Je zult spijt krijgen als ik dood ben, dan is ie miljoenen waard.quote:
Dat gele konijn doet me denken aan die van Nesquik. (Fijn dat ik dat plaatje quote, he?)quote:
Je bent een push over?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zo ben ik, he.
Ik weet zeker dat ik voor iedereen in dit topic spreek, als ik zeg: onder jouw bezielende leiding? Gráág!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik sleur jullie allemaal mee de afgrond in.
Weet je dat héél zeker?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik voor iedereen in dit topic spreek, als ik zeg: onder jouw bezielende leiding? Gráág!
Een palmboom met een aap erin. Op je voet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een palmboom met een aap erin. Dat is leuk.
Absoluut. Als ik wist hoe dat moest, zou ik er een poll tegenaan gooien. Maar het ontbreekt me aan kennis en zin.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je dat héél zeker?
Ik ben heel goed in tutorials. Maar ik weet zelf ook niet hoe je een poll moet maken. Helaas voor Do.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef broer het volgende:
Absoluut. Als ik wist hoe dat moest, zou ik er een poll tegenaan gooien. Maar het ontbreekt me aan kennis en zin.
Je zult het moeten doen met mijn zekerheid.
Ja, dat is een goed idee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om wyccie en broer alleen te laten. Welterusten!
Eindelijk! Dank je wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om wyccie en broer alleen te laten. Welterusten!
Mijn favoriete tijdsbesteding, jammer genoeg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef broer het volgende:
Beetje doelloos rondklikken op Fok?
En in erecte toestand?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:46 schreef k_man het volgende:
Ongeveer 1.85
Ach ja, toen ik klein was wel. Touwtje trekken natuurlijk. Altijd prijs. En de Octopus, dat was wel even schrikken voor mijn moederquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat je de kermis misschien écht leuk vond.
Op zich viel het nog mee, met hoeveel mensen er waren. Maar ik loop nogal snel, en de anderen lopen langzaam. Dat is gewoon niet zo prettig, om het netjes uit te drukken.quote:Was de stad zo'n hel? Ik ben niet in de broerstraat geweest, maar alleen even naar de supermarkt. (Al kon ik het niet laten om ook nog even naar Dekker te gaan. Maar dat viel me nog wel mee, allemaal.)
Je moet voor de grap eens op zaterdag- of maandagmiddag over de markt lopen. Grotere narigheid bestaat niet voor mensen die graag een beetje doorlopen. Maar oké, dat is op elke markt zo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Op zich viel het nog mee, met hoeveel mensen er waren. Maar ik loop nogal snel, en de anderen lopen langzaam. Dat is gewoon niet zo prettig, om het netjes uit te drukken.
Het komt uit een goed hart.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik ben het wel gewend om altijd gepest te worden.
Als je dat weet, waarom koop je ze dan toch? Dan kun je het toch beter gewoon bij magnetronmaaltijden houden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Maar meestal gaat de helft van de verse producten bij mij de prullenbak in
Ik probeer eens een keer iets goeds te doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:04 schreef broer het volgende:
Als je dat weet, waarom koop je ze dan toch? Dan kun je het toch beter gewoon bij magnetronmaaltijden houden?
Mja... Je moet niet het onmogelijke willen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer eens een keer iets goeds te doen
't Is me gisteren wel gelukt. Onbewust, zoals DaMart zei.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:09 schreef broer het volgende:
Mja... Je moet niet het onmogelijke willen.
Het is wat dat betreft net zoiets als vroeg gaan slapen.
Het is wel zo dat ik denk "Gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag mag ik laat naar bed."quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Maar op dit moment maak je nog geen aanstalten, heb ik het idee.
Vroeger kwam LX hier nog wel eens binnenvallen. Een kind verandert je leven dus echt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:14 schreef broer het volgende:
Overigens begint Claudia nu alweer gelijk te krijgen. Bah!
Het wordt tijd om andere slowchats op te zoeken, wyccie.
Dat zijn toch wel serieuze aanstalten, vind ik. Zou het dan toch nog goed komen allemaal?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al wel mijn tanden gepoetst en mijn lenzen uitgedaan.
Ik ben (of: 'heb'?) vanochtend door mijn wekker heen geslapen. Dus ik ben nog niet moe. Gelukkig hoef ik niet vroeg op. (Ik vrees alleen dat ik wakker word gebeld. Kijk er nu al tegenop.)quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Het is wel zo dat ik denk "Gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag mag ik laat naar bed."
Maar morgen moet ik wel vroeg op.
Zet jij altijd je wekker op zondag?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Ik ben vanochtend door mijn wekker heen geslapen.
Nee.quote:Heb je niet toevallig nog een vraag open staan in AKQ die ik kan beantwoorden zodat je daarna met een gerust hart naar bed kunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |