En I.R.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Vroeger kwam LX hier nog wel eens binnenvallen. Een kind verandert je leven dus echt.
Die komt altijd thuis. En anders blijft-ie buiten. (Nadat ik hem eerst uren en uren heb gezocht, natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Hoe was je nachtrust eigenlijk? Is je kat nog thuis gekomen?
Ja. Anders word ik pas om twee uur wakker. En dan slaap ik op zondagavond niet vóór half vier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Zet jij altijd je wekker op zondag?
Loop je dan door de wijk en roep je dan zijn naam?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Die komt altijd thuis. En anders blijft-ie buiten. (Nadat ik hem eerst uren en uren heb gezocht, natuurlijk.)
Dat gebeurt wel eens, ja. Is dat erg?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef wyccie het volgende:
Loop je dan door de wijk en roep je dan zijn naam?
Dat hangt er vanaf. Hoe heet je poes?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Dat gebeurt wel eens, ja. Is dat erg?
Dat is een leuke naamquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Sem.
Uhm, dát is wel erg.quote:Al snap ik dat het leuker zou zijn als ik hem Smerige Kutpauper had genoemd.
En mooi kort. Precies kort genoeg om de buren niet wakker te roepen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Dat is een leuke naamdan is het niet erg.
Ik denk dat ik bij mij in de wijk flink wat reacties zou krijgen.quote:Uhm, dát is wel erg.
En een blauw oogquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Ik denk dat ik bij mij in de wijk flink wat reacties zou krijgen.
En als ze je omsingelen? Hoe hard kan jij terugslaan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Neuh... Ik kan harder lopen dan de gemiddelde bierbuik in mijn wijk.
Als je maar niet op de hartafdeling terecht komtquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Niet. Dan wordt het een enkeltje ziekenhuis.
Helemaal geen klachten natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef broer het volgende:
(Of wenste je me nu gewoon geen hartklachten toe?)
Ik hoef ze niet aan de kant duwen, even zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:06 schreef broer het volgende:
Dat heeft ook niemand ontkend.
Nou ja, al die mensen in de winkelstraat die je aan de kant hebt geduwd misschien. Maar verder niemand.
Uncle Scroogequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Met kerst alleen zijn is juist lekker, vind ik.
Of ben ik een chagrijnige lul als ik dat hardop zeg?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Maar het moet iets anders zijn dan kerstlampjes, begrijp ik?
Nog helemaal geen ervaring, maar ik voel dat ik veel talent hebquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan hoe ervaren je bent als binnenhuisarchitect.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Ik vind dat ik net zo vriendelijk ben als andere nachten.
Maar een binnenhuisarchitecte die 'voelt' dat ze 'veel talent' heeft... Kom op, hoe snel zou jij zeggen: "O, kom maar herinrichten. Geen probleem!"?
Je hebt toch wel een trapje? Dan neem ik mijn eigen gereedschapskoffertje wel mee. En mijn hamer en boor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Ja, daag! Dat vraag ik al helemaal niet. Jij kunt nergens bij!
Heb jij een gereedschapskoffer, een hamer en een boor? Wat zelfvoorzienend!quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
Je hebt toch wel een trapje? Dan neem ik mijn eigen gereedschapskoffertje wel mee. En mijn hamer en boor.
Ik heb mijn eigen gasfornuis aangesloten. Ik ben echt doodsbang dat de boel hier in de fik vliegtquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Heb jij een gereedschapskoffer, een hamer en een boor? Wat zelfvoorzienend!
Slechte kwaliteit, dan maar zo:quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even iets scannen.
Voor de pizza's natuurlijk!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef broer het volgende:
Als ik in een minder vriendelijke bui was, zou ik vragen: waarom heb je een gasfornuis als je alleen maar een magnetron gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |