O, ja. Hoe kon ik ze vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Voor de pizza's natuurlijk!
De discolampen zijn in de aanbieding, een tientje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Dat lijkt me net iets te veel op een disco-bol.
Ik heb de disco nét iets te bewust meegemaakt om nu nog de lol van de retro in te zien, denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:06 schreef wyccie het volgende:
De discolampen zijn in de aanbieding, een tientje.
Pasta met zalm moet je gewoon zelf maken. Er is niets simpelers. Echt.quote:Ik vind tagliatelle lekkerder. Bij Donatello hebben ze heerlijke tagliatelle met zalm.
Heb ik al geprobeerd. De saus lukt me niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Pasta met zalm moet je gewoon zelf maken. Er is niets simpelers. Echt.
Ik ga ook maar slapen. Ik moet er morgen iets eerder uit dan normaal. Wordt leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef broer het volgende:
En ondertussen vind ik het echt sneu worden voor de teruglezers. Dus ik ga maar eens slapen, denk ik.
Ik heb alleen op mijn balkon nog plaats. Maar da's ook zo zielig voor de boeken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Ik moet er eigenlijk eentje bij hebben. Maar helaas geen plek. Dus nee, je krijgt mijn boekenkasten niet. Bij Ikea hebben ze vast nog wel iets voor je staan. Net naast de sfeerverlichting, denk ik.
Ja, dit is opmerkelijk, en bovendien afkeuringswaardigquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie bij 'lelijk' is 'Winnie de Pooh' en er is niemand die dat opmerkelijk vindt?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Had AR daar niet een zwak voor? Voor die kutbeer?
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Is hij zo vrolijk, dan? Ik herinner me eigenlijk vooral dat hij altijd moest gaan zitten "om Ernstig over De Dingen na te denken".
jij hebt afgedaan Claudiaquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Winnie de fucking Poeh... come on...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor kleine kinderen niet nee.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel goed
Ik wilde woensdag naar Groningen voor een examen, maar nu kreeg ik net mail dat ik niet ingeschreven sta voor dat examen omdat ik dat examen al gehaald heb![]()
Zo, da's dom. Was je al hard aan het studeren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel goed
Ik wilde woensdag naar Groningen voor een examen, maar nu kreeg ik net mail dat ik niet ingeschreven sta voor dat examen omdat ik dat examen al gehaald heb![]()
Erg goed, Isa!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het hele weekend gestudeerd, goed hè
quote:En ik lees ook niets terug, Augustina![]()
Dat zijn we voorbij hoor..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Enne, moeten we nog aardig zijn voor Claudia i.v.m. haar recente levensbedreigende situatie, of zijn we dat stadium inmiddels wel voorbij?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat zijn we voorbij hoor..
NU zeker
Deze opmerking zal ik maar negeren, aangezien het komt uit de mond/toestenbord van iemand die uren aan spelletjes spendeert, en voor een spelletje met draken enzo een speciaal subforum laat aanmaken...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor kleine kinderen niet nee.
Ja, graag!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens nog een nauwelijks gebruikt Winnie de Pooh boek. Wil je dat hebben? Gekregen op een verjaardag terwijl ik echt niets met Winnie de Pooh heb, dus waarom, ik het kreeg....geen flauw idee.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, graag!!
Ik heb van alles van Pooh, aanstekers, pennen, puntenslijpers, kussens, spelletjes, en knuffels uiteraard.
Maar een videoband, dvd, of boek heb ik (nog) niet
Ja, erg is dat héquote:
Zie ondertitelquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef wyccie het volgende:
AR, meen je het allemaal serieus?
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:00 schreef LXIV het volgende:
Druk geweest met van alles en nog wat.
(Kan geen verdere bijzonderheden geven)
Ik heb medelijden met je vriendin. Moet ze nou de hele tijd tegen die beer aankijken? Overal Winnie-spullen? Winnie-pleister, Winnie-bestek (inclusief lelijke vorken), Winnie-luciferdoosjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |