Zie ondertitelquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef wyccie het volgende:
AR, meen je het allemaal serieus?
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:00 schreef LXIV het volgende:
Druk geweest met van alles en nog wat.
(Kan geen verdere bijzonderheden geven)
Ik heb medelijden met je vriendin. Moet ze nou de hele tijd tegen die beer aankijken? Overal Winnie-spullen? Winnie-pleister, Winnie-bestek (inclusief lelijke vorken), Winnie-luciferdoosjes?quote:
Helaas zelfs onvoldoende tijd voor de peopluiers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?
Oja, Pooh-pleisters heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stinkende poepluiers bedoel je, toch? Da's geen geheim meer. Kan Anne al wat onzin uitkramen?
[..]
Ik heb medelijden met je vriendin. Moet ze nou de hele tijd tegen die beer aankijken? Overal Winnie-spullen? Winnie-pleister, Winnie-bestek (inclusief lelijke vorken), Winnie-luciferdoosjes?
Een héleboel! Maar toen ik het allemaal had getypt, kreeg ik een foutmelding en werd ik van Fok gegooid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef LXIV het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?
Je bent eigenlijk net zo vreemd als Do2quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, Pooh-pleisters heb ik ook nog ergens
Dat is nu jammer. Meestal helpt de backspace wel. Dan alles copieren naar je clipboard en opnieuw inloggen. Pasten en klaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een héleboel! Maar toen ik het allemaal had getypt, kreeg ik een foutmelding en werd ik van Fok gegooid.
[..]
Je bent eigenlijk net zo vreemd als Do2
In dit geval niet. Maar ik vat het wel even samen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef LXIV het volgende:
Meestal helpt de backspace wel.
En nu heb ik pijn in mijn rug. Zoek het verband.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
In dit geval niet. Maar ik vat het wel even samen.
Erik is terug uit Rome, Lienekien had een schoendilemma, broer was zijn poes kwijt, DaMart volgt een schrijfcursus, k_man schaamt zich toch een beetje voor zijn dure schoenen, AR heeft zojuist zijn liefde aan een beer verklaard, Claudia wordt weer streng toegesproken, JAM is verhuisd naar Japan, Do2 sleurt ons mee de afgrond in.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
zegd
Heb je ze beide gekocht?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
En nu heb ik pijn in mijn rug. Zoek het verband.![]()
Ik had een lelijke beer gepost. Isa heeft mijn beer gewoon vervangen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Had je eerst een andere beer gepost?
Heb je onder het kleedje gespiekt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Tafelpoten?
Okee, nu hoef ik gelijk al niet meer.quote:
De voorkant van het tafelkleedje ontbreekt ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je onder het kleedje gespiekt?
Jouw gemis.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, nu hoef ik gelijk al niet meer.
Je zeurt,quote:De voorkant van het tafelkleedje ontbreekt ook
Jij bent de kunstenaar. Ik moet me er ook niet mee bemoeien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp niet eens wat je bedoelt.
De voorkant van het tafelkleed...Daar kijk je toch tegenaan?
Hmm. Desnoods kun je bij Amazon die stukjes van 30 seconden beluisteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Niks te vinden.
Hmm, dat zijn wel erg korte stukjes. Het komt niet zo goed over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Hmm. Desnoods kun je bij Amazon die stukjes van 30 seconden beluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |