Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd. Slapen doe ik wel als ik dood benquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, het is weer welletjes voor vandaag. Ik ga slapen
Slaap je mee wyccie??
Oh kijk, daar ligt het aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik ben er nog wel zo zuinig op geweest, nog nooit laten vallen. Altijd in een stevig tasje met een extra doekje er omheen bewaard.
Ik ook, ik dacht dat ik de enige was. Meestal H&M.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer mijn broeken altijd zo rond de 30 euro te houden. Hoe goedkoper hoe beter.
Ik heb ooit een spijkerbroek bij Neckerman gekocht voor 17,95 ofzo, en die zat fantastischquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer mijn broeken altijd zo rond de 30 euro te houden. Hoe goedkoper hoe beter.
Hmm, dat duurt nog wel ff, ik ga 100 wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zonde van mijn tijd. Slapen doe ik wel als ik dood ben
(Ik ben gisteravond al heel vroeg gaan slapen!)
Weltrusten voor later wycciequote:Welterusten AR
Ben ik dan zo overprotective?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh kijk, daar ligt het aan.
Jouw camera heeft nooit weerstand opgebouwd
De mijne gaat ook regelmatig zo los in de broek of jaszak. M'nheeft hem al een keer in haar enthousiasme uit me handen geslagen, waardoor hij met wat plakband op z'n zijkant door het leven moet gaan.
En daarbij, ik neem hem vrijwel overal mee naartoe. En hij doet het nog steeds
Broeken koop ik meestal bij de WE, want daar zitten ze me beter dan bij de H&M. Hoewel ik daar laatst toch wel een hele fijne mooie leuke en goedkope broek trofquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat ik de enige was. Meestal H&M.
Als ik zo die topics zie in PUB of iets dergelijks, waar ze hun nieuwe kleding showen, dan vraag ik me af waar al dat geld vandaan komt.
Ik heb een spijkerbroek van 10 euro (en maar een heel klein beetje kapotquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb ooit een spijkerbroek bij Neckerman gekocht voor 17,95 ofzo, en die zat fantastisch![]()
En hij was heel
Ja, de WE is ook fijn, maar daar vind ik de broeken toch wel te duur. En veel winkels hebben wel een xtra long collectie, maar nooit een xtra short collectie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Broeken koop ik meestal bij de WE, want daar zitten ze me beter dan bij de H&M. Hoewel ik daar laatst toch wel een hele fijne mooie leuke en goedkope broek trof.
Hier ook. Heeeeel hard. Zo hard dat ik er bang van wordt, ook van de regen.quote:
Ik heb verder weinig om over te patsen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
Wil er nog iemand patsen of zijn we klaar?
Ik pats nooit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te patsen.
Jij moet ook nog even patsen.
Jammerquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende: Ik pats nooit.
Ik kom nooit in winkels met dat soort rekken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer
Wat ik vanmiddag bij het winkelen heb gemerkt: logisch nadenken is ook moeilijk. De kleinste maten hangen altijd bovenaan, daar kan ik toch helemaal niet bij!
Fijne producten, maar stomme winkel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik kom nooit in winkels met dat soort rekken.
Heb je al eens gemeld hoe lang je bent, wyccie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijne producten, maar stomme winkel.
Klein maar fijn, zeggen ze. Maar 't is soms erg lastig met kleding als je klein bent.
Ik had eens een indonesische huisgenote. Die was zo klein, ze had haar eigen trapje om de was op te kunnen hangen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
< 1,60m
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug. Rome heeft mooie kunst.
Favoriete schilderij:
[afbeelding]
Narcissus van Caravaggio.
Favoriete beeld:
[afbeelding]
Apollo en Daphne van Bernini
(hoewel de David van Bernini ook geweldig was, die gezichtsuitdrukking)
Favoriete gebouw:
[afbeelding]
Sint Pieter.
Eervolle vermelding voor de Trevi fontein:
[afbeelding]
En qua sfeer:
Spaanse trappen
[afbeelding]
Waar het 's avonds zo ontzettend gezellig was.
Nee, niks meer. Ik heb er ook geen zin meer in. Al aan tientallen mensen uit moeten leggen wat ik allemaal gedaan heb enzo, dat gaat vervelen na een tijdjequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik gezien. Ik bedoel een reisverslag of zo.
Haha, dat begrijp ik. Maar ik ben ook in Rome geweest, dus ik kan wel raden wat je zoal hebt gezien en gedaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, niks meer. Ik heb er ook geen zin meer in. Al aan tientallen mensen uit moeten leggen wat ik allemaal gedaan heb enzo, dat gaat vervelen na een tijdje.
Ik had ook blaren gekregen, wat mij verbaasde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat begrijp ik. Maar ik ben ook in Rome geweest, dus ik kan wel raden wat je zoal hebt gezien en gedaan.
Ik had nog blaren gekregen op de tweede dag, het leek wel een museummarathon.
Hoe groot ben jij dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel leuk, kleine vrouwen.
Doe ik normaal gesproken ook niet; dat gedoe met passen en weer terugsturen is niet handig. Maar ik was toevallig op de site aan het kijken omdat het een nieuw merk (voor mij) is, en ze hebben heel erg mooie dingen. 't Is best duur, maar zag twee dingen in de sale voor 5 pond (in mijn maat).quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind in gewone winkels genoeg leuke kleren, dus ik zou ze niet snel online bestellen.
Ja, ik ook. Vooral omdat ik nogal kieskeurig in dat soort dingen ben. Wil ook liever katoen in plaats van acryl.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil altijd alles eerst passen voordat ik het koop.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind in gewone winkels genoeg leuke kleren, dus ik zou ze niet snel online bestellen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Online shoppen is de beste uitvinding sinds gesneden brood.
Ik denk er dus ook over om een camera online te kopen. Maar dan zou ik dus wel eerst naar een echte winkel gaan om te kijken of het echt wat is. Daar kun je de verkopers informatie vragen (maar het is zo lullig om vervolgens weg te gaan zonder iets te kopen).quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, maar ik vind het fantastisch om dingen online te kopen. Alleen met kleren vind ik het onhandig, omdat je een slechte indruk krijgt van hoe iets eruit ziet en je hebt al helemaal geen flauw idee of de pasvorm bij jezelf OK is (laat staan of het uberhaupt past). Verder zou ik welhaast alles online kopen. Véél goedkoper.
Bij cd-wow zijn ze erg goedkoop. Maar ze hebben niet alle cd's die ik wil. En soms zijn ze hier toch goedkoper.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik koop sinds kort alle cd's online...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |