mensen schikt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
Inderdaadquote:
http://www.pdehoog.nl/ser(...)et_20060924_0009.jpgquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelf
En dat de mensen dan zeggen...Ah die *vul kjoet beestje in* is zooooo liev, ow en jij staat er ook leuk op hoor!
Ja, ik reis in principe vanuit DH, hoewel ik bij dit soort evenementen meestal gebruik maak van taxi De Hoogquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef m@x het volgende:
Op 8 oktober is mijn ongelooflijk fotogenieke kind jarig dus dan kan ik niet. Verder maakt het mij niet zoveel uit. Yoni, reis jij ook vanuit DH?
Da's ook DH!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef Yoni het volgende:
22 oktober kan ik en is ook tevens de enige dag in oktober dat ik nog kan![]()
[..]
Ja, ik reis in principe vanuit DH, hoewel ik bij dit soort evenementen meestal gebruik maak van taxi De Hoog![]()
Is ook prima. Ik heb geen auto of rijbewijsquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's ook DH!
m@x mss kunnen wij dan wel wat afspreken. Vanuit DH richting Amersfoort kom je door Gouda. Kunnen we of met de trein of met de auto verder samen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik wel, dus dat komt dan wel goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef m@x het volgende:
Is ook prima. Ik heb geen auto of rijbewijsdus wat dat betreft ben ik niet alleen op fotografisch gebied een kneusje
![]()
Maar kan je nooit dan? Of gewoon niet in oktober?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik vind 't wel een heel leuk plan Isa. Echt jammer dat ik niet kan. Hopelijk doet zich nog zo'n gelegenheid voor!
Ik ga as zaterdag op vakantie naar Nieuw Zeeland (t/m 4 november). Deze oktober kan ik dus niets afspreken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar kan je nooit dan? Of gewoon niet in oktober?
Als het in een weekend is dat ik niet hoef te werken wil ik ook wel komen,eeeeeh,als hobbyfotograaf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Sylvia woont in Barcelona en ze wil graag het huis in omdat ze al een hele tijd aan het denken was dat ze heel veel dingen wilde doen maar geen geld en geen tijd heeft. Ze las over het programma in de krant en vond het een goed idee om mee te doen: ze heeft hier alle tijd en geld om te doen wat ze wil doen.
Ze heeft het nu niet breed en ze vindt het wel eens leuk om geen zorgen te hebben over geld. En ze vond het een leuk idee dat je zo'n leuke prijs overhoudt als je wint.
Ze werkt nu bij e-bay bij de fraude afdeling in Barcelona.
Ze heeft design keukens ontworpen en verkocht, ze heeft les gegeven op een sportschool en daar ook gewerkt. Ze wilde op een gegeven moment cowboy worden in Argentinië, maar dat werd het niet. Ze werd matroos in de privéjacht industrie. Ze heeft brandweer en survival cursissen gedaan. Ze verdwaalde alleen de hele tijd op die boot (60 meter lang, 6 verdiepingen).
Maar we kunnen in het voorjaar (of mss later dit najaar nog) ook evt. wel een 'Lelijke eendjes aan het strand' meet doen of zo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:37 schreef Levitation het volgende:
Ik ga as zaterdag op vakantie naar Nieuw Zeeland (t/m 4 november). Deze oktober kan ik dus niets afspreken.![]()
En na oktober zijn er geen herfst blaadjes meer...
Dit was niet lullig bedoeld richting jou, pea. Maar het ligt het verst weg in de tijd en op dat moment kon ook de TSquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, er zal altijd wel iemand zijn die niet kan....veel plezier
Dat klinkt leuk! Dan ga ik wel mee... als model/fotograaf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar we kunnen in het voorjaar (of mss later dit najaar nog) ook evt. wel een 'Lelijke eendjes aan het strand' meet doen of zo?
Kan ook met duinzand van de Utrechtse Heuvelrug!
Iedereen is welkom hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x model gestaan voor de iPod-shoot van Re, mag ik dan in principe nog wel komen?
Laat ik het zo zeggen, meestal ben ik diegene die er half opstaat in de hoek omdat ik net wegdook, of met m'n handen voor m'n hoofd, of ik heb m'n ogen dicht of er komt nog nét geen kwijlstraaltje uit één mondhoekquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoorAls je maar vindt dat je meestal niet mooi op foto's staat.
22 oktober Veluwe? oké,count me inquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef Isabeau het volgende:
22 oktober op de Veluwe.
Wie kunnen er dan?
(als je al hebt gezegd dat je dan kan hoeft dat niet nog een keer)
ey...we hadden net geconcludeerd dat IEDEREEN mocht komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoorAls je maar vindt dat je meestal niet mooi op foto's staat.
Ik ken eigenlijk niemand die vindt dat zij/hij altijd mooi op foto's staatquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
ey...we hadden net geconcludeerd dat IEDEREEN mocht komenDus geen voorbehoud maken he
![]()
Ruime interpretatie dan iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die vindt dat zij/hij altijd mooi op foto's staat![]()
Ik moet even met Duvel overleggen, omdat de weekeinden deze maand erg snel vollopen, ik weet niet of hij misschien nog plannen heeft voor dat weekeindequote:
Jij gaat gewoon komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:25 schreef PKfotografie het volgende:
denk dat dat wel gaat lukken maar blijft een heeeeel klein beetje onder voorbehoud.
quote:
Ja ja, rub it in dat ik niet kan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
En leuk, Ripley!! Ja, Ripley!! Yes, Ripley komt ook!!![]()
* PdeHoog doet fotograferenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja lieve mensen! Leuk allemaal, maar wie gaan er nou foto's maken en wie gaan er proberen zo goed mogelijk op de gevoelige plaat terecht te komen. Voor de verandering.
quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Er kan tegen die tijd vast wel gekeken worden of er wat carpoolmogelijkheden zijn vanaf strategische plaatsen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Stranger het volgende:
De veluwe, wat klinkt dat heerlijk OV-vriendelijk.
Ik plan niet zover vooruit trouwens, dus ik zie wel.
Hey! Als m@x en ik durven, durf jij ook!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welGewoon komen
Als je echt niet op de foto wil, kun je altijd ter plekke nog afhaken
Moemoe!!! Gaan we samen op de foto als duopenotti!quote:
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijtquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.
Wij komen uit Hengelo (OV) bij ons achterin de auto kunnen dan eventueel ook mensen mee die willen carpoolen vanuit het Oosten.
yup zit er nog.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef releaze het volgende:
Hmm zit er vlak bij de piramide van austerlitz tegenwoordig ook nog dat kermis/speeltuin achtig iets? Het lijkt me leuk om mee te gaan met mn hobbycamera
Hihi *noteert: Vooral met Troel beppen*quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijt![]()
ja hey,quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Arjan het volgende:
Als er teveel afzeggingen zijn op 22 okt, kan het dan verschoven worden naar de 21e? Dan kan ik nl. wel
[/brutaal]
Jij kan nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef kwiebuske het volgende:
ziet topic nu pas
als er nog plaats is
meldt als fotograaf
echter wel afhankelijk van datum/tijd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ik kom ook wel. Met camera.
Voor de camera. Met jou.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Voor of achter de camera, dwerg? En ik wil je dolgraag weer zien
Jij kan me vast wel een beetje uitleggen hoe het allemaal werkt, of niet?quote:
Dan kan ik niet...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Arjan het volgende:
Als er teveel afzeggingen zijn op 22 okt, kan het dan verschoven worden naar de 21e? Dan kan ik nl. wel
[/brutaal]
Ja joh....het is niet zo moeilijk....je pakt je camera, zet hem aan, richt en drukt op de sluiterknopquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jij kan me vast wel een beetje uitleggen hoe het allemaal werkt, of niet?!
goed, er gebeurd niks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh....het is niet zo moeilijk....je pakt je camera, zet hem aan, richt en drukt op de sluiterknop
fototechnisch word dat erg lastig foto's maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef purplerose het volgende:
erm, misschien een beetje apart idee maarre, wat dachten jullie van een avond/nacht meet als het sneeuwt. Ik vind het altijd wat aparts hebben zo in het donker terwijl het sneeuwt of als er een verse laag sneeuw ligt![]()
![]()
Hmmm, ook als je bv in een buurt staat waar lantarenpalen staan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
fototechnisch word dat erg lastig foto's maken.
je moet dan de flitser als hoofd licht gebruiken en dat is met een opzetflitser niet echt een suc-6
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef Lois het volgende:
22 oktober? Jezus man gun een vrouw een beetje tijd om nog wat af te vallen voor dit soort dingen![]()
het kan wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmmm, ook als je bv in een buurt staat waar lantarenpalen staan?
puur belangstellende vraag hoor, alvast voor komende winter als ik snachts buiten foto's wil maken
Ik kom vanuit Enschede. Ik heb op zich weekend-OV, maar samenreizen is gezelligerquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.
Wij komen uit Hengelo (OV) bij ons achterin de auto kunnen dan eventueel ook mensen mee die willen carpoolen vanuit het Oosten.
tja hey.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmmm, potentieel leuk, zie fotoboek
Ja, Jessie! Dan doen we onze jurkjes aan en gaan we als de gekke tweeling op de fotoquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef jessie het volgende:
O dit lijkt me wel heel erg leuk hoor.
Ik heb te kleine ogen een neus en een mond die altijd gewoon op een te groot gezicht geplakt lijken te zijn. En dan scheef ofzoEn een kaaklijn heb ik ook al niet. Ik pak gewoon niet dus
Ik ga even kijken of ik oppas kan krijgen en dan nog even kijken hoe ik er naartoe ga en met wie
Maar dit klinkt wel heel leuk en gezellig!!!
Met goede make-up kun je er zeer naturel maar net iets mooier opstaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wrsch niet.
Het gaat om eh... naturel foto's.
Ik wil geeeeeen make up whatsoever,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dag. Ik ga niet zonder 3 lagen verf op de foto hoor.
Ow, want je bent nooit online op Ikzoekjouw................quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ben ik niet.
Wmb zijn visagiste(s)(n) welkom hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met goede make-up kun je er zeer naturel maar net iets mooier opstaan
*visagist in opleiding is
Van een goede visagiste dus mooi welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wmb zijn visagiste(s)(n) welkom hoor!![]()
Mijn neus gaat daar echt niet rechter van staan enzo.
Strak planquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik in de OP nog een disclaimer zetten dat de foto's mooi kunnen worden en dat je hoofd op zich niet zal veranderen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Nee, je bent eerder een spuit 11, Quinazoline![]()
Ik sta hier verder helemaal buiten (ik doe niet mee, zowel niet als fotograaf als modelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Behalve de foto's van Re waar ik niet heel erg vreselijk op sta, zijn er heeeeeel weinig foto's waar ik enigszins tevreden over ben. En die foto's van Re zijn verdwenen van de pc sinds een crash
Dus als datum en plaats redelijk zijn, wil ik denk ik ook wel komen
Komen er ook visagisten?
Die vond ik ook erg goed klinken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens een voorkeur voor Kroondomein Het Loo. Dat is echt een schitterend bos en precies geschikt voor ons doel: foto's maken. Daarbij stopt er een bus vlak voor de ingang en de busrit vanaf station Apeldoorn is erg kort.
Ik ben voor iets meer in het midden van Nederland, dan hoef ik geen 1.5 uur te rijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:19 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar 't Loo, en daarna naar alles dat niet te duur is.
Ow, kheb nog niet gekeken waar dat is en mn topografische kennis is ook heel slechtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben voor iets meer in het midden van Nederland, dan hoe ik geen 1.5 uur te rijden.![]()
Maar dat probleem zullen meerdere hebben waar je ook naartoe gaat.
Ik ben er nog nooit geweest dus heb eigenlijk geen idee hoe het er daar uitziet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:22 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ow, kheb nog niet gekeken waar dat is en mn topografische kennis is ook heel slecht.
Austerlitz vond ik er ook zo droog en kaal uit zien, maar dan kan ik wel weer op de fiets komen.
Ik weet niet in hoeverre dat altijd zo is, maar normaal is een groot deel van het bos gewoon toegankelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:22 schreef Sitethief het volgende:
Kroondomein Het Loo, is wel deels afgesloten staat op de website,.
kweenie in hoeverre dat van invloed is?
En de fotografen laten zien dat mensen die denken nooit leuk op foto's te staan bèst mooi op foto's kunnen staanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:45 schreef purplerose het volgende:
Dat laatste met dat bos bij de apenheul thing lijkt me wel wat![]()
Ymke: wat wil je ermee zeggen dat je het niet snaptJe plakt goed op foto's of je plakt niet goed op foto's en dit is een meet voor de mensen die niet goed plakken (of denken niet goed te plakken ofcourse
)
Oe! warme choco met slagroomquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de fotografen laten zien dat mensen die denken nooit leuk op foto's te staan bèst mooi op foto's kunnen staan
Berg & Dal lijkt me ook heel geschikt, purpleroseDaar is ook een soort theehuis/pannenkoekhuisachtig iets waar ze vast warme chocolademelk met slagroom hebben
![]()
Dan moet je er mss ook maar niet in posten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef Ymke het volgende:
Ik snap de humor van dit topic geloof ik niet![]()
En de uitdaging die wij (modellen en fotografen) daarin zagen.quote:Ik zou me wel eens aan willen melden. Ik doe het nl. niet zo goed op foto's. Heel vaak sta ik er lomp op.
Het lijkt soms wel alsof ik down syndroom heb of zo.
Laat ze maar eens zien dat ze er wat van kunnen... Zo'n standaard poppetje mooi op de foto zetten is geen kunst aan.
Wij ook niet. We zijn bloedserieus!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:05 schreef Ymke het volgende:
Ik snap best dat dit een reactie is , vind het alleen totaal niet grappig
Ik snap jouw reactie eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:05 schreef Ymke het volgende:
Done.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik trouwens ook op de lijst bij onder voorbehoud? Neem cam mee, dus rol lijkt me duidelijk, al ben ik best te porren VOOR de lens
En je hoeft niet te komen hoor. Als je het niet grappig vind en de humor er niet van in ziet en het blijkbaar ook geen leuk initiatief vindt, dan hoef je toch niet hier te reageren? Als ik bij alles wat ik niet leuk vond moest reageren was ik voorlopig nog wel ff bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:05 schreef Ymke het volgende:
Je weet dat er nu een aantal fotografen gaan proberen je op de foto te krijgen ehquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef Quinazoline het volgende:
Ik bedacht me net: 'O, mooi, dan heb ik mijn camera om mijn nek hangen, dus dan hoef ik niet op de foto, want ik sta er toch nooit mooi/leuk op'.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie eigenlijk nietAlsmede de reden waarom je post. Ben je een 'knap' slank poppetje ofzo die zich nu ineens buitengesloten voelt omdat er eens een fotmeet is waar 'knap' en slank niet vereist is
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet dat er nu een aantal fotografen gaan proberen je op de foto te krijgen eh![]()
Ik wens ze veel succesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet dat er nu een aantal fotografen gaan proberen je op de foto te krijgen eh![]()
quote:
Dit is een slecht idee?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik sta hier verder helemaal buiten (ik doe niet mee, zowel niet als fotograaf als model), maar ik moet zeggen: goed idee! Jullie kunnen in LIF toch even checken wie er daar rondlopen als aankomend wannabe-visagisten en die mensen meevragen
? Krijg je nog een cross-FOK!-meet ook.
![]()
Ik vind het een goed idee, ook omdat ik wel eens mee wil kijken bij visagisten aan het werkquote:
Nee, dat is een prima idee. Maar ik weet dat er ook wat mensen zijn die wel vaker de visagie doen bij FOT meetsquote:
Ze wacht op mequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is een prima idee. Maar ik weet dat er ook wat mensen zijn die wel vaker de visagie doen bij FOT meets
dus ik wachtte eigenlijk op PdeHoog bijv. die dat gisteren al aanbood evt. te gaan vragen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ze wacht op meWat leuk
* PdeHoog stuurt gelijk even een mailtje
Dan nog. Je mag tóch komen omdat er op Fok!meets niet de bedoeling is iemand buiten te sluiten. (of moet ik eerst mijn debielste foto's posten voordat ik in de lijst mag ?)quote:
Op zich niet, maar het zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:49 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
(of moet ik eerst mijn debielste foto's posten voordat ik in de lijst mag ?)
*port*quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik trouwens ook op de lijst bij onder voorbehoud? Neem cam mee, dus rol lijkt me duidelijk, al ben ik best te porren VOOR de lens
Misschien toch maar een corset aantrekkenquote:
Houd er wel rekening mee dat het jachtseizoen loopt van 15 september tot 25 december - een groot deel van het domein zal dan wel gesloten zijn, denk ik. En kijk sowieso goed uit: foto's van "dorpsgekken" zijn wel leuk, maar ik zie jullie liever niet als "aangeschoten wild"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens een voorkeur voor Kroondomein Het Loo. Dat is echt een schitterend bos en precies geschikt voor ons doel: foto's maken. Daarbij stopt er een bus vlak voor de ingang en de busrit vanaf station Apeldoorn is erg kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |