Als model?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Als het in mn buurt is, kom ik ook!
Hier ben ik al, deze lijkt me nou idd haske leuk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
JaDit gaat hem worden
Eindelijk
Modjes fotograferen
Nu Yvonne ook nog mee laten komen en dan is het feest compleet
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit...Nu moet ik dus wel!
Oef...
Oh what the hell!
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel allemaal even roepen of je foto's gaat maken of godsonmogelijk bent op foto's!
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef Stranger het volgende:
Interessant...
Mannelijke modellen ook welkom?
Oh, er moet dus ook een categorie 'fotograferende modellen' komenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook best foto's maken, gewoon van m'n eigenste gewone handig-in-de-zak-camera!
Echt respect voor de fotograaf die mij normaal op een foto krijgt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst afquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die van zichzelf vindt dat er geen mooie foto's van hem/haar bestaan is welkom.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
Check de PIquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
en ik wou je nog wel op de foto zetten
![]()
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkomquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Ja, nou... dan haal mij maar weer van de lijst af![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm MODEL/ fotograaf.mits de datum oké is
Uiteraard, maar dat geldt denk ik voor iedereenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi , ik doe mee natuurlijk . ehmm fotograaf.mits de datum oké is
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je vindt dat er méér mooie foto's van je zouden moeten bestaan ben je welkom
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek jaquote:
ach, ook daar kan ik wel een leuke foto van makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hey ik ben een fotograferende dorpsgek ja
Precies!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Als ik zo naar dat lijstje met namen kijk wordt het volgens mij nu al erg gezellig![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Of laten we onze haren wapperen op een strand?
Je komt dus ook?quote:
De tulpenvelden staann nog niet in bloeiquote:
ultra_ivo is fotograafquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zet trouwens iedereen die niet zegt te komen fotograferen bij model neer.
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....quote:
Ik??? Echt niet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook? Je bent alleen wat te aantrekkelijk....
Same here!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef m@x het volgende:
In een weekend zou wel perfect zijn hoor. Lijkt me wel gezellig zo'n schlemielenmeet![]()
Jaaaaa, leuk dat je ook komt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ik??? Echt niet!
Er zijn echt amper foto's te vinden waar ik normaal op sta! Nu scheelt het ook wel dat ik meestal degene ben die de foto's maakt, maar dat is een ander verhaal.![]()
Misschien kan ik ook mijn broer zijn DSLR wel meepikken om foto's te maken.Ik vind het een erg leuk idee!
Is er behoefte aan visagiequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef m@x het volgende:
Komt er ook nog iemand onze glimmende voorhoofdjes make-uppen?
Het is niet dat ik een lelijk gzicht heb, maar meeer dat het nooit in een normale stand wil staan tijdens fotograferenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is er behoefte aan visagieIk kan wel even kijken of er wat te regelen valt
Welneequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* meldt *quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Wel allemaal even roepen of je foto's gaat maken of godsonmogelijk bent op foto's!
ey...ben maar een meedenkende hobby-fotograaf hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee
Je doet het er maar me, dus ook de glimmende neuzen enzoot!
photoshop kan wonderen verichtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee
Je doet het er maar me, dus ook de glimmende neuzen enzoot!
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor julliequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ey...ben maar een meedenkende hobby-fotograaf hoor
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt idd een hele uitdagingquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor jullie
Dit lijkt me echt een leuke meet worden
Ik informeer wel even of er iemand zin heeft in een leuke middagquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker maken![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook
De enige manier voor mij om goed op een foto te staan is: *al mijn haar voor mijn gezicht en een zonnebril op*
Welnee joh, je wil toch als jezelf gewoon mooi op de foto? Niet gesminckt tot modepopje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef m@x het volgende:
[..]
Het zou jullie zware taak misschien wat makkelijker maken![]()
Als de auto niet vol zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:40 schreef purplerose het volgende:
en ik kan vast wel een rit regelen met meneer de Hoog
Hmmm, ik had ooit een heel geloofwaardige cousin-it-foto van mezelf, maar die kan ik niet vinden.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moet uiteraard wel een uitdaging blijven, ook voor jullie
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welnee joh, je wil toch als jezelf gewoon mooi op de foto? Niet gesminckt tot modepopje?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenGewoon eens heel anders dan dat je eigenlijk bent op de foto. Maar goed daar is deze meet niet voor bedoeld.
Held van mequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als de auto niet vol zitMaar die zit de laatste tijd altijd vol
Heel anders als je bent? Ik zoek nog slachtoffers hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou allebei eigenlijk wel eens leuk vindenGewoon eens heel anders dan dat je eigenlijk bent op de foto. Maar goed daar is deze meet niet voor bedoeld.
als het een beetje bij ons in de buurt is enzo dan kunnen we samen rijdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:34 schreef pea4fun het volgende:
Wat een leuk ideeVoor mij geld ook dat als datum en plaats me uitkomen dat ik wel wil komen fotograferen
als je me niet mee wil hebben zet het dan maar vast in het weekend van 22 oktober![]()
zienquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik had ooit een heel geloofwaardige cousin-it-foto van mezelf, maar die kan ik niet vinden.
Zoekend naar die foto, kwam ik wel een cousin-it foto van Isabeau tegen
buiten is meestal het makkelijkst fotograferen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden de fotografen: buiten/binnen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat mensen afvallen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:06 schreef Riann het volgende:
[..]
als het een beetje bij ons in de buurt is enzo dan kunnen we samen rijden![]()
Iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
buiten is meestal het makkelijkst fotograferen.
Jaaaa, de Veluwequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
IddIk zou overigens een bos-omgeving wel erg tof vinden voor de verandering
Misschien de veluwe rond Amersfoort als lokatie?
Vooral als je met een grotere groep bent is het handiger om buiten te zijn denk ik. Ook omdat binnen het licht niet altijd makkelijk is, en nou eenmaal niet alle hobbyisten beschikken over studiolicht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat vinden de fotografen: buiten/binnen?
Ik ben voor een bos idd! Mooie herfstkleuren enzo!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is ook redelijk centraalquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef Jane het volgende:
Waarom moet dat nou weer? Ik wilde me net opgeven voor de bikini-shoot!
Véél blaadjes opgooien, dan zie je mijn hoofd nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef purplerose het volgende:
Ja een herfstbos shoot
bomen knuffelen
blaadjes opgooien
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben voor een bos idd! Mooie herfstkleuren enzo!
Ja, zoiets. We lopen toch iets achter met de herfst.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?
Helaas is dat niet zo heel voorspelbaar. De bomen beginnen al een beetje te kleuren...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de meeste kans op mooie herfstkleuren? Over 2 of 3 weken?
Ja, doei! Staat dat wrattenzwijn er straks alsnog leuker op dan ikzelf!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef Troel het volgende:
Pyramide is inderdaad goed te doen.
Dierenpark Amersfoort is ook erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |