Als model?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Als het in mn buurt is, kom ik ook!
Hier ben ik al, deze lijkt me nou idd haske leuk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
JaDit gaat hem worden
Eindelijk
Modjes fotograferen
Nu Yvonne ook nog mee laten komen en dan is het feest compleet
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit...Nu moet ik dus wel!
Oef...
Oh what the hell!
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel allemaal even roepen of je foto's gaat maken of godsonmogelijk bent op foto's!
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef Stranger het volgende:
Interessant...
Mannelijke modellen ook welkom?
Oh, er moet dus ook een categorie 'fotograferende modellen' komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!
Echt respect voor de fotograaf die mij normaal op een foto krijgt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst afquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
Check de PIquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
en ik wou je nog wel op de foto zetten
![]()
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkomquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm MODEL/ fotograaf.mits de datum oké is
Uiteraard, maar dat geldt denk ik voor iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm fotograaf.mits de datum oké is
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkom
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek jaquote:
ach, ook daar kan ik wel een leuke foto van makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek ja
Precies!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Als ik zo naar dat lijstje met namen kijk wordt het volgens mij nu al erg gezellig![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Of laten we onze haren wapperen op een strand?
Je komt dus ook?quote:
De tulpenvelden staann nog niet in bloeiquote:
ultra_ivo is fotograafquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zet trouwens iedereen die niet zegt te komen fotograferen bij model neer.
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....quote:
Ik??? Echt niet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |