Als je mij wilt hebben. Erbij wil hebben bedoel ik. Bij de meeting dus.quote:
Jawel, maar dan hou ik 8 en 22 oktober overquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Zat 7 en 14 zijn bij mij al vol ook idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet toevallig dat zaterdag voor een paar mensen problematisch is over het algemeen en de data die je hier noemt zijn al vrij ingevuld bij een aantal fotografen. Is een zondag een optie
Ik vrees dat we in november bar weinig herfstkleuren overhouden, Sjeen.quote:
Ik begrijp je, maar toch is Dierenpark Amersfoort wel leuk. En bovendien midden in het bos.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
vind ik goed, ik kan namelijk wel op 22 oktoberquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Wat mij betreft prima hoor! Maar het is Isabeau's feestje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
BE, mag ik het voorstel doen om gewoon 22 oktober als datum te prikken en dan te zien wie er mee kanAnders zijn we over drie weken nog niet klaar met datum bepalen en zo
Je hebt wel gelijk, maar we kunnen ook even kijken wanneer het de meeste mensen schikt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!
Lijkt me leuker om gewoon ergens een stuk bos op te zoeken. We komen dan wel voor 'ons', DE modellen, niet voor de beesten dus vind ik het zonde van het entreegeld.
Inderdaadquote:
http://www.pdehoog.nl/ser(...)et_20060924_0009.jpgquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat dacht je van een foto met een liev, knuffelig, pasgeboren *vul maar iets kjoets in* en die er dan beter opstaat dan jezelf
En dat de mensen dan zeggen...Ah die *vul kjoet beestje in* is zooooo liev, ow en jij staat er ook leuk op hoor!
Ja, ik reis in principe vanuit DH, hoewel ik bij dit soort evenementen meestal gebruik maak van taxi De Hoogquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:10 schreef m@x het volgende:
Op 8 oktober is mijn ongelooflijk fotogenieke kind jarig dus dan kan ik niet. Verder maakt het mij niet zoveel uit. Yoni, reis jij ook vanuit DH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |