Als je mij wilt hebben. Erbij wil hebben bedoel ik. Bij de meeting dus.quote:
Jawel, maar dan hou ik 8 en 22 oktober overquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Zat 7 en 14 zijn bij mij al vol ook idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Ik vrees dat we in november bar weinig herfstkleuren overhouden, Sjeen.quote:
Ik begrijp je, maar toch is Dierenpark Amersfoort wel leuk. En bovendien midden in het bos.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
vind ik goed, ik kan namelijk wel op 22 oktoberquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Wat mij betreft prima hoor! Maar het is Isabeau's feestje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Je hebt wel gelijk, maar we kunnen ook even kijken wanneer het de meeste mensen schikt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
Inderdaadquote:
http://www.pdehoog.nl/ser(...)et_20060924_0009.jpgquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelf
En dat de mensen dan zeggen...Ah die *vul kjoet beestje in* is zooooo liev, ow en jij staat er ook leuk op hoor!
Ja, ik reis in principe vanuit DH, hoewel ik bij dit soort evenementen meestal gebruik maak van taxi De Hoogquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef m@x het volgende:
Op 8 oktober is mijn ongelooflijk fotogenieke kind jarig dus dan kan ik niet. Verder maakt het mij niet zoveel uit. Yoni, reis jij ook vanuit DH?
Da's ook DH!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef Yoni het volgende:
22 oktober kan ik en is ook tevens de enige dag in oktober dat ik nog kan![]()
[..]
Ja, ik reis in principe vanuit DH, hoewel ik bij dit soort evenementen meestal gebruik maak van taxi De Hoog![]()
Is ook prima. Ik heb geen auto of rijbewijsquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's ook DH!
m@x mss kunnen wij dan wel wat afspreken. Vanuit DH richting Amersfoort kom je door Gouda. Kunnen we of met de trein of met de auto verder samen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik wel, dus dat komt dan wel goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef m@x het volgende:
Is ook prima. Ik heb geen auto of rijbewijsdus wat dat betreft ben ik niet alleen op fotografisch gebied een kneusje
![]()
Maar kan je nooit dan? Of gewoon niet in oktober?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik vind 't wel een heel leuk plan Isa. Echt jammer dat ik niet kan. Hopelijk doet zich nog zo'n gelegenheid voor!
Ik ga as zaterdag op vakantie naar Nieuw Zeeland (t/m 4 november). Deze oktober kan ik dus niets afspreken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar kan je nooit dan? Of gewoon niet in oktober?
Als het in een weekend is dat ik niet hoef te werken wil ik ook wel komen,eeeeeh,als hobbyfotograaf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden de fotografen: buiten/binnen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Sylvia woont in Barcelona en ze wil graag het huis in omdat ze al een hele tijd aan het denken was dat ze heel veel dingen wilde doen maar geen geld en geen tijd heeft. Ze las over het programma in de krant en vond het een goed idee om mee te doen: ze heeft hier alle tijd en geld om te doen wat ze wil doen.
Ze heeft het nu niet breed en ze vindt het wel eens leuk om geen zorgen te hebben over geld. En ze vond het een leuk idee dat je zo'n leuke prijs overhoudt als je wint.
Ze werkt nu bij e-bay bij de fraude afdeling in Barcelona.
Ze heeft design keukens ontworpen en verkocht, ze heeft les gegeven op een sportschool en daar ook gewerkt. Ze wilde op een gegeven moment cowboy worden in Argentinië, maar dat werd het niet. Ze werd matroos in de privéjacht industrie. Ze heeft brandweer en survival cursissen gedaan. Ze verdwaalde alleen de hele tijd op die boot (60 meter lang, 6 verdiepingen).
Maar we kunnen in het voorjaar (of mss later dit najaar nog) ook evt. wel een 'Lelijke eendjes aan het strand' meet doen of zo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:37 schreef Levitation het volgende:
Ik ga as zaterdag op vakantie naar Nieuw Zeeland (t/m 4 november). Deze oktober kan ik dus niets afspreken.![]()
En na oktober zijn er geen herfst blaadjes meer...
Dit was niet lullig bedoeld richting jou, pea. Maar het ligt het verst weg in de tijd en op dat moment kon ook de TSquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, er zal altijd wel iemand zijn die niet kan....veel plezier
Dat klinkt leuk! Dan ga ik wel mee... als model/fotograaf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar we kunnen in het voorjaar (of mss later dit najaar nog) ook evt. wel een 'Lelijke eendjes aan het strand' meet doen of zo?
Kan ook met duinzand van de Utrechtse Heuvelrug!
Iedereen is welkom hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x model gestaan voor de iPod-shoot van Re, mag ik dan in principe nog wel komen?
Laat ik het zo zeggen, meestal ben ik diegene die er half opstaat in de hoek omdat ik net wegdook, of met m'n handen voor m'n hoofd, of ik heb m'n ogen dicht of er komt nog nét geen kwijlstraaltje uit één mondhoekquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoorAls je maar vindt dat je meestal niet mooi op foto's staat.
22 oktober Veluwe? oké,count me inquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef Isabeau het volgende:
22 oktober op de Veluwe.
Wie kunnen er dan?
(als je al hebt gezegd dat je dan kan hoeft dat niet nog een keer)
ey...we hadden net geconcludeerd dat IEDEREEN mocht komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoorAls je maar vindt dat je meestal niet mooi op foto's staat.
Ik ken eigenlijk niemand die vindt dat zij/hij altijd mooi op foto's staatquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
ey...we hadden net geconcludeerd dat IEDEREEN mocht komenDus geen voorbehoud maken he
![]()
Ruime interpretatie dan iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die vindt dat zij/hij altijd mooi op foto's staat![]()
Ik moet even met Duvel overleggen, omdat de weekeinden deze maand erg snel vollopen, ik weet niet of hij misschien nog plannen heeft voor dat weekeindequote:
Jij gaat gewoon komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:25 schreef PKfotografie het volgende:
denk dat dat wel gaat lukken maar blijft een heeeeel klein beetje onder voorbehoud.
quote:
Ja ja, rub it in dat ik niet kan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
En leuk, Ripley!! Ja, Ripley!! Yes, Ripley komt ook!!![]()
* PdeHoog doet fotograferenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja lieve mensen! Leuk allemaal, maar wie gaan er nou foto's maken en wie gaan er proberen zo goed mogelijk op de gevoelige plaat terecht te komen. Voor de verandering.
quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Er kan tegen die tijd vast wel gekeken worden of er wat carpoolmogelijkheden zijn vanaf strategische plaatsen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Stranger het volgende:
De veluwe, wat klinkt dat heerlijk OV-vriendelijk.
Ik plan niet zover vooruit trouwens, dus ik zie wel.
Hey! Als m@x en ik durven, durf jij ook!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welGewoon komen
Als je echt niet op de foto wil, kun je altijd ter plekke nog afhaken
Moemoe!!! Gaan we samen op de foto als duopenotti!quote:
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijtquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.
Wij komen uit Hengelo (OV) bij ons achterin de auto kunnen dan eventueel ook mensen mee die willen carpoolen vanuit het Oosten.
yup zit er nog.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef releaze het volgende:
Hmm zit er vlak bij de piramide van austerlitz tegenwoordig ook nog dat kermis/speeltuin achtig iets? Het lijkt me leuk om mee te gaan met mn hobbycamera
Hihi *noteert: Vooral met Troel beppen*quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijt![]()
ja hey,quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Arjan het volgende:
Als er teveel afzeggingen zijn op 22 okt, kan het dan verschoven worden naar de 21e? Dan kan ik nl. wel
[/brutaal]
Jij kan nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef kwiebuske het volgende:
ziet topic nu pas
als er nog plaats is
meldt als fotograaf
echter wel afhankelijk van datum/tijd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ik kom ook wel. Met camera.
Voor de camera. Met jou.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Voor of achter de camera, dwerg? En ik wil je dolgraag weer zien
Jij kan me vast wel een beetje uitleggen hoe het allemaal werkt, of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |