Wij hebben net 9 euro bespaard op Modern Times voor schoonvaderlief. Lang leve www.vergelijk.nl.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik koop sinds kort alle cd's online...
De nieuwe van Bob? Die moet ik nog beluisteren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben net 9 euro bespaard op Modern Times voor schoonvaderlief. Lang leve www.vergelijk.nl.
Jouw schoenen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Je vindt mijn schoenen lelijk? Of heb je ze niet gezien?
Ah ok. Niet dat je mijn schoenen niet lelijk mag vinden hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was een reactie op een opmerking van Claudia, eigenlijk.
Laat eens een plaatje zien van schoenen die je wél mooi vindt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind schoenen zelden mooi, wyccie.
Dus ga er maar vanuit dat ik ze lelijk vind.
Of ik 'even' door tig plaatjes van lelijk schoeisel wil bladeren, bedoel je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien van schoenen die je wél mooi vindt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Of ik 'even' door tig plaatjes van lelijk schoeisel wil bladeren, bedoel je?
Nee, dank je.
Waarom zoek je op 'ugly fork'? Wilde je het ongelijk van Do2 aantonen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is het mooie van google, dat je in de sectie Afbeeldingen zelfs hits krijgt op "ugly fork".
Precies. Ik zocht overigens eerst op "Pooh fork".quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef broer het volgende:
Waarom zoek je op 'ugly fork'? Wilde je het ongelijk van Do2 aantonen?
Maar daar trof je alleen maar prachtige vorken? Precies zoals Do2 had voorspeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
Precies. Ik zocht overigens eerst op "Pooh fork".
Ik had niet het idee dat DO2 hierdoor overtuigd zou geraken:quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:31 schreef broer het volgende:
Maar daar trof je alleen maar prachtige vorken? Precies zoals Do2 had voorspeld?
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vork is prachtig, natuurlijk.
De lepel daarentegen, is afzichtelijk.
Ik vind dat niet opmerkelijk, nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?
Ik heb 'm zelf getekend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat soort vorken komen regelmatig voor in mijn schilderijen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef broer het volgende:
Barbaren. Winnie de Poeh is leuk én leerzaam.
Waar moet ik anders mijn levenslessen vandaan halen?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef broer het volgende:
Heb je die zelf gepaint?
Nee, hij is lelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Wil je 'm kopen?
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan gewoon heel slecht tegen vrolijkheid, broer.
Een beetje vrolijkheid kan ik wel hebben. Maar die beer is echt een overdosis.
Over deprimerend gesproken: wordt het niet eens tijd voor een nieuwe usericon?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat werkt bijna deprimerend...
Die kop alleen al!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".
En dan nog: wat is er mis met vrolijkheid? Ik wou dat ik er wat meer van had.
Geen zin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over deprimerend gesproken: wordt het niet eens tijd voor een nieuwe usericon?
Je zult spijt krijgen als ik dood ben, dan is ie miljoenen waard.quote:
Dat gele konijn doet me denken aan die van Nesquik. (Fijn dat ik dat plaatje quote, he?)quote:
Je bent een push over?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zo ben ik, he.
Ik weet zeker dat ik voor iedereen in dit topic spreek, als ik zeg: onder jouw bezielende leiding? Gráág!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik sleur jullie allemaal mee de afgrond in.
Weet je dat héél zeker?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik voor iedereen in dit topic spreek, als ik zeg: onder jouw bezielende leiding? Gráág!
Een palmboom met een aap erin. Op je voet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een palmboom met een aap erin. Dat is leuk.
Absoluut. Als ik wist hoe dat moest, zou ik er een poll tegenaan gooien. Maar het ontbreekt me aan kennis en zin.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je dat héél zeker?
Ik ben heel goed in tutorials. Maar ik weet zelf ook niet hoe je een poll moet maken. Helaas voor Do.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef broer het volgende:
Absoluut. Als ik wist hoe dat moest, zou ik er een poll tegenaan gooien. Maar het ontbreekt me aan kennis en zin.
Je zult het moeten doen met mijn zekerheid.
Ja, dat is een goed idee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om wyccie en broer alleen te laten. Welterusten!
Eindelijk! Dank je wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om wyccie en broer alleen te laten. Welterusten!
Mijn favoriete tijdsbesteding, jammer genoeg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef broer het volgende:
Beetje doelloos rondklikken op Fok?
En in erecte toestand?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:46 schreef k_man het volgende:
Ongeveer 1.85
Ach ja, toen ik klein was wel. Touwtje trekken natuurlijk. Altijd prijs. En de Octopus, dat was wel even schrikken voor mijn moederquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat je de kermis misschien écht leuk vond.
Op zich viel het nog mee, met hoeveel mensen er waren. Maar ik loop nogal snel, en de anderen lopen langzaam. Dat is gewoon niet zo prettig, om het netjes uit te drukken.quote:Was de stad zo'n hel? Ik ben niet in de broerstraat geweest, maar alleen even naar de supermarkt. (Al kon ik het niet laten om ook nog even naar Dekker te gaan. Maar dat viel me nog wel mee, allemaal.)
Je moet voor de grap eens op zaterdag- of maandagmiddag over de markt lopen. Grotere narigheid bestaat niet voor mensen die graag een beetje doorlopen. Maar oké, dat is op elke markt zo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Op zich viel het nog mee, met hoeveel mensen er waren. Maar ik loop nogal snel, en de anderen lopen langzaam. Dat is gewoon niet zo prettig, om het netjes uit te drukken.
Het komt uit een goed hart.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik ben het wel gewend om altijd gepest te worden.
Als je dat weet, waarom koop je ze dan toch? Dan kun je het toch beter gewoon bij magnetronmaaltijden houden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Maar meestal gaat de helft van de verse producten bij mij de prullenbak in
Ik probeer eens een keer iets goeds te doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef broer het volgende:
Als je dat weet, waarom koop je ze dan toch? Dan kun je het toch beter gewoon bij magnetronmaaltijden houden?
Mja... Je moet niet het onmogelijke willen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer eens een keer iets goeds te doen
't Is me gisteren wel gelukt. Onbewust, zoals DaMart zei.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef broer het volgende:
Mja... Je moet niet het onmogelijke willen.
Het is wat dat betreft net zoiets als vroeg gaan slapen.
Het is wel zo dat ik denk "Gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag mag ik laat naar bed."quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Maar op dit moment maak je nog geen aanstalten, heb ik het idee.
Vroeger kwam LX hier nog wel eens binnenvallen. Een kind verandert je leven dus echt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:14 schreef broer het volgende:
Overigens begint Claudia nu alweer gelijk te krijgen. Bah!
Het wordt tijd om andere slowchats op te zoeken, wyccie.
Dat zijn toch wel serieuze aanstalten, vind ik. Zou het dan toch nog goed komen allemaal?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al wel mijn tanden gepoetst en mijn lenzen uitgedaan.
Ik ben (of: 'heb'?) vanochtend door mijn wekker heen geslapen. Dus ik ben nog niet moe. Gelukkig hoef ik niet vroeg op. (Ik vrees alleen dat ik wakker word gebeld. Kijk er nu al tegenop.)quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Het is wel zo dat ik denk "Gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag mag ik laat naar bed."
Maar morgen moet ik wel vroeg op.
Zet jij altijd je wekker op zondag?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Ik ben vanochtend door mijn wekker heen geslapen.
Nee.quote:Heb je niet toevallig nog een vraag open staan in AKQ die ik kan beantwoorden zodat je daarna met een gerust hart naar bed kunt?
En I.R.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Vroeger kwam LX hier nog wel eens binnenvallen. Een kind verandert je leven dus echt.
Die komt altijd thuis. En anders blijft-ie buiten. (Nadat ik hem eerst uren en uren heb gezocht, natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe was je nachtrust eigenlijk? Is je kat nog thuis gekomen?
Ja. Anders word ik pas om twee uur wakker. En dan slaap ik op zondagavond niet vóór half vier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Zet jij altijd je wekker op zondag?
Loop je dan door de wijk en roep je dan zijn naam?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Die komt altijd thuis. En anders blijft-ie buiten. (Nadat ik hem eerst uren en uren heb gezocht, natuurlijk.)
Dat gebeurt wel eens, ja. Is dat erg?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef wyccie het volgende:
Loop je dan door de wijk en roep je dan zijn naam?
Dat hangt er vanaf. Hoe heet je poes?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Dat gebeurt wel eens, ja. Is dat erg?
Dat is een leuke naamquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Sem.
Uhm, dát is wel erg.quote:Al snap ik dat het leuker zou zijn als ik hem Smerige Kutpauper had genoemd.
En mooi kort. Precies kort genoeg om de buren niet wakker te roepen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Dat is een leuke naamdan is het niet erg.
Ik denk dat ik bij mij in de wijk flink wat reacties zou krijgen.quote:Uhm, dát is wel erg.
En een blauw oogquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Ik denk dat ik bij mij in de wijk flink wat reacties zou krijgen.
En als ze je omsingelen? Hoe hard kan jij terugslaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Neuh... Ik kan harder lopen dan de gemiddelde bierbuik in mijn wijk.
Als je maar niet op de hartafdeling terecht komtquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Niet. Dan wordt het een enkeltje ziekenhuis.
Helemaal geen klachten natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef broer het volgende:
(Of wenste je me nu gewoon geen hartklachten toe?)
Ik hoef ze niet aan de kant duwen, even zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef broer het volgende:
Dat heeft ook niemand ontkend.
Nou ja, al die mensen in de winkelstraat die je aan de kant hebt geduwd misschien. Maar verder niemand.
Uncle Scroogequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Met kerst alleen zijn is juist lekker, vind ik.
Of ben ik een chagrijnige lul als ik dat hardop zeg?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Maar het moet iets anders zijn dan kerstlampjes, begrijp ik?
Nog helemaal geen ervaring, maar ik voel dat ik veel talent hebquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan hoe ervaren je bent als binnenhuisarchitect.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Ik vind dat ik net zo vriendelijk ben als andere nachten.
Maar een binnenhuisarchitecte die 'voelt' dat ze 'veel talent' heeft... Kom op, hoe snel zou jij zeggen: "O, kom maar herinrichten. Geen probleem!"?
Je hebt toch wel een trapje? Dan neem ik mijn eigen gereedschapskoffertje wel mee. En mijn hamer en boor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Ja, daag! Dat vraag ik al helemaal niet. Jij kunt nergens bij!
Heb jij een gereedschapskoffer, een hamer en een boor? Wat zelfvoorzienend!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
Je hebt toch wel een trapje? Dan neem ik mijn eigen gereedschapskoffertje wel mee. En mijn hamer en boor.
Ik heb mijn eigen gasfornuis aangesloten. Ik ben echt doodsbang dat de boel hier in de fik vliegtquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Heb jij een gereedschapskoffer, een hamer en een boor? Wat zelfvoorzienend!
Slechte kwaliteit, dan maar zo:quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even iets scannen.
Voor de pizza's natuurlijk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef broer het volgende:
Als ik in een minder vriendelijke bui was, zou ik vragen: waarom heb je een gasfornuis als je alleen maar een magnetron gebruikt?
O, ja. Hoe kon ik ze vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Voor de pizza's natuurlijk!
De discolampen zijn in de aanbieding, een tientje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Dat lijkt me net iets te veel op een disco-bol.
Ik heb de disco nét iets te bewust meegemaakt om nu nog de lol van de retro in te zien, denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:06 schreef wyccie het volgende:
De discolampen zijn in de aanbieding, een tientje.
Pasta met zalm moet je gewoon zelf maken. Er is niets simpelers. Echt.quote:Ik vind tagliatelle lekkerder. Bij Donatello hebben ze heerlijke tagliatelle met zalm.
Heb ik al geprobeerd. De saus lukt me niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Pasta met zalm moet je gewoon zelf maken. Er is niets simpelers. Echt.
Ik ga ook maar slapen. Ik moet er morgen iets eerder uit dan normaal. Wordt leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef broer het volgende:
En ondertussen vind ik het echt sneu worden voor de teruglezers. Dus ik ga maar eens slapen, denk ik.
Ik heb alleen op mijn balkon nog plaats. Maar da's ook zo zielig voor de boeken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Ik moet er eigenlijk eentje bij hebben. Maar helaas geen plek. Dus nee, je krijgt mijn boekenkasten niet. Bij Ikea hebben ze vast nog wel iets voor je staan. Net naast de sfeerverlichting, denk ik.
Ja, dit is opmerkelijk, en bovendien afkeuringswaardigquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Had AR daar niet een zwak voor? Voor die kutbeer?
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".
jij hebt afgedaan Claudiaquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Winnie de fucking Poeh... come on...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor kleine kinderen niet nee.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel goed
Ik wilde woensdag naar Groningen voor een examen, maar nu kreeg ik net mail dat ik niet ingeschreven sta voor dat examen omdat ik dat examen al gehaald heb![]()
Zo, da's dom. Was je al hard aan het studeren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel goed
Ik wilde woensdag naar Groningen voor een examen, maar nu kreeg ik net mail dat ik niet ingeschreven sta voor dat examen omdat ik dat examen al gehaald heb![]()
Erg goed, Isa!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het hele weekend gestudeerd, goed hè
quote:En ik lees ook niets terug, Augustina![]()
Dat zijn we voorbij hoor..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Enne, moeten we nog aardig zijn voor Claudia i.v.m. haar recente levensbedreigende situatie, of zijn we dat stadium inmiddels wel voorbij?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat zijn we voorbij hoor..
NU zeker
Deze opmerking zal ik maar negeren, aangezien het komt uit de mond/toestenbord van iemand die uren aan spelletjes spendeert, en voor een spelletje met draken enzo een speciaal subforum laat aanmaken...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor kleine kinderen niet nee.
Ja, graag!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens nog een nauwelijks gebruikt Winnie de Pooh boek. Wil je dat hebben? Gekregen op een verjaardag terwijl ik echt niets met Winnie de Pooh heb, dus waarom, ik het kreeg....geen flauw idee.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, graag!!
Ik heb van alles van Pooh, aanstekers, pennen, puntenslijpers, kussens, spelletjes, en knuffels uiteraard.
Maar een videoband, dvd, of boek heb ik (nog) niet
Ja, erg is dat héquote:
Zie ondertitelquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef wyccie het volgende:
AR, meen je het allemaal serieus?
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:00 schreef LXIV het volgende:
Druk geweest met van alles en nog wat.
(Kan geen verdere bijzonderheden geven)
Ik heb medelijden met je vriendin. Moet ze nou de hele tijd tegen die beer aankijken? Overal Winnie-spullen? Winnie-pleister, Winnie-bestek (inclusief lelijke vorken), Winnie-luciferdoosjes?quote:
Helaas zelfs onvoldoende tijd voor de peopluiers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?
Oja, Pooh-pleisters heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?
[..]
Ik heb medelijden met je vriendin. Moet ze nou de hele tijd tegen die beer aankijken? Overal Winnie-spullen? Winnie-pleister, Winnie-bestek (inclusief lelijke vorken), Winnie-luciferdoosjes?
Een héleboel! Maar toen ik het allemaal had getypt, kreeg ik een foutmelding en werd ik van Fok gegooid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef LXIV het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?
Je bent eigenlijk net zo vreemd als Do2quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, Pooh-pleisters heb ik ook nog ergens
Dat is nu jammer. Meestal helpt de backspace wel. Dan alles copieren naar je clipboard en opnieuw inloggen. Pasten en klaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een héleboel! Maar toen ik het allemaal had getypt, kreeg ik een foutmelding en werd ik van Fok gegooid.
[..]
Je bent eigenlijk net zo vreemd als Do2
In dit geval niet. Maar ik vat het wel even samen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef LXIV het volgende:
Meestal helpt de backspace wel.
En nu heb ik pijn in mijn rug. Zoek het verband.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
In dit geval niet. Maar ik vat het wel even samen.
Erik is terug uit Rome, Lienekien had een schoendilemma, broer was zijn poes kwijt, DaMart volgt een schrijfcursus, k_man schaamt zich toch een beetje voor zijn dure schoenen, AR heeft zojuist zijn liefde aan een beer verklaard, Claudia wordt weer streng toegesproken, JAM is verhuisd naar Japan, Do2 sleurt ons mee de afgrond in.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
zegd
Heb je ze beide gekocht?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
En nu heb ik pijn in mijn rug. Zoek het verband.![]()
Ik had een lelijke beer gepost. Isa heeft mijn beer gewoon vervangen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Had je eerst een andere beer gepost?
Heb je onder het kleedje gespiekt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Tafelpoten?
Okee, nu hoef ik gelijk al niet meer.quote:
De voorkant van het tafelkleedje ontbreekt ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je onder het kleedje gespiekt?
Jouw gemis.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, nu hoef ik gelijk al niet meer.
Je zeurt,quote:De voorkant van het tafelkleedje ontbreekt ook
Jij bent de kunstenaar. Ik moet me er ook niet mee bemoeien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp niet eens wat je bedoelt.
De voorkant van het tafelkleed...Daar kijk je toch tegenaan?
Hmm. Desnoods kun je bij Amazon die stukjes van 30 seconden beluisteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Niks te vinden.
Hmm, dat zijn wel erg korte stukjes. Het komt niet zo goed over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Hmm. Desnoods kun je bij Amazon die stukjes van 30 seconden beluisteren.
Klopt, maar beter dan helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel erg korte stukjes. Het komt niet zo goed over.
Jeetje. Wat is er met je aan de hand? Ga je nu echt slapen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Welterusten.
wyccie slaapt, en fok is snel.., hmmm...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Kijk! Het gaat weer snel! Hoera!
En 'Birthday' is een mooi liedje, k_man. Het klinkt op de een of andere manier heel gedateerd en tegelijkertijd heel tijdloos.
Fok was al sneller toen ik ging slapenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
wyccie slaapt, en fok is snel.., hmmm...
Omdat er een reclamebanner stond ipv een beer en ik een wyccie beer heb gezochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef wyccie het volgende:
Beer Van De Dag IV
Waarom heeft Isa mijn post veranderd?????
He, beweerde jij gisteren niet dat je nooit iets terug las???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er een reclamebanner stond ipv een beer en ik een wyccie beer heb gezocht![]()
quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
zo bekijk het dan maar als ik 3 pagina's terug ga lezen
Hou Augiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
Hey hallo allemaal!
Haha, dat van dat ei wist ik niet. Het is wel typisch Björk om zo'n afzichtelijke jurk te dragen, maar humor heeft ze welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef k_man het volgende:
Die zwanenjurk bij de Oscars was leuk. Veel mensen stoorden zich eraan, vonden dat ze gewoon een normale avondjurk aan had moeten doen. Het werd nog erger toen ze een ei legde op de rode loper.
Herfst. Lekker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Ik vind dit wel een mooie gelegenheid om even te melden dat het kutweer is.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef wyccie het volgende:
This pretzel is making me thirsty.
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Herfst. Lekker.
Mietje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.
Het is geen schande om niet graag door de regen te fietsenquote:
Erover zeuren op een forum is weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen schande om niet graag door de regen te fietsen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.
Ik ben deze zondagmiddag nog kletsnat geregend terwijl ik een stukje met mn vriendin aan het fietsen was. Ik moet zeggen leuk is anders, opdrogen is wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vind wind, regen en storm mooi om te zien en te voelen. Ik zou zelfs niet erg vinden om natgeregend te worden, als het maar op een zondagmiddag is.
Heb je z'n leeftijd belachelijk gemaakt dan??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb broer wel weggejaard, of niet?
Ik denk, ik maak even een spelfout om 'm weer terug te lokken...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb je z'n leeftijd belachelijk gemaakt dan??
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Erover zeuren op een forum is weer wat anders.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.
Wil je iets kwijt, BB? Jij doet me net iets te vrolijk.quote:
Vrolijke gedachten moet je in het dagelijks leven delen. Daar heb je er wat aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Waarom niet?
Dit is ook mijn dagelijks leven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:50 schreef broer het volgende:
[..]
Vrolijke gedachten moet je in het dagelijks leven delen. Daar heb je er wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |