Tuurlijk welquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Er kan tegen die tijd vast wel gekeken worden of er wat carpoolmogelijkheden zijn vanaf strategische plaatsen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef Stranger het volgende:
De veluwe, wat klinkt dat heerlijk OV-vriendelijk.
Ik plan niet zover vooruit trouwens, dus ik zie wel.
Hey! Als m@x en ik durven, durf jij ook!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef Fuente het volgende:
Whaaa
Lijkt me lachen zoiets, maar dat durf ik nooit
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welGewoon komen
Als je echt niet op de foto wil, kun je altijd ter plekke nog afhaken
Moemoe!!! Gaan we samen op de foto als duopenotti!quote:
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijtquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Nou, aangezien Buuf Rietman (mijn mannetje) ook interesse heeft, ga ik dan uiteraard wel mee, ik speel wel voor dorpsgek.
Wij komen uit Hengelo (OV) bij ons achterin de auto kunnen dan eventueel ook mensen mee die willen carpoolen vanuit het Oosten.
yup zit er nog.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef releaze het volgende:
Hmm zit er vlak bij de piramide van austerlitz tegenwoordig ook nog dat kermis/speeltuin achtig iets? Het lijkt me leuk om mee te gaan met mn hobbycamera
Hihi *noteert: Vooral met Troel beppen*quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dan maar bij mij uit de buurt blijft, ik ben net mijn OOOOOOO kwijt![]()
ja hey,quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Arjan het volgende:
Als er teveel afzeggingen zijn op 22 okt, kan het dan verschoven worden naar de 21e? Dan kan ik nl. wel
[/brutaal]
Jij kan nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef kwiebuske het volgende:
ziet topic nu pas
als er nog plaats is
meldt als fotograaf
echter wel afhankelijk van datum/tijd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef Auticia het volgende:
Ik kom ook wel. Met camera.
Voor de camera. Met jou.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Voor of achter de camera, dwerg? En ik wil je dolgraag weer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |