Klopt, maar beter dan helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel erg korte stukjes. Het komt niet zo goed over.
Jeetje. Wat is er met je aan de hand? Ga je nu echt slapen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Welterusten.
wyccie slaapt, en fok is snel.., hmmm...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Kijk! Het gaat weer snel! Hoera!
En 'Birthday' is een mooi liedje, k_man. Het klinkt op de een of andere manier heel gedateerd en tegelijkertijd heel tijdloos.
Fok was al sneller toen ik ging slapenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
wyccie slaapt, en fok is snel.., hmmm...
Omdat er een reclamebanner stond ipv een beer en ik een wyccie beer heb gezochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef wyccie het volgende:
Beer Van De Dag IV
Waarom heeft Isa mijn post veranderd?????
He, beweerde jij gisteren niet dat je nooit iets terug las???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er een reclamebanner stond ipv een beer en ik een wyccie beer heb gezocht![]()
quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
zo bekijk het dan maar als ik 3 pagina's terug ga lezen
Hou Augiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
Hey hallo allemaal!
Haha, dat van dat ei wist ik niet. Het is wel typisch Björk om zo'n afzichtelijke jurk te dragen, maar humor heeft ze welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef k_man het volgende:
Die zwanenjurk bij de Oscars was leuk. Veel mensen stoorden zich eraan, vonden dat ze gewoon een normale avondjurk aan had moeten doen. Het werd nog erger toen ze een ei legde op de rode loper.
Herfst. Lekker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Ik vind dit wel een mooie gelegenheid om even te melden dat het kutweer is.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef wyccie het volgende:
This pretzel is making me thirsty.
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Herfst. Lekker.
Mietje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.
Het is geen schande om niet graag door de regen te fietsenquote:
Erover zeuren op een forum is weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen schande om niet graag door de regen te fietsen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je tenminste droog naar huis kunt fietsen.
Ik ben deze zondagmiddag nog kletsnat geregend terwijl ik een stukje met mn vriendin aan het fietsen was. Ik moet zeggen leuk is anders, opdrogen is wel leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vind wind, regen en storm mooi om te zien en te voelen. Ik zou zelfs niet erg vinden om natgeregend te worden, als het maar op een zondagmiddag is.
Heb je z'n leeftijd belachelijk gemaakt dan??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb broer wel weggejaard, of niet?
Ik denk, ik maak even een spelfout om 'm weer terug te lokken...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb je z'n leeftijd belachelijk gemaakt dan??
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Erover zeuren op een forum is weer wat anders.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeur nu eenmaal graag. En geef toe: een forum is geen plek voor vrolijke gedachten.
Wil je iets kwijt, BB? Jij doet me net iets te vrolijk.quote:
Vrolijke gedachten moet je in het dagelijks leven delen. Daar heb je er wat aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:38 schreef Lienekien het volgende:
Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |